Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว โรงแรม Jala

2 out of 5
โรงแรม Jala
2000 Niagara Falls Blvd, Tonawanda, NY

รีวิว

6.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 37 จาก 339 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 103 จาก 339 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 87 จาก 339 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 52 จาก 339 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 60 จาก 339 รีวิว" "

6.4/10

ความสะอาด

6.4/10

พนักงานและบริการ

5.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Patrice

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

2/10 แย่มาก

John

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotels.com should be ashamed
Hotels.com should be ashamed to be affiliated with this “No-Tell Hotel”. Sleep was next to impossible due to the 1/2 hour sessions going on in the rooms next door. Like clockwork from roughly 7pm till 6am there were different cars pulling up and men entering the room of what looked to be a MAYBE 18yr old girl. Then the constant fights heard outside over money from these upstanding individuals… The room itself had zero working heat…but there was Air conditioning…on a 28° night. The floor was cracked, walls were un finished, bathroom wall had blood splatter on it. This is one hotel I’d stay FAR AWAY from.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Christian, Buffalo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

2/10 แย่มาก

Jesse

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Only 1 key card worked, roaches inside, TV didn't work, inside was not nice at all. They mentioned getting a day free, but have yet to credit my account.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021

2/10 แย่มาก

Tiffany

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They was rude racist and they had roaches
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 30 ต.ค. 2021
Dear Tiffany, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Management team General Manager Econo Lodge Tonawanda

2/10 แย่มาก

MUSARRAT, EAST ELMHURST

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

2/10 แย่มาก

Gordon

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
My TV didn't work the 2 days I've been hehe toilets backed up
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Divaya วันที่ 24 ต.ค. 2021
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

6/10 พอใช้

Subrata

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Subrata, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Management team

6/10 พอใช้

Iyshia

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Iyshia, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Management team

8/10 ดี

Christopher

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They had a decent free breakfast bar with excellent coffee, fresh milk, cereal, bananas, Canadian white bread for toast & SMUCKERS Jelly! I didn't think the outside door to the 2nd floor stairway should be open to anyone with no key required. As was described in an earlier review that we read, the tv in our room could not watched without waiting for the night manager to come to the room to fiddle with it.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Christopher, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Management team

8/10 ดี

Abdullah, Bronx

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Affordable and decent. Recommended.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Divaya patel วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Abdullah, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

2/10 แย่มาก

Dawood

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
AC was noisy
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Dawood, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Management team

10/10 ดีเลิศ

ZORAN, GLENDALE

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Lin

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
都不错
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Lin, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Management team

4/10 แย่

Umut Yigit

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021

6/10 พอใช้

Jose

เดินทางกับครอบครัว
Sorry I cancel my trip duo to the
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021

2/10 แย่มาก

Kaitlyn

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Kaitlyn, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Management team

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The bath towels did not look clean
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Kim

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Kim, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Management team

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not impressed
Unprofessional staff, dark no lights at night
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Management team

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lighting in room was too bright. Dimmer lighting would be nice
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible place. Dirty rooms. Nothing lime to the pictures they have on Expedia. Pictures show phone in the rooms, clean and towels of each size, etc and there was none of that in the room. Only two towels for shower in the room. Dirty floors, dirty bathroom, a lot of broken walls in the room. Insects inside the room. The fire/smoke detector was broken and hanging out from the ceiling. I will never go back to this place. Way to expensive for what they have (nothing).
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Have been to Niagara falls very recently and stayed one night here at Econo Lodge,everything was so good and well maintained except the cigarette smell in the room. it was terrible as if
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Anonoymous, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Management team

2/10 แย่มาก

Donnie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Donnie, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Management team

2/10 แย่มาก

Crista

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don’t stay here!!!
I had a horrible experience here. First, the room was dirty, smelled gross! AC is huge and very noisy. The the cable wouldn’t work. Tried to get help but the people that work there I couldn’t understand. Very heavy accents. Asked for a different room and they said no. It was the hdmi cable that was making the cable not work so I would have to get up and unplug and plug it back in every time I changed channels. When I went to shower the next morning, I didn’t have any bath towels! That’s when I found someone’s used bath towel hanging on my bathroom door. I was so irate!! I left and later that day checked my credit card statement and they charged me TWICE! Can’t go talk to them because they can’t be understood so had to call my credit card company. I’ve stayed in MANY motels over the last 1.5 years and this one is the absolute worst! Will NEVER stay again!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Crista, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Management team

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Do not recommend garbage everywhere Room are ok but noises from plumbing all night
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Door broken, I had to wait until they opened the door for us, microwave non working, tv remote non working, curtains broken. It was the worse! Never again, and for what I paid for!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

2/10 แย่มาก

Terri

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We did not stay...hotel looked completely unsafe! Hotel employees standing & smoking in room doorways...additional employees hanging around car parked in middle of very small parking lot...never attempted to move....don't stay here!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Terri, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Management team

2/10 แย่มาก

Joel

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
TERRIBLE place
This was the worse hotel I have ever seen! I cannot believe they are allowed to operate like they do. My 83 yr. old mother had to be moved to 4 different rooms. All of which were terrible. None of the 5 rooms we looked at has functioning curtains, fridges didn’t work, rooms were extremely dirty, and the TV in my room did not work at all. DO NOT STAY HERE!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Joel, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Management team

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stay here often, always pleased !!!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

6/10 พอใช้

Carlton

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Early check in no
Manager wasn’t to friendly cause I ask for a early check in
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Carlton, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Management team

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pathetic is the word.. sheets are not new.. room is dirty.. no hot water.. also no break fast included.. Very bad.. try to avoid.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021

8/10 ดี

Patrick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Patrick, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Management team

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, the staff was nice and a quick check in.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Helpful and kind front desk and staff employees/management.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

4/10 แย่

Gwenda

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad idea
The tv didn’t work, the sheets were not clean found hairs, blanket spots and holes.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Gwenda, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Management team

6/10 พอใช้

Paul

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First thing you see pulling into the hotel is a rat trap, personal was friendly, room was dirty, latch had been broken, curtains were broke, dirty towels hanging from the bathroom door.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Paul, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Management team

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020

2/10 แย่มาก

Jason, North Tonawanda

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was nothing about this property to like. This room was disgusting, dirt all over the floor, dead insects near the heating unit and evidence of pests in the room. There were droppings in different areas and the room it self was not secure as there was no lock other than the door itself. This hotel is disgusting and should be closed. Expedia would do themselves well to remove any affiliation, recommendations or anything to do with econolodge and this hotel from their site.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

Aleh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Aleh, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Management team

6/10 พอใช้

rose

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Poor
The room was cold and drafty the curtain at the shower need a liner the water went all over the floor nothing to wipe your feet on when you come in the room when I went to ck in no one spoke English the man behind the counter was talking on his phone the kid that took care of me said my card did not go through I told him the room was paid for at hotel .com he did not understand thank god it was only over night and no longer would not stay there again
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Rose, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Management team

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Heater blowing low n cool air dead bug rust spot and mold
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

Darcy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Convenient and Clean
Convenient location, as we were there for shopping. It is just off a major highway, and not far from several of our favourite shopping spots!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Darcy, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Management team

6/10 พอใช้

Jeffrey

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Jeffrey, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Management team

2/10 แย่มาก

Hugo, Toronto

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was the worst hotel I ever stay in my life! We asked to change the room because the smell was bad and the second room also stink! Rooms are in a very bad condition! Price is higher for what you will get!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

2/10 แย่มาก

Stefanie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Old as dirt place to stay
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Stefanie, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Management team

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our window was wide open with no screen when we got here, 2 bees in our room and my bf is allergic so that wasn’t fun. There were dead bugs in our room. Coat rack was Broken
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
DON'T STAY HERE, FOR YOUR FAMILIES SAFETY!!!
I filed a complaint with hotels.com . We couldn't enter our room with the keycard, however the manager states they open the doors with a screw driver and handed it to my husband. She said all the locks are broken. We had white paint on our comforter, dusty room, mouse poop, yes poop on the unswept floor and stains on our towels! Manager yelled and screamed that we were threatening her and made a scene like she was being attacked. My husband was calm and wanted get to ages the issues and She refused to physically look at the issues and walked away again screaming. She refused refunds for our rooms. Anyone can break in these doors! So unsafe! Go somewhere else. .
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ต.ค. 2021
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Management team