บริเวณประตูทางเข้า

รีวิว โรงแรม เมานท์ รอยัล

2 out of 5

รีวิว

5.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 4 จาก 49 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 9 จาก 49 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 13 จาก 49 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 8 จาก 49 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 15 จาก 49 รีวิว" "

5.4/10

ความสะอาด

5.6/10

พนักงานและบริการ

3.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

4.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

3.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Sow

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Sow

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Marwa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

bruno

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
trpo cher pour un vielle hotel
il est dommage que les hoteliers de cette region aient l'habitude de mettre les prix a leur guises selon les evenements. la nuité passe de 75 euro a 300 euro juste parcequ'il y a un evenement au centre ville. ce n'est pas correct.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Asqual

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s literally zer!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Syed Ali Z

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
DONT BOOK THIS PLACE.ITS A SCAMM!!!!.This place was very filthy.I booked the room.I went to the room and come right out and asked for my money back.They have no refund policy.Once you paid you are stuck.I ask Expedia and they didn’t even return my money.I HAVE TO FIND ANOTHER HOTEL AND LET GI MY MONEY I PAID FOR THIS PLACE.

6/10 พอใช้

Mohammed

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Old and unclean
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Jose

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Unpleasant. I didn't even tried to check in after what I saw
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

aqib

เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023

4/10 แย่

Salam

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was friendly & helpful but the room was dirty specially carpet which had a bad simile & something small things etching your body so it’s not easy to sleep.
เข้าพัก 11 คืน, เมษายน 2022

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
worst experience I had in Hotel in my life
I would not stay there for free. catastrophic! The photos they have provided are not as what you see in the room. if it was from the cleanliness or the tidiness or the cleanliness. the staff was not of help at all!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Nelson วันที่ 8 ก.ย. 2020
Dear Guest, Thank you for rating our services with regard to your stay at The Hotel. With deep concern, I have made a note of your experience and truly regret the inconveniences caused. I have addressed the same with my team to explore improvements and initiate necessary corrective measures to prevent such recurrences. May I humbly request you to please consider this experience as an aberration and not a representation of our standards. We look forward to welcoming you back to Hotel soon and to give us another opportunity to regain your trust in our services. With Kind regards, Mount Royal Hotel

4/10 แย่

Raza

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cant sleep
Its not what it appeares on pics total deception. Waste of money. N its in busy hardware stores area.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Nelson วันที่ 8 ก.ย. 2020
Dear Guest, Thank you for rating our services with regard to your stay at The Hotel. With deep concern, I have made a note of your experience and truly regret the inconveniences caused. I have addressed the same with my team to explore improvements and initiate necessary corrective measures to prevent such recurrences. May I humbly request you to please consider this experience as an aberration and not a representation of our standards. We look forward to welcoming you back to Hotel soon and to give us another opportunity to regain your trust in our services. With Kind regards, Mount Royal Hotel

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
perfect for solo traveller
It was ok
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Nelson วันที่ 8 ก.ย. 2020
Dear Guest, Warm greetings Thank you for writing such a wonderful review about us on this platform. I'm elated to know that you had the best stay experience with us. Thank you so much for appreciating our team. People are the backbone of our hotel. With their genuine care and perceptiveness, they create delightful moments for our guests – we are truly fortunate to have such an amazing team. I have shared your feedback with everyone at the hotel – your appreciation means the world to our team and will inspire and encourage them in their continuous pursuit of excellence. We look forward to welcoming you back to the Hotel and assure you of our finest of service and hospitality. With warm regards, Mount Royal Hotel

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Nelson วันที่ 8 ก.ย. 2020
Dear Guest, Warm greetings Thank you for writing such a wonderful review about us on this platform. I'm elated to know that you had the best stay experience with us. Thank you so much for appreciating our team. People are the backbone of our hotel. With their genuine care and perceptiveness, they create delightful moments for our guests – we are truly fortunate to have such an amazing team. I have shared your feedback with everyone at the hotel – your appreciation means the world to our team and will inspire and encourage them in their continuous pursuit of excellence. We look forward to welcoming you back to the Hotel and assure you of our finest of service and hospitality. With warm regards, Mount Royal Hotel

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
Jeg likte fagene i hotellet. Selve hoteller var gammelt, og ikke så rent. Service var helt Ok.
เข้าพัก 13 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Nelson วันที่ 8 ก.ย. 2020
Dear Guest, Thank you for rating our services with regard to your stay at The Hotel. With deep concern, I have made a note of your experience and truly regret the inconveniences caused. I have addressed the same with my team to explore improvements and initiate necessary corrective measures to prevent such recurrences. May I humbly request you to please consider this experience as an aberration and not a representation of our standards. We look forward to welcoming you back to Hotel soon and to give us another opportunity to regain your trust in our services. With Kind regards, Mount Royal Hotel

2/10 แย่มาก

Shahnaz

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Nelson วันที่ 8 ก.ย. 2020
Dear Guest, Thank you for rating our services with regard to your stay at The Hotel. With deep concern, I have made a note of your experience and truly regret the inconveniences caused. I have addressed the same with my team to explore improvements and initiate necessary corrective measures to prevent such recurrences. May I humbly request you to please consider this experience as an aberration and not a representation of our standards. We look forward to welcoming you back to Hotel soon and to give us another opportunity to regain your trust in our services. With Kind regards, Mount Royal Hotel

6/10 พอใช้

RINO

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Old hotel but good location
Old facilities but good location
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Nisha วันที่ 22 มี.ค. 2019
Dear Rino, Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay with us. We are glad you enjoyed your experience at the hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We hope we will have the pleasure of welcoming you back in the near future. Kind Regards, Hotel Management.

8/10 ดี

Karolína

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ucházející
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก NISHA วันที่ 22 มี.ค. 2019
Dear Karolina, Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay with us. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We hope we will have the pleasure of welcoming you back in the near future. Kind Regards, Hotel Management.

8/10 ดี

Muneer ahmed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice and secure stay
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Nisha วันที่ 24 ม.ค. 2019
Dear Mr. Muneer, Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay with us. We are glad you enjoyed your experience at the hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We hope we will have the pleasure of welcoming you back in the near future. Kind Regards, Hotel Management.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Good Location
The location of the hotel is very central. Stones throw to Naif Souk and Souk Al Wasl. Very basic hotel. Expect no fancies. Hotels.com says hotel has no front desk but there is most if the day upto midnight. If you arrive after midnight arrange check in beforehand.
เข้าพัก 11 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Nisha วันที่ 24 ม.ค. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay with us. We apologize for the inconvenience. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We hope we will have the pleasure of welcoming you back in the near future. Kind Regards, Hotel Management.

6/10 พอใช้

Syed, Arlington, VA

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Really friendly staff. Dont stay there if you are with your family. I felt it was more for back packers. Great location. Hotel not very clean.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Nisha วันที่ 11 ก.ย. 2018
Dear Syed, Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay with us. We apologize for the inconvenience. Our hotel is family hotel safe for family. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We hope we will have the pleasure of welcoming you back in the near future. Kind Regards, Hotel Management.

6/10 พอใช้

muhammed

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Nisha วันที่ 31 ส.ค. 2018
Dear Muhammed , Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay with us. We apologize for the inconvenience. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We hope we will have the pleasure of welcoming you back in the near future. Kind Regards, Hotel Management.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location near metro banias. Good buffet very closed to my shopping area
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก Nisha วันที่ 31 ต.ค. 2017
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel for your recent stay in Dubai and thank you for sharing your feedback. We are glad you enjoyed your experience at the hotel. our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. we hope to welcome you back soon in our hotel. Kind Regards, Hotel Management.

8/10 ดี

Obaid

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
It's was good only because it is in middle of shopping Area
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2017
การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 23 ส.ค. 2017
Dear Obaid, Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay with us.Your feedback is highly valued and we will certainly look into this and determine what we can do to enhancing our guests’ experience. We hope to welcome you back soon in our hotel. Kind Regards, Hotel Management.

10/10 ดีเลิศ

Mazen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 27 คืน, พฤษภาคม 2017
การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 30 ก.ค. 2017
Dear Mazen , Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay with us. Our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We hope to welcome you back soon in our hotel. Kind Regards, Hotel Management.

2/10 แย่มาก

Ahmed

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
رائحة الغرف مقرفة
رائحة الغرفة دخان وتحتاج الى اعادة تصميم وتطوير الفندق
การตอบกลับจาก Nelson วันที่ 8 ก.ย. 2020
Dear Guest, Thank you for rating our services with regard to your stay at The Hotel. With deep concern, I have made a note of your experience and truly regret the inconveniences caused. I have addressed the same with my team to explore improvements and initiate necessary corrective measures to prevent such recurrences. May I humbly request you to please consider this experience as an aberration and not a representation of our standards. We look forward to welcoming you back to Hotel soon and to give us another opportunity to regain your trust in our services. With Kind regards, Mount Royal Hotel

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Kun til en enkel overnatning
Ikke helt som forventet. Hotellet ligger i et meget trafikeret område.
การตอบกลับจาก Nelson วันที่ 8 ก.ย. 2020
Dear Guest, Thank you for rating our services with regard to your stay at The Hotel. With deep concern, I have made a note of your experience and truly regret the inconveniences caused. I have addressed the same with my team to explore improvements and initiate necessary corrective measures to prevent such recurrences. May I humbly request you to please consider this experience as an aberration and not a representation of our standards. We look forward to welcoming you back to Hotel soon and to give us another opportunity to regain your trust in our services. With Kind regards, Mount Royal Hotel

4/10 แย่

muataz, saudi arabia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst Hotel in my entire life. Found pests in bath room, Dirty beds, old hotel, bad smells. After fully paid by Expedia including all taxes, they ask me to pay more taxis upon checkout!!
การตอบกลับจาก Nelson วันที่ 8 ก.ย. 2020
Dear Guest, Thank you for rating our services with regard to your stay at The Hotel. With deep concern, I have made a note of your experience and truly regret the inconveniences caused. I have addressed the same with my team to explore improvements and initiate necessary corrective measures to prevent such recurrences. May I humbly request you to please consider this experience as an aberration and not a representation of our standards. We look forward to welcoming you back to Hotel soon and to give us another opportunity to regain your trust in our services. With Kind regards, Mount Royal Hotel

2/10 แย่มาก

Scott

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Too many bugs for me
I was not pleased with this hotel room. For more than $200 US per night, i expected much more. The room did not appear clean and they have a serious bug problem. There were bugs in the shower, sink and bed. It was very difficult to sleep knowing that bugs were likely crawling all over me. I will not stay here again and advise you to book early at a more reputable hotel.you will get a better price and be more comfortable.
การตอบกลับจาก Nelson วันที่ 8 ก.ย. 2020
Dear Guest, Thank you for rating our services with regard to your stay at The Hotel. With deep concern, I have made a note of your experience and truly regret the inconveniences caused. I have addressed the same with my team to explore improvements and initiate necessary corrective measures to prevent such recurrences. May I humbly request you to please consider this experience as an aberration and not a representation of our standards. We look forward to welcoming you back to Hotel soon and to give us another opportunity to regain your trust in our services. With Kind regards, Mount Royal Hotel

6/10 พอใช้

Djamel

Un bon hôtel pour son prix
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 28 พ.ย. 2016
Dear Guest, we're sorry for any inconvenience we will work hard to fix the issues you have faced and we will come up with better service.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 1 พ.ย. 2016
Dear Guest, we're sorry for any inconvenience we will work hard to fix the issues you have faced and we will come up with better service.Thanks for letting us know

8/10 ดี

WAQAS, Karachi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best Hotel we will recommended every one
it was awesome we feel very good during our stay
การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 8 ก.ค. 2016
Thank you very much for your feed back.

6/10 พอใช้

Yousaf

การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 8 ก.ค. 2016
Thank you very much for your feedback

6/10 พอใช้

Reinhold, München

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
mittendrin
Hotel mitten im leben der einheimischen Bevölkerung Sehr authentisch
การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 8 ก.ค. 2016
Thank you very much for your feedback

4/10 แย่

AMALE, Paris

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel situe a Deira et facile d'acces
Hôtel très grand situe en plein Deira. Points forts: grande chambre, propreté, station de métro Banyas Square a moins de 500m, sympathie de certains personnel. Points faibles : salle de bain un peu ancienne, juste un filet d'eau pour la douche, et GROS point noir, la climatisation beaucoup trop bruyante.
การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 8 ก.ค. 2016
je vous remercie pour votre feed-back , nous allons essayer d'améliorer . Merci

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

In general fairly okay
I booked this hotel for my father who stayed one night on 7th October 2015, it was his worse night, he never slept all night, as the room had a strong smell of smoke, as all rooms are smoking rooms and he found it very difficult to sleep. The hotel In general is okay but only if you can be around and sleep in a smoking atmosphere. As they dont accommodate for non smokers.
การตอบกลับจาก Kafeel Ahmed วันที่ 8 ก.ค. 2016
Dear Guest, Thank you for your feed back , we will try to improve

2/10 แย่มาก

pieter, Eindhoven Holland

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst place ever
Run down place in any which way. Checking in takes long time, couldn’t find reservation. Very unfriendly and un interested staff. No passports giving back after check in. Finally they give a dirty room on the backside, not even cleaned, having old used towels and bed sheets (beds are not even made) with a view to a wall. After complaining finally room in the front side. While having a shower all of a sudden 2 maintenance people in the bathroom. We did not feel free and safe in our own room. Website info not correct as there is NO airport shuttle, NO mineral water in the room, NO water cooker, the safe in room is not working and the free wifi in the room disconnect every few minutes. The room was showing dirty marks different places on the wall. Ceiling in room is open, ceiling in bathroom is leaking water continue. We cleaned our room by our self as they didn’t come after so many times asking to clean the room. Seems to be that everybody is manager and can do whatever they like to do. Never again, not recommended to any one.
การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 8 ก.ค. 2016
Dear Guest we are extremely sorry for the inconvenience. Next time we will try to improve. Thanks

6/10 พอใช้

aslam, London

Good place to stay
It's was good not a bad place would go there again
การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 8 ก.ค. 2016
Thank you very much for the feedback.

4/10 แย่

Jose, Doha

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staffs were not so accommodating, it seems they doesn't care if you are tired and need immediate rest. They were busy on their mobile phones maybe that's the reason why. And the construction is still going on even in late night, the time we need to sleep.
การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 8 ก.ค. 2016
Dear Guest, we are extremely sorry, we will improve. Thanks

8/10 ดี

osama

near souq naif . near bany yas metro
การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 8 ก.ค. 2016
Thank you very much for your feedback

8/10 ดี

Shabnam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Otel ne plohoi.Rasspolojenie udobnoe.Vse na Nasser skvere ryadom.Metro o4en blizko.V obshem vse ponravilos.
การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 10 ก.ค. 2016
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

2/10 แย่มาก

Tomi, Espoo

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ei jatkoon
Yhden yön vietin poikani kanssa, välilaskun takia. Hirvittävä alue ja hirvittävä hotelli. Ikkunoissa ei ollut edes laseja, joten kaikki melut ulkoa kuului. Ja melua tuolla alueella piisaa. En suosittele.
การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 10 ก.ค. 2016
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 แย่มาก

Yasmeenah, Lake Charles, Louisiana

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad experience
We chose this hotel for the amenities. We had to pay for water which was suppose to be free, no laundry on the property we had to send out and it was very expensive. The first morning we had do not disturb on the door the cleaning boy entered our room. The noise due to remodeling rooms was atrocious couldn't sleep. The room is not dark. Bizarre hot water and no water pressure. The location was great near shopping and metro. But all and all not all but they were very rude. I don't recommend this hotel at all.
การตอบกลับจาก kafeel Ahmed วันที่ 8 ก.ค. 2016
Dear Guest, we are extremely sorry for the inconvenience, we will definitely try to improve. Thanks

2/10 แย่มาก

Mohammad Bilal, Pakistan PK

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
My stay at hotel was terrible and I don't want to
My experience with this hotel was terrible so what can I say more than this
การตอบกลับจาก Mount Royal วันที่ 10 ก.ค. 2016
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not recommended.
Dirty Hotel Mosquitoes Staff look like not paid From the owner Need improvement in Deparrments
การตอบกลับจาก Mount royal วันที่ 10 ก.ค. 2016
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 แย่

JEAN BASTIEN, Marseille

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
accueillant centre ville
personnellement il nous faut des hôtels a partir de 3 etoiles
การตอบกลับจาก Mount Royal วันที่ 12 ก.ค. 2016
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.