ห้องสวีท | วิวจากห้องพัก

รีวิว โรงแรมคันทรีวิลเลจ

3 out of 5
โรงแรมคันทรีวิลเลจ
Villarin Street, Carmen, Cagayan de Oro, Misamis Oriental

รีวิว

5.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 4 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 3 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 2 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 8 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 5 จาก 22 รีวิว" "

5.6/10

ความสะอาด

5.6/10

พนักงานและบริการ

4.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Linda

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2022

2/10 แย่มาก

NORHANIFA M

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Misleading picture, very dirty, old and dirty, bathroom is a mess. This place should be banned from your website.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

2/10 แย่มาก

Grahame

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointing one-nighter
The check-in process was slow and childish. An extra lengthy check-in sheet. An unnecessary time spent to tell me the check in time was from 2pm when I was already there. And did not need to be verbally told item by item if I polluted the sheets, t6ook the remote control etc etc. A slow process. The room was okay, without a telephone. Poor wifi reception, needing to go out in the corridor t6o get a handshake. No water supplied, shampoo dispenser in the shower was empty. Biggest problem was a blocked toilet, resulting in overflowing turds, and a staff member needing to bring a plunger to clear.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

Sai

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020

4/10 แย่

Peter, Australia

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
the food they serve on breakfast is cold... it's not even warm a bit.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
第一,第一晚房間附近有機器声整晚。 第二,房間用具欠奉。 第三,每曰無通知要清潔房間是沒有跟進 第四,泳池維修而我訂房之後未有收到通知。 第五,整體酒店本身己很老舊。
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

Mark J

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This place much better 6 years ago and going down hill dast
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

4/10 แย่

Cristina

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff needs training & room should be very clean.
During check in the receptionist doesn’t know how to look for your booking and during the Check out they are asking if where is the towel when I was not even provided with one. You should have a log book to put inputs in on each room.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

2/10 แย่มาก

Jesse

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ghetto Village Hotel
First off there was no hot water for showers. The place had roaches and because it was open no way to keep the mosquitoes out of your room. The food was way over priced and the hotel was under staffed. The hotel charged a surcharge for you to bring drinks to your room even when they ran out of drinks in the restaurant. The phones in the rooms can not call out and the front desk if you want to call it that had to be called on your personal phone because they didn't have anything but cell phones. No I will never stay there again.

6/10 พอใช้

Myra

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ

4/10 แย่

Ben, Davao, PH

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
don't expect too much
First, the staff had me wait for 1 hr 20 mins just to get my room ready. Second, shower head was a bust. Lastly, breakfast was underwhelming.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017

10/10 ดีเลิศ

jc, nycdo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
They can't find my reservation!
I paid for the Executive Suite (Matrimonial Bed) ahead of time already. And during check-in, they couldn't find my reservation. It took at least 45 minutes to look for the reservation. Even if it was under my name. It was very frustrating. And the staff was just inconsiderate.

4/10 แย่

Dave, New York City

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
More of a Motel than Hotel
First, it is NOT handicap accessible. No elevator. Second the do have a sign up about this but they don't mention this on their website profile so I think it needs to be brought to the consumers attentions. The sign reads. DON'T drink the WATER because it is not treated for human consumption, that also means don't brush your teeth with it. They provide you with two free bottle water, Use those. I asked at the desk what happens if you drink the water and they said that if you drink the water you can get amebiasis, that is why they have the sign and it is a permanent thing apparently because it is an engraved wooden sign. They lack several of the foods and drinks on their menu. If ordering food, before you even start ask what they currently don't have. This place is really a Motel. It is a place for a bed and a shower and a quick stay. If that is what you want I would say that this is a clean safe place. If you want a hotel this is not it. Also ants in the floor drains in the bathroom. Complained about it and they said nothing they could do about it.

4/10 แย่

Anthony, Kettering

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Barely adequate hotel
An aged hotel, plumbing barely adequate, aircon the same. Far enough from the city centre to be rather isolated.

2/10 แย่มาก

deogchun, 서울

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
비추천 호텔, 고생했습니다.
추천하고 싶지 않은 호텔입니다. 공항과 근접거리와 가격은 저렴(서비스나 품질대비 하면 비싼 호텔이지만)하나 룸의 샤워물이 따뜻한 물도 안나오고, 샤워꼭지도 물이 안나와서 어려웠구요. 룸의 전화도 불통이구 기본적으로 룸에 물 한통 서비스도 안되는 아주 불쾌한 여행이었습니다.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
good value
satisfactory. value for money

10/10 ดีเลิศ

patrick j, london uk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
great hotel
it was great room not too bad,but noisey until 10pm as they rent out hall, would I stay again,yes maybe a different side of hotel,pool great,,,staff very helpful.

2/10 แย่มาก

Ronald, Canada

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pay 3 times for the same room!
Unfortunately the stay was terrible. Besides poorly trained and incompetent staff and an aircon unit that sounded like a deisel generator, they billed me 2x for the hotel room and then on check out tried to bill me a 3rd time. The fee was paid through Hotels.com but when I arrived they wanted my credit card for incidentals,,,which is fairly normal. But, on leaving the hotel they asked me for the card again to PAY for the room. I said it was already paid, but they did not believe me. Only upon this investigation, did I find they used my card to pay for the room when i got there...it was not just for incidentals. So, the bottom line: they wanted me to pay 3x for the same room. I asked for a refund for the 2nd payment, but they said they cannot, and can only give me a voucher for future use...then i lost it! Needless to say I will never be back there and will suggest all others to stay away a well.