เครื่องนอนป้องกันสารก่อภูมิแพ้, โต๊ะทำงาน, พื้นที่ทำงานแบบใช้แล็ปท็อป

รีวิว รามาดา บายวินด์แฮม ฟิชคิล

2 out of 5

รีวิว

5.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 80 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 173 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 240 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 242 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 266 จาก 1001 รีวิว" "

5.4/10

ความสะอาด

6.2/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

4.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

8/10 ดี

Sadie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2020

8/10 ดี

Leah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don’t trust the pictures!
The pictures makes this hotel seem much nicer than it is. It’s very uninviting from the outside. The entrance to section B is really dirty. Bugs, dust, probably hasn’t been vacuumed in months. The tub looked disgusting, I would have never showered there. We checked for bed bugs and there were none. We really only needed a place to sleep so we stayed but if I had to spend more than a night in Fishkill I would absolutely choose another hotel in the surrounding area.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Omg...……..you don't have enough room. The room was fine. Property scary. Couldn't get in the back door to get to my room because reader not working. Questionable people out back. Loud rap music that shook the walls from people in room next door doing a live FB video. Quite unpleasant.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 21 ก.ย. 2020
Thank you for your feedback.

2/10 แย่มาก

Shantel

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room was very messy. The sheet had stains and the curtain as well. I had to request a cleaner room. I was very disappointed for the price. Almost everything had stains which included the ironing board and the bathroom sink also.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 8 ก.ย. 2020
We're sorry to hear of your experience. We will be looking into your comments and following up with our staff. Thank you for sharing.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

The first room we were given did not have towels and the air conditioner was broken. The second room had a broken hairdryer.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 31 ส.ค. 2020
We are sorry to hear of this. We are hopeful that we were able to fix the issues experienced quickly and efficiently.

4/10 แย่

Daniela

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The girls at the front they were very nice, but the pool was close even though I call before making the reservation and say it was open, the room smelled terrible, the place looked like falling apart, the carpets terrible
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 31 ส.ค. 2020
We apologize for the pool being closed. Unfortunately we had to close the pool earlier than anticipated due to increased restrictions from COVID-19.

6/10 พอใช้

Patricia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have stayed here quite a few times. This year the hotel seems to have down hill. No service, no food or breakfast, a dirty pool. May never stay there again. They say it is because of COVID-19. My feelings it is poor management.
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 31 ส.ค. 2020
We are sorry you feel this way. We have switched to "on demand" housekeeping service for stayovers in an effort to slow the spread of COVID-19 as well as respect the privacy of our guests. Due to COVID-19, we have been forced to suspend our food and beverage operations, including breakfast as well as close our pool due to increased COVID-19 restrictions. During these unprecedented times, we are taking all the precautions and following all guidelines to ensure the safety and well-being of our guests and our employees alike.

2/10 แย่มาก

Myriam

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
THE WORST!! HOTEL, IN 4 DAYS THEY DID NOT CLEAN THE ROOM, IM REQUEST, EVERY DAY. BUT....... THE CHECKIN TERRIBLE, NOBODY AT THE RECEPTION
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 31 ส.ค. 2020
We are sorry you experienced this issue. Our housekeeping service, in response to COVID-19, is by request only. Our records indicate a one time service request during your stay and we see that this request was fulfilled. For future guidance, please note that you must request each day in order to receive service each day, a one time request does not put in a request for your whole stay. We apologize if this was not relayed to you while on site.

6/10 พอใช้

Bill, Albany, NY

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The hotel was deserted which gave off a creepy vibe. Bed was super hard and the AC wasn’t good.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 24 ส.ค. 2020
Thank you for sharing. We will address your feedback with the parties responsible.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 21 ส.ค. 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 ดี

james

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 20 ส.ค. 2020
Thank you for sharing!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This hotel needs to be cleaned top to bottom and updated. As soon as I walked in I was hit with a foul odor that stuck around both days.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 20 ส.ค. 2020
Thank you for your feedback. We will address the concerns mentioned.

2/10 แย่มาก

Private, New York

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Besides the clerk being polite and trying his best this place is the worse. The beds looked unkempt. We didn’t have any wash clothes or hand towels. It just didn’t even look clean. Thank good it was only For one night.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 17 ส.ค. 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 แย่

K2J302101, Brooklyn, NY

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
We liked that the front desk were responsive, apologetic and receptive to criticism concerning room cleanliness and stained bed sheet and stained bathroom towel. The gentleman even replaced the both and apologized on the hotel’s behalf. Accountability is important. Dislikes were that there were 3 blood stains on cover bed sheet, a brownish stain on bathroom towel, back on remote was missing and there were bugs coming from outside into the room crawling on wall. It was untidy, unseemly, gross and uncomfortable because of the lack of attention to detail in regards to the cleaning. During the age of COVID-19, it’s especially disheartening so I won’t be back. I would warn those thinking of staying to put a few extra dollars into a better option for your enjoyment and safety.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 17 ส.ค. 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 31 ส.ค. 2020
Thank you for the 10/10. We hope to see you again soon!

2/10 แย่มาก

Sara

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Filthy hotel. Smudges everywhere. Floor hasn’t been cleaned. Smudges on the TV. I always clean everything myself because of covid but this is the first time I felt that I absolutely had to.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 17 ส.ค. 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 14 ส.ค. 2020
Thank you for sharing your stay with us.

2/10 แย่มาก

Richard

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
You can't even imagine how filthy this place is..We checked in , went to the room and then left..I wouldn't stay there again, even if it was free....
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 10 ส.ค. 2020
Thank you for sharing. We are sorry you were unhappy and will be looking into your comments and working to ensure we can properly address them.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Better than staying home without power from Isaias
The room smelled like old carpet. The Air conditioner blew out smelly air. The pool was ehhhhh. It had a brownish ring around it. All channels on the TV were snowy.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 10 ส.ค. 2020
Thank you for sharing. We are sorry to hear that you lost power but happy we were able to accommodate you during these times. We will be looking into your comments and working to ensure we can properly address them.

6/10 พอใช้

Nicola

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 20 ส.ค. 2020
Thank you for sharing.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old, outdated and smelly. Trash in the hallway and outside.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 10 ส.ค. 2020
Thank you for sharing. We are sorry you were unhappy and will be looking into your comments and working to ensure we can properly address them.

6/10 พอใช้

Jerome

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 20 ก.ค. 2020
Thank you for sharing.

8/10 ดี

Dany

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
oorrect
Correct
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 13 ก.ค. 2020
Thank you for the 8/10. We hope to see you again soon.

2/10 แย่มาก

ahmed

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Vary bad
Very bad service well really was no service at all my advice don’t even think of going there . Look at the pic I was in front desk more then 30 m waiting for someone to come no one there can you believe it at 5 pm
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 29 มิ.ย. 2020
We are sorry for the wait. The front desk agent was tending to an immediate guest situation.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 26 มิ.ย. 2020
Thank you for sharing. We will look into your stay with us.

4/10 แย่

AMY

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 15 มิ.ย. 2020
Thank you for sharing.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
70 s motel.. tv doesnt work. Trash piled up outside entrance to the wing i stayed in. Ice machine doesn't work. Not a ramada
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020

8/10 ดี

David

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 21 พ.ค. 2020
Thank you for the positive feedback. We look forward to accommodating you again soon! Stay safe and be well!

6/10 พอใช้

Ming

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
There was no fridge in my room and the chair is disgusting. The bed is nice
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 8 เม.ย. 2020
Thank you for sharing. We have refrigerators and microwaves upon request at no additional charge. We apologize if this was not relayed to you during your stay.

10/10 ดีเลิศ

Shavon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Staff was friendly
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 20 มี.ค. 2020
Thank you for the 10/10 review. We appreciate your kind feedback.

8/10 ดี

Trisha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 16 มี.ค. 2020
Thank you for 8/10 feedback. We look forward to accommodating you again in the near future!

6/10 พอใช้

Stephanie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The hallway smelled like dog pee. The beds were old. This place needs a full remodel. The service desk man was very nice.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 16 มี.ค. 2020
Thank you for your feedback. As we plan a hotel wide renovation, we will rely on your comments as we move forward.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 9 มี.ค. 2020
Thank you for the 4/5 review!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In need of refreshing
A sprawling hotel in need of refreshing from top to bottom. The housekeeping staff during the week did the minimum to get by and often missed things (i.e., providing clean towels). The staff on the weekend were much better.
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 3 มี.ค. 2020
Thank you for your feedback. As we embark on hotel wide renovations, we will certainly be relying on guest comments to ensure we are making the changes necessary to fulfill our guests' needs.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The place was entirely too big and it was hard to find my room. I left an extremely important wake-up call, which I stressed was important and the whole reason I was making this visit. Fortunately, I have a backup alarm on my phone - NO WAKE UP CALL CAME IN!! When I mentioned it to the person at the front desk on my way out his was response was "oh, sorry." Won't be staying at a place that cannot reliably make a wake up call again.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 2 มี.ค. 2020
Thank you for your feedback. We will follow up with the staff member regarding the wake up call and ensure there is protocol in place to make sure they are taken care of.

6/10 พอใช้

Sandra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was clean but cold at night.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 5 มี.ค. 2020
Thank you for your feedback. We will follow up on the claim regarding your room's climate.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Got there saturday at 4 am was told one price. When i check out i got charged a different price. Plus the heater in the room didnt work. Temp was at 7°f had to change rooms 3 times at the end i just asked for like 5 comforts and they gave me attitude
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 24 ก.พ. 2020
We are sorry to hear this. We are looking into your billing discrepancy and will work diligently on rectified any issues. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Dovanda

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

Brian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel was clean and staff was very helpful
เข้าพัก 14 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 14 ก.พ. 2020
Thank you for your generous feedback. We are glad you enjoyed your stay with us and look forward to accommodating you again.

10/10 ดีเลิศ

Brian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very quiet and uneventful. Place is clean and the staff helpful.
เข้าพัก 14 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 14 ก.พ. 2020
We are so happy you found our hotel clean and our staff helpful. We are looking forward to accommodating you again!

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Highly recommend.
I had read previous reviews and was hesitant over how our stay would be. We were very happy we chose to stay with you. We had 2 dogs with us so had a pet friendly room, on the ground floor close to the entrance to the area to let the dogs relieve themselves. The room was spotless, fresh smelling, no sign of previous pets in the room. The towels were outstanding and bedding and pillows very comfortable. The breakfast was wonderful and very filling. Staff was friendly and very helpful answering questions. The only thing that would have been nice is the menu for the in house restaurant available in the room for meals other than breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 10 ก.พ. 2020
Hi Jennifer, Thank you for taking the time to write us such a generous review and for allowing us an opportunity amidst the negativity you saw online. We are so happy to hear that we defied the odds and we are not what others may have portrayed us as before. We hope to accommodate you and your dog counterparts again very soon!

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 5 ก.พ. 2020
Thank you for sharing.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bad service ,, I call 5 time on reception, my room tv and heat not working,, what not responses
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 3 ก.พ. 2020
We're sorry to hear of this. We will ensure our maintenance staff is always timely in responding to issues.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 29 ม.ค. 2020
Thank you for your feedback.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 27 ม.ค. 2020
Thank you for sharing.

4/10 แย่

IJAHI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ramada got issues
First off, they never plowed their parking lot. At all. The first room had a broken bed and smelled as if someone had recently ate in the room and left the evidence in the corners of the room. After getting a new room, the heat took forever to come on, the wifi sucked and come to find out, the back door wasn't locked. Anyone could have come in the hotel and no one would know until too late. I only stayed there because of a snowstorm and figured it to be a one time thing. And I'm right, it will be a one time thing because I won't be back there.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 20 ม.ค. 2020
We are sorry to hear of your experience. Our lot was plowed and sidewalks shoveled, we apologize if you left earlier than this was taken care of as it was done by 7am. We are looking into your comments and will be addressing them immediately with our team. Thank you.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only thing I liked at this property was that I had good parking, I assume that is because it was completely empty and that’s be cool it was absolutely disgusting. I’d never stay at this place again. It’s out dated and dirty we couldn’t feel comfortable anywhere in our room as we had burn spots on the chair, stains on the carpet and the desk chair. Absolutely disgusting.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 20 ม.ค. 2020
We are sorry to hear of your experience. We will be reviewing your comments and addressing them immediately with our team. Thank you.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The main entrance is very nice, but as you go around to the rooms...it looks and feels like two different buildings.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 13 ม.ค. 2020
Thank you for your feedback. We are going through renovation and will be redoing all of our public space hallways and rooms.

4/10 แย่

William

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Shocking
I was very disappointed in the condition the hotel has fallen. The rug in the room that the clerk first gave us where filthy and stained. The bed had two indent on each side (Room 103). I requested another room, which was also stained and bathroom faucet leek all over the sink and Hair blowers were not working. I did not feel safe in this room (105). I stayed at this hotel five years ago and it was very nice. I'm a Wyndham member and travel a lot. This Hotel does not deserve a 3 Star. Breakfast has cold at 7:30 am
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Guest Services Representative วันที่ 8 ม.ค. 2020
Thank you for your feedback. We are undergoing a renovation which will include new mattresses, carpeting, amongst various other improvements. We are hopeful you will allow us another opportunity to make things right.