ลานระเบียง/นอกชาน

รีวิว โฮม2 สวีทส์ บาย ฮิลตัน เดนเวอร์ ไฮแลนด์ส แรนช์

3 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 434 จาก 756 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 173 จาก 756 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 61 จาก 756 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 50 จาก 756 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 38 จาก 756 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Hannah

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was in a very nice part of town. So many dining options and places to visit would stay here again!
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Rajkiran

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Brianna

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Nichol

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Brenda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked the non smoking. I think there needs to be more breakfast options
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 พ.ค. 2024
Dear Brenda, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We will share this with our breakfast team!

10/10 ดีเลิศ

Gary, Lively

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Home 2 Suites’ location is perfect for easy access to the highway bypass to get to Red Rocks Amphitheater, to the airport and to the I-25 heading South. The breakfast offered a great variety of breakfast fare!!! Omelettes, waffles, oatmeal, danishes and fresh fruit. It was fantastic. Target was just a block away. Great for groceries. Also there were many restaurants in the vicinity.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 พ.ค. 2024
Dear Gary, Thank you for choosing Home2 and sharing your review! We are so glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again next time travel brings you to the Denver Highlands Ranch area.

10/10 ดีเลิศ

José Alberto

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have a 26 foot truck and they gave me permission to park it.. on top of nice people too
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Jens

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Zimmer sehr laut und dreckig, Kissen, Stuhl und Tisch sind mit Flecken überzogen das man den Eindruck hat Hilton will einen loswerden.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Jens, Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to see you did not enjoy your experience. We hope to see you again for the opportunity to provide you with a 5/5 stay.

10/10 ดีเลิศ

Anthony

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The housekeepers were awesome and the room was perfect, it has all the amenities you would need for a longer term stay as well as the shoppette in the lobby
เข้าพัก 8 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Anthony, We appreciate you choosing Home2 and taking the time to share your review! We are so glad you enjoyed your stay, and we hope to see you again next time travel brings you to the Denver Highlands Ranch area.

8/10 ดี

Angie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Angie, Thank you for staying with us and taking the time to share your rating!

8/10 ดี

Kyle

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay for our quick over-nighter.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Kyle, Thank you for staying with us at Home2 and taking the time to share your review.

2/10 แย่มาก

Adrie

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I got charged a smoking fee when I never smoked in the room. They said there was crumbs on a table and it was ash when no smoke was going on in the room. There is video surveillance of my partner and I outside in the parking lot if any smoking went on. They are charging me for something that is not true.worst staff ever
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Adrie, We are sorry to hear about this issue. Please contact us at your convenience so we may assist you.

10/10 ดีเลิศ

Ellie

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Great friendly staff and a very clean hotel!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Ellie, Thank you for staying with us and taking the time to share this wonderful review!

10/10 ดีเลิศ

Kendale

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Kendale, Thank you for staying with us at Home2 and sharing your five-star rating!

10/10 ดีเลิศ

Tonya

เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Tonya, Thank you for staying with us in the Denver Highlands Ranch area and sharing your 5/5 rating!

10/10 ดีเลิศ

Barbara

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Barbara, Thank you for staying with us and sharing your five-star rating!

4/10 แย่

Lisa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The staff was very helpful at the front desk as well as housekeeping. My room was never cleaned the whole 6 day stay and was pretty messy when we got there (mold and hair around toilet/shower, sheets smelled stale). I kept exchanging towels and sheets with housekeeping and took my trash out a few times. The breakfast situation was a mess and needed a full time attendant. Always out of coffee. Unfortunately it was a great location but won’t ever stay here again.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Lisa. I'm truly sorry to hear about your disappointing experience during your recent stay. Providing a clean and comfortable environment for our guests is our top priority, and it's disheartening to learn that we fell short of your expectations in this regard. I apologize for the issues you encountered with the cleanliness of your room and the breakfast situation. Thank you for bringing these matters to our attention.

10/10 ดีเลิศ

Adrian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Adrian. Thank you for sharing your feedback about your stay at Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch. We're delighted to hear that you found our location to be great! We strive to provide our guests with a convenient and accessible location, and we're glad to know that it met your needs. If there's anything else we can do to enhance your experience or if you have any further feedback to share, please don't hesitate to let us know. We appreciate your business and hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future!

2/10 แย่มาก

Samantha

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Sprayed some sort of pesticide in the room, I had a allergic reaction. I used to stay here all the time, now will not be anymore
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Samantha. we sincerely apologize for any discomfort or inconvenience caused. Your loyalty as a previous guest means a lot to us, and we truly regret that this experience has led you to reconsider staying with us again. If there is anything we can do to assist you further or if you would like to discuss this matter in more detail, please don't hesitate to reach out to us directly. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to regain your trust in the future.

10/10 ดีเลิศ

Christine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Christine. Thank you for taking the time to rate your experience at Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch with a perfect score of 5/5 stars! Your positive rating is greatly appreciated, and we're thrilled to see that you had an excellent stay with us.

2/10 แย่มาก

Barb

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty hallways. Main floor had food on the carpet. The food was never vacuumed for the two days I was there. One room had a bed that the mattress sagged in the middle.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Barb, We are so sorry that our team missed a mess on the main floor carpet during your stay. We will be sharing your feedback with them to ensure that no spot goes missed moving forward. We also apologize for the mattress that sagged. We will be going to check this out for a immediate remedy. Safe travels, and have a nice week.

6/10 พอใช้

Evan

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Evan. We appreciate you taking the time to rate your experience with us. Your feedback is important as it helps us understand how we can better serve our guests. If there are any specific areas where we can improve to earn a higher rating in the future, please feel free to let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay. Thank you for choosing our hotel.

8/10 ดี

Sarah, Park City

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Sarah. Thank you for taking the time to leave a 4/5 stars review for Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch! We appreciate your feedback, and while you didn't leave specific comments, we're glad to hear that your overall experience was positive.

10/10 ดีเลิศ

Tyler

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worth it !!!
Room is always super clean and kitchen is well stocked with plates ,bowls ,ect bathrooms are great and good showers Beds are the best part super comfortable and soft best place to stay at for work fun or just needing to get away for a night or two
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Tyler. Thank you for taking the time to share your positive experience at Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch! It's fantastic to hear that you consistently find the rooms super clean and well-stocked with kitchen essentials. A well-maintained bathroom and a good shower can indeed make a stay more enjoyable.

6/10 พอใช้

David E

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
There were several items left by previous guests found just under the edge of the bed. Dirty socks, a used baby bottle and toys. The sofa is stained and dirty as well. All of this makes me question the overall cleanliness of the room. Unusual for a Hilton property. I normally don’t complain but it seemed out of character on this stay.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear David E, Thank you for staying with us and taking the time to share your feedback. Cleanliness is a key priority for us, and we apologize for falling short of not only your expectations but ours as well. We will be sharing your comments with our team for improvement.

6/10 พอใช้

Johan

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
People were smoking weed, the whole secons floor smelled like ot
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Johan, We sincerely apologize for the smells coming from neighboring rooms. We hope to see you again for the opportunity to provide you with a 5/5 experience.

10/10 ดีเลิศ

Hemal

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful my all time Favorite
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Hemal, Thank you for staying with us at Home2 and sharing your review!

4/10 แย่

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There were consistent problems with the hot water supply. The problem was reported to staff but it was never resolved
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Michael, Thank you for staying with us and sharing your review. We apologize for the issue with hot water during your stay. We hope to see you again in the future for the opportunity to provide you with a 5/5 experience.

10/10 ดีเลิศ

Nadine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This room is well planned out from the kitchen, office space, living room and bed. Everything I could think I needed from toaster, colander, utensils and blow dryer was there. Sparkling clean with new everything. The bedding was new and fashionable. The heated pool and gym and meeting areas in the lobby was very nice. The morning breakfasts was fantastic. Loved the Belgium waffles & breakfast choices. The front desk & all the staff were very pleasant & helpful. I am definitely staying here again!! Thank you!
เข้าพัก 8 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Nadine, Thank you for choosing Home2 and taking the time to share your feedback! We are so glad you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again next time travel brings you to the Denver Highlands Ranch area!

8/10 ดี

Hilarie

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Hilarie. Thank you for taking the time to rate your experience at Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch with a score of 4/5 stars. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can better serve our guests. If there are any specific areas where we can improve to earn a higher rating in the future, please feel free to let us know.

4/10 แย่

Gail

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Eco Measures Not Customer Friendly
Sadly, we can’t highly recommend this hotel. The shower and tap water never got even mildly warm so, in essence, a cold shower. And toilet didn’t sufficiently flush so each time it had to be flushed twice. Maybe it’s their eco-green policy but irritating to guests. Also, the bathroom door wouldn’t stay closed. But the staff was very helpful and kind and they had a great breakfast, much better than most.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Robert Touchton วันที่ 21 ม.ค. 2024
Hello Gail!Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback regarding your recent stay at Home2 Highlands Ranch. I apologize that your experience was not up to standard with your shower and your toilet. I have met with the maintenance department so that this can be addressed in the room that you were staying in and so our future guests will not have this inconvenience during their stay. Again, thank you for taking time to provide us with this valuable feedback so that we can continue to grow as a hotel and enhance the overall guest experience.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 19 ม.ค. 2024
Thank you for awarding Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch a perfect 10/10 stars! We're thrilled to know that you had an excellent experience. While you didn't leave specific comments, your positive rating speaks volumes. If there's anything specific you enjoyed or any suggestions you have for us, please feel free to share. We appreciate your support and hope to welcome you back for another outstanding stay!

10/10 ดีเลิศ

Kali

เดินทางกับคู่รัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Kali. Wow, thank you for the fantastic 5/5 stars review for Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch! We're delighted to hear that you had a wonderful experience. Although you didn't leave comments, your top rating speaks volumes. If there's anything in particular that made your stay memorable or if you have any suggestions, we'd love to hear about it. Your feedback is important to us, and we look forward to the opportunity to host you again in the future!

8/10 ดี

Ethel

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Ethel, Thank you for taking the time to share your rating. We hope to see you again for the opportunity to provide you with a 10/10 experience.

6/10 พอใช้

Karen

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
breakfast food was below average. one day no regular coffee, one day no milk. oatmeal awful etc etc also never replaced coffee in the room.
เข้าพัก 9 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Karen. Thank you for providing feedback on your recent experience. We apologize for the issues you encountered with the breakfast offerings and the in-room coffee supply. Your comments are concerning, and we take them seriously. If you have any additional details or suggestions you'd like to share, please feel free to do so. We hope to have the opportunity to better meet your expectations in the future.

6/10 พอใช้

Ethel

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Ethel, Thank you for taking the time to share your rating. We hope to see you again for the opportunity to provide you with a 10/10 experience.

10/10 ดีเลิศ

Lynise

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Lynise. Thank you for the glowing 5/5 stars review for Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch! We're thrilled that you had an outstanding experience. While you didn't provide specific comments, your perfect rating speaks volumes. If there's anything specific you loved about your stay or any areas where we can improve further, we're all ears. Your feedback is invaluable, and we hope to have the pleasure of hosting you again for another exceptional stay!

10/10 ดีเลิศ

Nadine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bonnie was amazing! So accommodating and friendly!
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Nadine. Thank you for taking the time to recognize Bonnie's outstanding service at Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch! We're delighted to hear that she made your stay memorable with her accommodating and friendly demeanor. We'll be sure to pass along your compliments to Bonnie. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon for another exceptional experience!

8/10 ดี

Cynthia

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lots of Vagrants hanging out the entrance of the property. As soon as I stepped out of my car I was approached by one asking for a cigarette, he even walked inside casually to help himself to whatever he needed for free. Made me feel unsafe in a way staying there. I loved my Room and facilities though! Breakfast was mediocre.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Cynthia. Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for any discomfort you felt due to the presence of individuals near the entrance. We take your safety seriously, and we will address this matter to ensure a secure environment for all our guests. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.

8/10 ดี

Jean

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel was convenient, well appointed, and very clean. We would stay here again.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Jean. Thank you for sharing your positive experience at Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch! We're thrilled to hear that you found our hotel convenient, well-appointed, and very clean. It's wonderful to know that you had a comfortable stay. We truly appreciate your kind words, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!

4/10 แย่

Anitesh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Poorly lit surrounding. Rooms were not kept clean. My bathroom was not properly cleaned, grout was stained. Couch had lint and dirt and was unwelcoming at best. Did not have the energy to stay my 2nd night. Checked out and left for another hotel (Marriot) which was cheaper despite the obviously superior quality.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Robert วันที่ 22 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback. We always appreciate hearing from our guests so that we can hear how we can improve but also things that we do right. We will assess the lighting in the parking lot at night to ensure that we are providing enough light. I have met with the housekeeping team about the cleaning issues that you have mentioned in your review so that this can be an isolated event.

6/10 พอใช้

Ethel

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Ethel, Thank you for taking the time to share your rating. We hope to see you again for the opportunity to provide you with a 10/10 experience.

2/10 แย่มาก

Ethel

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Ethel, Thank you for taking the time to share your rating. We hope to see you again for the opportunity to provide you with a 10/10 experience.

4/10 แย่

Ethel

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Ethel, Thank you for taking the time to share your rating. We hope to see you again for the opportunity to provide you with a 10/10 experience.

8/10 ดี

Ethel

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Ethel. Thank you for giving Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch an 8/10 stars rating! While you didn't leave specific comments, we value your feedback. If there are particular aspects of your stay that you enjoyed or suggestions you have for us, we'd love to hear more. Your input helps us continually improve, and we look forward to hosting you again for an even better experience in the future.

2/10 แย่มาก

Ethel

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Ethel

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Ethel. Thank you for taking the time to rate Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch with 8/10 stars! We appreciate your feedback and would love to hear more about your experience. If there are specific aspects that stood out to you or areas where we can make improvements, please feel free to share. Your input is important to us, and we hope to have the opportunity to enhance your stay even further in the future.

10/10 ดีเลิศ

j

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 19 ม.ค. 2024
Thank you for awarding Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch a perfect 10/10 stars! We're thrilled to know that you had an excellent experience. While you didn't leave specific comments, your positive rating speaks volumes. If there's anything specific you enjoyed or any suggestions you have for us, please feel free to share. We appreciate your support and hope to welcome you back for another outstanding stay!

10/10 ดีเลิศ

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear William. Thank you for awarding Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch a perfect 10/10 stars! We're thrilled to know that you had an excellent experience. While you didn't leave specific comments, your positive rating speaks volumes. If there's anything specific you enjoyed or any suggestions you have for us, please feel free to share. We appreciate your support and hope to welcome you back for another outstanding stay!

10/10 ดีเลิศ

Kimberli

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Ch. วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Kimberli. We greatly appreciate your 5/5 stars review for Home2 Suites by Hilton Denver Highlands Ranch! Your positive rating means a lot to us. If you have any specific highlights from your stay or if there's anything that stood out to you, we'd love to hear more about it. Thank you for choosing us, and we look forward to hosting you again for another wonderful experience.