บริเวณภายนอก

รีวิว เรดรูฟอินน์ พลัส+ โคลัมบัส - ดับลิน

2.5 out of 5
เรดรูฟอินน์ พลัส+ โคลัมบัส - ดับลิน
5125 Post Rd, I-270 At Exit #17-a, Us-33/sr-161 East, Dublin, OH

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 354 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 364 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 144 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 86 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 55 จาก 1003 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Rupinderjit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialist วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Rupinderjit,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF PLUS+ COLUMBUS - DUBLIN. We sincerely appreciate your comments and are happy to hear you had a great experience with us. We hope to continue to provide great experiences for you. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for your kind words. The staff and I would love to provide you with another comfortable stay in the future.Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

V Louise, Niagara On The Lake

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet and clean.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialists วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear V Louise,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF PLUS+ COLUMBUS - DUBLIN. We sincerely appreciate your comments and are happy to hear you had a great experience with us, especially regarding the clean, quiet room. We hope to continue to provide great experiences for you. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for your kind words. The staff and I would love to provide you with another comfortable stay in the future. Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

8/10 ดี

cathy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
soap containers in room were unuable.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 30 เม.ย. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

8/10 ดี

Jennifer

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 24 เม.ย. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

8/10 ดี

Ira, Sebastopol

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kamaria RediResponse Specialist วันที่ 21 เม.ย. 2024
Hello Ira, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ COLUMBUS - DUBLIN and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Kamaria Red Roof Management RediResponse Specialist

4/10 แย่

Rodney

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No ice machine.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Carla RediResponse Specialist วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Rodney,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Red Roof Inn PLUS+ Columbus - Dublin. I am sorry to see that your stay fell short of your expectations as you mentioned that there was no ice machine. At Red Roof, we continually work to improve our hotel, so I really appreciate you providing us with your feedback.Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Sincerely,CarlaRed Roof ManagementRediResponse Specialist

8/10 ดี

Chandler

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Decent clean room, good value.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Ashley

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My family and I like that it was clean and roomy and quiet and there's a lot of fun things to do around the hotel
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

8/10 ดี

Suzie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean with a friendly staff
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 29 มี.ค. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Christina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 15 มี.ค. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

4/10 แย่

Maria

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The restroom stinks: obviously the sewer system is out of order.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dannielle Rediresponse Specialist วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Maria,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF PLUS+ COLUMBUS - DUBLIN. We sincerely appreciate your comments and we're very sorry you were unhappy with your experience. You indicated that you were unsatisfied with the lingering foul odor in the bathroom. We sincerely apologize for this issue. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Your feedback is important to Red Roof and we’ll take your comments into consideration to make changes to improve our customer experience. Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations, in the future. Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Deyou

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sharma RediResponse Specialist วันที่ 1 เม.ย. 2024
Hello Deyou, Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF PLUS+ COLUMBUS - DUBLIN and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Marcelo

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well kept and friendly staff.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 26 ก.พ. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

8/10 ดี

Julie

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall a decent stay here. The room was clean, the staff pleasant, and had all the amenities you would hope for in a motel. We left our reservation a day early in Dayton because it ended being a poor experience. This place made up for it. The only complaints were the noisy refrigerator which we ended up unplugging and the fact I reserved a king size bed but we ended up with a queen. I didn’t feel like going back and changing rooms and really it was just for the luxury of having a bigger bed for a night. Most everything else was great. Good restaurants and coffee shops within a few miles. Overall a much, much better stay than our previous night.
การตอบกลับจาก Gabrielle RediResponse Specialist วันที่ 24 ก.พ. 2024
Thank you for taking a moment to leave a review, Julie. The staff and I at the Red Roof Inn PLUS+ Columbus - Dublin appreciate your 4/5 score following your stay. I am thrilled that our pleasant staff, cleanliness and the other highlights pleased you. However, you stated that the noisy fridge and the size of the bed hindered your stay. Based on my investigations, I am seeing where you reserved a Deluxe King room and got the room you reserved. Feedback from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of Red Roof services.Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area. Sincerely,Red Roof Management

10/10 ดีเลิศ

Raphelite

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and more
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 5 ก.พ. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Joseph

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was close to the denistry office my wife was having oral surgery. Convenient.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

8/10 ดี

raymond

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Toni-Ann RediResponse Specialist วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hello Raymond,Thank you for choosing to stay at our Red Roof Plus+ Columbus Dublin. I appreciate your 4/5 score following your stay but would love for you to consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve to provide you with a better experience.I do hope that you will return to our hotel, or any other Red Roof in the future.Sincerely,Toni-AnnRed Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Phyllis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 23 ม.ค. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The clean room The staff Premium snacks
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

8/10 ดี

elmer

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Brent

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 6 ม.ค. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Angela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

Laura

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No frills, budget friendly, worn out
The staff were very friendly and no extra charge for our puppy. The mattress i slept on was very worn on one side, i had a backache within 30 min. The middle of the mattress still had some support. My autistic son came out of the bathroom saying "grasshopper", so i dont know what type of insect had been there. Very dated, but also very budget minded at less than $80.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Thank you for your review. We are in the process of replacing our mattresses. We hope to see you again.

8/10 ดี

STEVE

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 16 ธ.ค. 2023
Thank you for your review, we hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Jephte

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 16 ธ.ค. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Erwin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great Professional staff and very friendly.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

4/10 แย่

Saber

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kamaria RediResponse Specialist วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Hello Saber, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ COLUMBUS - DUBLIN and I are disappointed to see your 2/5 score following your stay at Red Roof. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Red Roof Management

10/10 ดีเลิศ

Daryl

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The young man at the check-in desk (Mehrab) went above and beyond common courtesy to make sure things were going well! Our card keys for our room did not work for some reason and he made everything right!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice way to keep the room cleaned everyday..
เข้าพัก 8 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Thank you for your review, we hope to see you again soon.

4/10 แย่

James

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Close tl where are activites were. Room had smoke and perfume smells, paid for a none smoking room. Equipment in the room was extremely noisy. Mold around the bathtub and other areas.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Thank you for your review. I am sorry you hand an unpleasant experience at our motel.

8/10 ดี

Rodney

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was good but service was great
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Thank you for your review, we hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 28 พ.ย. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Javier

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
It’s what you would expect out of a $100 motel stay. No real problems with our stay. Didn’t see bugs or anything. Floor hadn’t been swept real well but other than that everything was fine.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

Dan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very clean and had everything we needed for our stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 18 พ.ย. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Alberta, Crossville

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked everything about my stay, the beds were very comfortable. The rooms were clean and the area was quiet.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 18 พ.ย. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

4/10 แย่

Estachia

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Thank you for your review.

8/10 ดี

Marianne

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is old but pretty clean. Would stay again. Very friendly front desk!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sharma RediResponse Specialist วันที่ 5 พ.ย. 2023
Dear Marianne,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF PLUS+ COLUMBUS - DUBLIN. It's good to read that you found our hotel to be pretty clean, our front desk staff to be very friendly, and you would stay again. However, I am sorry the upkeep of our location was not being up to your standards. Thank you again for your review and I do hope that you will return to our hotel, or any of our other Red Roof brand locations in the future. Sincerely,Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist

6/10 พอใช้

Emily

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sharma RediResponse Specialist วันที่ 5 พ.ย. 2023
Hello Emily, Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF PLUS+ COLUMBUS - DUBLIN and I appreciate your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist

10/10 ดีเลิศ

Diana

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff from front desk to the attendants were very accommodating. Even the front desk manager was gracious under pressure. Clean towels and toiletries every day (and I was there for 2 wks). Wonderful property and excellent staff. Would not think twice about going back. 205 - The woman who kept extendimg her stay.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 30 ต.ค. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

Jianfang

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 18 พ.ย. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Tara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Relaxing spot
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 28 ต.ค. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

Sarah

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
OK, but would choose something else in future
Clean but signs of deterioration. Coffee available in morning - not much else. Checked in after midnight - clerk was not friendly and seemed annoyed when I clarified which direction I needed to go to find my room. (No map shown/offered/available). $80ish for a few hours of sleep. Would choose a different hotel in the future.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 25 ต.ค. 2023
Thank you for your review.

6/10 พอใช้

debra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It's very convenient to the sights we were interested in seeing.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 23 ต.ค. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Stanley

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean hotel friendly staff
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 23 ต.ค. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 23 ต.ค. 2023
Please let us know if there were any problems with your room.

10/10 ดีเลิศ

Wendy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 23 ต.ค. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Angie

Cleanliness is lacking
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sharma RediResponse Specialist วันที่ 22 ต.ค. 2023
Dear Angie,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF PLUS+ COLUMBUS - DUBLIN. I am sorry that your experience did not meet your expectations due to the cleanliness of our hotel not being up to your standards.Thank you again for sharing your concern and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Very truly yours,Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist

8/10 ดี

Sammie Randall

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Debra Whalen, General Manager วันที่ 27 ต.ค. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again soon.