สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว อเมริกาส์เบสต์แวลลูอินน์ ซีดาร์ซิตี้

2 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 291 จาก 1014 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 285 จาก 1014 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 169 จาก 1014 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 136 จาก 1014 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 133 จาก 1014 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

6.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Moussa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old and dirty
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 22 พ.ค. 2024
Dear Moussa,We're sorry to hear that you found our accommodations to be old and dirty. Your comfort is important to us, and we apologize for any lapse in cleanliness. We take your feedback seriously and will work diligently to address any maintenance and cleanliness issues to ensure a more enjoyable experience for our guests. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Jacob

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 พ.ค. 2024
Dear Jacob,Thank you for the review and rating of 3 out of 5. Kindly give us some opinion, which can be useful for us to improve our hotel service from 3 to 5. We appreciate your feedback!. I hope you will visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

hugues

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bruyant chambre a cote des machines a laver et du distributeur de glace bruit toute la nuit Petit déjeuner pas pret a l'heure prévue et restreint et pas de table
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 20 พ.ค. 2024
Dear Hugues,We apologize for the inconvenience caused by the noise from the washing machines and ice dispenser, as well as the breakfast not being ready on time and the limited seating. Your feedback is valuable, and we will address these issues promptly to improve our services for all guests. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Julie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I used to always stay there but it has gone down hill. Beds are the worst, I didn't sleep well the whole 4 nights I was there. The bathrooms have rust and nobody is at the front desk. hard to get in touch with anyone.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear Julie,We're truly sorry to hear about your recent experience with us. Your loyalty means a lot, and we regret that we fell short of your expectations during your recent stay. Your feedback regarding the quality of our beds and the condition of our bathrooms is concerning, and we assure you that we are taking immediate action to address these issues. Additionally, we apologize for any difficulties you encountered in reaching our front desk staff. Rest assured, we are reviewing our communication processes to ensure that our guests can easily reach us for assistance. We value your feedback and the opportunity to improve, and we hope to have the chance to regain your trust and provide you with a much better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Fred, Olympia

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ice machine did not work. Needs lots of maintenance.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Fred,We apologize for the inconvenience caused by the non-functional ice machine during your stay. Maintenance issues like this are not reflective of the standards we aim to uphold. Your feedback is valuable, and we'll address this promptly to ensure a smoother experience for future guests. We hope to have the opportunity to provide you with a more pleasant stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Josef

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
it was just okay
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Josef,Thank you for your feedback! We appreciate your honesty and value your opinion. If there's anything specific you feel we could improve upon to make your experience even better next time, please don't hesitate to let us know. We strive to provide exceptional service and would love the opportunity to exceed your expectations on your next visit.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Patricia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
1)No one was at front desk upon arrival, but a scrawled note to go down street to other motel to check in. 2) Maintenance- Nonworking tv remote, hair dryer, washer, and plugged bathtub drain w standing in 2” of water. 3) Dirty; stained or dirty bedspreads and stained towels. Pool was not swimable and was green with algae/dirt. I was told I could go down street to other motel to use pool or washer. 4) Refrigerator on low setting froze all my food-apples, carrots, hard boiled eggs, etc. 5) Front desk person couldn't make more coffee because breakfast was “over” (it was 8:45) but I had asked earlier and he told me that it went from 6-9am. I was moved to another room with a tv remote but was not assisted in moving baggage (I’m an old lady). The new room had a remote that worked but all the above problems.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 9 พ.ค. 2024
Dear Patricia,Thank you for your feedback on our property. We are extremely sorry for each of the negative experiences you had at this hotel, as you have mentioned. Our apologies for all the issues you encountered during your stay, but this is certainly not the kind of guest experience we want you to have. Your concerns will be thoroughly investigated with our team and management to ensure effective actions are taken to resolve each of the issues. We request your understanding and consideration to give us another opportunity, and we don’t want you to have a negative impression of our hotel. We hope that you will consider it favorably.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Gail

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The young man on the front desk was very pleasant. There was a question about the price for our two dogs but once I pointed out what it said on Expedia’s listing the price was honoured. Thanks for a nice stay. They have grass around for the dogs too.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Gail,Thank you for the excellent rating and for sharing your positive experience! We're delighted to hear that our front desk staff provided pleasant service and quickly resolved any questions about the pricing for your dogs. Ensuring a smooth and comfortable stay for our guests, including their furry friends, is important to us, so we're glad that you and your dogs enjoyed your time with us. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Lony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Lony,Thank you for taking the time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 3 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Tevera

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
EVERYTHING DIRTY
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Tevera,We apologize for the cleanliness issues you experienced during your stay. Providing a clean and comfortable environment for our guests is our top priority, and it's disappointing to hear that we fell short of meeting your expectations. Your feedback will be addressed with our housekeeping team to ensure immediate improvements are made. We appreciate your patience and understanding, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Lavaughn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Lavaughn,Thanks for the stay and your appreciation with a five-star rating. We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. We look forward to serving you even better and eagerly await your arrival. It is our privilege to serve guests like you.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Russell

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice property and good location for what I needed. Was supposed to have an international breakfast from 6-9am. No breakfast, No coffee, No staff. Had to shut off the coffee station, glass pots were empty and burned on the bottom. BAD BAD BAD
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Russell,Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. We're glad you found our property nice and well-located for your needs. However, we sincerely apologize for the disappointment regarding the breakfast service and the condition of the coffee station. This falls short of our standards, and we'll address this issue with our staff to ensure it doesn't happen again. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Daniel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Almost never anyone onsite to check in.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Daniel,We apologize for the inconvenience you experienced with our check-in process. Your feedback regarding the lack of on-site staff availability is concerning, and we understand the frustration this may have caused. We are actively reviewing our staffing procedures to ensure that there is adequate coverage to assist our guests promptly. Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused during your stay. We appreciate your feedback and will work diligently to improve our service.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Kihm

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Kihm,Thank you for your rating and feedback! We're glad to hear that you had a nice experience during your stay. If there's anything specific you feel we could improve on to make your next visit even better, please feel free to let us know. We appreciate your support and look forward to hosting you again soon!Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Taylor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Taylor,We're grateful for the time you took to rate your stay at our hotel. Should you have any suggestions that could elevate our guest satisfaction score from 4 to 5, we would love to hear them. Your patronage is greatly appreciated.Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Gary

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lots of stains in carpet, on the bed spread, and on the top of the box springs.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Gary,We are sorry that some housekeeping issues detracted so much from your stay with us. We’re taking action to make this hotel a better place than ever before and we encourage you to give us another try. We take real pride in providing the best possible guest experience, and we regret that we let you down. Please visit us again.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Makayla

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Makayla,It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed on improving that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

natalya

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
no one was at the front desk when we arrived breakfast terrible - just bread, no milk at least they allowed to make waffles
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Natalya,We apologize for the inconvenience you experienced upon arrival and for the disappointing breakfast options provided. Your feedback is important to us, and we will address these issues with our team to ensure improvements are made. We appreciate your patience and understanding.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Raymond

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Raymond,I am grateful for your 5-star review. We aim for complete guest satisfaction, so I am happy to hear that you felt that way. We think that our guests should have the best possible mix of value, comfort, convenience, and amenities, and it is obvious that you agree. If your travels bring you back to this area, I hope you will come stay with us. It is a true pleasure to be in this business, serving customers like you.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Melinda, Royal Palm Beach

เดินทางกับครอบครัว
Nice staff, pretty clean. offers short term stays, weekly and monthly so it felt like an apartment or shelter. That’s a wonderful community service. No cable TV. No elevator. For 49 bucks that’s what you get.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Melinda,Thank you for sharing your experience with us. We're glad to hear that you found our staff nice and the facilities pretty clean. We apologize for any inconvenience caused by the lack of cable TV and elevators. Your feedback is valuable, and we'll take it into consideration as we continue to improve our services. We appreciate your input and hope to have the opportunity to welcome you back for another stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Terrance

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Bathroom tub tap was broken, sink water only dribbled out. Bed sheets came off during the night ... no elastic.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 6 เม.ย. 2024
Dear Terrance,We are sorry that some maintenance and housekeeping issues detracted so much from your stay with us. We’re taking action to make this hotel a better place than ever before and we encourage you to give us another try. We take real pride in providing the best possible guest experience, and we regret that we let you down. Please visit us again.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Chris, kennewick

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stay if desperate. Beds lumpy, drugs with razor blade found behind night stand when plugging in phone, carpets so dirty, tv didnt work, ice machine didn't work, coffee machine pieces missing, homeless vehicles in parking lot. So many hotels nearby.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear Chris,We are deeply sorry to hear about the multiple issues you encountered during your stay. This falls far short of the standard of service and cleanliness we strive to provide. We take these concerns seriously and will address them with our team immediately. Your feedback is invaluable to us as we work to improve our facilities and services. Please note that we never condone any form of drug use anywhere on our hotel premises. Please accept our sincerest apologies, and we hope to have the opportunity to restore your faith in us during a future visit.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Mary

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Mary, Thanks for staying with us and for appreciating your stay with us by giving us a 5 out of 5 rating. We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. We look forward to serving you even better and eagerly await your welcome you. It is our privilege to serve guests like you. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Nada

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hallway smelled very bad. Almost like sewage. They changed our room 3 times, until they found a room where thecT.V. actuality worked.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Nada,We apologize for the inconvenience you experienced during your stay, including the unpleasant smell in the hallway and the issues with the TV in your room. Our team is committed to providing a comfortable and enjoyable stay for all guests, and we regret that we fell short of your expectations on this occasion. Your feedback is valuable to us, and we will address these concerns to ensure a better experience for future guests. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more positive stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Jim

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The price is cheap, but the hotel is OLD, VERY DIRTY, Had to try three times to get the TV to work. Both Ice machines were not working. All Rugs are VERY DIRTY, one of our pillows in our room was BACK with dirt. The couch in our room was extremely dirty. It is not worth the low price for the filthy conditions of this hotel. GO SOMEPLACE ELSE.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Jim,Thanks for taking the time to share your experience. Your feedback shows that there was a complete breakdown with the stay which is worrisome. This is not at all a regular feature of our hotel and something has gone wrong. We regret the inconvenience but will investigate and based on that will take all possible steps to prevent such an experience for any guest. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with a much-improved stay.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Melissa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Courteous front desk staff. Easy check in.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Melissa,Thank you very much for your stay. We're delighted to hear that you found our front desk staff courteous and that your check-in process was smooth and easy. We take pride in providing excellent customer service, and we are pleased that we were able to make your stay more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Katy

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dear Guest,We appreciate your feedback and regret to hear that your experience fell short of expectations. We'll address the concerns you've raised to enhance our services. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Brandon

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was soo dirty and disgusting, didn’t dare sit on the couch, it was full of stains. the sink handle fell off when I washed my hands. I tried to get my money back and they said no, I just left could not stay there.
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Brandon,We apologize for the unsatisfactory conditions you experienced during your stay. Your feedback is crucial, and we take these concerns seriously. We will address these issues with our housekeeping and maintenance teams to ensure improvements are made. Thank you for bringing this to our attention, and we regret that we fell short of meeting your expectations.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Teresa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed 2 nights but was charged for 4 nights
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Teresa,We apologize for the billing discrepancy you experienced during your stay. We have taken note of your comments and will review and investigate them further. Please give us some time so that we can verify your claims. Please accept our sincere apologies once again.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Reyna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Reyna,Thank you for taking the time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 4 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Ahmed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ok
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Ahmed,We appreciate you staying at our hotel and leaving a 5-star review to show how happy you were. Your review is a huge inspiration and motivator for our hotel and employees. We work hard to enhance both guest comfort and hospitality. Serving visitors such as yourself is a pleasure, and your review will inspire us to provide better service. I am hoping to see you soon!Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

George

เดินทางกับครอบครัว
It was my fault for being late. I did call half an hour before to let them know I would be later than 12 am. The man on the phone said don’t worry we are 24 hrs. To ring the bell and some one would help. We got there at 11:55 pm. Rang the bell at the desk 3 times and the bell at the door once. Called them, now it’s 12:02 am and he asks who I am. I tell him and he says hold on I’ll be right there. 12:20 am and we called Travelodge by Wyndham and spent another $65. Lynn was closing up for the night. She said she would wait for us, so we could have a place to sleep tonight
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your late-night arrival. This falls short of the service we aim to provide. Your feedback is valuable, and we will address this issue to ensure it doesn't happen in the future. We appreciate your understanding and hope you give us another opportunity to serve you better in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Rachelle

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Rachelle,I appreciate your 5-star review. We aim to achieve complete guest satisfaction, so I am delighted you felt that way. You obviously agree with us that we should offer our guests an excellent balance of comfort, convenience, amenities, and value. I hope you will stay with us if your travels bring you back to this area. It is a true pleasure to be in this business, serving customers like you.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Jack

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient and inexpensive.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Jack,Thank you for taking the time to share your thoughts. We're thrilled to hear that you found our accommodations convenient and inexpensive. Providing value and convenience to our guests is always our goal, and we're delighted that you experienced just that. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Taylor

Property had no reservation in the system even after I showed them an email with my name and confirmation number. Said they couldn’t do anything for me and sent me on my way
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 3 มี.ค. 2024
Dear Taylor,We apologize for the inconvenience and frustration you experienced with your reservation. Providing a seamless check-in experience is important to us, and we regret that we were unable to locate your reservation in our system. Your feedback is valuable, and we will investigate this issue to prevent similar occurrences in the future. We understand your disappointment and apologize for any inconvenience caused. If you would like to discuss this matter further or if there is anything we can do to assist you, please feel free to reach out to us.Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Kirk

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The lack of care no ice broken washing Machine fithly heater air condishiner Room smell like rank landery garbage behind the dressers .broken remotes for tv . Can’t blame the girl up front .she barely speaks English needs a good cleaning and property clean .
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Kirk,We are sorry to learn about all the inconvenience you had to endure. Your feedback is extremely valuable, and we are genuinely sorry that we fell short of providing a clean and well-maintained environment. We will address these concerns with our team to ensure improvements in housekeeping, maintenance, and overall cleanliness of the property. Please visit us again.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

RUDY

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Just OK
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 24 ก.พ. 2024
Dear RUDY, Thanks so much for your very kind feedback. I sincerely appreciate your 3-star rating, and I am pleased you had a nice experience with us. I hope you will stay with us again soon. We will be here for you whenever you need us again. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Luz Adriana

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Luz Adriana,Thank you for your stay; however, the 2-star rating is disappointing. Please tell us what made you unhappy so that we can address it. We care about your satisfaction. Please respond.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Richard

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Gone downhill
Hotel was very dirty. Cigarette smell very strong in hallways. We had to change rooms because our original room smelled strongly of mildew. My husband and I have been staying here on and off for years and the property has not been maintained. Very sad. Will not return.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Richard,We're truly sorry to hear about your disappointing experience at our hotel. Maintaining a clean and comfortable environment is our priority, and we apologize for falling short during your stay. Your feedback is valuable, and we will address these issues promptly to ensure they are resolved. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Curtis

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The breakfast room was filthy. Carpets everywhere haven’t been cleaned in many many years 👎👎
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Curtis,We apologize for the condition of the breakfast room during your stay. Maintaining a clean and comfortable environment is important to us, and we will address your concerns with our housekeeping team to ensure that proper cleaning procedures are followed. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Shawn

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The hotel itself and rooms were about what you would expect for this class of hotel. They are obviously cutting corners on cleaning. The beds were made and upon folding the sheets back, there was toilet paper, a yellow stain and a pair of dirty socks in there! No damn way they did anything other than pull up the sheets and remake the beds. I went down to and got a different room. The beds weren’t even made in that one! They’ve got some serious housekeeping issues. You’ve been warned.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Shawn,We're sincerely sorry to hear about your disappointing experience with the cleanliness of your room. This is certainly not up to our usual standards, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We will address this immediately with our housekeeping team to ensure that proper cleaning procedures are followed to prevent such occurrences in the future. We hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

jamie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not a super fancy place but great option for the price.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Jamie,Thank you for your perfect 5 out of 5 rating! We're glad to hear that you found our place to be a great option for the price. Providing good value for our guests is important to us, and we're pleased that you felt satisfied with your stay. While we may not be the fanciest option, we strive to offer comfortable accommodations and excellent service. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again in the future!Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, quiet and reasonable in cost.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear James,Thank you for your perfect 5 out of 5 rating! We're thrilled to hear that you found our hotel clean, quiet, and reasonably priced. Providing a comfortable and affordable experience for our guests is our goal, and we're glad we could meet your expectations. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay!Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was fine, although I had reserved a king room and got a 2 queen bed room. We got that worked out.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Guest,We're glad to hear that, despite the initial mix-up, we were able to resolve the issue satisfactorily. Thank you for your understanding, and we hope you enjoyed your stay otherwise. We'll strive to ensure better accuracy in reservations moving forward.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Donnie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 13 ก.พ. 2024
Dear Donnie,Thank you for your rating. We appreciate your feedback and strive to improve to provide a better experience in the future. If there's anything specific, you'd like to share, or if there's anything we can do to make your next stay more enjoyable, please feel free to let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations next time. Thank you for choosing us and have a great day!Sincerely,Hotel Manager

4/10 แย่

Kurt

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Kurt,Thanks for the stay, but it's sad to see the 2 rating. Please share with us what made you dissatisfied so that we can address it. Your satisfaction is important to us. Please revert.Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Micah

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Micah,I am sorry to see the 4-star rating out of 10. We’re normally known for our exceptional attention to detail. We regret that we missed the mark. If you give us a chance, we are intent on making this right, and we hope you will write to us in detail about where we went wrong so we can rectify the issues.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean and comfortable
Very clean and comfortable. Microwave and fridge included. Easy peasy check in. Would definitely stay again.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for the perfect 10 out of 10 rating! We're thrilled to hear that you found our hotel very clean and comfortable and that you appreciated the convenience of having a microwave and fridge in your room. We're glad that your check-in experience was easy, and we truly appreciate your recommendation. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back again for another excellent stay!Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Heather, Cedar city

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I love it it felt peaceful stay comfortable
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 26 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your stay. We're delighted to hear that you loved your stay at our hotel and found it peaceful and comfortable. We take real pride in this hotel and serving guests like you, and I'm extremely happy that you had such a peaceful stay. We look forward to having you with us again soon.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

dan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear Dan,Thank you for your stay; however, the 2-star rating is disappointing. Please tell us what made you unhappy so that we can address it. We care about your satisfaction. Please respond.Sincerely, Hotel Manager