บริเวณภายนอก

รีวิว เดย์ส อินน์ แอนด์ สวีทส์ บายวินด์แฮม ฮาเวล็อค

2.5 out of 5

รีวิว

4.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 18 จาก 377 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 38 จาก 377 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 59 จาก 377 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 85 จาก 377 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 177 จาก 377 รีวิว" "

4.2/10

ความสะอาด

5.0/10

พนักงานและบริการ

3.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

3.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

larry

เดินทางกับคู่รัก
It was ok
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear larry,Thank you for your feedback. We're glad to hear that your stay was okay. If there's anything specific you think we could improve upon, please feel free to let us know. We value your input and hope to welcome you back for an even better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Randolph

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was dirty. The tub had mold and the exhaust fan was covered in several months worth of dirt. There were dead bugs on the floor and the floor was dirty. Not a great way to spend a vacation.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear Randolph,We are distressed to see your comments. Our apologies for the bad experience. We never want our guests to go back with an unpleasant experience. The entire points will be investigated and necessary actions will be taken. We are taking ample steps to ensure the comfort of our guests. You can be sure about a fine stay with us. Please visit us again.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Beckey

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The best thing i can say is that it is a cheap hotel.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear Beckey,Thank you for choosing to stay with us. While we strive to offer competitive pricing, we also aim to provide value and comfort to our guests. If there are specific areas where you feel we could improve to better meet your expectations, we'd love to hear your suggestions. Our goal is to ensure every guest has a positive experience, regardless of the price point. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Sal

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
DO NOT STAY HERE! A man tried coming into our room in the middle of the night while we were sleeping. He tried opening the door but the security bar kept him out. He continued trying to get in until I confronted him. I confronted him and he was telling us that we were moved to another room. We never were told anything and no contact was made with us after check in. My children were scared and we no longer felt safe. We had to find another hotel at midnight during the airshow weekend so everything was booked nearby. The place is dirty with holes in the walls and cracked tiles in the bathrooms. The pictures are NOT the current state of the property. I filed a credit card dispute promptly. Trip ruined.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear Guest,We're deeply sorry to hear about your unsettling experience at our hotel. The safety and well-being of our guests is our top priority, and incidents like this are completely unacceptable. We sincerely apologize for the distress and inconvenience caused to you and your family. Your feedback is invaluable, and we will immediately investigate this matter to ensure that appropriate measures are taken to prevent such incidents in the future. Additionally, we will address the cleanliness and maintenance issues you've mentioned to ensure our property meets the highest standards. Request your understanding and continued patronage.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Brian J

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice, clean room
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 13 พ.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your positive feedback. We're glad to hear that you found your room nice and clean! Our goal is an excellent experience for every guest, and we are pleased you were completely satisfied. We invite you to stay with us again soon so you can experience the many positive attributes of our hotel again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Eddie

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room itself was ok. But outside was not very clean. No pool working and no breakfast like website stated. Will not be staying there again. Bathrooms at front desk were terrible..
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 13 พ.ค. 2024
Dear Eddie,We apologize for the disappointment and inconvenience you experienced during your stay. It's regrettable to hear about the cleanliness issues outside the room, the non-working pool, and the absence of breakfast despite what was stated on the website. Your feedback is important, and we will address these concerns with our team to ensure that they are promptly resolved and that our website accurately reflects our amenities. Additionally, we apologize for the condition of the bathrooms at the front desk and will ensure they receive immediate attention. Request your understanding and continued patronage.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Sarah

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear Sarah,Thanks so much for your very kind feedback. I sincerely appreciate your 3 rating, and I am pleased you had a nice experience with us. Hope you will stay with us again soon. We will be here for you whenever you need us again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Kevin

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Basic cleanliness was lacking, maintenance appeared poor, and the air conditioner was very loud. I won't be staying there again.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 13 พ.ค. 2024
Dear Kevin,We're deeply sorry to hear about the cleanliness and maintenance issues you encountered during your stay, as well as the noise from the air conditioner. We will address these concerns promptly with our housekeeping and maintenance teams to ensure that they are resolved. We hope you'll reconsider and give us another chance to provide you with a much-improved experience.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Jonathan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
It’s dirty ,roaches ,stains on bed and sheets,the hallways and rooms stink like cigarettes,the showers are disgusting not cleaned stains and mold! Dusty! Overall I would say stay away from this place at all cost!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Guest,We're truly sorry to hear about your unsatisfactory experience at our hotel. Cleanliness and guest comfort are our top priorities, and we're deeply disappointed to learn that we fell short during your stay. We're taking immediate action to address the issues you've mentioned, including pest control, cleanliness, and air quality. Your feedback is crucial, and we'll use it to make significant improvements. Please accept our apologies, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Jason

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was run down, I booked the property for 75.00 but was charged 161.00. The plaster was peeling off the ceiling in the bathroom, only 2 lights worked in the entire room, the bathtub backed up while showering. It was a huge disappointment and will never book there again.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for the disappointment you experienced during your recent stay. Your feedback regarding the condition of the property and discrepancies in pricing is concerning, and we're investigating these issues immediately to ensure they're addressed. We understand the importance of a comfortable and functional environment for our guests, and we regret falling short of your expectations. Please accept our apologies, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Delroy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was very dirty, red marks on the pillows, bathroom had crap stains. Nothing good about the room or establishment. Please don’t go here.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Guest,We're deeply sorry for the unacceptable condition of your room during your stay with us. Cleanliness is of utmost importance to us, and we're truly disappointed to hear that we failed to meet our standards. We take your feedback seriously and will address these issues immediately to prevent recurrence. Your experience does not reflect the level of service we strive to provide, and we apologize for any inconvenience caused. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the chance to restore your faith in our establishment in the future.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Timothy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location was good... the room itself wasn't very clean though. Looked like it had been wiped down with little effort! Also, there was a room deposit that was unexpected!! When I booked the room, I asked for a total including taxes,fees, and all charges! Then I find out, at check-in, there's a deposit required!! I doubt I'll stay at this particular property again!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're pleased to hear you found our location convenient. We apologize for the cleanliness issues and any confusion regarding the room deposit. Your comments are valuable, and we'll address them promptly to improve. We hope to welcome you back for a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Eric

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Do not stay here. I had seven rooms reserved for my workers. They arrived and the manager suggested they look at the rooms first. Crackheads were in hallway beating on doors. Windows were broken. Not a good place. They ended up leaving to go to another hotel
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Guest,We're deeply sorry for the unacceptable conditions your workers encountered during their stay. Your experience is concerning and does not meet our standards. We apologize for any discomfort or inconvenience caused. We take your feedback seriously and will investigate this matter thoroughly to ensure improvements are made. Please accept our sincerest apologies, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Margaret

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When I walked in the door you could smell mold. I asked the guy at the front door (Grant) was his name, what happened in the hotel he said he couldn't say. I asked was it something that happened in the hurricane and again he said he couldn't say. After getting the key for the room, I went inside only to find blood on the walls and mold. I went back to the front desk and told Grant I could not stay there. He asked why and I said, due to having asthma and allergies. I definitely was not staying in that room with blood on the walls and mold. I asked for a refund and he told me he could not give me a refund. When I asked why, he stated I offered you another room! Again, the whole hotel was full of mold. I asked did they have a continental breakfast as stated online. He said no! All snack machines were empty as well. This is not a good place for anyone to stay to include animals. I has to call the place I booked from twice just to get a refund. I would not recommend this hotel at all!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Guest,We're deeply sorry for the unacceptable conditions you encountered during your stay. Your experience is concerning and does not meet our standards. We apologize for any discomfort or inconvenience caused. We take your feedback seriously and will investigate this matter thoroughly to ensure improvements are made. Please accept our sincerest apologies, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Barbara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Not a bad place to stay. Fairly clean but bathtub area had tiles missing and bedside light switch not working. Had to unscrew bulb to turn off. Fairly quiet and bed very comfortable. Needed more help so no breakfast offered even though was advertised on site I saw.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you found our hotel fairly clean and the bed comfortable. We apologize for the issues you encountered with the bathtub tiles and bedside light switch. Your comments are valuable, and we will address these matters to ensure improvements are made. We appreciate your understanding regarding the breakfast situation and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Julio

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Grequan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Kimeron

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Bre

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They are rude beyond compare
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Eric

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Skip this hotel and pay a little more
This hotel is a joke. Broken auxiliary doors propped open with a rubber door stop causing a major SECURITY BREACH. The 2nd room I booked for a family member had no TV, no heat and roaches. Finally, she got moved to a 2nd room. Total inadequate lighting in the parking lot lead to it being pitch black. The website showed breakfast, but none available. They had coffee out of a machine, but no creamers, but that awful powder. Our deadbolt lock would not engage, so I had to prop a chair against the door. They had one measly waste basket about 2 gallon in the bathroom. We ended up filling our own 13 gallon trash can. The whole area of the hotel that we stayed in suffered from deliberate neglect. Typical of these chain hotels that change ownership ever few years. They run them into the ground and dump them. The mattress was too soft for our taste. They could even hang mirrors straight on the wall and they had exposed silver conduit running up on the ceiling to provide a source of power to the AC, which had a defective continuous fan button. No exhaust fan working in the bathroom makes for a nice, steamy room. The only reason why I selected this hotel was is was "pet friendly" and under $ 100 per night before all the taxes and junk fees. I won't bore this review with the many pictures that I took and forwarded onto Days Inn management. They should pull the franchise from this "innkeepers", who always seem to have the last name of Patel.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Diane

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms are disgusting, holes in walls, draping coming off the hooks, moldy shower mat, no tv remote, burned out light bulbs, plugs that don’t work, shower head that sprays water everywhere except where needed, 1/2 roll of toilet paper, need I say more. Just plain grouse!
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Karen

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Mike

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Carol

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Nic

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Susan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property should be shut down. The black mold in the room was disgusting. I washed it eith bleach the bedspread had paw prints. No breakfast so false advertising. Bathroom has mold on the curtain the sink had something in it. The place was the worst. I have pictures of the condition. Dehumidifier outside every third door. I have COPD and it was the worst place. The board of health should shut them down.

2/10 แย่มาก

Chester

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Roaches, roaches, roaches
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Rachael

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had to change rooms 3 times. Toilets did not work, smoke detector removed from room. Wyndham should be ashamed and I would love a refund.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

BEN

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stay away!
This place is disguisting. Cockroaches and bed bugs. Holes in walls all over the place. Open splices on the heating/ac units (electrocution hazard). The owner/receptionist was extremely rude and unprofessional. He promises tl beat hotels.com pricing and then literally will charge you more than what you paid. Stay far far away from this place it is so gross
This was the size of my thumb
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Do not stay
This hotel was the dirtiest hotel i have ever stayed at. There was no one at the desk you had to call a number to fet checked in. It was very sketchy and harfly anyone there including staff. The smell was so bad lije mold and tge vents had an onch of dust in them
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Milton

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Cody

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Matthew

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was absolutely disgusting. The hallway smells like cat pee, had mattresses leaning on the wall. The shower was moldy, holes in the walls. AC didn’t work properly. Bedsheets were still dirty from the last people. Used Q-tips on the floor in the bathroom. I would not recommend this hotel to anybody definitely unsafe to stay and unsanitary
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Branden

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Todd

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

thomas

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Cheryl

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This hotel is in a perfect location for our business trips. I used to stay here all the time. I have no complaints about the hotel. My only suggestion is that the manager needs to learn how to be welcoming. Also be courteous when a customer asks for a copy of the receipt at the time of check in.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

Timothy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
wont come stay there again
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

GERARDO ENRIQUE

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Muy mal estado las instalaciones
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Amy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad smell and bugs
Hotel room smelled bad, no shower curtain, dead and live bugs. Very hard to reach someone on the phone after I canceled my remaining nights. I am still waiting on a refund one week later.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

DINDY

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst hotel I have ever seen
When I got there no one was at the front desk. So I waited 20 minutes for someone to show up. Then they gave me a room with someone already in it. So I go back and they give me another room on the first floor and I found black mold on the ceiling, on the lamp shades, along the baseboard and then on the sheets, along with stains that I did not want to investigate. On top of that there was a tropical storm outside and water was leaking in through the window and air conditioning unit pooling on the floor. The phone had grease all over it and there were food scraps on the floor. Then as I sat there trying to calm myself before yelling at someone, a Palmetto Bug walked across the desk and I just said of course! I will never stay here again and although I spent the night because there literally was no where else to go I slept on top of the blanket and then left the next day even though I paid for two nights, I could not spend another minute in that room.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Hal, Cottageville

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was ok. We didn't have any cups for the coffee or bathroom. There wasn't a telephone in the room. Orher than these things it was ok.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Laura

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Well if you look a please just to stay no pool nothing else is good but I choose it because I want to use the pool & they have the pool closed for a problem or something. They have to let us know that before getting here, now my girl is really bored is horrible 😐
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Janice

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don’t stay here the service is horrible and the room are disgusting. The towels weren’t washed and were dirty. The hotel house keeping threatened to throw us out stating they don’t need our service. Meanwhile I had a child with me during my stay. House keeping was very nasty and rude.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst hotel you can stay at. The customer service from their employees was disgusting. They were rude and disrespectful. The bathroom wasn’t clean and had pee stains on the bottom of the toilet. They knocked on my door while having the “do not disturb” sign on the door.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The place smelled like cat urine, the man at the front desk was less than helpful. He sneezed into his hand, and then did not wash them, but then asked me for my ID. He charged us for early check-in when there was only four people staying in the hotel. There was no remote control for the TV, and when I went to call down to the front desk, the phone in the room did not have a cord, so there was no service. Although only a difference of a dollar, the price that they charge was different than what hotels.com provided. There was also a pool on the property, however, it was not filled with water.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

Mary Ellen

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Mary

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023