บริเวณภายนอก

รีวิว สเตย์บริดจ์สวีทส์ คอร์ปัสคริสตี้ - เครือโรงแรมไอเอชจี

3 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 318 จาก 548 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 148 จาก 548 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 37 จาก 548 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 20 จาก 548 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 25 จาก 548 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

9.2/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Don't show up 2:30pm trying to check in, they hold the line for 3pm. Then at 3pm, my room wasn't ready. Good hotels let you check in by 2pm. Breakfast starting at 7:30am on a Saturday was a little too late for me. Place is clean and location is convenient.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Christine, Hondo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was super friendly! The roads around the hotel really need to be redone.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Cesar, San Antonio

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The elevator was malfunctioning, and needed to be reset by the staff on multiple occasions. The 3rd floor had a strong humid smell. The air conditioning in the room was unbalanced, creating spots that were either incredibly hot or incredibly cold. Certain areas of the floor felt like it had weak points (holes) underneath the carpet, and the carpet itself was sticky and grimy. The only saving point for this facility was the staff, who were all very kind and willing to assist.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Jeffrey

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Decent value for the price.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

jennifer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff very friendly and was very helpful with any accommodations I needed! Definitely gonna stay here again!!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Michael

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Catherine

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Place needs a major over haul. Soft spots in the floor didn’t make me feel safe. Carpet was so nasty I wore my shoes the whole time. Front desk lady lied to me about checking me out a day early and I got billed an extra day. Do not stay here.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Henry

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 ม.ค. 2024
Thank you for choosing to stay with us!

8/10 ดี

Abdullah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Breakfast service was good but needed more options and needed to be refilled sooner. The furniture was old and ripped and had stains on both the furniture and the old dirty rugs on the floor. The carpet looked like it had never been cleaned ever and was still the carpet when they first opened
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 ม.ค. 2024
I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. Our hope is that you give us a second chance to make a better experience.

10/10 ดีเลิศ

Julie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 ม.ค. 2024
Thank you for your review and for choosing to stay with us!

2/10 แย่มาก

Mashaunda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel downgraded me on their own. When I got to the property they said they would refund me and Expedia agreed with the resolution. I never received the refund. Expedia would not let me cancel the reservation even though the room is not what I ordered.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 ม.ค. 2024
I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. Our hope is that you give us a second chance to make a better experience.

10/10 ดีเลิศ

Pablo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 ม.ค. 2024
Thank you for your stay!

8/10 ดี

Elias

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 ม.ค. 2024
Thank you for your stay!

10/10 ดีเลิศ

Holanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I LOVE THE NICE WELCOME YOU GET. AND THEY OFFRER THIS FRUIT WATER THAT IS SO GOOD AS YOU CHECK IN. I THOUGHT IT WAS A NICE WELCOMING
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 ม.ค. 2024
Thank you for your kind review, we hope to see you again soon.

2/10 แย่มาก

Jennifer

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place was gross, I didn’t stay. First room they gave me had no working air conditioning and the second was disgusting.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 ม.ค. 2024
I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. Our hope is that you give us a second chance to make a better experience.

4/10 แย่

Gerardo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 9 พ.ย. 2023
Thank you for choosing to stay with us!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
1 bedroom suite
I usually stay at a Staybridge Suites, but this one has it's pros and cons. Location is great, everything is 15 minutes or less near. Arrival was great and smooth. Air conditioner was cold. Extremely dissapointed that the hot buffet wasnt served due to issues in the oven. Room has a good setup but rooms need update. Pool is abandoned and an eyesore Light bulbs were burndt out, ice maker didnt work properly, sofa was old and sagging, toilet wasnt clean, overall I am sad an IHG Hotel looks like this one. It definitely needs some TLC. I'll probably look for something else next time like an Embassy Suites or Homewood Suites
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 9 พ.ย. 2023
I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. Our hope is that you give us a second chance to make a better experience.

8/10 ดี

Jacqueline, missouri city

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good price for 1 bedroom and Kitchen. Carpet was stained and funny smell but they will be remodeling soon.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 ต.ค. 2023
Thank you for choosing to stay with us! We look forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Alejandra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 ต.ค. 2023
Thank you for your stay! We look forward to seeing you again.

4/10 แย่

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด
There was no hot water. Their answer was to run it for 20 minutes and it was only luck warm at best.
การตอบกลับจาก Management วันที่ 10 ต.ค. 2023
I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. Our hope is that you give us a second chance to make a better experience.

8/10 ดี

Vincent

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good thing the staff are fantastic
The staff was fabulous and the young lady who did the breakfast layout did such a good job, you almost hated to have breakfast and disturb things! The carpet in our room was badly stained in several areas, the towel and shower curtain fixtures were loose, and the mattress was absolutely terrible...overly soft and we both rolled to the center.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 13 ก.ย. 2023
I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. Our hope is that you give us a second chance to make a better experience.

2/10 แย่มาก

Rick

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Double booked same room
To start off they have complications with my reservation my room is not available and I had to be downgraded but yet no compensation was made. halfway through my stay they booked my room to a different gentleman and he was trying to open my door luckily I had the extra locks on.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 13 ก.ย. 2023
I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. Our hope is that you give us a second chance to make a better experience.

4/10 แย่

Charlotte

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sad
Was sad and dirty. But the staff was very kind to work at refunding our money
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 12 ก.ย. 2023
My apoligies for your stay, if you give us another chance, we can make your stay more memorable.

8/10 ดี

Racheal

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had to go to the front desk both nights around 1 am to ask for the room above us to stop jumping and making loud noises
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 11 ส.ค. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Staybridge Suites CORPUS CHRISTI.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Martin

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
No ice machines
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 31 ก.ค. 2023
Thank you for leaving a review, I am not sure if Front Desk explained that every room has a fridge with an icemaker in the freezer. However, at times, the kitchen will assist in allowing guests to utilize the icemaker. My apoligies that this was not passed on to you and it affected your stay. I hope you give us another chance to make your stay more memborable.

10/10 ดีเลิศ

DJ

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 12 ก.ย. 2023
Thank you for your stay.

2/10 แย่มาก

Victor

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No hot water. Had to get another room due to people in room above making too much noise. AC did not work right.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 24 ก.ค. 2023
I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. Our hope is that you give us a second chance to make a better experience.

2/10 แย่มาก

Robert

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 12 ก.ย. 2023
Thank you for your stay.

8/10 ดี

Randall

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was in town for a swim meet. It was located perfectly in between dining options and the swim center.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 13 ก.ค. 2023
Thank you for choosing to stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Kimberly

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Kitchen had everything we needed.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 9 ก.ค. 2023
Thank You. Hope to see you soon.

6/10 พอใช้

Adriana

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The was no pool, but they did allow you to use the hotel across the parking lot. The breakfast was mediocre. Overall, it did the job.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก gm วันที่ 9 ก.ค. 2023
Is it Hilton Garden Inn. We do have pool facility every day from 7am to 10pm

2/10 แย่มาก

Reagan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 13 ก.ค. 2023
I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. Our hope is that you give us a second chance to make a better experience.

2/10 แย่มาก

Mary

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst hotel ever
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 มิ.ย. 2023
Hello Mary, I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.

2/10 แย่มาก

Nathan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dishonest and unclean
This hotel needs to be shut down for its remodel. It is not clean and they have roaches. It is ridiculously overpriced. And if you have pets, they charge $175 per pet. Plus They don’t even have a pool. That is not the worst part of our stay. We booked a room a month in advance. A 2 room 2 queen size beds for $600. Upon arrival but without any warning, not even at check in, we were downgraded to a 1 bedroom with double beds. We went back to check in desk and only then did she say it was in her notes that the air conditioner went out and so they had to put us in a “similar” room. On top of all this they were going to charge us the same price as the bigger room. We tried calling corporate and they were no help at all. Do yourself a favor and find a different hotel. We will never stay at this hotel ever again.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 มิ.ย. 2023
Hello Nathan, I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.

2/10 แย่มาก

Shania

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel was terrible. When we got to our room, it was dirty, no towels in the room, floor was dirty still have trash on it, Since we got there at 10pm I just wiped down everything and showered, went to bed. At 2am, i was waken up by a spider crawling on me and when I got up there was one other spider crawling on my son's pillow. When we finally got up in the morning, getting ready for breakfast(before we check out - we had plan to stay there for a week) there was a 2 inches cockroach planned hisself on the wall. Yes, we did check out and left. The manager refused to do any refund for us. She said, she put 10,000 on my IGH account - that was a LIE, she said wait 24 hours for it to show up on my account, It has been 4 days since we check out absolutely nothing on my account. I will post the pictures of the cockroaches, dirty floor and everything if Expedia would let me,
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 มิ.ย. 2023
Hello Shania, I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.

8/10 ดี

FIDEL

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love the kitchen and the set up in the room.Kitchen living area and bedroom.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 23 มิ.ย. 2023
Thank you for your stay. We look forward to your next stay.

8/10 ดี

gerardo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 23 มิ.ย. 2023
Thank you for your stay.

2/10 แย่มาก

Cathleen

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
STAY AWAY!
This hotel was DISGUSTING! They gave away our reserved 2 bedroom suite without telling us (even at check in). It wasn’t until we went to our room we discovered it wasn’t what I booked. I talked to the Manager and her response was “oh, you were the person I was supposed to call.” They moved someone else into our reserved room to accommodate them. The hotel is run down, rusty, and dirty. Our room was a 2 queen bed room. The beds barely fit in the space and we had to squeeze around the 2nd bed to get to the bathroom. The bathroom was dirty, with rusty vents and the size of a closet. You could not stand near the toilet and close the door or you would be trapped. The shower was moldy and there were holes in our towels. After showers, our feet were black from walking barefoot on the carpet. All of this for $250.. highway robbery! There is a Holiday Inn Express that shares the same parking lot and a Tru hotel across the way. Both are about $100 cheaper.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 12 มิ.ย. 2023
Hello Cathleen, I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.

10/10 ดีเลิศ

Karla

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 12 มิ.ย. 2023
Thank you for your review and for choosing to stay with us. We look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 12 มิ.ย. 2023
Thank you for your review and for choosing to stay with us. We look forward to seeing you again.

4/10 แย่

Felisa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 12 มิ.ย. 2023
Dear Valued guest, I am sorry to hear that your recent stay was not a 5 star. I do hope you will give us another opportunity to make your next stay better.

10/10 ดีเลิศ

susan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Great location, staff friendly, room was top-notch. This property was quiet and peaceful. We really enjoyed our stay at this facility.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 29 มี.ค. 2023
Thank you for your review and for choosing to stay with us. We look forward to seeing you again.

8/10 ดี

luis, Little elm

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The pool was close and the carpet on the room was dutty and the basket bowl was broken
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 23 มี.ค. 2023
Hello Luis, I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.

4/10 แย่

Matt

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Staybridge suites วันที่ 12 เม.ย. 2023
Dear Valued guest, I am sorry to hear that your recent stay was not a 5 star. I do hope you will give us another opportunity to make your next stay better.

6/10 พอใช้

Gloria

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stains on carpet and furniture. Our initial room was changed due to cleanliness but second room was the same
การตอบกลับจาก Management วันที่ 10 ก.พ. 2023
Hello Gloria, I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.

6/10 พอใช้

Daniel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dumb chair
The biggest problem is the chair for the desk is ridiculously low and does not raise to anywhere near a comfortable level. Not comfortable if you need to work while saying but other than that it was fine.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 10 ก.พ. 2023
Hello Daniel, I would like to apologize for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible.

10/10 ดีเลิศ

Cassey

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 13 ม.ค. 2023
Thank you for choosing to stay with us!

4/10 แย่

Jantz

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointing. Pool closed, basketball hoop broken. Gym out of order. Roaches in the room. Busted pipes in one of the bedroom flooded the floor…. Not sure exactly what went well but we survived.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ธ.ค. 2022
Hello Jantz, I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.

10/10 ดีเลิศ

Jamie

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our go too when we visit CC. Great location, clean, plenty of safe parking, friendly staff and close to the beaches.
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ธ.ค. 2022
Thank you for choosing to stay with us. We look forward to your next stay with us. Happy Holidays!