การตอบกลับจาก Ainur - General Manager วันที่ 20 พ.ค. 2019
Dear Guest, thank you very much for your compliment about our hotel especially the atmosphere and the surrounding. Certainly, we are looking forward to welcome you back soon.
Sincerely,
6/10 พอใช้
ผู้เข้าพักจริง
14 เม.ย. 2019
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Hotel need to improve quality and services
The Hotel need to improve the quality and services, it was very nice when I stay here previously. The Bed was dusty and the shower water pressure not strong enough. I cannot found any bell boy to help me carry my luggage when I reach the hotel or even during check out.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Ainur วันที่ 16 เม.ย. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review on our cleanliness and services to address. Please accept our apology for your inconvenience and rest assured that we are taking your notes seriously for us to improve.
We do hope that it will not deter your decision to stay again in our hotel.
We are looking forward to welcome you back in the near future.
Sincerely,
Ainur - General Manager
8/10 ดี
Rama
22 ก.พ. 2019
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Rama
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Ainur - General Manager วันที่ 24 ก.พ. 2019
Terima kasih atas penilaiannya yang positif. Kami menunggu kedatangan berikutnya di Aston Bojonegoro City Hotel.
- Salam hormat -
Dear Bu Putri,
Thank you for staying with us when visiting Bojonegoro. We do appreciate your inspirational rating for our product and services.
Certainly we are looking forward to welcome you again in the near future.
Sincerely,
Beim einschecken war eine sehr sehr
Unfreundliche Person die uns zuerst mehr als 10 minuten negierte und nir rumtelefonierte.
Danach machte die alles falsch was einer nur falsch machen kann.
Wir bekamenn zuerst nur 1 Zmmer obwohl 3 Zimmer gebucht waren und ihr das auch deutlich gesagt wurde.
Das Abendessen im Hotelrestaurant hatte ich
auf den Zimmer schreiben lasen .was problemlos war.
Später jedoch als ich schon im Bett lag bekam ich einen anruf um die Rechnung sofort an
Die Rezeption zu zahlen.
Es war die gleiche Person vom check-in die das veranlasst hatte.
Und genau so unfreundlich war wie vorher.
Eigentlich ein nettes Hotel mit freundliche
Mitarbeiter und gutes Essen wenn da nicht
die Hekse an der Balie gewesen war.
Nico
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก Ainur - General Manager วันที่ 31 ต.ค. 2017
Dear Nico,
We are sorry for missing the opportunity to make your stay a wonderful one.
It has never happened before that our staff was rude and it came to me as a shock. I do apologize for the unaccepted behaviour rendered to you and definitely I would do something to rectify this matter.
Once again, please accept my apology and I still hope to welcome you back to see the different.
Sincerely,
Saya menginap selama 3 malam. Kamar bersih dan nyaman. Room service cepat dan tanggap. Laundry ok, selesai pada waktunya dan tidak perlu saya call.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2017
Dear Guest,
Terima kasih atas rating dan komentarnya yang luar biasa. Kami selalu berkomitment untuk mempertahankan dan meningkatkan servis kami kepada para tamu.
Kami tunggu kedatangan selanjutnya.
Best regards,
Ainur
Dear Sungki,
It was such a wonderful feeling to receive your wonderful comments and ratings. We are looking forward to your return to our hotel.
Sincerely,
Ainur
Dear Mark,
Thank you for your positive comment.
We are looking forward to welcoming you back at Aston Bojonegoro City Hotel in the future.
Kindly regards,
Deni Irwansyah
General Manager