บริเวณภายนอก

รีวิว เดย์สอินน์ บายวินด์แฮม แกรนด์จังก์ชั่น

3 out of 5

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 238 จาก 1008 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 235 จาก 1008 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 178 จาก 1008 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 172 จาก 1008 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 185 จาก 1008 รีวิว" "

6.4/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

5.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Judith

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
uncontolled guests with children...check in was chaotic as he was busy on phone not taking care of those in front of him
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Melissa

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Definitely MORE THAN worn out, but the worse part was how dirty and smelly everything was. Abandoned vehicles in the parking lot
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Jessica

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
Poor condition
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Julie Ann

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sink faucets handles were falling off; the bathtub was filthy; when we arrived, there was 1 washrag and 1 hand towel ONLY, had to ask for more; the toilet ran constantly; the TV had to be connected to the cable box before it would work; $10.00 extra for the 2nd night; the pool was closed and filthy dirty; there was one bare energy efficient bulb connected to the overhead light; dead and live spiders in the room -- this room was barely possible. Had I been able to book something else for the 2nd night, I certainly would have done so. I will not stay here again, and if I were Wyndham, I would be ashamed to have my business name on this place. Moreover, the staff was condescending at best. Horrible place!!!!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Christiane

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty pool. Old messy room.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Jodi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is very old and in need of serious updating. We almost left without staying.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very basic accommodations.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Perry, GRASS VALLEY

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No cups for water, pillows were very old, beds were not comfortable. Over priced for the value
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Juan

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All is old they need to renovate
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Jorge

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Locked the lobby and was not able to check in until 5:20 am. I arrived to the location at 2:00 am
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Eryn

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room we had at first smelled like smoke. The front desk clerk was kind enough to show me another room. It was better, but still dirty.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Kris

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old and very worn out! We can live with old but cracked tile in bathroom must be fixed. Didn't notice until morning that we had one towel and no shower curtain!!!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

candelario

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
this was one of the worst Days Inn I've ever stayed at. We checked in and we were given only one bath towel. The phone didn't work. The room was dingy, the exterior was dirty looking and the front desk was indifferent to any problems we had. The only upside was there were good eating establishments within walking distance
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

April

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was underwear in one of my guys beds and it looked as though someone had sex in the bed and then they just threw the blankets back over the bed. When my employee confronted the hotel about it they completely checked him out of the hotel and didn't even offer him another room at the same rate that I paid for the original room. I will never book with this hotel again. Disappointed in this hotel is an understatement.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Daniel Bergstrom

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst hotel in Grand Junction that we’ve stayed at…sad, dingy, dirty.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

John

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Kerry

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was safe.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

John

Much like staying in a Motel 6
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Charles

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Jason

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

kathleen

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I truly hate to complain but this motel is dank. Run down stinky broken and dirty. Checked wothin the hour we checked un
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Jeanette

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terribly outdated. Only had 1 towel in our room. Lampshade were worn and looked tacky. Countertops were marred with burn marks. Toilet in the bathroom was acjilds toilet.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Rob

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Rob

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We rented a couple of rooms in this property. It was dated, but I knew that going into the property so that was not the issue. The property was very run down overall. We rented multiple rooms for the weekend, for us and a couple more for our adult children. Our room was not very clean and the the entire room smelled when we walked in. It was late so we just decided to stay. We ended up borrowing some blankets from family for the next night and took off the bedspread provided by the hotel. Also entirely sprayed the room with Lysol which made it better. The other room we rented smelled disgusting. It smelled like a cat litter box and we immediately went to the front office and they gave us a new room, which was much better. The staff was very friendly, but the property is in need of a top to bottom cleaning, and some repairs. I am not picky on a hotel as long as it's clean, and this one left a lot to be desired.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Kyle

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed here 1 night with my daughter as we were passing through. The room didn’t look like it had seen a vacuum or a mop in weeks. Some of the towels were dirty. We got in late or we probably would have tried to find a different hotel. Never staying here again. Filthy.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Alvin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room smelled. Dust everywhere. Had to go Walmart to get air fresheners and Lysol.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Charles

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms were poorly kept.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

HEMANT

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We did not like anything at all. I think, we must be refunded our money. The room horrible. Beds/ matresses old wnd worn out. Bed sheets- dirty. Florr-dirty. Breakfast -cold and non fresh, Doors: No locks, no dead bolts, Pillows_ Like toeal wrapped to make pillows. Not a single point is likable.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Irene

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bathtub ceramic was mostly missing. Stained towels and one of the beds just had a flat sheet wrapped as round the mattress which kept sliding off
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Andrew

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Short walk to good eats.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Terrence

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was not clean, refrigerator was not working. Shaddy people staying there, property was dirty. Stay elsewhere.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Jocelyn

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The towels were dirty, there was hair in the shower, there was a dirty comb on the floor. The room smelled of smoke and mold and dirt. I would NOT recommend anyone stay here at all. It was ridiculous I didn’t feel safe and the rooms were dirty and disgusting. Other customers would agree with me about not feeling safe as there was a lady who was talking to someone at the front desk who didn’t seem to care at all. Ridiculous
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Jamie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was awful! Tub was plugged..room was filthy..pretty sure there was prostitution going on in the room next door..Disgusting all the way around. NEVER AGAIN!
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Theresa, Colorado Springs

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bugs, very outdated
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Sergio

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Okitir
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Amira

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We asked for extra towels and never got them. Our key randomly stopped working. There was limited breakfast. Outdated plumbing.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Laura

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was nice and helpful to our situation.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

michael

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place was very noisy. You could hear the next-door unit with their TV going all night long. There was an overflowing trash dumpster right in front of the room that was a mess. And the pool looked like a construction zone again right in front of the unit. Unacceptable
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

tod

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Appeared to have drug activity in parked cars in the lot. Smoking ín stairways .loitering in parking lot near customer vehicles making it hard to relax. Would not stay again.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Dave

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Zachary

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice place for the price, quiet and comfortable, people at front desk were friendly and accommodating
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jeff

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Lindsey

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room looks nothing like pictures. Definitely needs some upgrades.
การตอบกลับจาก Harjot วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Lindsey,Thank you for sharing your experience with us following your recent stay at our Days Inn Grand Junction, CO, as posted on Expedia. Your feedback is valuable to us as we continuously strive to enhance our guests' experiences.We're sorry to hear that the room did not meet your expectations and that it appeared different from the pictures. Your comments regarding upgrades are duly noted, and we appreciate your honesty.If there are specific aspects of the room that you believe require attention or if you would like to provide further details about your stay, please don't hesitate to reach out to us directly. Your insights will help us identify areas for improvement and ensure that future guests have a more enjoyable experience.Thank you for choosing Days Inn Grand Junction, CO. We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future.Warm regards,Harjot BhullarRegional ManagerDays Inn Grand Junction, COharjotwork0@gmail

6/10 พอใช้

Ann

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Freezing cold room, staff were nice enough to offer a second floor room which I would suggest in winter. It was a hour before I took my 800 down jacket off. Pillows were horrendous and bed blankets thin but bed was comfortable. All items listed were available. Breakfast very basic but at this price it is a good place to stay. If you can afford more I would consider another motel. Lots of places to eat nearby.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Harjot วันที่ 21 ก.พ. 2024
Subject: Thank You for Your Feedback on Your Recent StayDear Ann,Thank you for choosing to stay with us at Days Inn Grand Junction, CO, and for taking the time to share your feedback on Expedia. We are pleased to hear that our staff was accommodating in offering you a room that better suited your needs during the colder weather. Our team is dedicated to ensuring our guests feel comfortable and well-cared for throughout their stay.We understand the importance of a warm and cozy room, especially during the winter months. Please accept our apologies if the temperature in your initial room was not up to standard. We are looking into improving our heating solutions to ensure a more comfortable environment for all our guests.Your comments regarding the pillows and blankets have been noted, and we are currently reviewing our bedding options to provide a more comfortable night's sleep. We appreciate your honesty and will take your feedback into consideration as we make updates to our rooms.We're glad you found the bed comfortable and that our amenities met your expectations. While our breakfast options are designed to offer value to our guests, we understand the importance of starting the day with a satisfying meal. We will consider your feedback as we aim to enhance our breakfast offerings.It's great to know that our location provided convenience during your stay, with easy access to nearby dining options. We hope that despite the aspects of your stay that did not meet your expectations, you were able to enjoy your time in Grand Junction.Should you decide to give us another opportunity to host you, please feel free to reach out to me directly. We would love the chance to provide you with an improved experience that fully meets your needs and expectations.Thank you again for your review. We look forward to welcoming you back in the future and hope to exceed your expectations on your next visit.Warmest regards,Harjot BhullarRegional ManagerHarjotwork0@gmail.comDays Inn Grand Junction, CO

10/10 ดีเลิศ

Dave

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Harjot วันที่ 21 ก.พ. 2024
Subject: Heartfelt Thanks for Your Perfect Rating!We are overjoyed and truly grateful for your generous 10/10 rating of your experience at Days Inn Grand Junction, CO. Your satisfaction is our top priority, and knowing we hit the mark with you is immensely rewarding.We strive to provide exceptional service and a comfortable stay for all our guests, and it's feedback like yours that motivates us to keep raising our standards.Thank you for choosing us for your stay. We look forward to the opportunity to welcome you back and provide another excellent experience.Best Wishes,Harjot BhullarRegional ManagerHarjotwork0@gmail.comDays Inn Grand Junction, CO

10/10 ดีเลิศ

Guillermo, Denver

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Carla, Regional GM วันที่ 3 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time ti review your stay. We are pleased that we met your expectations. and look forward to seeing yo again.

8/10 ดี

Steven

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Carla, Regional GM วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to review your stay. We hope to see you again soon.

4/10 แย่

Julio

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Not worth it saving $5
Expectations 10/10 Reality 2/10 Pros: close to stores, restaurants, banks, airport, easy and fast check-in. Cons: everything else pretty much. Building looks old. Mini-fridge = DISGUSTING (see pictures) both fridge and freezer. (Freezer 7x more disgusting than fridge) Dead animals (big insect - dead in the bathroom) Smell - inside of the room was OK- normal. Smell - outside - Marihuana - no matter what time of the day or night. Customers: 98% (negative vibe) Door (room) locks were broken. Chain was broken and hadn’t been fixed. (See pictures below) Breakfast: OK (fast breakfast) - cereal, juice, yogurt , fruit (apples and bananas) Overall: if you are traveling with kids, it is NO NO. If you are by yourself, it is a NO. If you need a place to sleep just for one night, maybe.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Carla, Regional GM วันที่ 21 ธ.ค. 2023
I apologize for your poor stay. We are addressing the issues you have mentioned.

2/10 แย่มาก

JUNE

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
needs a thorough deep clean. stains on the carpet from the door all the way to the bathroom, dirty walls and door, stain on bedspread, tv didn't work, desk chair was so worn the vinyl was missing on the seat and back, we have stayed here before and found this hotel to be a nice place to stay. the property now is neglected and we won't stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Carla, Regional GM วันที่ 18 ธ.ค. 2023
I apologize for your poor stay, We are working on improvements. We hope you will give us another opportunity to serve you better

4/10 แย่

Martin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Na
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Carla, Regional GM วันที่ 18 ธ.ค. 2023
I am sorry your stay did not meet your expectations