บาร์ (ในที่พัก)

รีวิว Quality Hotel Winn Goteborg

3.5 out of 5
Quality Hotel Winn Goteborg
Gamla Tingstadsgatan 10, Hisings Backa

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 339 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 455 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 133 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 46 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 27 จาก 1000 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Fanny

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Receptionen วันที่ 20 มี.ค. 2024
Hej Fanny!Stort tack för din återkoppling! Detta hjälper oss mycket i vårt förbättringsarbete.Vi är så ledsna att höra att din vistelse inte motsvarade dina förväntningar. Vi kommer att göra vårt bästa för att hotellet ska bli en bättre upplevelse framöver baserat på din feedback.Vi hoppas att få välkomna er igen!Varma Hälsningar

10/10 ดีเลิศ

ROBERT

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Receptionen วันที่ 20 มี.ค. 2024
Hej Robert!Tusen tack för denna 10 Robert, det värmer att se att du hade en fin vistelse hos oss. Ha en fin dag och du är varmt välkommen tillbaka!Varma Hälsningar

8/10 ดี

Per-Anders

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Receptionen วันที่ 20 มี.ค. 2024
Hej Per-Anders!Vad kul att du tyckte om din vistelse hos oss!Tusen tack för denna gång och du är varmt välkommen tillbaka!Vänliga Hälsningar

4/10 แย่

Roger

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Receptionen วันที่ 20 มี.ค. 2024
Hej Roger!Tack för din feedback!Vad tråkigt att du inte tyckte att den vistelse var en 10 hos oss. Vi hoppas vi får välkomna dig igen och ge din vistelse hos oss en 10 nästa gång!Varma Häslningar

10/10 ดีเลิศ

Peter

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Receptionen วันที่ 20 มี.ค. 2024
Hej Peter!Tusen tack för denna fina feedback! Ha en fin dag och du är varmt välkommen tillbaka:) Varma Häslningar

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
Basic but old
Quality Hotel Winn Göteborg Booked in the last minute so didn't had much hotels to choose from as other hotels was fully booked, and this hotel was "cheapest". Its a old but basic hotel outside the city center. +Breakfast. +Free Wi-Fi +Swimming pool (time must be booked). +Car parking (cost 100kr per night). +Hair dryer in the room. +Heater. -No iron but probably can get from reception. -No refrigerator in the room if I remember correct.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 20 มี.ค. 2024
Hi!Thank you for your feedback on your stay!We are aware that we are an older hotel and that is why we have renovated two of our four floors, and we strive to renovate the two other floors as soon as we can. If you would like to have a room that is renovated, you can book our Standard rooms, Superior rooms or Family rooms:) We have an ironing room on the ground floor that you can iron your clothes if needed, just come by the reception and they will help you to the room. We only have refrigerators in our superior rooms, but if you want to keep something in a refrigerator we have one at the reception you can leave your things in:) It's lovely to see that you enjoyed your stay and you are more than welcome back!Warn Regards

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Linda

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Tone Lise

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Carlo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Jennie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Birgitta

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Läget var bra gick buss in till centrum. Tyst och lugnt
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Mehmed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Allt OK
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Per-Olof

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bra läge för mina uppdrag. Parkering med laddstation.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Per-Olof

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Niklas

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Så bra med pool och badbassäng. Väldigt god frukost. Tycker inte om att parkering kostar 100kr/dygn.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Robin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Annette

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Adelina

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Veldig slitt rom. Til og med 6-åringen kommenterte det uoppfordret. Manglet fuger i gulvflisene på badet. Under køyesengene lå det strødd en halv pose cheerios, det var hybelkaniner under sengene. Gulvteppet i gangen var ikke trivelig. Og det som engang hadde vært et skap i gangen, manglet dør, og alle hyllene. Ah, dette var skuffende, men frokosten var god, og det var noe å finne på for barna
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Lorna

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
En skuffende opplevelse. Bassengområdet føltes skittent, søppel lå igjen etter flere dager. Rommet var slitent med tak som flasset. Lytt i gangen og lyder fra både heis og dører fra naborom var forstyrrende.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Lorna! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

6/10 พอใช้

Olof

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Olof! Thank you for your feedback. We are so happy you enjoyed your stay in our hotel and value the time you took to write a feedback to us. We hope to meet you again in the future. Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 ดี

Marie-Louise

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 25 ก.ย. 2023
Hej Marie-Louise! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

4/10 แย่

Pontus

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Långt under förväntningarna
Ligger en doft av mögel på rummen och mycket är slitet och trasigt. Omständigt att parkera och betala separat alltså inte sätta upp på rummet även om det är hotellets parkering. Ok frukost
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 25 ก.ย. 2023
Hej Pontus! Vi är ledsna att din vistelse hos oss inte gick som planerat och att vi kunde inte leverera bästa service till dig och din familj och ber om ursäkt för detta. Quality Hotel Winn är en skatt som har några år på nacken och renovering är förhoppningsvis inte långt undan.Vi jobbar ständigt för att förbättra vår service och ge alla våra gäster den bästa upplevelsen. Jag beklagar att rummet du fick luktade mögel. Jag har du spärrat rummet så den kan åtgärdas. När det gäller parkering, försöker vi vårt bästa för att optimera bokningstillfället, men tyvärr är det inte vi som sköter appen och vi väntar in nya uppdateringar för att bland annat kunna införa swish betalningar. Vi är tacksamma att du hörde av dig så att vi kan undvika att liknande situationer uppstår igen. Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

6/10 พอใช้

Miyako

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 4 ต.ค. 2023
Dear Miyako! Thank you for your feedback. We are so happy you enjoyed your stay in our hotel and value the time you took to write a feedback to us. We hope to meet you again in the future. Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 ดี

Susanne

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mottagning vid incheckning trevligt, läget är bra om man ska vara vid Hisings Backa eller industriområdet vid Hisings Backa, då slipper man köra i city. Maten var mycket god och mycket bra service i restaurangen. Rummen var ok men tyckte att det luktade mycket fukt i mitt, dessutom hade färgen flagnat en hel del i taket.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 1 ก.ย. 2023
Hej Susanne! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 1 ก.ย. 2023
Hej! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

4/10 แย่

Mindy

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The property was an average one, which is fine, however there was no fridge, coffee maker or even a phone in the room. Since you could not call the front desk, you had to go down each time. In order to have a cup of coffee from the lobby area you either needed to pay (I've never been to a hotel anywhere in the world where coffee wasn't complimentary) or become part of their Peacock Club." or something like that. The staff were also extremely rude with the exception of the two people in the dining room and Peter at the front desk. Peter, in particular, was fantastic. He was very nice and really went above and beyond for the guests. He was actually listening for quite a while to a man tell him how horrible the rest of the staff had been to him and his family. Overall if you're looking for a cheap place to go then this is fine but if you want a nice place with great customer service then look elsewhere.
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 25 ก.ย. 2023
Dear Mindy! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. I am glad though that Peter helped you and delivered a fantastic service. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 ดี

Maria

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 1 ก.ย. 2023
Hej Maria! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 ดี

Oliver

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Gute Unterkunft für Göteburg , mit günstigen Parken am Hotel. Nicht weit entfernt befindet sich eine Bushaltestelle mit der man schnell in der City ist. Sicheres Parken und sichere Umgebung. Ein gutes Frühstück am Morgen runden den Tag ab. Das Gebäude ist nichts besonderes , aber man kann gut übernachten hier.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 1 ก.ย. 2023
Dear Oliver! Thank you for your feedback. We are so happy you enjoyed your stay in our hotel and value the time you took to write a feedback to us. We hope to meet you again in the future. Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

10/10 ดีเลิศ

Najim

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 1 ก.ย. 2023
Hej Najim! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

10/10 ดีเลิศ

Natasja

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mooi, net, ruim hotelkamer. Heel aardig personeel.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 10 ส.ค. 2023
Dear Natasja! Thank you for your feedback. We are so happy you enjoyed your stay in our hotel and value the time you took to write a feedback to us. We hope to meet you again in the future. Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 ดี

Ingrid

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 10 ส.ค. 2023
Hej Ingrid! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

2/10 แย่มาก

Henric

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Uselt hotell med bra frukost
-Otroligt lyhört. Dörrar som smälla igen hela tiden. Gäster som flyttar möbler hör man överallt. -Mögel i duschen -Smutsigt rum när vi kom dit. -Bra frukost dock
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 10 ส.ค. 2023
Hej Henric! Vi är ledsna att din vistelse hos oss inte gick som planerat och att vi kunde inte leverera bästa service till dig och din familj och ber om ursäkt för detta. Vi jobbar ständigt för att förbättra vår service och ge alla våra gäster den bästa upplevelsen.Vi är tacksamma att du hörde av dig så att vi kan undvika att liknande situationer uppstår igen. Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 ดี

Andreas

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 10 ส.ค. 2023
Hej Andreas! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 ดี

Mikkel

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 10 ส.ค. 2023
Hej! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Vi är glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 ดี

Tindra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Bra överlag, trasig bubbelpool
Vi kom dit för vi ville spendera vår treårsdag på ett fint hotell med ”spa”. Stod att det skulle finnas både pool och bubbelpool men precis som förra året vi var där så var bubbelpoolen avstängd vilket var väldigt synd eftersom det var den vi var mest ute efter. Man blir att undra om de någonsin faktiskt tänkte fixa bubbelpoolen eller om man bara låter den stå där avstängd hela tiden. Falsk marknadsföring känns det som i vilket fall som helst. I övrigt var väll rummet bra och frukosten god som vanligt, men som sagt förvänta er inte att bubbelpoolen ska fungera.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 10 ส.ค. 2023
Hej xx! Tack för att du tog dig tid att svara på vårt gästenkät. Tyvärr har vi bara haft otur med vår bubbelpool sedan vi fick in den nya med bland annat ett rör som sprack och sedan fick vi lite fel med klor värdena. Vi är iallafall glada att du hade en toppen vistelse hos oss och hoppas att du besöker oss igen i framtiden! Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 ดี

Beniam

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Beniam! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 ดี

Stig-Ottar

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 4 ส.ค. 2023
Dear Stig-Ottar!Thank you for responding to our guest survey. I am really glad to hear that you are satisfied with your stay.By telling us how you experienced your stay, you're helping us provide other guests with first-class experiences in the future. It is important to us and we really do appreciate your nice words.We hope you will get back to us again soon.Sincerely,JulienFront desk - Quality Hotel Winn

10/10 ดีเลิศ

ROBERT

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Robert! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

10/10 ดีเลิศ

Åslaug Melø

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Åslaug! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

6/10 พอใช้

Stian

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Skittent, dårlig seng,
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Stian! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

2/10 แย่มาก

Borak

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Borak! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

10/10 ดีเลิศ

darren

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 3 ส.ค. 2023
Hi! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

4/10 แย่

Claus

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ikke godt nok til prisen.
Værelser var slidte og virkede nussede, vinduer ikke rengjort, der var aftryk efter en pande.generel information om værelse og hotel manglede på det ene værelse. Vi kommer ikke igen
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Claus! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

10/10 ดีเลิศ

Alika

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Alika! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

4/10 แย่

Cathrine

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 24 ก.ค. 2023
Dear Cathrine! Thank you for your feedback. On behalf of the whole hotel's team, I apologize if we didn't meet your expectations. We are working hard to improve our services and give all of our guest the best possible stay. We are glad you took the time to answer our questions and let us know about your stay, by doing that we ensure that similar situations won’t happen again. We hope to meet you again in the future.Best regards, JulienFront desk - Quality Hotel Winn

8/10 ดี

Jan

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 24 ก.ค. 2023
Dear Jan!Thank you for responding to our guest survey. I am really glad to hear that you are satisfied with your stay.By telling us how you experienced your stay, you're helping us provide other guests with first-class experiences in the future. It is important to us and we really do appreciate your nice words.We hope you will get back to us again soon.Sincerely,JulienFront desk - Quality Hotel Winn

4/10 แย่

Annica

เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Julien วันที่ 24 ก.ค. 2023
Hej Annica! Vi är ledsna att din vistelse hos oss inte gick som planerat och att vi kunde inte leverera bästa service till dig och din familj och ber om ursäkt för detta. Vi jobbar ständigt för att förbättra vår service och ge alla våra gäster den bästa upplevelsen.Vi är tacksamma att du hörde av dig så att vi kan undvika att liknande situationer uppstår igen. Med vänlig hälsning, JulienFront desk - Quality Hotel Winn