ห้องพัก, เตียงควีนไซส์ 2 เตียง | เครื่องนอนระดับพรีเมียม, ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน

รีวิว ฮิลตัน เบอร์ลิงตัน เลคแชมเพลน

3.5 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 639 จาก 1450 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 356 จาก 1450 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 203 จาก 1450 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 144 จาก 1450 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 108 จาก 1450 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Terence

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were not advised about the construction work and hotel dining being shut down. Very disappointed.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis - Marketing Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Terence,We are very apologetic to hear that you were not informed about the construction on the property during your stay. We have done our best to have banners on the Hilton Burlington Lake Champlain and Hotel Champlain websites calling attention to the construction and we send texts before each guest's stay including construction information. However, we recognize that there are breakdowns in communication and will utilize your feedback to improve our experience and service. We pride ourselves on delivering exceptional service, but also on correcting things for the future in the instances when we do not get it right the first time.

10/10 ดีเลิศ

Jill

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis - Marketing Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hi Jill,Thank you for your feedback and for your loyalty to the Hilton brand.

10/10 ดีเลิศ

Kimberly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Quinn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Shelagh

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were wonderfully helpful. Location is super for the Flynn Theatre and incredible restaurants close by!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hello Shelagh,It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us. We love the Flynn Theatre and are pleased to hear that it was an easy walk from the hotel.

2/10 แย่มาก

Tejy

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Construction noise starting early morning. TV not working. Multiple drawers jammed. Cooling and hot water not adequate. Staff not helpful.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis - Marketing Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Tejy,Thank you for taking the time to write a review. You are right to expect better service from us, and we are disappointed to hear that we were not able to meet your expectations. Please feel free to contact the hotel directly to address your concerns, especially concerning our staff not being helpful, as we appreciate any opportunity to improve our service and property.

8/10 ดี

Angel

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Expensive parking but attached garage
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hello Angel,We greatly value your feedback as our guest, and it is a pleasure to know that you enjoyed your overall stay at our property.

4/10 แย่

Jane

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The restaurant was closed and there were loud renovations going on. We should have been notified before booking the room
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis - Marketing Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Jane,Thank you for taking the time to write a review. You are right to expect better service from us, and we are disappointed to hear that we were not able to meet your expectations. We have a banner on our Hilton Burlington and Hotel Champlain websites, however we realize that this information has not been translated to auxiliary platforms which we will work to address. Thank you so much for bringing this to our attention and we hope you choose to stay with us again.

6/10 พอใช้

Josh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location and staff. Nice room The wifi didn't work and had to spend time with support to get it going. Also the music at the pool started up around 5:00 AM which was not great. We arrived before check in so I didn't expect the room to be ready. They said they'd call when it was ready - but forgot to, so we just came back at 4:00.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis - Marketing Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Josh,Thank you for taking the time to share your thoughts with us. We are happy you enjoyed our location, staff, and rooms, but we’re very sorry you didn’t enjoy your overall stay with us. We will address the music starting at 5AM - this should not be the case. We apologize that there was a breakdown in communication regarding when your room was ready. We will use this feedback to address concernes with the front desk and housekeeping teams in order to improve our service and product. We hope you will give us another opportunity to gain your trust and show you the outstanding service we normally provide.

10/10 ดีเลิศ

Brian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, friendly staff, convenient, and easy access to restaurants/shopping nearby
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
We are very fortunate to have so many great reviews here on Expedia, and I greatly appreciate you adding your experience. We hope to host you again soon, Brian!

10/10 ดีเลิศ

K

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very attentive and concierge provided great guest service :)
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear K,Thank you for taking the time to provide us with feedback about your stay with us! We are so pleased to hear that you found our staff attentive and pleasant to interact with. We hope to host you again soon.

8/10 ดี

Joann

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful view and well maintained room. Coffee bar was one shared by the floor & it was out of service for our entire stay.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Alexis - Marketing Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Joann,We greatly value your feedback as our guest, and it is a pleasure to know that you enjoyed your overall stay at our property. The beverage pantry troubles you encountered during your stay are not typical of the service we offer. We are certainly glad to know that your enjoyed other aspects of your recent stay, and we look forward to having you back at the Hilton Burlington Lake Champlain soon.

4/10 แย่

Rod

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Chlorine too high in hot tub. “Destination Fee’ not explained…should not be charged. No luggage rack in room. Charged $16.00 for parking. Restaurant has been under construction for weeks. Would not recommend this hotel!!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis - Marketing Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Rod,Thank you for your review, and please accept my apologies for the inconvenience you suffered because of the issues you experienced with the whirlpool, our destination fee, parking, and construction. I understand how frustrating this must have been for you. Our Urban Destination Fee includes the use of our fitness center, beverage pantries, local small business discounts, local attraction discounts, sports equipment rental, outdoor lifestyle spaces, and more. This should have been explained at the front desk and we will address this with their team to ensure that this is part of the check in process. While our Original Skiff restaurant is under construction, our Lily May's Cafe is open and serving dinner until we open the signature restaurant downstairs this summer. We really hoped you'd love us - I'm so saddened to hear that we fell short. Please know that we do try to consistently deliver a superior guest experience. Should you ever find yourself back in town, please give us a chance to show you that our product and service can live up to your expectations.

6/10 พอใช้

Kathleen J

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I paid for 3 rooms through Expedia and when I arrived, the hotel bar, hotel restaurant and firepit area were all closed due to renovations and I was never informed of this being a possibility during our stay. I paid a great deal of money for these rooms and feel I should be reimbursed because we all had to leave the hotel to eat and to watch the March Madness Basketball Games. I will not be booking any future trips through Expedia as I feel you were unaware of the issues and I never would have booked this hotel if I was aware of all the renovations. My children's families all stayed with small children and it was extremely inconvenient!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis - Marketing Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Kathleen J,Thank you for your review, and please accept my apologies for the inconvenience you suffered because of the issues you experienced due to the lack of construction notice. I understand how frustrating this must have been for you. We worked to ensure that our website had proper information regarding a contruction notification, however we understand that this was not transfered to auxiliary platforms. You deserve much better as a guest of our hotel, and we hope that you will give us another chance to show you the real, world-class experience upon which we’ve built our reputation. We really appreciate the constructive criticism and will constantly work towards meeting that expectation that we proudly set amongst all our guests.

10/10 ดีเลิศ

Ivy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved everything about the stay!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hello, Ivy. Thank you for sharing your positive experience with us and with your fellow travelers!

10/10 ดีเลิศ

Debra, Consecon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Although uphill it was an easy, and short, walk to shops and restaurants.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hello Debra,Thank you for sharing your feedback! We are pleased to hear you were able to utilize our close location to the Downtown Burlington attractions.

10/10 ดีเลิศ

Carissa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very friendly. Great location with views of lake and very walkable to area attractions.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hello Carissa,We’re delighted to hear that we went above and beyond in providing you with the best experience possible.

4/10 แย่

Sandra

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No coffee makers in the rooms. They now have a “Coffee Bar” on each floor. Had an early flight so at 4:00 AM I needed coffee. The “CoffeeBar” was a mess and my coffee was luke warm! Very bad idea for them to try. Bring back room coffee makers!!!!!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Sandra,We are sorry that you had this experience in our hotel. We greatly appreciate you sharing this with us so that we can make immediate improvements. It is our hope that you give us a second chance on a future visit to Burlington.

2/10 แย่มาก

William & Erica

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Construction going on, no sleep, and room charges that were higher than Expedia
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hello William & Erica,First and foremost, please accept my sincerest apologies for the unsatisfactory experience you had during your time with us. Please know that what you describe here is not the level of service expected of our employees and our product. It is our aim during construciton for there to be as minimal impact on guest experience as possible. We are disappointed and apologetic to hear that this was not the case with your stay. We hope you give us another chance in the future during your next trip to Burlington.

6/10 พอใช้

Elizabeth

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
So the service was great and they tried really hard. The room itself was not great. There was a bump probably covering pipes or something right behind the door, so it was tough making sure not to slam the door into that. They had a CO2 leak in our room and thankfully, we were already on our way back to get our dog, so he was okay. To the hotels credit, about 20 mins after we got our dog out, I got a text and missed call about the situation telling me to get my dog immediately. After that, whoever repaired the issue left the grate off the wall and left the AC switch off, so we just baked in the room until we figured it out. We called the front desk about it and they said they would send someone over immediately, but no one ever came. The hotel compensated us with a breakfast (we didn’t end up using the voucher). To their credit, they did ask if we wanted to change our room, but this was early evening of the night before we checked out, so we declined the offer. Finally, as we left, they overcharged us on the pet fee. Granted, I only had to call once and they very quickly issued a refund. Overall, very mid experience and while I’d like to try Burlington again, it won’t be at this hotel.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis - Marketing Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Elizabeth,First and foremost, please accept my sincerest apologies for the unsatisfactory experience you had during your time with us. Please know that what you describe here is not the level of service expected of our employees and our product. There were some breakdowns in communication between departments, and your feedback will be utilized in ensuring we improve our practices so this does not happen again. We are happy to hear that our team worked to resolve the issue, however this should not have been your experience in the first place. Should you ever find yourself back in town, please give us a chance to show you that our product and service can live up to your expectations.

8/10 ดี

Michael

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel, under construction, I am sure when finished it will be better. Pet friendly which was an added bonus. Had a rollaway bed. Offers water daily, coffee and teas. Perfect location.,
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Michael,Thank you again for staying with us at the Hilton Burlington Lake Champlain, soon to be Hotel Champlain, during your recent visit to the Queen City of Vermont. We are excited about our upcoming conversion to Hotel Champlain and re-introducing the property as a Curio Hotel by Hilton. Thank you for your valuable feedback on, we are happy to read that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.

4/10 แย่

Robin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Robin,We are very sorry to read that you did not enjoy your recent stay at our hotel. It is our hope that you give us a second chance on a future visit to Burlington.

8/10 ดี

Carrie

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis - Marketing Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Carrie,Thank you for your feedback and for your loyalty to the Hilton Burlington brand.

6/10 พอใช้

Tim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Generally the Hilton in Burlington is great. But the main dining room was closed for renovations (which we weren't aware of til we arrived), and the hotel's cafe was sorely lacking. On our first day we arrived at around 8 pm and were hopeful as there was an entree of salmon, mashed potatoes and spinach salad on the menu. But it was precooked, tasted pretty bad and was high priced. The only decent breakfast food was instant oatmeal.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Alexis, Marketing Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Tim,Thank you so much for taking the time to write such an informative review. We will absolutely be discussing some of the points of concern with our staff. Since our cafe Lily May's opening in early April, we have worked with our team to offer more comprehensive and fresh menu items. We greatly appreciate your feedback and will utilize it to improve our product. We hope you choose to stay with us again.

10/10 ดีเลิศ

Palloma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Palloma,Thank you again for staying with us during your recent visit to the Queen City of Vermont. We were honored to have been your host and look forward to welcoming you back soon.

8/10 ดี

Laurie

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Laurie,Thank you again for staying with us at The Hilton Burlington Lake Champlain, soon to be Hotel Champlain. We are happy to read you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again soon.

8/10 ดี

Jacques

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ererething nice ….
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Jacques,Thank you again for staying with us during your recent visit to the Queen City of Vermont. We were honored to have been your host and look forward to welcoming you back soon.

8/10 ดี

Catarina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a gorgeous view of lake Champlain. No breakfast was included but they gave us a 10$ credit we could use at their coffee shop. Pleasant stay.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dean วันที่ 11 เม.ย. 2024
Glad you had a great stay. Hope you will visit us again once our new restaurant in opened mid-June.

8/10 ดี

Nicolas

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location, easy access and Great Lake view.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Nicolas,We were so happy to read that you enjoyed your recent stay with us and found that our downtown location was a good fit for your stay in Burlington. We could not agree with you more regarding the Lake Views, they are absolutely spectacular. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Adriane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Adriane,Thank you again for staying with us during your recent visit to the Queen City of Vermont. We were honored to have been your host and look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Gina

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location , courtesy and helpful staff !
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Gina,We are happy to read that you enjoyed your stay with us while visiting the Queen City of Vermont. Thank you for recognizing our fantastic team, they are all true ambassadors of the Hilton Brand.

6/10 พอใช้

Emmanuelle T.

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
l'hôtel charge des frais cachés pour des "conviencies" tels que des chips, chocolat et utilisation du wifi et de la piscine alors que c'est déjà payé dans le prix de l'hôtel ces frais m'ont été chargés (32 $us pour une nuit), une fois que nous avions quitté l'hôtel très ordinaire considérant le prix déjà élevé de l'hôtel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hello Emmanuelle,The Urban Destination Fee includes use of our beverage pantries, pool and whirlpool, state of the art fitness center, seasonal sports equipment rental, special attractions and local small business discounts, our community lifestyle spaces, wifi, and a daily food and beverage voucher. We sincerely apologize that this was not explained to you at the front desk.

2/10 แย่มาก

Vivek

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to write a review, Vivek. We are disappointed to hear that we were not able to meet your expectations.

10/10 ดีเลิศ

Yves

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Your professionalism and attention to detail were truly commendable. The cleanliness and tranquility of the premises contributed significantly to the overall quality of my experience. I particularly appreciated the peaceful atmosphere that allowed me to relax and unwind effectively. While my stay was nearly flawless, I did notice that the hotel bar was undergoing renovations. Despite this minor inconvenience, it did not detract from the overall enjoyment of my visit.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Yves,Thank you again for staying with us and for this candid and thorough feedback. We are so happy to read you enjoyed your stay with at The Hilton Burlington Lake Champlain, soon to be Hotel Champlain. We greatly appreciate you taking the time to recognize our hotel's cleanliness and attention to every detail. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Rileigh

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The outside turf area and also the tv saying my own name! So cool!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Rileigh,We are happy to read you enjoyed Clover Lawn and our Connected Room Experience. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

claire

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hello Claire,It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us.

6/10 พอใช้

Kimberley

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had to pay for parking. No coffee in the room. The lights in the bathroom flickered consistently. Hotel under construction. So, no big complaints.. just could have been better.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Kimberley,Thank you again for staying with us. We are happy to know that for the most part you enjoyed your visit with us. We will look into the lights in the bathroom and ensure this is addressed immediately. We hope to see you again soon.

8/10 ดี

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
This was a very nice hotel right on the lakefront. We loved the complimentary snacks and beer at the welcome reception. That was fun! The restaurant is being re-done so the dining options were not ideal and there was a cafe that we were not sure was yet open or not. The pool and hot tub were super nice and the room was very comfortable and clean. My biggest complaint was the t.v. We were looking forward to watching a movie for the one night we were there on Netflix. Turns out our t.v. was not set up with wifi and upon asking the front desk we were told they were working replacing all the t.v.s and didn't get to our yet. So we thought we'd watch regular t.v. The guide was not working and the t.v. was extremely glitchy. Hard to watch anything when every minute or so, it froze up. So that was a bummer for our plans. The other complain was banging and loud vibrations from people working outside at 7 a.m. near our room's window. Too early for that! I'd stay here again and hope for a room with an upgraded t.v. and maybe stay on an upper floor to avoid construction noise.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dean วันที่ 21 มี.ค. 2024
I am glad you had a great stay with us. I'm sorry for the tv issues during your stay as well as the construction. I hope that you will come back once all the renovations are done in June. The tvs should be set up to stream Netflix and other streaming stations at that time.

2/10 แย่มาก

?

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room is small. Not cost-effective
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,We are sorry to read you found your guest room to be too small. It is our hope you give us a second chance on a future visit to Burlington. If so we recommend you booking one of our suite options or a panoramic lakeview room.

6/10 พอใช้

Kirsty

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Ac did not work
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Kirsty,Please accept our sincerest apologies that your experienced issues with the HVAC in your guest room. Please know that our engineering team is investigating this concern now.

2/10 แย่มาก

Marie Sarah

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lots of hidden fees, food was horrible, room was super noisy, right next to an awfully squeeky elevator door that opened and closed every 5 minutes.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Marie Sarah,We apologize that you did not enjoy your recent stay at our hotel. We are reviewing your comments with our Executive Leadership team and will work to make immediate improvements. It is our hope you give us a second chance on a future visit to Burlington.

10/10 ดีเลิศ

Nicholas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Nicholas,Thank you again for staying with us at the Hilton Burlington Lake Champlain during your most recent visit to the Queen City of Vermont. We were happy to read that you enjoyed you stay with us. We look forward to welcoming you back soon.

2/10 แย่มาก

Chantal

Malheureusement l’hôtel était en rénovation en salle à dîner alors peu de place disponible pour le souper. Il serait important avant de réserver qu’une mention soit faite parce que c’est décevant
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Alexis Hayes วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hello Chantal,Thank you for your review, and please accept my apologies for the inconvenience you suffered because of the issues you experienced with our satellite restaurant. I understand how frustrating this must have been for you. I have shared your comments with our team members and we will focus in on ways to make sure that this does not happen again.

10/10 ดีเลิศ

MIREILLE

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La seule chose dérangeante fut le petit déjeuner avec le son des drills et construction, pas top . Il n’était que 8ham le reste était top! Merci
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Mireille,Thank you again for staying with us at the Hilton Burlington Lake Champlain during your most recent visit to the Queen City of Vermont. We were happy to read that you enjoyed you stay with us. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Jessica

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
It was nice & beautiful
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Jessica,Thank you again for staying with us at the Hilton Burlington Lake Champlain during your most recent visit to the Queen City of Vermont. We were happy to read that you enjoyed you stay with us. We look forward to welcoming you back soon.

4/10 แย่

Richard

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I don’t like that they have back my 200 for incidentals and the very next day took $93 from me. I’ve been there plenty of times they never did it once they did it. This time wasn’t happy with it. I will not be returning to this place ever again.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Dean วันที่ 15 มี.ค. 2024
I am responding to your review of your recent stay at the Hilton Lake Champlain Burlington. I'm sorry that your stay was not enjoyable for you. To explain the charges to your credit card: You were charged 200 for the incidentals (100/night) which is charged to all guests. If nothing was charged to the room, that fee would be returned to you at check out (it would actually be removed from your bill as it was just a hold and not a charge). The 93 and change charge was for parking (16/night) and the mandatory Urban Destination Fee (32/night) which includes the 10/day food and beverage credit, high speed WiFi, and other amenities at the hotel.

10/10 ดีเลิศ

Eric

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The gym was absolutely amazing! I brought my kids and we worked out for an hour. They had the long heavy ropes, 11 cardio machines, a deadlift/bench/squat machine, monkey bars, punching bag, adjustable weighted pull downs, kettle bells, dumbbells up to 70 lbs, medicine balls, step up platform, rope climbers, various bars and plates, and a trampoline - WOW!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Eric,We are so happy to read that you were able to take advantage of our state-of-the-art fitness center during your recent visit. Thank you for recognizing the amazing equipment and space that we are able to provide for our guests. We look forward to welcoming you back soon.

6/10 พอใช้

John

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place is under construction. The "bar" is a makeshift conference room. It was very bright, and there were plastic tarps around the ceiling area. Otherwise, it was fine, but visually, it looked terrible. It would have been nice to know before I booked.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear John,We apologize that you did not fully enjoy your stay with us due to public areas being under renovation. We hope that you will give us a second chance when we convert to a Curio by Hilton in June 2024.

10/10 ดีเลิศ

Rich

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very Nice and hospitality was superb 👌
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Rich,Thank you again for staying with us at The Hilton Burlington Lake Champlain. We were honored to have been your host and very happy to see you enjoyed your visit with us. We look forward to welcoming you back soon.

8/10 ดี

Charles

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hilton Burlington วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Charles,Thank you again for staying with us during your recent visit to Burlington. We were honored to have been your host and look forward to welcoming you back soon.