วิวจากห้องพัก

รีวิว Rose Hotel Faliraki

1 out of 5
Rose Hotel Faliraki
Faliraki, Rhodes, Rhodes Island

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 16 จาก 28 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 3 จาก 28 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 4 จาก 28 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 28 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 28 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Amanda

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing Wonder
This place is absolutely wonderful. I loved the fact that they have a pool and that they have a shower and bathrooms in the lobby. It's a little secluded but only 500 me from the closest market and then 1km from the city centre of Faliraki. They ahve everything. The beach and also every place you would want to eat at and buy things from. This Hotel is family friendly. They have a kiddy pool and a fence around the pool yard. The owner and the employees are absolutely kind, accommodating, give better service than most or any other hotels I know. The room was good and comfortable to sleep in. We were happy to also have our own little kitchen unit in the room. So for us who ate more food from the market shop and not in restaurants, it was super helpful. Love it. I'm already planning our family vacation to be here. And we will stay in This Hotel❤️🙏😉
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Furkan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Ioannis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful stay! Nice hotel and super friendly personnel.
เข้าพัก 12 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Tanja

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Zimmer okey, zum schlafen reichts. Bad sehr klein.
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Eleftherios

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
An der Unterkunft angekommen. Um 17:00 Uhr wollten wir im Zimmer einchecken. Die Rezeption hat uns zum Zimmer geführt und hat uns Tür geöffnet. Das Zimmer war komplett dreckig von den vorigen Gästen. Das Zimmer wurde nicht gereinigt, die Hotel Frau von der Rezeption wusste selber nicht weiter. Wir gingen erst mal runter mussten eine halbe Stunde warten, bis sie uns ein anderes Zimmer gegeben hat Als wir im Zimmer dann drinne waren War das Zimmer sehr dreckig. Handtücher alle mit Flecken die Bettbezüge waren dreckig fleckig, das Badezimmer hatte überall Flecken und Dreck sowie die Klobrille. Die Klimaanlage war kaputt und die Küchenplatte verschmutzt Der Kühlschrank hat auch nicht funktioniert, am nächsten Tag als wir zum Strand wollten und an den Simon vorbei gelaufen sind, haben wir gesehen, wie die Putzfrauen mit dem Badezimmer schon den Boden gewischt haben. So ein schmutziges Hotel habe ich in meinem Leben noch nie gesehen und werde auch nie wieder dahingehen, wenn ich nur Sterne geben könnte, hätte ich -0 gegeben. Das Zimmer sollte alle zwei Tage gereinigt und neu Handtücher gebracht werden. Von den sieben Tagen wo wir da waren, wurde es nur einmal gereinigt unter Asteri war erst auf Anfrage wurde gereinigt und S auf 60 € für die Klimaanlage in Rechnung gestellt.
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Roosa

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Majoituspaikan yleiset tilat olivat samannäköisiä kuin kuvissa. Huone oli muuten ok mutta wc tila oli todella hankala, koska suihkussa ei ollut suihkuverhoa, joten wc oli kauttaaltaan märkä. Suihkun pää suihki myös vettä ympäriinsä ja välillä tuli vaan kylmää tai kuumaa vettä. Huoneessa oli käytössä yksi avain, joten aina kun huoneesta lähti ilmastointi lakkasi. Huoneen kylmenemisessä kesti myös kohtuuttoman kauan. Lakanat olivat valmiiksi likaiset, ja siivous tuli vain 2x vierailumme aikana. Uima-allas pyyhkeet olivat vanhoja muiden ihmisten jättämiä, joissa oli reikiä. Aamiainen oli rajallinen vaikka oli lista.
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Habib

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Personalen var trevliga. Det var bra med poolen. Dåligt städning i rummet och badrummet. De städade typ en gång i veckan sängkläderna och kuddar luktade
เข้าพัก 9 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Paid air condition.
customer service was terrible. (there was good employees in the whole house who were nice and helped). Air conditioning had to be paid for separately, even though the reservation said that air conditioning was included in the hotel reservation. So I needed two pay twice of air condition. There wasn't even a hair dryer in the room and the towels were dirty.
เข้าพัก 8 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Rose Hotel Team วันที่ 30 มิ.ย. 2023
Dear guets,we are sorry that you haven't been satisfied.Please note that it is nowhere written that the air condition is included the price.We provide hair dryers at the reception and in case you had once a dirty towel we are very sorry, but if you informed the reception they would have changed them immedeatly.

10/10 ดีเลิศ

Giuseppe

เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

rebecca

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well what wonderful people who own this property,very welcoming and nothing to much trouble ,rooms clean pool clean,food available if you ask ,menu available couldn't ask for much more
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

floriano

เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2022

2/10 แย่มาก

Zaborowski

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
1. The property plays with your order as it sees fit in times of higher number of persons and disregards your actual order, providing you with lower standard one on their whim. 2. When they realise that you are not going to let this slide, they are becoming increasingly rude. After two minutes of conversation, the receptionist simply walked away, apparently too busy to handle a situation the hotel themselves created. 3. She acted this way until the end of my stay. My excursion bus left without me as she did not care to let me know it was here. 4. The room...It was not at all the room on the pictures. Like already mentioned, they put me on the lower standard room, with worse interior, less space and an astonishing view of... a huge dirty rooftop over the first floor (which obviously covered most of the view). This, despite the room being called "Room with a Land view". 5. The room was dirty upon arrival - I have unfortunately learned that a long-haired brunette lived in the room before me. Had to buy cleaning supplies and clean myself. The cleaning was available during the stay though. 6. After a few days, I have learned that I have a neighbour - a 10cm spider, which I had an adventure of catching for the next several days. Cleaning obviously ignored him (not sure if he paid his stay there) 7. Noise. You need to be prepared to a loud buzzing noise of the birds sitting on the tree next to your window and waking you up in the morning. Not a hotel's fault, but still annoying.
เข้าพัก 12 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Rose Hotel team วันที่ 4 ก.ค. 2022
The client didn't even book with Expedia, but with a travel agent. He should contact them (Hotelbeds) for all complains. Client received the room he booked, Land View, and the room is like shown on all pictures. Further the hotel is surrounded by garden and the other client love the hotel because of this and the birds singing in the morning. Of course there can be found as well a bug or spider. This guest brought a spider in a bottle to the reception and we don't even know where he found it. Regarding the cleanless of the room he never complaint and also we don't have any complaints from other clients. Please remove this review as it is not true, not relevant and not even your client. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Carol

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We loved everything about The Rose. We were made to feel special. Nothing was too much trouble. They couldn’t do enough and we could see they pleased all there guests. The place was so clean and will be returning. Highly recommend to everyone.
เข้าพัก 8 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Rose Hotel team วันที่ 4 ก.ค. 2022
Dear Carol, thank you very much for your nice words. We are happy that you enjoyed your holidays.

10/10 ดีเลิศ

Jan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Erg schoon. Vriendelijk en behulpzame medewerkers
เข้าพัก 9 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Rose Hotel team วันที่ 4 ก.ค. 2022
Dear Jan, thank you for your review. We are glad that you had nice holidays in our hotel.

10/10 ดีเลิศ

Gerald

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 14 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Edullinen ja helppo paikka, rauhallinen alue
Hyvä asiakaspalvelu, tilava pysäköintialue, soittivat lääkärin pikaisesti paikalle, kun tuli tarpeen, eivätkä lisäveloittaneet late check outista sairaalaan joutumisen vuoksi. Iloinen henkilökunta :) Kivannäköinen makuuhuoneen sisustus. Sijainti Falirakin keskuksen lähellä, kivoja shoppailupaikkoja siellä. Miinuksena huoneen liiallinen kosteus, oli vähän tunkkainen, sekä oli hyttysiä huoneessa ja muurahaisia jonkin verran. Pimennysverhoja oltaisiin kaivattu, kun oli suht valoisaa.
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Rose Hotel team วันที่ 11 มิ.ย. 2022
Thank you very much for your review! We are happy that you enjoyed your stay and will do our best to improve the things you wrote. Hope to wlecome you again!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sød service
Virkelig søde mennesker der har stedet! Meget hjælpsomme. Billigt og helt fint til prisen. 20 min gågang til fest og cafe og restauranter.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Igor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Vraiment sympa
Accueil chaleureux, une joue de trouver cet hôtel
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Rose Hotel team วันที่ 17 ก.ย. 2021
Thank you very much! We are happy that you enjoyed your stay and hope to see you again!

8/10 ดี

Tobias

เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

stephane

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Rose Hotel Team วันที่ 25 ส.ค. 2021
Thank you very much! We are happy that you enjoyed your stay!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Hospitality
เข้าพัก 12 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Rose Hotel Team วันที่ 20 ส.ค. 2021
Thank you for your review. We are happy that you enjoyed your stay!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Es gab leider kein Internet im Zimmer und das Zimmer war nicht das, was wir erwartet haben. Auf den Bildern sahen Sie heller und moderner aus. Wir waren etwas überrascht, als wir in das Zimmer rein kamen und das Badezimmer gesehen haben. Ansonsten waren Sie alle Nett und freundlich.
เข้าพัก 8 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Rose Hotel Team วันที่ 7 ก.ค. 2021
Lieber Gast, vielen Dank fuer Ihre Bewertung. SChade das es nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Gerne haetten wir Ihnen ein anderes Zimmer angeboten wenn Sie uns Bescheid gesagt haetten. Wir hoffen Sie hatten trotzdem einen schoenen Urlaub!

10/10 ดีเลิศ

Davide, Rodi

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Struttura ottima!!personale gentile e disponibile anche la pulizia è buona!! Consigliato
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Kuin asuisi kreikkalaisessa perhepiirissä, mukava ilmapiiri ja rauhallinen ympäristö.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Katerina, Großbottwar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sauberes, gemütliches und herzlich geführtes Hotel
Eine sehr nette und gastfreundliche kleine Familie empfängt jeden Gast mit Herz und Seele! Das Hotel ist sehr zentral und in einem sehr guten Zustand. Die Zimmer werden täglich gereinigt und der Pool ist sauber und lädt zum entspannen ein. Man bekommt an der Bar kleine Snacks oder auf Wunsch tolles griechisches Essen mit frischen Zutaten. Wir haben täglich unseren Tag mit einem griechischen Kaffee an der Poolbar begonnen.Die Zimmer sind geräumig und auf Wunsch mit einer Klimaanlage sowie Balkon und einem großen gemütlichen Bett möbliert. Wir werden ganz sicher dieses Hotel nochmal besuchen, denn wer einmal die Insel besucht hat, der kommt gerne wieder. Alles in einem war es ein Super Urlaub mit Wohlfühl Effekt als wäre man zu Hause!
เข้าพัก 12 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Rose Hotel Faliraki team วันที่ 24 ส.ค. 2018
Liebe Katerina! Wir bedanken uns ganz herzlich fuer Ihre Worte und freuen uns das Sie einen schoenen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Wir wuerden uns sehr freuen Sie noch einmal bei uns begruessen zu duerfen.

10/10 ดีเลิศ

cla, milano

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
albergo tranquillo
albergo tranquillo i gestori sono molto cordiali e disponibili prer qualsiasi cosa .
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Rose Hotel Faliraki Team วันที่ 6 ส.ค. 2018
Thank you very much for your nice words! We are happy that you enjoyed your stay!

10/10 ดีเลิศ

kirsi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 10 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Rose Hotel Faliraki team วันที่ 25 ก.ค. 2018
Thank you very much for your good review! We are happy that you enjoyed your stay.

6/10 พอใช้

Piero , Napoli

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel discreto, abbastanza distante dal mare.
Ho soggiornato con la mia compagna una settimana presso l'Hotel de quo e devo dire che, tutto sommato, tenuto conto che il prezzo giornaliero è abbastanza basso, il rapporto qualità/prezzo può definirsi soddisfacente. Tuttavia, va comunque precisato che: -il personale della struttura è poco ospitale, difatti in taluni casi sembra quasi che non sappiano rapportarsi con le persone, -sono ambigui sull'utilizzo dell'aria condizionata: non si capisce se bisogna pagarla oppure no e quando vai via potrebbero presentarti il conto (in base a chi trovi alla reception), -è consigliabile a giovani, non a famiglie (manca pure l'ascensore), in quanto è una bella sfacchinata raggiungere la spiaggia, -soggiornando ci si rende conto che con poco in più si trovano strutture decisamente migliori.