สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว Radisson Blu Faridabad

5 out of 5
Radisson Blu Faridabad
Sector 20B, Mathura Road, Opposite Bata Metro Station, Faridabad, Haryana

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 49 จาก 108 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 26 จาก 108 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 8 จาก 108 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 9 จาก 108 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 16 จาก 108 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Somes, Austin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel. Excellent stuff and service. The surrounding area is a bit scary.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Carmine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The breakfast staff were excellent, especially Rajiv and Koushboo. It ends there. The first night for dinner we were charged 6500 rupees ($80 USD) for drinks that were supposed to be included according to the food manager. They never took it off over 3 days of arguing. On our last day we called not the front desk to quote a driver to drop us off in Jaipur. Our next stay for 4 nights. Their all- inclusive amount for the driver was reasonable so we accepted in. 1 hour and 45 minutes into the drive their hotel driver says we are at the airport drop off. We were shocked that he took us to Delhi. The driver called the hotel and ARIHANT, duty manager, and AHMED, 2nd manager said that we told them we needed to go to the airport, not Jaipur! After 4( minutes of them accusing us that this was our fault, they said we need to prepay 6 times more in rupees to the driver or the hotel ( via a link they would send for payment) OR we need to get out of the carb do the driver can return. Mr ARIHANT and Mr AHMED are 2 very dishonest people, liars, and have a no good reputation! They became very condescending They are despicable people and showed no concern for us at all. They kept saying it was my fault and I mis- communicated to them. An outright lie. I will deal with the Radisson upon return to the U.S. and make sure they know that these two supervisors who are employed by them are underhanded, dishonest, liars totally incompetent. Then I’ll call my credit card company .
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

SUNIL

เดินทางกับครอบครัว
Rooms were okay okay. But the A.C doesn’t work. Food was very bad. They don’t allow to bring outside food too.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

SUNIL

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

SUNIL

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Syed

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Joacim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bra men inte value for monet
Man tar betalt som ett lyxhotell på centrumläge och levererar som ett bra affärshotell i ytterområde.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Adil

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Ajay

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms need a total overhaul .. Broken room lamps, dirt covered curtains .. looks like the rooms only get dusted on the top only.. the mini bar is just a fridge with around 5 choices .. and charging 10k for this room was a crime .. will not be staying here any more
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Alka

Great
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Anchal Mukesh

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Syed

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

SANGWON

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Yogesh, Redwood City

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent staff! Very friendly and hospitable!
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Anubhav วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Mr. Yogesh, Thank you for reviewing us with the perfect score. Such reviews motivate us to deliver services time and again creating great experiences for our guests. We look forward to welcome you back. Thanks and Regards, Anubhav Sachdeva Learning and Development Manager

10/10 ดีเลิศ

Marco A V

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Local próximo do Taj Mahal
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Anubhav วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Mr. Marco, Thank you for reviewing us with the perfect score. Such reviews motivate us to deliver services time and again creating great experiences for our guests. We look forward to welcome you back. Thanks and Regards, Anubhav Sachdeva Learning and Development Manager

8/10 ดี

Atul, Mount Laurel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and clean hotel.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Anubhav วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Mr. Atul, Thank you for reviewing us with the perfect score. Such reviews motivate us to deliver services time and again creating great experiences for our guests. We look forward to welcome you back. Thanks and Regards, Anubhav Sachdeva Learning and Development Manager

8/10 ดี

Flavio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Anubhav วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Mr. Flavio, Thank you for reviewing us with the perfect score. Such reviews motivate us to deliver services time and again creating great experiences for our guests. We look forward to welcome you back.Thanks and Regards, Anubhav Sachdeva Learning and Development Manager

2/10 แย่มาก

Harsh

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property does not allow to carry food and it was not told to me before I made a booking with Expedia. I travel across the country and globe and not once I have been denied to bring food from the outside including at 7 star properties. I have asked for the refund as neither I was informed that I can not carry food at your website, nor I was able to peak with you customer care as I was checking in at around 2300hrs. experience was so terrible that I was forced to park my car on the road side to eat with my wife at late night which I had checked in. I hardly used the room for 3 hours as we checked out at 0600hrs next day as AC was also not working. when we informed the staff, we were told that duty manager will take care of this for our future arrivals.... really.... CHEATERS. rest I hope Expedia either dont list this property or give complete information to the customer - and I bet no one will book if you tell customer about ban on food from outside. I also look forward to hearing from you guys on my refund as it was a horrible experience.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Harpreet วันที่ 2 ก.ย. 2023
Dear Mr. Harsh,At the outset allow me to thank you for your patronage towards Radisson Blu, Faridabad. Your feedback is very valuable to us as 'moments of truth' never cease in our business and it is most important to immediately rectify our shortcomings and listen to feedback to ensure corrective measures.On further investigation of the matter following factual findings were different:1)Outside food / liquor is not allowed in the Hotel premises which is also displayed at the main entrance. Also, Front Desk staff had informed you during your arrival and as a special gesture, it was allowed by them.2)The feedback with regards to Air Conditioning was shared by you during your departure. The staff would have offered you the resolution, if it would have been informed timely. I still feel that the situation would have been handled by the staff member in a rightful manner. I look forward to your benevolence in not allowing this experience to color your impression of our usual standards and services. Your feedback is been shared with the concern area's and will be addressed accordingly. We look forward to have you staying with us again and allowing us to take care of you in the manner that you so rightfully deserve. Warmest RegardsHarpreet Vohra

2/10 แย่มาก

Indresh

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Shower was dirty and water leaked from glass shower enclosure to washroom floor and even Toilet cubicle. TV did not work…no channels. Just HDMI error message. No room service menu. The next morning the duty manager said there should have been a QR code for menu but I did not see it. When I called for room service before 10pm they said only sandwiches and Briyani available but found on next day that is late night menu after 11pm. Took a long time to check us in. When I asked about Expedia vip perks of 2 complimentary drinks. They had no idea about it or vouchers. Took way too long to check us in and the list goes on. The funny thing is we stayed 2 night prior and service, room, etc was decent. We ain’t expecting Oberoi quality but not this pathetic of a experience. I rarely write reviews but when I spoke to staff it was met with indifference.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

8/10 ดี

Shriprakash

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Gaurav

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room was spacious and clean. Breakfast spread and taste was also quite good. Metro connectivity close by is also a big plus.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

ASHISH

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Mohit

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
well maintained. interiors excellent. staff well trained and very courteous
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Harpreet วันที่ 2 ก.ย. 2023
Dear Valued Guest,It was a pleasure to have you stay at Radisson Blu, Faridabad recently. Thank you for taking the time to review us. I am glad to know that we lived up to your expectation and thank you again for appreciating our product and services. We will definitely keep up the hold that we have achieved and will surely put in every possible effort to make it even more enjoyable for our guests.It is feedback like the one given by yourself, which keeps the team motivated and encourages them to continue to deliver superlative guest experiences.It was an absolute pleasure having you stay with us and we look forward to welcoming you back to your home in Faridabad at Radisson Blu. Assuring you of our best services each and every time you visit us.Warmest Regards,Harpreet VohraGeneral Manager

2/10 แย่มาก

Navneet

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Great property but staff was extremely rude and unprofessional
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Benjamin, Denver

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Free VIP drink was bottled water. No hot water on the second morning. Overall, a good experience for the area.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Lawrence

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel. Better one for the area that I would recommend staying at.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

4/10 แย่

Abhinav

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Ashwin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

6/10 พอใช้

Lars Villing

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023

6/10 พอใช้

Harman

เดินทางกับครอบครัว
Disappointed
I have lived in better 4 star hotels in faridabad. So you are paying extra money for nothing
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

4/10 แย่

Sukhyun

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

2/10 แย่มาก

Goutam

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The telephone was not operational, the TV was not functioning, laundry didn't came, poor quality swimming pool, the lounge was not operational
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Swati Das, Assistant Manager L&D วันที่ 16 พ.ย. 2022
We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations. Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Swati Das วันที่ 15 ต.ค. 2022
Dear Valued Guest,It was a pleasure to have you stay at Radisson Blu, Faridabad recently. Thank you for the perfect score on Expedia. Our endeavor is to offer excellent accommodation, food and prompt service to all our guests and my team, and I feel privileged that you have considered writing this review.Thank you for your patronage and we look forward to the opportunity of welcoming you back to Radisson Blu, your home in Faridabad.Warmest Regards,Team Radisson Blu,Faridabad

8/10 ดี

Sunil

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

pooja

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

VIDURSHI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Food and stay was enjoyable
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Team Radisson วันที่ 14 ก.พ. 2022
Dear Guest. Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.

10/10 ดีเลิศ

VIDURSHI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We will be back in future. Thanks for your excell.
It was Amazing specialey the Brakefast &Dinner food was great really enjoyed it.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Team Radisson วันที่ 14 ก.พ. 2022
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I am happy that you enjoyed your stay and I am looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 ดีเลิศ

Sunny

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2022

4/10 แย่

Sahil

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I’ll rate your hotel as 2 star
I felt that people there are trying to loot people Really bad service If you are carrying your own liquor bottle you need to pay thousand rupees per bottle Complimentary brkfst was not available in the room
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Deepak วันที่ 14 ก.พ. 2022
We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations. Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally.

2/10 แย่มาก

Ravi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
worst hotel to stay
Not at all Good, very rude reception and staff, they want every bill to be settled immediately though they have all the details of you with hotel. very much insulting
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Surender

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ambience and elegancy
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

2/10 แย่มาก

PANKAJKUMAR

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021

8/10 ดี

Shivani

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Sumit

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Radisson Blu Team Faridabad วันที่ 1 ก.ค. 2021
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I am happy that you enjoyed your stay and I am looking forward to having you again as a guest in our hotel. Regards, Radisson Blu Team Faridabad

10/10 ดีเลิศ

Harjeet

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Radisson Blu Team Faridabad วันที่ 9 เม.ย. 2021
Dear Mr. Harjeet, Thank you for your review and for choosing our hotel. I am happy that you enjoyed your stay and I am looking forward to having you again as a guest in our hotel. Regards, Radisson Blu Team Faridabad

10/10 ดีเลิศ

Sumit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Radisson Blu Team Faridabad วันที่ 6 มี.ค. 2021
Dear Mr. Sumit, Thank you for your review and for choosing our hotel. I am happy that you enjoyed your stay and I am looking forward to having you again as a guest in our hotel. Regards, Radisson Blu Team Faridabad

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Radisson Blu Team Faridabad วันที่ 5 มี.ค. 2021
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I am happy that you enjoyed your stay and I am looking forward to having you again as a guest in our hotel. Regards, Radisson Blu Team Faridabad

10/10 ดีเลิศ

vajul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Radisson Blu Team Faridabad วันที่ 5 มี.ค. 2021
Dear Mr. Vajul, Thank you for your review and for choosing our hotel. I am happy that you enjoyed your stay and I am looking forward to having you again as a guest in our hotel. Regards, Radisson Blu Team Faridabad

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Breakfast was very bad. No taste at all. Cleanness also not up to mark.Staff was irritating.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Deepak Arya วันที่ 27 พ.ย. 2020
Dear Guest, Greetings! I apologize on behalf of everyone at Radisson Blu Faridabad. Please know that your situation was an exception. As you can see on other reviews, we are known for taking ownership and caring deeply about our guest. We have noted your valuable feedback. We will ensure you that it will not repeat in future. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team.” Thanks& Regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2020