ล็อบบี้เลานจ์

รีวิว Hotel Waves

2.5 out of 5
Hotel Waves
A-272, Mahiupalpur Ext, NH-8, Near Indira Gandhi Int. Airport, New Delhi, Delhi N.C.R

รีวิว

5.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 3 จาก 31 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 4 จาก 31 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 11 จาก 31 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 8 จาก 31 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 5 จาก 31 รีวิว" "

5.8/10

ความสะอาด

6.0/10

พนักงานและบริการ

2.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

2.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

DAVINDER

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Devi

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had a reservation on the hotel waves in New Delhi but, the given address on the website and the phone number was scammed. I never stayed in the hotel neither I get my money refund. I have a worst experience ever with Orbitz even though I am a regular Orbitz user customer. I was totally scammed and the Orbitz representative never help me to get my money refund. I wouldn’t recommend any of my friends and family to book hotel nor flight from the Orbitz.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

4/10 แย่

Scott, Rancho Cordova

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We booked 2x family rooms. Turns out this hotel doesn’t have family rooms, instead we got mattresses on the floor for our kids to sleep on. The rooms were dirty, with the floors especially black. One sheet had a blood stain on it, which was removed from the bed after requesting. The rooms were not ready, despite contacting the hotel several times to advise of our late arrival. This included waiting for forty minutes for the “family beds” so our kids could go to sleep (it was now close to 2200) and the hotel not having turned on the hot water in our rooms (which took nearly 30mins to warm up). Staff thumped around up and down the corridors all night and generally it was not a good experience.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018

6/10 พอใช้

Mariana

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

Norbert

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Soweit Alles ok.
Das Taxi zum Flughafen kam zu spät
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2018

8/10 ดี

Lotta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Kaunis ja tilava huone
Valitsimme hotellin, koska se oli lentokentän lähellä ja yövyimme ainoastaan yhden yön ennen lentoa Suomeen. Huone oli erittäin tilava ja kauniisti sisustettu. Puulattia tuntui mukavalta. Yö meni hyvin sillä huone oli hiljainen. Voisin mennä toistekin.

4/10 แย่

Åsa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Enkelt hotell nära flygplatsen
Hotell med enkel standard för övernattning i samband med flygresa eller utflykt. Liten känsla av ostädat skick, men kan bero på nötta sänglinnen och gammal inredning. Vi bokade familjerum, men det finns endast dubbelrum att tillgå. Stressad känsla i receptionen. Taxiservice på hotellet- 10 min till flygplats (300 rupies).

4/10 แย่

Åsa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nära flygplats
Vi hade bokat ett familjerum med två rum och två dubbelsängar, vilket inte fanns. Beskrivningen av hotellet och dess rum överensstämmer inte med vad de uppgett. Mycket enkel standard, inte helt renstädat, enkel frukost. Positivt att det är nära flygplatsen (10 min), så för en snabbövernattning utan högre krav, fungerar det.

6/10 พอใช้

Diana, Toronto, Canada

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Found many cockroaches
Booked a double room for $40 Canadian Dollars. Found many cockroaches and small flies in the room. Bed was uncomfortable. Staff were friendly. Location is good if you need to be close to the airport. Price was too expensive for what you get.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017

10/10 ดีเลิศ

Arpit, Delhi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent stay
Excellent food, well trained,professional and friendly staff who will take care of all ur needs. Amazing food which you can't get anywhere in very economical budget. Special thanks to Kanhaiya (Hotel Manager) who really arranged everything for our party hosted there in order without having a single issue. KUDOS to Hotel Waves and their Staff.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017

6/10 พอใช้

Tahseen, New York

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Stay in waves hotel
My stay here was very comfortable Mostly was out the location was very easy to excess any place of interest Wifi was good The staff was good The food was good too

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Convinient

8/10 ดี

shamli, brampton

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel All facilities near to the hotel Near
All over very nice hotel Pleasant atmosphere In the mid of the market All facilities like bus stop,local Market,malls are near to the hotel All the staff members are well behaved Variety of food is available Food is so yummmy
การตอบกลับจาก Kanhaiya วันที่ 2 มิ.ย. 2017
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

6/10 พอใช้

Luis Ricardo, London

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extremely noise but easy to reach from airport
Good location very close to the airport, so, you can take the Airport Express for one station and walk 10 minutes or 200 rupees rickshaw. However it faces a main highway so, if you stay in one of the front rooms, forget about sleeping even with earplugs. Wifi is poor and buffet just ok, dont expect wonders but it's ok for staying close to Delhi airport
การตอบกลับจาก Kanhaiya Sharma วันที่ 21 พ.ค. 2016
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Kanhaiya Sharma วันที่ 9 ม.ค. 2016
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

6/10 พอใช้

soumitra banerjee, ahmedabad

good location, convinient
matching to expectation , convinient
การตอบกลับจาก Kanhaiya Sharma วันที่ 14 พ.ย. 2015
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disappointing
Booked this hotel as it seemed to be closer to the airport & between 3.5k to 4K tariff, but to our shock it was not worth that money either. Initially we were given a room which did not have a latch on the door. When we called up the front desk, we were given another room, which was full of dust. The front desk personnel readily offered to clean up the room but since we were very tired, we refused. Complimentary breakfast was tasty and staffs are very courteous.
การตอบกลับจาก Kanhaiya Sharma วันที่ 15 ก.ย. 2015
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma.

4/10 แย่

Man, Australia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
last minutes change in arrangement
I would like to warn everyone that if you book through expedia.com.au to this hotel, "Hotel Waves" you must be very careful. I booked and even after confining my booking contacting the hotel, at the last minutes when I arrived the hotel they transfered us to another hotel. They said that the hotel is full and therefore they made an alternative arrangement. This is really not good, because I personally talked to one of the hotel reception desk man, his name was most likely Dharmendra (spelling not sure), and confirmend everything. Therefore, if you plan sometime to this hotel be careful.
การตอบกลับจาก Kanhaiya วันที่ 15 ก.ย. 2015
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Kanhaiya Sharma วันที่ 9 ม.ค. 2016
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

4/10 แย่

Nishant, Adelaide SA, Australia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disappointed!!!
Pls do not go as per the pictures.. It is completely different all together.. I had to move to another hotel straightaway coz I didn't like the rooms or the hotel at all..though staff wa really nice n helpful.
การตอบกลับจาก Kanhaiya วันที่ 10 พ.ย. 2015
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Basic hotel
A basic hotel in a very noisy location. More suited to Indian nationals
การตอบกลับจาก Kanhaiya Sharma วันที่ 9 ม.ค. 2016
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very Good
Very Good Very Good Very Good Very Good Very Good Very Good Very Good Very GoodVery Good
การตอบกลับจาก kanhaiya วันที่ 10 พ.ย. 2015
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

2/10 แย่มาก

VA-HYD

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst Hotel near Airport
No Lift, No Airconditioning,,,,
การตอบกลับจาก Kanhaiya Sharma วันที่ 9 ม.ค. 2016
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

2/10 แย่มาก

Scott, Copenhagen, Denmark

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Employees & Manager should not be trusted
I booked a single night at Hotel Waves with my wife and 6yr old daughter as we had an early flight home to Denmark. This was the worst hotel experience I had in my two weeks travelling in India. I would STRONGLY recommend not to stay with this hotel. First, upon my arrival at Hotel Waves, I explained I had pre-paid with Hotels.com. The guy at the front desk said they do not accept pre-payment and tried to convince me that I should pay for the room (again). Upon my showing my Hotels.com receipt and asking to speak with a manager, they finally accepted my pre-paid booking. Next, the room they first placed us in was occupied by someone else. We noticed this after putting our bags in the room and then finding clothing in the washroom. Finally, when I booked my room, I chose an 'executive' room which had various upgrade features from a standard double bed room such as a bath tub, TV, and king size bed. The room I was given had none of this so I returned to the front desk to point this out and ask to be moved. They tried to argue that I was infact given an executive room. I pulled out my booking confirmation again and had to argue my point, showing the room description on the Hotels.com booking for them to finally move me to an executive room. Last, but not least, upon checkout, I again had to argue with a new guy at the fron desk that my room was prepaid. And they also incorrectly had three bottles of mineral water charged to my room in error.
การตอบกลับจาก Kanhaiya Sharma วันที่ 9 ม.ค. 2016
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Kanhaiya Sharma วันที่ 9 ม.ค. 2016
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

10/10 ดีเลิศ

marilyn, new york, ny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Convenience & solid service
This is a good, basic hotel...which in India is not to be taken for granted. Clean, western bathroom. Responsive staff. Restaurant active many hours of the day. Reasonably priced. Be sure to use the pre-pay station at the airport to buy the taxi from airport to Waves Hotel. Waves will give you their car to take you back without cost.
การตอบกลับจาก Kanhaiya Sharma วันที่ 9 ม.ค. 2016
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

6/10 พอใช้

Ashwin, Grapevine, Texas

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good moderately prices option near airport.
It is a moderately priced hotel near Indira Gandhi airport. However, the room and the amenities are what you would expect in a two star hotel in India. The room and the hotel was generaly clean and had running hot water and air conditioning. Room had wireless internet access for free which was great. The food in room service was good. The staff was freindly, helpful and englisg speaking.
การตอบกลับจาก Kanhaiya วันที่ 9 พ.ย. 2015
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

4/10 แย่

Mariana, Mexico DF

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Conveniently located, but noisy and dirty
Hotel Waves looked OK when I first got there. Airprt pick up was fine and I got to the hotel. The room was not as I clean as I had hoped. The linens looked dirty and old. But the worst part was the noise. It was imposible to sleep there; there was noise all night long, loud voices, door salmming. If you want to sleep anywhere near the airport, do not go to hotel waves.
การตอบกลับจาก Kanhaiya วันที่ 9 พ.ย. 2015
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty, but next to airport
The hotel ist a little dirty, the furniture is very old. We had to ask, to clean the room. Internet was not working. Staff was ok. It's very good located for a one-night stay, if you have to get to the airport (international or domestic).
การตอบกลับจาก Kanhaiya Sharma วันที่ 9 ม.ค. 2016
Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Kanhaiya Sharma วันที่ 9 ม.ค. 2016
Write your comment.Dear Customer, Thank you for your precious and valuable comments . We are apologizing for the inconvenience . We assure you the best hospitality at your next visit . Thanks and regards Kanhaiya Sharma