สระว่ายน้ำในร่ม, 2 สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว Royal Asarlik Beach Hotel & Spa - All Inclusive

5 out of 5
Royal Asarlik Beach Hotel & Spa - All Inclusive
Asarlik Mevkii, Adnan Menderes CD, Gumbet, Bodrum, Mugla

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 58 จาก 222 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 74 จาก 222 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 39 จาก 222 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 20 จาก 222 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 31 จาก 222 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Gülsen

เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Murat

เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Enes

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Betül

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

irfan

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

sevdiye

Garson kıyafetleri çok kötüydü
Odalarda haliflex olsa daha evde gibi hissedebilirdik,garson kıyafetleri çok derbederdi,Alakart çok iyiydi,deniz çok iyiydi.
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

IURII

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Celal

เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Navid

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only thing we liked about the property was staff members. They were great, professional and very friendly. The wi-fi doesn't work in the room and could do much better with TV size and channels.
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 ก.ย. 2023
Dear Guest. Thank you for posting your review. We have already discussed your review between us and please rest assure that all your comments have been considered in details. Your feedback help us to continue imprvoving out quality of service.

6/10 พอใช้

Mahmut Fatih

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 ก.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for your review. We are happy that you have enjoyed your stay.Kindest regards,

2/10 แย่มาก

Hakan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel and staff was very poor. Our room was moldy and dirty and filled with mesquites on the walls and ceiling. The ac blew directly on the bed so you frozen if you used the unit. We stayed one night but had booked 7 nights . We moved to better hotel in bodrum for almost the same price . Food was poor quality and displayed in a rather unappealing manner. Do Not book this hotel
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 ก.ย. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your time and review about our property.We have noted your constructive feedbacks and please rest assured that necessary actions will be taken.With Kindest Regards,

10/10 ดีเลิศ

Orhan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 ก.ย. 2023
Dear Guest,It's a great satisfaction that you've enjoyed your stay and it gives us the motivation to continue improving the experiences we provide to our guests. We look forward to welcoming you and your family again.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Sivrisinek konusunda ciddi önlemler alınmalı odalarda ve ortak alanlarda ciddi rahatsızlık veriyor. Odaların temizliği biraz üstünkörü yapılıyor. Ortak kullanım alanlarındaki tuvaletler kötü durumda. Otelin bazı bölgelerinde ciddi kötü kokular mevcut bunun sebebi de süs havuzlarının ve çevresindeki bazı alanların temizliğine dikkat edilmiyor olması. Alkol ve içecek konusunda daha kaliteli tercihler yapılmalı, bence yetersizdi. Personellerinde daha özenli olması gerekiyor. İyi anlamda ise yemekler otele göre gayet başarılıydı. Dinlenme amaçlı sakin bir oteldi.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 ก.ย. 2023
Değerli misafirimiz,Yorumunuzdakı hususlar otel Yönetimine iletilmiştir, düzeltilmesi için elimizden geleni yapacağız.Saygızlarımızla,

10/10 ดีเลิศ

KAMER

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 ก.ย. 2023
Dear Guest,Many thanks for sharing your experience of our hotel. We are pleased to see that you've enjoyed your time here.

4/10 แย่

PAWAN, SYOSSET

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extremely smelly rooms - smelled like wet dog. Really bad Wi-Fi connectivity. We had to call every few hours for a “technician” to fix it. They had fixed times for food but started removing it and making it inaccessible 30min prior to dining end time.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 ก.ย. 2023
Dear guest,We have noted your feedbacks about the Royal Asarlık Beach and please rest assured that they will be brought into the attention of department head to take an action.With Kindest Regards,

10/10 ดีเลิศ

Suat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
İstediklerimizi bulabildik ancak sinekler rahatsız edici.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก ROYAL ASARLIK BEACH HOTEL & SPA วันที่ 31 ส.ค. 2023
Sayın Misafirimiz Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.

10/10 ดีเลิศ

Kenan

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Royal Asarlik Beach Hotel วันที่ 28 ส.ค. 2023
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us as we aim to improve with each and every stay.

2/10 แย่มาก

bülent

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Biz bu sene 3 kisi 10 gün boyunca bu otelde konakladik. Ne yazikki hijyen 000!!! Odalar temizlenmiyor bile, ilk girdigimizde oda kir pas icindeydi!. Yemekleri hergün ayniydi ve lezzetsizdi. Ses cok oluyor. Yani kesinlikle 5 yildizlik bir otel degildir!
เข้าพัก 10 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 ก.ย. 2023
Değerli misafiriimiz,Yorumunuzdakı detaylar dikkate alınmıştır, Yönetime iletilerek gerekli düzeltmeler için hareke geçilmiştir.Saygılarımızla,

10/10 ดีเลิศ

Bachir

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very affordable and good quality hotel recommend for family and for couples as a choice is provided between quiet and disco pool
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Royal Asarlik Beach Hotel วันที่ 27 ส.ค. 2023
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us.

10/10 ดีเลิศ

GÖKHAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Royal Asarlik Beach Hotel วันที่ 27 ส.ค. 2023
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Find yourself a better hotel
It all depends on your expectations and what you want to get out of the holiday. Although it was advertised as a 5* all inclusive, it really is a 3* at best. There are two main pools in the hotel. The "relax pool" is a a pool mainly where families and couples will hang out. We spent most of our time here until there was a situation where a kid pooed in the pool. It took the staff approx 3-4 hours to do anything about it. They didn't have a sign up so people kept on jumping in despite the poo. It was so gross to watch. The other pool labelled "activity pool" - I strong advise staying away from. It's full of men who wear bum bags and gold chains around their neck. They sit in the pool all day blasting house music. It's quite intimidating and not a very friendly atmosphere, especially if you have children. The staff are relatively helpful, though some were plain rude. Especially the guy who serves drinks at the main restaurant. He blanked us every time we tried to order a drink and I also heard guests say the same. The alcoholic drinks were disappointing and the beer was always flat. The rooms are okay, I suppose. Though, they seem to be infested with mosquitos. I tried to count how many times I was bitten on my legs - I got up to 30 before I gave up counting. Some places around the hotel smell like sewerage - awful to walk past at times. Overall, hotel is very dated and could do with modernisation. Tacky furniture that has a lot of stains.
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก ROYAL ASARLIK BEACH HOTEL & SPA วันที่ 8 ส.ค. 2023
Dear value Guest We want to thank you for your review.We will share your review details with our management team Regards

8/10 ดี

Burcu

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก ROYAL ASARLIK BEACH HOTEL & SPA วันที่ 8 ส.ค. 2023
Sayın Misafirimiz Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.

8/10 ดี

Erdi

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก ROYAL ASARLIK BEACH HOTEL & SPA วันที่ 8 ส.ค. 2023
Değerli misafirimiz Puanlamanız için teşekkür ederiz

6/10 พอใช้

murat

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Relax oda detayına dikkat
Relax odalar aileler için uygun değil yataklar tekli, çiftlisi yokmuş. Odalarda karınca problemi var. Genel temizlik 5 üzerinden 3. Yemek çeşidi ortalama. Personel çok yardımcı , her zaman çözüm için destek oluyorlar. 2 plaj var birisi sığ ve çakıllı , diğeri derin ve kumluk.
Güzel manzaralı odalar
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก ROYAL ASARLIK BEACH HOTEL & SPA วันที่ 8 ส.ค. 2023
Sayın murat bey Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.Detaylar yönetim ile paylaşılmıştır.

2/10 แย่มาก

Evin

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Personal unfreundlich
เข้าพัก 9 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Royal Asarlik Beach Hotel วันที่ 27 ก.ค. 2023
Thank you for bringing this issue to our attention. Your feedback is extremely valuable to us, as we aim to improve with each and every stay.

8/10 ดี

Sehend

เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Royal Asarlik Beach Hotel วันที่ 27 ก.ค. 2023
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us.

10/10 ดีเลิศ

a

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean, generous, enjoyable and recommended
Hotel is very clean, staff very helpful. Generous food variety and it will suit every taste. Could do better on the alcohol side. Recommended for sure.
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Royal Asarlik Beach Hotel วันที่ 27 ก.ค. 2023
We are thrilled that you enjoyed your time with us and thank you very much for your review of your recent stay at our hotel.

8/10 ดี

Mohamed

เข้าพัก 10 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก ROYAL ASARLIK BEACH HOTEL & SPA วันที่ 8 ส.ค. 2023
Dear our value Guest We deeply thank you for your kind review

6/10 พอใช้

Anton

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property needs updating, everything is old . Internet was not good. AC works only when you are in the room and at 35C and high humidity room get hot like sauna.
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Royal Asarlik Beach Hotel วันที่ 27 ก.ค. 2023
Thank you very much for your review of your stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating.

10/10 ดีเลิศ

irem

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bodrum'da bir cennet
Genç çift olarak gittik. 5-7 Temmuz arasında 2 gece konakladık. Söyleyeceğim şu ki kötü yorum yapanlara kesinlikle itibar etmeyin. Bu zamana kadar çok çeşitli otellerde konaklayan birisi olarak söyleyebilirim ki gerçekten vereceğiniz parayı hak eden bir otel. Tüm otel görevlileri gayet ilgililer, isteklerinizi en hızlı şekilde yerine getiriyorlar. Otelin içi, plajları, havuz çevresi, spası da dahil olmak üzere tüm alanları pırıl pırıl. Odalar da konforlu ve temiz. Yiyecek kalitesi gayet iyi, alkoller ve kokteyller de oldukça başarılı. Bu tatilimizden çok memnun kaldık. Resepsiyon çalışanlarından valelere temizlik görevlilerinden servis elemanlarına tüm otel çalışanlarına teşekkürler. İçiniz rahat bir şekilde tercih edebilirsiniz.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Royal Asarlik Beach Hotel วันที่ 27 ก.ค. 2023
Otelimizdeki konaklamanızdan memnun kalmanıza çok sevindik. Geri bildirimleriniz bizler için çok değerli. Yorumlarınız için çok teşekkür eder, tekrar konuk etmekten mutluluk duyarız.

2/10 แย่มาก

Saleh

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Royal Asarlik Beach Hotel วันที่ 27 ก.ค. 2023
We appreciate your feedback and thank you very much for your review as we strive to improve with each and every stay.

8/10 ดี

Spencer Glen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The staff and the food was great as for the accommodation would have preferred to have stayed in the hotel as we didn’t realise how many stairs there were to get to the pool area as I suffer with my back.
เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 7 ก.ค. 2023
Thank you very much for your kind feedback

2/10 แย่มาก

Erkan

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 7 ก.ค. 2023
Değerli puanlamanız için teşekkür ederiz.

10/10 ดีเลิศ

Anas

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 มิ.ย. 2023
Thank you very much for your kind review

10/10 ดีเลิศ

Tugce

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 24 พ.ค. 2023
Tugce hanım Nazik değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

6/10 พอใช้

Önder

Für 5 Sterne nichts besonderes
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 19 พ.ค. 2023
Thank you for your Feedback..

10/10 ดีเลิศ

Tevfik

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel for young people. Good food and good location.
การตอบกลับจาก ROYAL ASARLIK BEACH HOTEL & SPA วันที่ 7 เม.ย. 2023
Our dear guest thanks a lot for your kind opinions.kindest regards

10/10 ดีเลิศ

Christine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel
Fantastic views. Great layout. Plenty of facilities Room very comfortable, appreciated the tea and coffee making facilities Clean towels every day. Downside the shower floor was in bad condition but the waterfall shower was great
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 6 ต.ค. 2022
Dear GuestWe thank you very much for your kind feedbackregards

2/10 แย่มาก

Firouz

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 15 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

Didem

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotellet hade en fin strand och en underbar utsikt från restaurangvåningen. Hotellet var centralt i Gumbet.
เข้าพัก 9 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 6 ต.ค. 2022
Dear GuestThank you very much for your kind feedbackregards

2/10 แย่มาก

Ertugrul

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2022

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2022

2/10 แย่มาก

Negar, San Diego

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I visit Turkey every year and stay in 4 or 5 star hotels. This hotel was one of the worst 5 star hotels I’ve seen. It should be 3 start with 3 out of 5 rating. The rooms were not properly cleaned. There was mold in the shower. The food is not good! There isn’t a real entertainment at night which most all inclusive have. The quality of drinks are very poor. The a la cart restaurants are not good. People come to hotel around 3-5am yelling and talking loudly bothering guests and there isn’t anyone to tell them to be quiet. You can hear loud music at night and day time. Dinner is served at 7:30 and from 2pm the only food you can find is some pastry! This hotel is not cheap for what they offer. Not sure who gives these hotels stars but they should definitely reconsider this being a 5 start hotel!!!
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 4 ส.ค. 2022
Dear Guest, Thank you very much for your time and review about our property. We have noted your constructive feedbacks and please rest assured that necessary actions will be taken. We look forward welcoming you back soon. With Kindest Regards,

6/10 พอใช้

Sofia C

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was good, well located, but the staff, despite being friendly, didn’t speak a lot of English, so communicating was a challenge throughout my stay. I was not impressed with the food, quite bland and most of the items didn’t have labels in English, so many times I didn’t know what I was eating. I also had an issue with the Wi-Fi connection, 3 days in, it stopped working and despite complaining, there was not a satisfactory solution for it. In fact, there was no solution at all, I was told the problem was my phone, but it worked anywhere else, except there. Also, the night before checking out, I was packing and when trying to open the safe to retrieve my passport, the safe didn’t work. I called the reception and it took them almost an hour and 2 phone calls for them to send someone to help. It turned out, the battery on the safe died, but I feel some details about the room/hotel were not cared for properly.
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 4 ส.ค. 2022
Dear Guest, Thank you very much for your time and review about our property. Please rest assured that all your feedbacks are brought into the attention of related department heads and necessary actions will be taken.

8/10 ดี

Gazi

เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 26 ก.ค. 2022
Dear Guest, Thank you so much for your extensive review. It's a great satisfaction to read that you've enjoyed your stay and it gives us the motivation to continue improving the experiences we provide to our guests.

8/10 ดี

TUNÇ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 26 ก.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for your review and sorry to read that you have found the price of wine expensive. Our rates are aligned with the rest of the market and we appreciate your honest feedback. Warm regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Loved it
Absolutely loved our stay. The hotel staff was super accomodating and switched our two rooms to a gorgeous family room as we were travelling with kids. The beach is wonderful as is the pool. The staff is all fantastic and the hotel is located very close to all the happening spots in bodrum. Over all a wonderful experience.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 26 ก.ค. 2022
Dear Guest, We very much appreciated your review. It is important for us to know that our service matched your expectations and also that future guest may access the sincere opinion of someone who has experienced our hotel. We now hope to welcome you again in Bodrum.Warm regards

10/10 ดีเลิศ

Deniz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 26 ก.ค. 2022
Dear Valued Guest, Thank you very much for your time and review about our hotel. It is great to read that you had an enjoyable stay with us. We look forward welcoming you back soon. With Warmest Regards,

2/10 แย่มาก

Peter

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worse hotel I stayed, I do not know how this hotel is rated as five stars, even not qualified for four stars, room is too small, the bed is smaller than twin, no lotion, put all hair conditioners at the room, called the room service, then put all shower gels, room is stinky, bathroom is cracked, for foods, very limited choices, all the same for a week, if you go there a bit later, you will miss fish, people are fighting for fish, only good food there, no shrimps or other seafood, out of this resort is dirty, even inside it is not kept clean, a tiny theater, where you have daily show, worse than a street performance, for the beach, hard to see such bad water and sands, the service is very bad, few people speak English, cocktails are just like water, this resort is not near five stars, at the maximum, three stars, stay away from this hotel, unless you want to mess up your expensive vacation
เข้าพัก 8 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 26 ก.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for your review, we are indeed sorry to read that you did not enjoyed your suite and that the alternative solutions provided did not reach your expectation. Your feedback is valuable and will be discussed with the rest of the management team

10/10 ดีเลิศ

Sara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This is my second time going to this hotel
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 2 ก.ค. 2022
Thank you very much for your kind feedback Regards