Just stayed one night and wanted to have links close to the train station. Hotel was in a good location and the reception staff were helpful when I needed help printing off a flight document. This was much appreciated.
Julie
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Team Königshof วันที่ 20 ต.ค. 2020
Dear guest, thank you very much for your positive review. We are pleased that you enjoyed your stay with us. If you are in Dortmund again, please come and visit us.
Geen 3,5 sterren hotel. Kleine kamer en hele kleine badkamer met nauwelijks ruimte.
Het hotel heeft geen klimatisering waardoor het tijdens ons verblijf ontzettend warm in de kamers was, waardoor we slecht sliepen. De straat aan de voorzijde levert zeer veel herrie. De ramen openen was daarom echt geen optie was.
Gedurende ons verblijf werden de kamers niet schoongemaakt of beddem opgemaakt. (covid?)
Het ontbijt was goed. De wifi uitstekend. De medewerkers zowel bij de receptie als ontbijt zeer vriendelijk.
Na descrição do que tem disponível, diz estacionamento sem assistência, mas quando chegamos, tinha que pagar a parte. Também não foi oferecido café da manhã para pagarmos a parte
Tolles Hotel, super sauber, sehr bequeme Betten. Super Lage. Das einzige was mir gefehlt hat war ein Balkon, aber ansonsten iat das Hotel echt weiter zum empfehlen 👍
Lieber Gast
vielen dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Haus zu bewerten.
Es freut uns sehr, dass wir Sie überzeugen konnten und hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen kommen.
Praktische, zentrale Lage und ein sauberes Appartement. Allerdings hatten wir zu dritt das Glück eines Upgrades in ein Appartement, so dass wir nur dieses bewerten können. Hier hatten wir reichlich Platz und eine toll ausgestattete Küche.
Ralph
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 21 พ.ย. 2019
Lieber Gast
vielen lieben dank für Ihre Bewertung.
Schön, dass wir Sie überzeugen konnten.
Top sauber. Grosses sehr modern und stylish eingerichtetes Zimmer. Toptop Lage. Sehr freundliches Personal. Für mich 5 Sterne
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Königshof วันที่ 13 ก.ย. 2019
Lieber Gast
vielen vielen dank für die super Bewertung.
Es freut uns sehr, dass wir Sie mit unserem Königshof überzeugen konnten und hoffen sehr, dass Sie uns wieder besuchen kommen.
Wir wünschen alles Liebe
Bestilte et værelse til 3 personer, men da vi ankom omkring midnat, der var ikke redt op til den extra person. Vi fik vide at vi bare kunne hente sengetøjet i et skab oppe på etagen oven over. Havde også forventet en dobbeltseng når der står "dobbeltseng" - og ikke to enkelte senge sat sammen der begge har en træramme rundt om madrassen der gør at man bestemt ikke kan ligge i midten. Vores "suite" var på størrelse med et normalt lille hotelværelse, så det må kaldes for kreativ beskrivelse. Da vi ankom til hotellet var deres meget begrænsede parkeringspladser også optaget. Når et hotel har meget begrænset pladser, så bør det også står i beskrivelsen. Heldigvis var vi i en by hvor der var et p-hus i nærheden?
Jacob
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก hotel วันที่ 12 ส.ค. 2019
Dear guests
Thank you very much for your feedback.
pity that we could not convince them with our house.
you would have liked to contact us directly with your request. We would like to have offered you another room.
Due to the fact that we only have a limited parking space, we can not reserve in advance. However, located opposite our hotel a parking garage which costs 9.00 € for 24 hours.
we wish all the best
We arrived early before the check in time, the receptionist was very nice and offered us coffee in the lounge in waiting for check in.
The hotel offer tea & coffee at the reception area and there k facility for tea and coffee in the room as well.
Good breakfast including a variety of fruit juices cold meat, cheese, coffee, yogurt , cake etc..for only 7 EURO person
P.Nguyen
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 25 พ.ค. 2019
Dear Guest
thanks for the great feedback.
We wish you all the best
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
9 พ.ค. 2019
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 25 พ.ค. 2019
Dear Guest
thanks for the great feedback.
We wish you all the best
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
10 เม.ย. 2019
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Upgrade appreciated but windows were open!
they upgraded me which was very nice but 1 negative point was that the windows were open 2 nights out of 3 nights when I came back late in the evenings although it was cold outside...
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก hotel วันที่ 25 เม.ย. 2019
Thank you for your review. We are very pleased that you liked our upgrade. Of course, we are sorry that your windows seem to have been constantly opened during cleaning. we hope you come visit us soon.
accueil tres sympatique mais paiement demande juste apres l'enregistrement. .
lampe de chevet inaccesible suite a l'emplacement du lit dans la chambre
didier
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก hotel วันที่ 25 เม.ย. 2019
Merci pour la note. Dans notre maison, il est courant pour nous de négocier nos clients directement au Check Inn, nous ne pouvons donc pas vous garantir une longue attente au moment du départ. Bien sûr, vous pouvez également payer au moment du départ.
Wir gehen jedes Jahr wieder gerne ins Hotel Königshof weil gute Bedienung, freundlich, sauber, nähe vom Zentrum, gutes Frühstück der Preis angemessen einfach super. Es ist Empfehlenswert.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 30 เม.ย. 2019
Lieber Gast
vielen lieben Dank für das tolle Feedback.
Schön, dass wir Sie mit unserem Haus überzeugen konnten.
Wir wünschen Ihnen alles gute
6/10 พอใช้
ผู้เข้าพักจริง
5 เม.ย. 2019
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Upgraded but not a great service.
I was glad they upgraded me, however, the window was open 2 nights out f 3 nights although it is cold... The coffee was not filled even if I opened the place where it is placed so that the cleaner sees it...
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก hotel วันที่ 3 พ.ค. 2019
Dear guest
Thank you very much for your feedback. I'm sorry your coffee does not appear to have been refilled. It is best to always contact the front desk directly, so that we can solve your problem as quickly as possible. We hope that you will visit us again