บริเวณภายนอก

รีวิว Ramada by Wyndham Birmingham Solihull

4 out of 5
Ramada by Wyndham Birmingham Solihull
The Square, Solihull, England

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 236 จาก 738 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 316 จาก 738 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 120 จาก 738 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 36 จาก 738 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 30 จาก 738 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Jennie

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

Ms H E

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Does not live up to the brand, would not return
- customer service lacking - no luggage trolley - no room allocated, waited up to 15 mins for check in - Room dusty, and bathroom had not been cleaned at all - dried urine on floor and toilet - key card not working - rooms a bit of a maze - townhouse room - could hear the neighbours - parking supposed to be free, but received a parking ticket which now having to challenge
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Horrible Ramada and hotel.com
It was terrible. We had a horrible experience there. We planned to stay in 10 days quarantine (13-24June2021)and paid. They gave letters to many guests to leave the hotel without explanation on 17thJune2021 and now no refund from hotel.com after almost two weeks. Two days before the date they told us to leave, one stuff was very rude, she came to our room and tried to ask us leave the hotel immediately. I was helpless and my little kids were so scared. She said they were not the quarantine hotel and we had to leave. I explained we are from the amber list not red list and we confirmed with NHS we could stay there. At last she left , but afraid to be kicked out for two days long, we stay till only on 17th June 2021 and arranged new place to stay by ourselves with no compensation and no refund. As the hotel showed us receipt that they refunded to hotel.com, I don’t know why I didn’t hear any news from hotel.com. I suggest you to stay in Ramada if you want to be a homeless.
เข้าพัก 11 คืน, มิถุนายน 2021

8/10 ดี

colin

เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2021

8/10 ดี

Gail

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Ryan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2021

4/10 แย่

Allan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointed!
Lovely location just across from the church and just off the High Street in Solihull but the hotel has seen better days. No food being served as the restaurant and bars were all closed and the hotel looked really old and tired. The corridor carpets looked dirty and the doors and paintwork were in a poor state. On the plus side the upgraded double room as pretty nice.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

4/10 แย่

Helen

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rather disappointing
Our stay was a disappointing when on the first morning we returned 2 hour later and my partner slipped on the bathroom floor as it was still wet after showering. Thankfully he was unhurt. On the second morning a good while after shower where we had no hot water there was an excessive amount of water which had not drained away. As we left the hotel at 10am we reported this to reception pointing out that this was a health and safety risk and that my partner had slipped the previous day and asked that it was addressed. The reply was thanks for letting us know I will get it seen to. On returning to the hotel at 9.30pm there was no change to the floor in the bathroom so I reported again. Staff who attended the room it was due to not having a maintenance team at the weekend to which we replied you don’t need a maintenance team to mop a floor. On replying to this comment the staff apologised. Luckily nobody had any injury on this occasion.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2021

8/10 ดี

Dale

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ramada Solihull
Very nice room. Bar area and corridors need some modernisation
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

8/10 ดี

Lynne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Nicholas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel, great duplex room
Hotel had only just reopened from lockdown. Centrally located to town centre, free parking when staying at the hotel. We had a Duplex room which was great for the family, nice stay
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

Chris

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

Ben

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
door handle feel off on the bathroom door.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 17 มี.ค. 2020
Thank you for your feedback we will ensure this is resolved. Kind Regards

8/10 ดี

Keith

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 17 มี.ค. 2020
Thank you for your review. We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Heather

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 17 มี.ค. 2020
We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 ดี

Harun

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 17 มี.ค. 2020
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff efficient, room very calming & excellent dining having a bar menu as well as a traditional restaurant and Indian. Great all round stay.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 13 มี.ค. 2020
Thank you for your review. We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

6/10 พอใช้

Kristi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 13 มี.ค. 2020
Thank you for your review! We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 13 มี.ค. 2020
Thanks for a great review! We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Prisca

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very comfortable
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 13 มี.ค. 2020
We love it when our guests have a great stay! We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely hotel and meal but NO BREAKFAST !!!!
Very nice hotel, room was lovely and indian meal was excellent. The only down side was we had paid for bed and breakfast and had to leave at 6.45. They would not do any kind of breakfast for us. My partner went into the breakfast room at 6.45 and there was nothing laid out. Wasn't very happy about this as we had a full day at Crufts on an empty stomach!!!!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 11 มี.ค. 2020
Thank you for your review, whilst breakfast does start at 7am all cereals etc are out by 630 and this should have been available! We also have 24hr continental breakfast available on the request cards in the room.

2/10 แย่มาก

Cheryl

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 11 มี.ค. 2020
We are sorry you did not enjoy your stay and will do our best to make improvements. Kind Regards

8/10 ดี

Barbara

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Would come again
Good size room with comfortable beds. Hotel was quiet even tho we overlooked the car park. Some issues with the electrics because one bedside light didn't work so couldn't read in bed. We reported it but it wasn't fixed during our stay. The kettle lid was broken so wouldn't open. It was replaced but the new one wasn't consistent, sometimes turned itself off before it boiled. However the staff were friendly and the food was very good
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 11 มี.ค. 2020
Thank you for your feedback, we have taken note and will do our very best to make improvements where possible. Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Michelle

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Crufts weekend
What a lovely place. The staff were outstanding, food was great and had a fantastic choice. The room was lovely. We really enjoyed it and will definitely book again. Highly recommend
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 11 มี.ค. 2020
Thank you for a great recommendation. We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Crufts
Really lovely hotel / good food for dinner / excellent service booking taxi for crufts this morning. Great being able to park car for free
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 11 มี.ค. 2020
Thank you for a great review. We hope to welcome you back next year! Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

janet

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 11 มี.ค. 2020
Thank you for a great review. We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 ดี

Sarah

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 17 มี.ค. 2020
Thank you for your review. We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

jayne, swansea

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Conveniently situated near town centre. Restaurant on premises, although we never tried it, looked popular. Good service at breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 5 มี.ค. 2020
Thank you for your review. We are pleased you enjoyed your stayt and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 2 มี.ค. 2020
Thank you for a great review. We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good value overall. Good location but could do with more signs internally as it’s like a rabbit warren! :)
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 24 ก.พ. 2020
Thank you for your review, we are constantly making improvements and will take your comments into consideration. Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Mary

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Around the bath cpuld of done with new ceilent and the shelves was very dusty
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 24 ก.พ. 2020
Your comments will be forwarded to our housekeeping team for immediate improvement. Kind Regards

8/10 ดี

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice stay recommended
Good location, less than 15 mins. to NEC/airport, 5 mins from M42, clean room, friendly staff and nice breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 24 ก.พ. 2020
Thank you for your recommendation! We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Chambre propre et spacieuse, literie confortable, personnel agréable. Seul bémol, l'efficacité de la réservation de taxi auprès de la réception laisse à désirer (réservation non effectuée, taxi en retard…), sur 6 jours, le taxi est arrivé comme demandé 1 seule fois. J'y étais pour raisons professionnelles, cela était donc assez gênant.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 26 ก.พ. 2020
Merci pour votre avis. Nous utilisons une société extérieure pour réserver des taxis et nous leur transmetrons vos commentaires! Cordialement

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not what you see
The actual bedroom is not the ones shown on the website photos.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 24 ก.พ. 2020
We do have many different types of bedroom, so can only show a mall number, this can also be different on third party websites! However if an allocated room is not suitable please just ask reception and we will do our best to offer an alternative room. Kind Regards

8/10 ดี

Diane

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 24 ก.พ. 2020
Thank you for your review. We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent check-in Fabulous room Disappointed with breakfast. I was down for breakfast at approx 8.30am on Sunday morning. It was not fresh and parts of it were cold
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 24 ก.พ. 2020
Thank you for your reviuew, this will be forwarded to our chefs to ensure improvements are made. Kind Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I had a lovely stay over. Staff extremely friendly, room very cosy
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 24 ก.พ. 2020
We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel has an adjoining function suite so we were disturbed by revelers returning to their rooms between 0030 and 0130. This punctuated an otherwise restful nights sleep. The hotel has good, free parking and easy access to the HIgh Street with a mix of bars and restaurants. It is a brisk ten minute walk to the railway station which has excellent links into the City Centre.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 24 ก.พ. 2020
Thank you for your review, we do try to ensure noisy guests are monitored and will do our very best to make improvements. Kind Regards

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 27 ม.ค. 2020
We are sorry you did not enjoy your stay, in order to make improvements we would need more details, please contact us directly and we will be happy to investigate! Kind Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
location was very handy for shops & restaurants. free parking was a bonus
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 27 ม.ค. 2020
Our location is the very best and we are pleased you agree! Thanks for your review, we hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 ดี

Mary

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Paul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good all round. Great value.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 27 ม.ค. 2020
We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Friendly staff, comfy beds and right location to NEC
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 27 ม.ค. 2020
We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

4/10 แย่

Jim

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

D

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ramada by Wyndham Birmingham Solihull Review
Staff were very pleasant and helpful. Decor is quite tired. Did not sleep to well due to hard bed and also very noisy guests banging on doors and shouting through the night in corridor and rooms nearby. Bar and attached restaurant was very good.Breakfast was a bit hit and miss.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 27 ม.ค. 2020
Thank you for your valuable feedback we will ensure any possible improvements are made. Kind Regards

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Room decoration needs updating. Some carpet stains, a tile loose in the bath, rust on the base of the shower inclosure, small towel holder loose (and removed rather than repaired). Not major things, but distracted from an otherwise nice stay.
เข้าพัก 11 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 9 ม.ค. 2020
Thank you for you comments these will be forwarded to ensure any possible improvements are made. Kind Regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Reception were exceptionally friendly. We did not eat at the hotel so unable to comment on food or bar. The room was adequate. The coffee/tea supplies were limited maybe as it was New Years Eve and it had not been re-stocked correctly. Down side was the bed which was very uncomfortable and you could feel the springs otherwise stay was pleasant enough.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Anita วันที่ 6 ม.ค. 2020
Thank you for your review, your comments will be forwarded to the relevant manager to ensure any possible improvements are made. Kind Regards