2 ห้องอาหาร, บริการอาหารเช้า อาหารกลางวัน อาหารเย็น, อาหารนานาชาติ

รีวิว Bahi Ajman Palace Hotel

5 out of 5
Bahi Ajman Palace Hotel
Sheikh Humaid Bin Rashid Al Nuaimi St., Ajman

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 128 จาก 250 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 68 จาก 250 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 28 จาก 250 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 16 จาก 250 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 10 จาก 250 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

gurpreet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My stay along with my family at bahi ajman was nothing short of spectacular, from beautiful private beach and views around to the amazing staff that was readily available a phone call away to assist with any and everything. Would like to express my heartfelt gratitude to the staff at bahi ajman, especially Jatinder Singh for going all out in providing exceptional services. Would highly recommend this hotel for all the facilities and amenities provided and can't wait to plan my next trip here!
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Gurpreet, Thank you very much for staying with us and taking the time to post your great review. I am thrilled to know that our team particularly Jatinder has contributed positively to your Bahi Ajman Palace experience. Not least, it is all about people who create binding and lasting memories all our colleagues will be very proud to know they delivered the personalized service as expected from Bahi Ajman Palace hotel. We look forward to being of service to you once again in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Norman

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice location Food and Staff excellent easy access to shops and sites close by. Room was large with a nice balcony. Throughly enjoyed visit of four nights and would stay again. Weather at this time of year is perfect Trip to Ajman part of emrates tour.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 28 ม.ค. 2024
Dear Norman,Thank you for choosing to stay at Bahi Ajman Palace and for taking the time to post your review. We are delighted to know that we were able to turn your moments into lasting memories. Rest assured that your generous compliments will be shared with our entire team. It would be our great pleasure to have you as our guest once again soon.

10/10 ดีเลิศ

Balasubramaniam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beach area ... Good for relaxation
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at Bahi Ajman Palace and for taking the time to post your review. We are delighted to know that we were able to turn your moments into lasting memories. Rest assured that your generous compliments will be shared with our entire team. It would be our great pleasure to have you as our guest once again soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Experience.
The hotel and rooms were very clean. The employees answered every question and detail carefully and provided support. It was a great experience.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at Bahi Ajman Palace and for taking the time to post your review. We are delighted to know that we were able to turn your moments into lasting memories. Rest assured that your generous compliments will be shared with our entire team. It would be our great pleasure to have you as our guest once again soon.

10/10 ดีเลิศ

Jewel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property was amazing great staff
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Jewel, Thank you for choosing to stay at Bahi Ajman Palace and for taking the time to post your review. We are delighted to know that we were able to turn your moments into lasting memories. Rest assured that your generous compliments will be shared with our entire team. It would be our great pleasure to have you as our guest once again soon.

10/10 ดีเลิศ

Joseph, Redwood City

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at Bahi Ajman Palace and for taking the time to post your review. We are delighted to know that we were able to turn your moments into lasting memories. Rest assured that your generous compliments will be shared with our entire team. It would be our great pleasure to have you as our guest once again soon.

10/10 ดีเลิศ

mohamed

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very friendly every th8ng was smooth i arrived late and they upgraded me to royal sea view suite thanks diffenitly i will be back very soon thanks
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Bilkis

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 15 ก.ย. 2023
Dear Bilkis, Thank you for choosing to stay at Bahi Ajman Palace and for taking the time to post your review. We are delighted to know that we were able to turn your moments into lasting memories. Rest assured that your generous compliments will be shared with our entire team. It would be our great pleasure to have you as our guest once again soon.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
جودة منخفضة وغير متوقعة في الفندق
The hotel is not as expected. The view is nice but the hotel facilites is not good. The bathroom inside the rooms is not working well. The big problem that I faced, that I buy some chocolate, I leave it in my room, when I came back it was full of small ant. All the room and my chocloate. Which is not accepted from the hotel. مرافق الفندق ليست كماهو متوقع. دورات المياه ليست بالجودة المتوقعة. تركت بعض الشوكلاتة في غرفتي اثناء اقامتي وعندما عدت للغرفة وجدتها مليئة بالنمل الصغير على الشوكلاتة وفي جميع انحاء الغرفة وهو شيء غير مقبول بتاتا من الفندق.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก أحمــد هاشــم مــدير المكاتب الأمـامية วันที่ 18 ส.ค. 2023
ضيفنا العزيز نشكرك على إختيار فندق باهـي عجمان بالاس و على اخذك الوقت لمشاركة تعليقك معنايؤسفنا أن إقامتك معنا لم ترقى إلى المستوى المطلوب. أرجو تقبل خالص الإعتذار عن الصعوبات التي واجهتكم أثناء الإقامة علي وعد منا بالعمل علي ترقية الخدمه كي نتخطي بها توقعاتكم الغاليه. نأمل في أن نراك في المستقبل القريبدمتم بخير

6/10 พอใช้

Khaled

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

diane

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was great. The only caveat would be that it is a dry hotel, meaning you have to elsewhere if you want a drink.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 6 มี.ค. 2023
Dear Diane, Thank you for staying with us and for sharing your amazing experience. My team and I will look forward to welcoming you back for another memorable experience here at Bahi Ajman Palace.Yours sincerely,Ahmed HashemFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Saood

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 6 มี.ค. 2023
Dear Saood, WOW many thanks for your 10 star review, we all look forward to welcome you back at Bahi Ajman Palace Hotel.Kind regards, Ahmed Hashem and Guest Service Team

6/10 พอใช้

Eugenie

เดินทางกับครอบครัว
The property smells amazing and it is clean. The moment that you walk in, the smell of incense welcomes you but not it is not too powerful. Ajman is very far from Dubai and I did not realize that based on the map. I would not recommend using the concierge desk to book tours. I strongly suggest booking tours online with a reputable tour company prior to traveling. There is something very wrong going at that hotel with respect to costumer service. The staff is friendly or appear to be. The guy at the concierge desk booked our tour but decided to cancel without asking us and completely changed our plans and lied because he wanted us to go with a different tour. Also, we paid for a round trip taxi to and from the hotel prior to arrival. I confirmed with the desk about my car service to go back to airport. After confirming, I was told that I only paid for one way and having no choice and because I obviously had to to heard to the airport, I ended up taking a taxi. I was informed by email about three hours after confirming. You MUST take print outs of all reservations and also mention whether you have breakfast dinner and/or lunch included, if you paid in advance. The front desk seems to be clueless with respect to what is included in the reservation. I would not stay there ever again. I would not recommend this hotel, there are much better/nicer hones with better customer service in Dubai.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 6 มี.ค. 2023
Dear Mrs. Eugenie, It was a pleasure talking to you today over the phone and thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel.You did express a number of points, which as a whole is clear that your stay was below your expectations, I would like to take this opportunity to apologize for this experience. Regarding the other highlighted points, we shall apply corrective actions, please accept our apologies for the inconveniences experienced.We all look forward having you as our guest one more time.Kind regards, Ahmed HashemFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Rafey

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
it was good, no, great!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 3 ก.พ. 2023
WOW many thanks for your 5 star review, looking forward having as our guest again.

10/10 ดีเลิศ

Abhijit

การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 7 มี.ค. 2023
Dear Guest, WOW many thanks for your 5 star review, we all look forward to welcome you back at Bahi Ajman Palace Hotel.Kind regards, Ahmed Hashem and Guest Service Team

2/10 แย่มาก

Binoge

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Noise though out day and night
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 4 ก.พ. 2023
Thank you very much for taking the time to share your valuable rating.It was a great pleasure to have you as our guest at Bahi Ajman Palace Hotel, we consider all our guest comments as an opportunity to continuously improve on our service levels, Please accept my sincere apology for any inconvenience you had during your stay. we all look forward having you as our guest again. Kind regards,

2/10 แย่มาก

Anton

เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 4 ก.พ. 2023
Thank you very much for taking the time to share your valuable rating.It was a great pleasure to have you as our guest at Bahi Ajman Palace Hotel, we consider all our guest comments as an opportunity to continuously improve on our service levels, Please accept my sincere apology for any inconvenience you had during your stay. we all look forward having you as our guest again. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Kassim

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
good
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 3 ธ.ค. 2022
Dear Mr. Kassim,We would like to thank you for rating us 5 stars. and we wish to welcoming you back soon.Kind regards,

8/10 ดี

diane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

Paula

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

2/10 แย่มาก

md

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

ROSHAN PRAVEEN, SHARJAH UAE

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good place to have business meetings and good for family stay
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 22 เม.ย. 2022
Dear Praveen, We would like to thank you for rating us online and we wish to welcoming you back soon. Kind regards,

6/10 พอใช้

Biljana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Die Unterkunft ist eigentlich OK. Ich bin mir in Dubai anderen Standard gewöhnt und bin daher sehr viel auswärts zum Essen. Schade ist das ich erst um ca. 10:00Uhr zum Strand konnte, weil es vorher noch keine Sonne gibt in der kleinen Bucht. Es gibt Wifi im Hotel aber nur zum Schreiben, es ist nicht möglich zu telefonieren oder Video Anrufe zu tätigen.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 11 มี.ค. 2022
Dear Biljana, Thank you for your feedback and for taking the time to share it with us online. I do regret to hear that we did not meet your expectations during your recent stay with us. Please rest assured that your valuable feedback has been already reviewed with the concerned departments for further improvement of our guests' experience. I hope we will have the opportunity to welcome you back here at Bahi Ajman Palace in the near future Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

SARAH JANE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 11 มี.ค. 2022
Dear Sarah, We would like to thank you for rating us 10 out of 10. and we wish to welcoming you back soon. Kind regards,

4/10 แย่

Åsa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ok but too many issues with the room.
When we arrived they’ve only one bed prepared even if I booked a room for 4 persons. The tv didn’t work, I called and they “fix it”. Got back to the room but the tv still didn’t work. We called again and they fixed it “once more”. Last night we woke up as a small front of the bathroom marble countertop fell down. We told the cleaner. When we got back in the afternoon the whole marbel front (80x20 cm) had fallen down. They came quick and picked up the big pieces but we couldn’t use the bathroom for 1 hour whiles waiting for the cleaner. Then the tv didn’t work again. Once we could use the bathroom again there was no hot water. I told all this when checking out but only got a “- Tell us this next time you will stay here and you’ll get a better room. :-( Good breakfast buffet. Ok dinner dinner buffet. Very nice staff. Beautiful pool area and beach. Expensive hotel bar (small latte AED29). Too many impolite Russians.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 11 มี.ค. 2022
Dear Asa, Thank you for your feedback and for taking the time to share it with us online. I do regret to hear that we did not meet your expectations during your recent stay with us. Please rest assured that your valuable feedback has been already reviewed with the concerned departments for further improvement of our guests' experience. I hope we will have the opportunity to welcome you back here at Bahi Ajman Palace in the near future Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Jeet

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 11 มี.ค. 2022
Dear Jeet, We would like to thank you for rating us 10 out of 10. and we wish to welcoming you back soon. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Ed, Canyon Country

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

8/10 ดี

Sylviane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bonne adresse.
Mon mari m'a offert de passer une semaine dans cette hôtel où nous sommes déjà venus deux fois, dans une ambiance sympathique avec les jeunes couples russes et leurs enfants. Belle plage ombragée sous les palmiers. Dommage qu'il n'y ait pas au moins une chaîne TV en français !
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 11 มี.ค. 2022
Dear Sylviane , We would like to thank you for rating us 8 out of 10. and we wish to welcoming you back soon. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

CIGIL

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 11 มี.ค. 2022
Dear Gigil, We would like to thank you for rating us 10 out of 10. and we wish to welcoming you back soon. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Jana

เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Osama

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Helpful stuff
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

Sergej

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Alles war gut, Hotel, Strand, Personal, Essen..
เข้าพัก 8 คืน, พฤศจิกายน 2021

8/10 ดี

Hilal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 13 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Front Office Manager วันที่ 19 พ.ย. 2021
Dear Hilal, We would like to thank you for rating us 8 out of 10. and we wish to welcoming you back soon. Kind regards,

2/10 แย่มาก

ANAS

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
اقامة سيئة جدا الغرف يوجد فيها عفن عالكراسي والابواب ورائحة العفن قوية جدا الاثاث قديم وغير نظيف لا يرتقي أن يكون فندق خمس نجوم
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก أحمــد هاشــم مــدير المكاتب الأمـامية วันที่ 20 ต.ค. 2021
عزيزي السيد أنس شكرًا جزيلا علي التقييم وناسف علي اي ازعاج واجهتموه خلال الاقامه علي وعد منا بالعمل علي ترقية الخدمه كي نتخطي بها توقعاتكم الغاليه , ونأمل بتكرار الزيارة فى المستقبل القريب مع جزيل الشكر

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021

4/10 แย่

Steven

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room smelt of cigarettes even though I had specifically booked non smoking room and was also informed the 19th floor was non smoking ..
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem วันที่ 1 ก.ย. 2021
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to share it with us. Please rest assured that your valuable feedback has been already reviewed with the concerned departments for further improvement of our guests' experience.

10/10 ดีเลิศ

rishika

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

2/10 แย่มาก

Mika

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This is NOT a 5 star hotel!
From the moment I entered the hotel, I was treated like garbage. Instead of people welcoming me in, there were three people shouting at me, one wanted to take my luggage, one measure my body temperature and the third one didn't even have any reason to stand there. All of them shouting simultaneously. I thought first that the hotel takes COVID-19 seriously and measures the body temperature of everyone entering, but no... That was the only time there was anyone doing that, after that people just walked in and out freely, sometimes with masks, sometimes without them. Next step of my nightmare was the check-in. I was told that the room needs to be cleaned and it will be ready shortly, and that I would be informed once it is ready. I sat in the lobby for 40 minutes and nobody came to me. After this time, I went to talk with the people in the reception again, and guess what, my room was ready. Thanks for telling me! At this point they had already lost track of my luggage and they were asking if I had any. But I had already given them the luggage tag... The room was dirty, there were stains on the bed and the windows were covered in bird poo. The amenities included the cheapest instant coffee and paper mugs. I was told to that I have complimentary water, but I was once shouted at in the reception for requesting a bottle. The bed and the pillows were very uncomfortable. The breakfast was very basic, the beach was small and poorly maintained, and the staff barely spoke English.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2021

10/10 ดีเลิศ

safwan

เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2021

8/10 ดี

Ahmed

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Doaa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021

8/10 ดี

Hitesh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good Family Oriented Hotel
Good family hotel. Non Alcoholic hotel. Clean rooms. Arabesque restaurant was understaffed. Definitely the hotel needs a bigger pool and much cleaner beach. Spa facilities were very nice. Convenient location...
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021

10/10 ดีเลิศ

khaled naif

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel
It was great hotel. Wonderful service. Hotel food was very good. I like the place and I will try it again.... It was one of the best hotels I have ever.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2021

6/10 พอใช้

Dalibor

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was nice. The cleaning staff was very good and did a very good job.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Assistant Front Office Manager วันที่ 22 ก.พ. 2021
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to post your lovely review and recommendation. We are delighted to know that we were able to turn your moments into lasting memories. It would be our great pleasure to have you as our guest once again soon. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice property with a good beach. Very good staff. Hygiene strictly maintained
เข้าพัก 14 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Assistant Front Office Manager วันที่ 22 ก.พ. 2021
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to post your lovely review and recommendation. We are delighted to know that we were able to turn your moments into lasting memories. It would be our great pleasure to have you as our guest once again soon. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Amein

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Was good
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Assistant Front Office Manager วันที่ 22 ก.พ. 2021
Dear Amein, Thank you very much for taking the time to rate our hotel services. We are delighted to know that we were able to turn your moments into lasting memories. It would be our great pleasure to have you as our guest once again soon. Kind regards,

2/10 แย่มาก

Lijo

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pathetic Housekeeping
Rooms are so dirty with foul smell and hard dirt on the floor. We checked in to the room and left the hotel within 30min. Not at all recommended for families and especially during this pandemic time. Absolutely no hygiene and the staffs around are quite ok with the condition of the hotel cleanliness.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021

10/10 ดีเลิศ

alessandra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room 701 was nice, we had a big bathroom with a bid bathtub. the room was cleaned really late, we missed sometime that they forget to put new coffee, new toilet paper.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Ahmed Hashem Assistant Front Office Manager วันที่ 22 ก.พ. 2021
Dear Alessandra, Thank you very much for taking the time to post your lovely review and recommendation. We are delighted to know that we were able to turn your moments into lasting memories. It would be our great pleasure to have you as our guest once again soon. Kind regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good but rooms lacked a touch of luxury
Rooms were small compared to many hotels in this league. Service was very good. Breakfast was good, but dinner was just ok. Neither of them were great. Overall the stay was good, but lacked a touch of luxury.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Osama Taher วันที่ 5 ม.ค. 2021
Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback following your recent stay. It was a great pleasure to know that you have enjoyed the service provided by our team members as well as the breakfast, moreover we consider your comments about room as an opportunity to continuously improve on our service levels. Rest assured that your review will be shared with our relevant departments. We trust that we will have the opportunity to serve you once again in the near future. Kind regards, Osama Taher Director of Guest Services