เบย์มอนท์ อินน์แอนด์สวีทส์ บาย วินด์แฮม เดอะวูดแลนด์ส

ที่พัก 2.5 ดาว

Baymont Inn and Suites by Wyndham The Woodlands

เลือกวันเดินทางเพื่อดูราคา

คลังภาพ เบย์มอนท์ อินน์แอนด์สวีทส์ บาย วินด์แฮม เดอะวูดแลนด์ส

ลานระเบียง/นอกชาน
ห้องพัก
ฝ่ายต้อนรับ
ห้องพัก
ห้องพัก

รีวิว

6.4 จาก 10

สิ่งอำนวยความสะดวกยอดนิยม

  • อ่างน้ำร้อน
  • สระว่ายน้ำ
  • ที่จอดรถ
  • สัตว์เลี้ยงเข้าพักได้
  • บริการทำความสะอาด
  • ฟิตเนส
Mod logo
เข้าสู่ระบบเพื่อดูส่วนลดและสิทธิพิเศษที่ร่วมรายการ สะสมรีวอร์ดเพื่อการท่องเที่ยวครั้งถัดไป

ข้อมูลในย่านนี้

แผนที่
18484 Interstate 45 S, Shenandoah, TX, 77384

สิ่งอำนวยความสะดวกในที่พัก

อินเทอร์เน็ต

  • มีให้บริการทุกห้อง: Wi-Fi ฟรี
  • มีในบางพื้นที่สาธารณะ: Wi-Fi (คิดค่าบริการ) และอินเทอร์เน็ตแบบใช้สาย (คิดค่าบริการ)

ที่จอดรถและบริการรับส่ง

  • ที่จอดรถบ้าน/รถบัส/รถบรรทุกฟรีภายในที่พัก
  • ที่จอดรถภายในที่พัก (คิดค่าบริการ)
  • มีที่จอดรถสำหรับผู้ใช้รถเข็น

อาหารและเครื่องดื่ม

  • กาแฟและน้ำชาในพื้นที่ส่วนกลาง

กิจกรรม

  • ช้อปปิ้ง
  • ทีวีในพื้นที่ส่วนกลาง
  • ฟิตเนส 24 ชั่วโมง
  • สระว่ายน้ำกลางแจ้ง 1 สระ
  • สระว่ายน้ำในร่ม 1 สระ
  • อ่างน้ำร้อน 1 แห่ง

สำหรับครอบครัว

  • เตียงพับ/เตียงเสริม (คิดค่าบริการ)
  • เปลเด็กในห้อง
  • สระว่ายน้ำกลางแจ้ง 1 สระ
  • สระว่ายน้ำในร่ม 1 สระ
  • อุปกรณ์ซักรีด

สิ่งอำนวยความสะดวก

  • ที่ฝากกระเป๋าเดินทาง
  • ฝ่ายต้อนรับ 24 ชั่วโมง
  • ร้านขายของที่ระลึก/ร้านขายหนังสือพิมพ์ในที่พัก
  • อุปกรณ์ซักรีด

บริการผู้เข้าพัก

  • บริการซักรีด/ซักแห้ง
  • บริการทำความสะอาด (รายวัน)
  • พนักงานพูดได้หลายภาษา

บริการทางธุรกิจ

  • ศูนย์ธุรกิจ
  • ห้องประชุม 1 ห้อง

กลางแจ้ง

  • เก้าอี้อาบแดดริมสระว่ายน้ำ
  • ดาดฟ้า
  • เตาย่างบาร์บีคิว
  • ร่มริมสระว่ายน้ำ
  • สวน

สิ่งอำนวยความสะดวกสำหรับผู้ต้องการความช่วยเหลือพิเศษ

  • หากคุณมีคำขอเกี่ยวกับสิ่งอำนวยความสะดวกสำหรับผู้ต้องการความช่วยเหลือพิเศษ โปรดติดต่อที่พักตามข้อมูลในเอกสารยืนยันการจองที่คุณได้รับหลังการจอง
  • ที่จอดรถสำหรับผู้ใช้รถเข็น
  • ป้ายอักษรเบรลล์/อักษรนูน
  • มีเครื่องช่วยฟัง
  • ไม่มีลิฟต์
  • รองรับผู้ใช้รถเข็น
  • เส้นทางสำหรับผู้ใช้รถเข็น

อื่นๆ

  • พื้นที่สูบบุหรี่
  • มี 2 ชั้น

สิ่งอำนวยความสะดวกในห้องพัก

ห้องนอน

  • เตียงพับ/เตียงเสริม (คิดค่าบริการ)
  • เปลเด็กฟรี
  • ผ้าม่านกันแสง
  • มีผ้าปูที่นอนให้บริการ

ห้องน้ำ

  • ของใช้ในห้องน้ำฟรี
  • ไดร์เป่าผม
  • แปรงสีฟันและยาสีฟัน (ตามคำขอ)
  • ฝักบัวในอ่างอาบน้ำ
  • มีผ้าเช็ดตัวให้
  • ห้องน้ำส่วนตัว

ความบันเทิง

  • ทีวีจอแอลซีดี 32 นิ้ว
  • ภาพยนตร์แบบจ่ายต่อเรื่อง

อาหารและเครื่องดื่ม

  • เครื่องชงกาแฟ/ชา

อื่นๆ

  • เครื่องปรับอากาศ (ควบคุมอุณหภูมิ)
  • เตารีด/โต๊ะรีดผ้า
  • โต๊ะวางแล็ปท็อป
  • ทางเข้าจากทางเดินด้านนอก
  • โทรในประเทศฟรี
  • โทรศัพท์
  • มีห้องที่เชื่อมต่อกันให้บริการ

นโยบายการเข้าพัก

ประเภทการชำระเงิน

ข้อมูลสำคัญ

ชื่ออื่นของที่พัก

Hotel Jacobson Shenandoah
Hampton Inn Houston I45 North Hotel
Hampton Inn Houston I45 North Hotel Shenandoah
Hampton Inn Houston I45 North Shenandoah
Hampton Inn North Houston
Hampton Houston I45 North Shenandoah
Hampton Houston I45 North
Jacobson Shenandoah
Baymont Inn Wyndham Woodlands Hotel Shenandoah
Baymont Inn Wyndham Woodlands Hotel
Baymont Inn Wyndham Woodlands Shenandoah
Baymont Inn Wyndham Woodlands
Baymont Inn Suites by Wyndham The Woodlands
Baymont Inn and Suites by Wyndham The Woodlands Hotel
Baymont Inn and Suites by Wyndham The Woodlands Shenandoah
Baymont Inn and Suites by Wyndham The Woodlands Hotel Shenandoah

รีวิว เบย์มอนท์ อินน์แอนด์สวีทส์ บาย วินด์แฮม เดอะวูดแลนด์ส

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 148 จาก 717 รีวิว
คะแนน 8 - ดี 186 จาก 717 รีวิว
คะแนน 6 - พอใช้ 127 จาก 717 รีวิว
คะแนน 4 - แย่ 114 จาก 717 รีวิว
คะแนน 2 - แย่มาก 142 จาก 717 รีวิว

7.0/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

4.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

2/10 แย่มาก

Joseph

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2020

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2020

2/10 แย่มาก

Tina, R

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When I went to the hotel it was closed. I had never been to Houston and had to find another hotel at night. I was tired with my one year old son. I never received an email about it. I have tried to contact them and they have not responded for 5 days to get my money back.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2020

2/10 แย่มาก

Kevin

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

2/10 แย่มาก

Monica

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

Super disappointed!

BAYMONT IN & SUITES was closed when we arrived! Big sign on the door said temporarily closed due to renovation! I was charged and booked for room here and had no where to stay! I had to find another hotel to stay and paid two times more. I am very disappointed!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

2/10 แย่มาก

Kenneth

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

Dont stay here

They were closed when i showed up. No warning. Couldnt stay. Havent gotten a refund.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

2/10 แย่มาก

Brandon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2020

2/10 แย่มาก

Rebecca

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

4/10 แย่

Sheila

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

bad stay

I asked for early check in the desk clark said yes and there was a room ready. I got there. By the way no hotel name on the building any where. When i arrived i had to wait 38 min for my room that wad said wad ready. I had to carryy own towels to the room. There was two of us staying she gave me one towel a wash cloth and one hand two i told her i needed more tiwels. She handed me a small towel. I send my husband down when he arrived to get towels. Ridiculous went to take my shower had the water running to find i could not turn the shower on thete was only a screw on the facet. Dont stay as this on go a little bit down the road if going noryh and stay at that baymonut inn it is great
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

2/10 แย่มาก

Constandina

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ

First time staying at Boymont inn and suites.

The customer service was absolutely awful! I drove up to get immediately checked in and I had to call the number at the front 3 times to get someone! I called for room service early in the morning Because I had to go to work and came back and my room was still dirty! The people there were so lazy and non welcoming I was so disappointed, never staying here again that’s for sure.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020

4/10 แย่

Michelle

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020

2/10 แย่มาก

John

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020

8/10 ดี

Tiffany

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก

A Get-Away

They have a 100.00 room deposit which they refund. Due to CoVid breakfast and the gym was not opened, but the pool. Staff was friendly!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020

2/10 แย่มาก

Randy

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was no remote for Tv. Had to take own towels from front desk to room . Lights flicker on and off. And finally when off. No plug outlet didn't work. Had kids screaming after midnight outside room no breakfast. And. Coffee cups in room wasnt wrapped in plastic
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel itself didnt have a sign at the road, the sign on the front of the building was not there making it extremely difficult to find it for an out of town individual. The hotel rooms were unclean, the toiletries were used and there was half a roll of toilet paper without a replacement.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

2/10 แย่มาก

Ni, Cincinnati, Ohio

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I didn’t like that they took my money and didn’t allow me to stay either night that I paid for. I called letting them know that I would be checking in late do to driving for 10 hours and falling asleep. I explained to them I was going to have to pullover before I completed the remainder of the drive which would cause me to be late for check in. The lady on the phone said that was fine and that she documented information in my file. I get there only to be told that they put me on a no call no show so not only did I not get to check in Thursday I couldn’t check in Friday either. The lady said she was going to talk to her manager and give me a call back, mind you this was on Friday 10/08/2020. Today is 10/15/2020 and I still have not received a call or anything. So long story short they took my money and probably made double for the room for two nights. The area wasn’t pleasant looking at all the hotel appeared to be a unkept. I regretted spending my money once I drove up to it but it was even worse that they just kept my money and didn’t even bother to call me back and give an explanation.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2020

8/10 ดี

Stephan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

2/10 แย่มาก

Marsha

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

Worst experience

Horrible management- required prepayment signature on paperwork every day if stay and threatened me with calling police even though I had a signed copy of paid in full receipt. They also had a surprise $100 charged deposit for damage. Made you bring dirty towels down to office each time you needed a fresh towel. No trash pickup. No coffee in room or cups for water. TV had green line in screen. Place was dirty overall. I have never experienced anything like this terrible place. Avoid at all costs!!!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020

2/10 แย่มาก

Charles

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didn’t stay there the hotel was dark and had all outside entry doors it was not your traditional Baymont Inn. This Hotel looked like a Econo lodge that was being converted, there was no sign except for the logo on the van out front and a small marquee. The pictures are not a good representation of the hotel.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

2/10 แย่มาก

Angela

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was a horrible experience at this hotel. Safe your money!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Both of the rooms I booked had half a roll of toilet paper and no replacement. I had to get replacements from the front desk. Both rooms were not cleaned, one had facial hair and food stuck on the dresser and the other had food from the previous guest in the microwave still and the bottles of lotion/shampoo were used. Not only is it upsetting in the first place that we checked in to both rooms and they were both dirty but with covid going on and their 'additional cleaning procedures' being completely false made it overwhelmingly frustrating because I couldnt just get a new room or a new hotel because of the hurricane evacuees.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020

2/10 แย่มาก

Tracy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

DO NOT STAY HERE!

Disgusting! Awful! DO NOT STAY HERE!
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2020