ด้านหน้าที่พัก

รีวิว ซีเกิล ซีเลคต์ กาซาแกรนเด

2.5 out of 5

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 165 จาก 789 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 197 จาก 789 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 172 จาก 789 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 118 จาก 789 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 137 จาก 789 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Maricela

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The key did not work, we had to call someone to open the door
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Rebecca Blanford– General Manager วันที่ 10 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Here at the Siegel Select Casa Grande, we pride ourselves on top-quality service and hospitality. We appreciate your feedback and will use your comments for further comfort and customer service improvements at our hotel. Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

2/10 แย่มาก

Jailynne

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Couldn’t check in after 7:13 because the woman was being rude and told me it was going to take an hour for her to receive my reservation because she was closing at 8 pm smh after she had told me to come by to book a room me my 2 year old and husband had to sleep in our car
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 5 เม.ย. 2024
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

2/10 แย่มาก

Edward

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

2/10 แย่มาก

william

การตอบกลับจาก Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

8/10 ดี

Johnny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed 4 nights. And didnt get room service.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

4/10 แย่

brisa

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was clean but really small, there was no space in the bathroom to get ready. We checked out on Sunday and had to wait till 9am for someone to check us out, we weren't told they open until 9am, a little inconvenient if you are heading out early.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 2 มี.ค. 2024
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

8/10 ดี

mark

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Room was fine except blinds had a 1” gap on the side. I made a toilet paper shade, worked fine blocking passersby’s views. As the office isn’t open early, it needs a key drop box, had to slide my key card under the door. But not a bad place. Would stay there again.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 2 มี.ค. 2024
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!

10/10 ดีเลิศ

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front staff were friendly, helpful, and efficient in getting us checked in. The room was clean and efficient for our one-night stay. The location was convenient to stores, restaurants, and the freeway.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 2 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Here at the Siegel Select Casa Grande, we pride ourselves on top-quality service and hospitality. We appreciate your feedback and will use your comments for further comfort and customer service improvements at our hotel. Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

8/10 ดี

Sarah

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Exceptional pricing. Clean.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 2 มี.ค. 2024
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!

8/10 ดี

Jose

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 2 มี.ค. 2024
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!

2/10 แย่มาก

Amanda

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

8/10 ดี

Judith

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was close to interstate, simple but clean. Security had to let us in and he was cordial and accomodating.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Thank you วันที่ 23 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Here at the Siegel Select Casa Grande, we pride ourselves on top-quality service and hospitality. We appreciate your feedback and will use your comments for further comfort and customer service improvements at our hotel. Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

8/10 ดี

Ola

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Like the little kitchen and shower in room 107. Good size fridge and microwave. Did not like front desk closed in certain hours cause we ran out of tp at around 1am.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Thank you วันที่ 23 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Here at the Siegel Select Casa Grande, we pride ourselves on top-quality service and hospitality. We appreciate your feedback and will use your comments for further comfort and customer service improvements at our hotel. Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

10/10 ดีเลิศ

Manuel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was super clean, the staff very helpful
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Thank you วันที่ 23 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. Here at the Siegel Select Casa Grande, we pride ourselves on top-quality service and hospitality. We appreciate your feedback and will use your comments for further comfort and customer service improvements at our hotel. Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

6/10 พอใช้

jafet

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Thank you วันที่ 23 ก.พ. 2024
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments.

2/10 แย่มาก

Dontarius

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hate this hotel wouldn’t let me check in
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Thank you วันที่ 23 ก.พ. 2024
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments.

6/10 พอใช้

Mohankumar

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Here at the Siegel Select Casa Grande, we would like to say “THANK YOU” for choosing our hotel and offering up comments on your stay with us. Your feedback means a lot to us and we value your opinion. We hope to see you again in the future.

8/10 ดี

Carlene

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Area a little scary. As far as the room goes, this was good.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Here at the Siegel Select Casa Grande, we would like to say “THANK YOU” for choosing our hotel and offering up comments on your stay with us. Your feedback means a lot to us and we value your opinion. We hope to see you again in the future.

6/10 พอใช้

Sukari

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Smells
It was jusy the smell in the room it smelled like a sewer even after they did room service other than that it wasnt really bad.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to leave us a review. Here at the Siegel Select Casa Grande, we pride ourselves on top-quality service and hospitality. We appreciate your feedback and will use your comments for further comfort and customer service improvements at our hotel. Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

4/10 แย่

Sukari

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Juan

เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select Casa Grande thanks you for your feedback. We are so happy to hear that you had a positive experience with us. If there is anything else you would like us to know to help make your next experience better, please feel free to leave us additional comments. Again, thank you for staying with us,

10/10 ดีเลิศ

Mason

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Clean and comfortable. We will definitely be staying again!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 2 ธ.ค. 2023
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Danny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place is huge, lots of parking, lots of dining options, close to the freeway, some highway noise but not bad.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Rebecca Blanford– General Manager วันที่ 2 ธ.ค. 2023
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!

8/10 ดี

Blake

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good value
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!

2/10 แย่มาก

Aliyah

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

4/10 แย่

Maelyn

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 2 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to leave us a review. Here at the Siegel Select Casa Grande, we pride ourselves on top-quality service and hospitality. We appreciate your feedback and will use your comments for further comfort and customer service improvements at our hotel. Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

2/10 แย่มาก

Martin

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 28 พ.ย. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Jessica

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The service was of the awesomeness
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 6 พ.ย. 2023
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!

2/10 แย่มาก

Kalen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 30 ต.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

8/10 ดี

Jesus

Al 100
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 28 ต.ค. 2023
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!

2/10 แย่มาก

Sherry

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 23 ต.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

2/10 แย่มาก

Josh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
No hot water, took an ice cold shower, no curtains, only blinds which allowed people to see in and let to much light in. Front desk staff said it would take 45 minutes for my reservation to be available. Loud other tenants. I will never stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 21 ต.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Ramon

เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 15 ต.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select Casa Grande thanks you for your feedback. We are so happy to hear that you had a positive experience with us. If there is anything else you would like us to know to help make your next experience better, please feel free to leave us additional comments. Again, thank you for staying with us,

8/10 ดี

Bernard

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 3 พ.ย. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select Casa Grande thanks you for your feedback. We are so happy to hear that you had a positive experience with us. If there is anything else you would like us to know to help make your next experience better, please feel free to leave us additional comments. Again, thank you for staying with us,

2/10 แย่มาก

Thomas

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 25 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 13 ต.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

2/10 แย่มาก

María L

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 20 ต.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

4/10 แย่

Yolanda, El Paso

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked the clean smell of the bedding and friendly staff. The floor in the room needed to be mopped, people on the 2nd floor were noisy, and there was dog poop outside our front door.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 23 ก.ย. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

2/10 แย่มาก

Clint

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 23 ก.ย. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

2/10 แย่มาก

Ivan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 3 ก.ย. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Martin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The place is layed back everyone minds their own business and I like it that way
เข้าพัก 9 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 27 ส.ค. 2023
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!

2/10 แย่มาก

zitlali

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 13 ส.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Jose

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 10 ส.ค. 2023
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
You get what you spend
My spouse and I got a room here for the night because we wanted to be in the city for a family event. When we walked into our room right away we could smell dog, the rug in the room had dog hair all over it and even the iron board. I ordered a queen size bed room and received a full size bed. My spouse and I wanted to shower right away to cool off from the heat of Arizona and instead could only take a hot shower or a scorching hot shower. Their was absolutely no cool/ cold water. My spouse and I aren’t ones to complain but all in all the room is definitely $72 room. We literally slept with a chair under our door because we did not feel safe at this hotel. I should have taken photos, smh.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 6 ส.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

10/10 ดีเลิศ

RoB

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
How relaxing I was and swimming pool
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Managerq วันที่ 12 ก.ค. 2023
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!

8/10 ดี

Louis

เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 29 ก.ค. 2023
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!

10/10 ดีเลิศ

RoB

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The pool and staff was awesome
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 7 ก.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select Casa Grande thanks you for your feedback. We are so happy to hear that you had a positive experience with us. If there is anything else you would like us to know to help make your next experience better, please feel free to leave us additional comments. Again, thank you for staying with us.

10/10 ดีเลิศ

Yolanda, El Paso

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 22 ก.ค. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select Casa Grande thanks you for your feedback. We are so happy to hear that you had a positive experience with us. If there is anything else you would like us to know to help make your next experience better, please feel free to leave us additional comments. Again, thank you for staying with us.

8/10 ดี

Ben

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 23 มิ.ย. 2023
Thank you for taking the time to leave us a review. Here at the Siegel Select Casa Grande, we pride ourselves on top-quality service and hospitality. We appreciate your feedback and will use your comments for further comfort and customer service improvements at our hotel. Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

6/10 พอใช้

Baro

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Unwanted guest
Dead bugs in room. Had to ask for broom. Had two persons open room door with a key card that was issued at the front door. Scared the hell out of use. Luckily the two were very apologetic. After they left our key card stoped working. Not happy. Called office they apologize and re- issued key cards. They did offer to change our room we decided to stay in room.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 12 มิ.ย. 2023
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Casa Grande thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect. If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Marco

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Très belle endroit, chambre avec tout incluant cuisinette
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Rebecca Blanford – General Manager วันที่ 17 พ.ค. 2023
On behalf of the entire Siegel Select team in Casa Grande, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!