บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมและศูนย์ประชุมบลูลากูน

3 out of 5

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 5 จาก 15 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 5 จาก 15 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 1 จาก 15 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 15 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 15 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Anthonick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was really fun, we enjoyed our stay there, the reception was s friendly and the breakfast was really good. The rooms were neatly tidied. We got lost in trying to find our room on arrival, and asking from the cleaners that were not as friendly was not nice at all. Over and above all we had great time. Thank you
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Sipho

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Afika

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Tuomas

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Anathi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel is suitable for family stay and the self catering option feels like a home away from home. The beach is at the doorstep…
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

K

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ETHEL

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Sheila

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Peaceful stay
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022

4/10 แย่

Ian

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Blue Lagoon Hotel วันที่ 11 ส.ค. 2022
Good Day Ian, Thank you for choosing us, and for your valued feedback. Your feedback has been noted. We hope to welcome you back soon. Yours Truly, Blue Lagoon Hotel

10/10 ดีเลิศ

Nolusindiso

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Blue Lagoon Hotel วันที่ 14 มี.ค. 2022
Good Day, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Blue Lagoon Hotel & Conference Centre. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Blue Lagoon Hotel & Conference Centre again soon! Kind regards, Blue Lagoon Hotel & Conference Centre

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Unbearable noise
My family and I stayed at J10, the room was clean and the receptionist service was good but the amount of noise that other guests make was unbearable. Hotels are supposed to be peaceful and quiet but by 5am guests in other rooms were already making so much noise my 1 year baby was constantly getting woken up. Please put notices on balconies that guests should keep their noise levels down.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Blue Lagoon Hotel วันที่ 14 มี.ค. 2022
Good Day Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Blue Lagoon Hotel & Conference Centre. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. [Address comments here] We hope to see you at Blue Lagoon Hotel & Conference Centre again soon! Kind regards, Blue Lagoon Hotel & Conference Centre

4/10 แย่

brett

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dissatisfied in East London
For a second trip in a row the facility could not provide TV services as advertised, promised the first visit that it would be sorted…. It wasn’t. Noisy aircon and worn sidetables in the rooms.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Blue Lagoon Hotel วันที่ 15 ก.พ. 2022
Good Day, Thank you for your valued feedback. We shall communicate your concerns with the relevant department. Thank you, Blue Lagoon Hotel

2/10 แย่มาก

Pamella

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Both rooms had no microwave/ refrigerator. Condition of the duvet was terrible as much as bed was made looked like it was not made.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Blue Lagoon Hotel วันที่ 28 ม.ค. 2022
Good Day, Thank you for you valued feedback. Your concerns are taken into consideration and will be addressed accordingly with management and the relevant departments. Yours Truly, Blue Lagoon Hotel

6/10 พอใช้

Keikanetswe

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Nozuko วันที่ 5 ม.ค. 2022
Thank you for your review.