ล็อบบี้

รีวิว โรงแรมเมนสเตย์ สวีทส์ เอ็กซ์เทนเดด สเตย์ กาซา กรานเด

2.5 out of 5

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 113 จาก 394 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 124 จาก 394 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 70 จาก 394 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 55 จาก 394 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 32 จาก 394 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

6.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Jada

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There were used socks hanging on the door, no
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Wendy F. General Manager วันที่ 23 มี.ค. 2024
Thank you for your valued feedback. All rooms are inspected before anyone can check in.

2/10 แย่มาก

Tim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The area outside was fine and I never noticed any traffic noise while in the room. However that being said the room itself felt dirty. There was hair on the shower wall and in the sink in the bathroom. The shower faucet was literally coming off the wall and would pull from the wall when turning on the shower. The floor looked and felt dirty throughout the room. The bed is super hard. I would never stay here again.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Wendy F. General Manager วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your valued feedback. I do apologize if you were not happy with your stay. I will pass this information along to our staff.

2/10 แย่มาก

Larry

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Wendy F. General Manager วันที่ 11 มี.ค. 2024
Thank you for your valued feedback. I apologize if you were not happy with your stay, and I will pass this review along to our staff.

8/10 ดี

Anita

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Smell of weed
Front desk was friendly the only thing is that we could smell where people were smoking weed!! Don’t like the smell of it but other than that bed was very comfy and room was nice and clean .
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Wendy F. General Manager วันที่ 20 ก.พ. 2024
Thank you so much for your valued feedback. We are happy to hear that you found your room to be comfortable. Please come back and see us again!

4/10 แย่

Rita

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very disappointed for the price.
over priced for nothing extra. Blow dryer didn't work which they did replace. Asked for a clock for the room and they gave us a tiny 2 inch clock.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Wendy F. General Manager วันที่ 14 พ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you so much for taking the time to give us your feedback. I apologize for the blow dryer in your room not working. Thank you for bringing it to our attention so the items could be replaced. I am sorry if we did not meet your expectations, and I do hope you will give us another chance.

4/10 แย่

William

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst night in eloy Az
Severely outdated motel a two room suite with one air conditioner with a fan in the wall to cool the bedroom. Stains on the bedding.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Wendy F. General Manager วันที่ 27 ก.ย. 2023
Thank you so much for taking the time to leave us a review. We are currently renovating all rooms in the hotel so I do apologize if your stay did not meet your expectations. I hope you will come back, and give us another try. Thank you

8/10 ดี

Sandra

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like how easy was to check in and out. The kitchen has everything loke that too
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 28 ก.พ. 2023
Thank you for taking time to give your feedback. Glade that your stay was pleasant at our hotel.

10/10 ดีเลิศ

Michele

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Happy
Nice that each room is a suite. Full fridge/freezer, hot plate and even dished and silverware in cupboards!
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

2/10 แย่มาก

Claudia

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

4/10 แย่

naomi

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Walked in to no one there to check us in. She was putting on makeup in the bathroom. Very unprofessional. The lobby was crowded. The room key card failed to work. The room smelled awful. She challenged me about my service dog. I left there, went across the street to Best Western, booked a room. Went back to your hotel and checked out. No, I did not ask for a refund. Just got the hell out of there.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Affordable and convenient to Casa Grande ruins for sightseeing.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

6/10 พอใช้

Ron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

2/10 แย่มาก

Allen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we entered the room i found roaches on the kitchen counter. we left and went to another hotel. we were refunded our money.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

8/10 ดี

Nancy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Hot tub wasn’t working. The grab and go breakfast was packaged blueberry muffins (everyday) coffee and juice. The rollaway bed was comfortable.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2022

6/10 พอใช้

Carrie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Would not recommend
Would not recommend. There were bugs in the room , loud and not clean
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก GS วันที่ 9 มี.ค. 2022
My sincere apology we didn't meet your expectations. I have discussed this with my staff and on your next visit you will see our changes. Thank you.

4/10 แย่

JACKIE, Avondale

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

4/10 แย่

JACKIE, Avondale

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When I checked in the base rate was different than what I reserved. The breakfast consisted of coffee and juice.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก GS วันที่ 9 มี.ค. 2022
My apologies your rates change however our rates change daily. We are working to improve our breakfast.

2/10 แย่มาก

Ernie

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It smelled of mold. Young kids in the hallway and outside ALL the time. Would not recomend to anyone
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก GS วันที่ 9 มี.ค. 2022
Hello My apology that we didn't meet your expectations. I hope you did let front desk know about the noise. Thank you.

4/10 แย่

Kyle

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก GS วันที่ 13 มี.ค. 2022
Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies that we did not meet your expectations during your stay. Rest assured that these issues will be looked into. We value your comments and welcome the opportunity to serve you again.

8/10 ดี

Justin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Good value
Friendly staff as always. Close to main shopping/dining area of Casa Grande. Hot tub wasn't working. 😕
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก GS วันที่ 13 มี.ค. 2022
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hot tub was dirty and cold. Given two towels for two people and a three day stay. Breakfadt consists of a wrapped up muffin and a 6oz coffee. Older hotel that is showing it's age in layers of paint discolored tub cover and original mattress.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก GS วันที่ 13 มี.ค. 2022
Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies during your stay. We value your comments and welcome the opportunity to serve you again.

6/10 พอใช้

Scott

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not as bad as some say, but...
The room itself was OK, very spacious, and it's always nice to have a full-size refrigerator and freezer. The mattress was lumpy, and one side felt like I was going to roll downhill off the edge. Another review complained about the parking lot being mostly vehicle charging stations; that's simply not correct. One section of the back lot was dedicated to charging stations - but (a) it was often full of older (i.e., non-EV) cars, and (b) when it was available, the charging didn't work. We often heard the thumping of loud music and heavy footsteps above us ... at 3am. The smell of marijuana often permeated the hallways. I understand that COVID has changed how things can be handled, but the "breakfast" should really be more accurately described - namely, coffee/tea/juice and individually wrapped muffins. We've had normal breakfast options at other properties, in locations that were far more restrictive re: COVID precautions; this seems like a cost-cutting measure, but it's still advertised as "breakfast". The hot tub was out of order; the sign apologizing for that had seen some weather, so it's apparently been that way for some time. Overall, this is an acceptable property, for a 2-star hotel; don't go in expecting the Ritz Carlton.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก GM วันที่ 22 มี.ค. 2022
Thank you for taking time to review our hotel during your stay. I really appreciate your understanding. Guest really needs to realize that all flags do not offer similar breakfast. Sometimes, guests do compare with high end hotel when it comes to amenity but they don't realize the price differences. We will try our best to give the best possible services based on the flag requirement. Best Regards,

4/10 แย่

Susan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Find another place to stay
Property in need of updates - stale, dingy odor in room - the room had 1 chair for sitting unless you wanted to sit on the edge of the bed. “Breakfast included” a cup of coffee, 2 types of juice and a small packaged muffin - no fresh fruit, boxed cereal or milk, other packaged bakery items, etc. I would expect to pay about half what I was charged for the room. Would not recommend.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก GS วันที่ 13 มี.ค. 2022
My sincere apologies for not meeting your requirements

10/10 ดีเลิศ

Sharon, Ft Mohave

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best room ever! Was especially wonderful after the place we were in the night before.....very nice place!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก GS วันที่ 9 มี.ค. 2022
Hello Happy to hear you enjoyed your stay with us. Please try us again in the future sometime. Thank you

10/10 ดีเลิศ

Mario

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

6/10 พอใช้

Julia

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cheap
It was ok smelled like Marijuana
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

4/10 แย่

Elizabeth

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Nice to pay $170 a night to have a family of elephants upstairs that NEVER sleep & decide its okay to let their kids jump around all night, told front desk and they just chuckle. Bye Bye
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021

4/10 แย่

Julie P., Bend, USA

2 stars at best!
It is nothing like the picture. The room was not modern. It was well worn. No maid service. The towels we got from the desk the second day were stained or dirty and very moth worn - two huge bare spots. The sheets were awesome, though. However, this was more like a $59 per night hotel. I would not recommend it and I would not stay there again. The back door remained unlocked the entire day and night and there was not reputable people who seemed to come and go from there. Not good!
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

David, Bakersfield

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was essentially a small apartment, fairly spacious. Clean. Staff was friendly & knew their jobs. Will stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Mainstay Suites วันที่ 5 ธ.ค. 2021
I'm glad you enjoyed your stay with us. Thanks again

4/10 แย่

Jennifer

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Last visit
First, the staff is fantastic & we loved them. Our room was tiny, NO free breakfast despite the Hotels.Com description, the first floor flooded from the fire sprinklers the first night, they only clean rooms once per week, & left all the dirty dishes, the floors are really dirty, walls are paper thin so you hear all of your neighbors at all hours and finally the beds are old and lumpy so no sleep during our Thanksgiving stay. Won’t be back.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Mainstay Suites วันที่ 5 ธ.ค. 2021
Apologies to hear that your stay was not pleasant. We have been working very to hard to renovate our hotel. When we finish up the remainder of the items. Hope to see you again.

6/10 พอใช้

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Our room was clean, but it is very run down, and needs to be updated. The staff was very pleasant and helpful.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Mainstay Suites วันที่ 13 ธ.ค. 2021
Thank you for taking the time in writing the review. We are currently renovating our hotel, please come again. Thanks again

2/10 แย่มาก

Manuel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก GM วันที่ 13 พ.ย. 2021
Dear Manuel, Thank you for taking time to give us your feedback. We are extremely sorry that you did not enjoy your stay. However, we have been working hard to finish up our renovations. Hope you will enjoy when all is done.

4/10 แย่

megan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was dirty and run down.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก GM วันที่ 13 พ.ย. 2021
Thank you for staying with us and giving your feedback. We are extremely sorry that you did not enjoy your stay. We are in the process of finishing up the renovation, hope you will enjoy when all is done soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Over all unique service and good
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Guy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not what I expected.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The suites were clean with stove,dishwasher, refrigerator including items you need to cook. Staffing was friendly. I would recommend staying here.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Valery

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Front desk gal was very friendly and helpful. Bed was comfortable and didn’t have any issues during our quick stay.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff member while checking was rude and it took a while for them to check us in. However, the lady at the desk on check out was very friendly. The facility it self is very dirty and has a musty smell. The towels we dingy. The carpets need to be cleaned cause while we were walking around barefoot, our feet were black. Very disappointed in this hotel. We checked out a day early and stayed at the Hilton down the street. Worth the extra money. We will not be recommending Mainstay in Casa Grande to my worst enemy.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Jeffrey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice stay, great location.
Loved my accessible room! Recovering from foot surgery it was a big help. Heidi and other staff took great care of me in my stay. Loud guests around my room. But what can you do, some people don't believe in indoor voices.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Price gouging of food sold as snacks and meals as no breakfast being served$2 for a single PopTart was redicilous.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021

8/10 ดี

Frank

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

6/10 พอใช้

Greg

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Nazir วันที่ 4 ก.พ. 2021
Thank you for staying with us. Hope see you again.

4/10 แย่

Dionisio

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Shower suck
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก GM วันที่ 18 ธ.ค. 2020
Sorry to hear that you had bad experience with shower. This is not usual. However, we will take care the problem. Hope you will visit us again when you are in this area.

2/10 แย่มาก

Michael

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Consistent...at being terrible
Don't stay here. Don't believe the "newly renovated" nonsense. From roaches to crickets to unknown insects to dark hallways...hot room, uncomfortable bed, stains, air/heat system that didn't work...the one thing I will give this MainStay is consistency - at having a terrible property. To add to the fun, the room I booked was unavailable - apparently double-booked they said - so they arranged a smaller room that sells for a lower price but didn't make any accommodation to adjust the rate for us. To sum up, this one is simply terrible. Avoid it.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก GM วันที่ 18 ธ.ค. 2020
Sorry to hear that you had a bad experience. Although we have made significant improvement and we will continue to finish up the rest of the improvement plan. Hope you will visit us again and we will try our best to give you the best possible service.

8/10 ดี

Vicky

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020

6/10 พอใช้

sharon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No tv
Older facility,no extra pwrks wich is fine but tv didnt work, ice macine didnt work, was difficult to get the shower to work, on the plus side, bed was good ans so were the linens
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

4/10 แย่

Gary, Casa Grande, AZ

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property needs serious repair, cleaning and upgrading. Very disappointing.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020