3 ห้องอาหาร, บริการอาหารเช้า

รีวิว The Pride Hotel

5 out of 5
The Pride Hotel
93, Richmond Road, Bengaluru, Karnataka

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 18 จาก 70 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 22 จาก 70 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 13 จาก 70 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 9 จาก 70 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 8 จาก 70 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

4.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Juho

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel for someone who doesn't expect much
Cheap but a little worn out hotel in Bangalore. WiFi doesn't work in the room almost at all. Rooms are basic but not super clean.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Saurabh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Saurabh, Thank you for taking the time to leave us a review. We're sorry to hear that your experience with us wasn't up to your expectations. We would love to hear more about your experience so we can improve our services. If you have any specific feedback or suggestions, please don't hesitate to contact us. We appreciate your business and hope to have the opportunity to serve you better in the future. Warm regards,General ManagerPride hotel Bangalore

2/10 แย่มาก

Bhaumik

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The reception staff was not at all helpful. I had booked the hotel with for 2 occupants. And both of us were going to arrive at different times. They did not let me go through. They kept me waiting for couple of hours until the other occupant arrived.
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 24 ม.ค. 2023
Dear Mr. Bhaumik,Greetings from the Pride Hotel, Bangalore...!! I am concerned about the problems you experienced at our Hotel, in .I am writing to thank you for taking the time to bring this matter to our attention. We strive to make the stay not only satisfying but a memorable experience. The principal goal of The Pride Banglore is to provide exceedingly dependable service to all our guests. Consequently, it is disappointing to learn about the way you have been dealt with and I sincerely understand your dissatisfaction for the unpleasant experience. Warm regards,Yudhajit BhurcbandiFront Office Manager

2/10 แย่มาก

ADWAIT

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
My experience was extremely bad. I stayed there for a week May14-19,2022. - When I checked in, room keys were not out working. Chair in the room was broken. But still that got fixed in a day so would not complain about it. - I bought the Internet package as I Needed to attend few important online calls. Internet Package I bought was for 2 devices. While signing up on the second device, it asked me to register again. I called reception and they told me to go ahead and confirmed that I will not be billed twice. (“This will be adjusted during checkout” is what I was told). -Next two days Internet was not working at all Due to some issue. Every time I called I was told it will get fixed in an hour. I had to take a cab and go to office to attend my calls. - Unfortunately that was not the end. While checking out I was charged for Internet package twice. So I paid for the same package twice which I could not even use as it wasn’t working for two days. - I told them, I had checked with the reception while signing up On 2 devices( package was for 2 devices). - The reception stuff agreed That it doesn’t make sense for the charge to appear twice, but said they can’t do anything about it. They spent 30 minutes calling one manager or the other, And finally I had to pay and leave to catch my flight. It felt like a complete rip off and I will never ever be staying at this property. My suggestion would be stay away from this place and consider other great options available around.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
カビ臭いので気をつけてください。
部屋が綺麗そうではあったが、カビが生えていたり、その匂いで快適とは言えなかった。 布団も湿気で心地く寝られなかった。 冬場はヒーターもなく寒いので気をつけてください。 食堂は料理も豊富で楽しめたが、総評してよくはなかった
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

2/10 แย่มาก

Rajesh

เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2022

4/10 แย่

Praveen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I am not sure who has rated this hotel a 5 star it is not even 2 star the food was horrible, washroom stinks, Room stinks the resturant on the top floor staff didnt even care to take the orders most horrible hotel i have stayed
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก The Pride Hotel Bangalore วันที่ 7 เม.ย. 2022
Dear Guest, Namaskar! Thank you for sharing your valuable feedback. We sincerely regret for the inconvenience caused o you during your stay. We assure you that corrective measures will be taken and we will try our best to ensure a memorable experience during your next visit. Best Regards The Pride Hotel Bangalore

8/10 ดี

Aafaq Ali

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Good Property for City Experience!
Property is centrally located and good choice for business travel. Property has their own restaurant and they serve food 24 hours in the room. Good when it comes to room condition and ambience. Breakfast services could be improved more. Thanks.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021

8/10 ดี

Devanisha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
bathroom area could use vast improvement
Hotel was nice enough, except that the shower and bathroom area was not built to western standards and were not very clean Also, included breakfast was basically veg. Other than eggs, the few meat products that did exist were unappealing.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

6/10 พอใช้

Christopher

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
冷蔵庫の氷ができなかった点を除いて、あとは良好でした。
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

Nathalie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ETABLISSEMENT DE BON NIVEAU
Séjour tout à fait agréable. Accueil et service conformes à nos attentes. Situation favorable. Chambre confortable et fonctionnelle. Petit déjeuner très bien.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

Rohan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

Yash

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Loved the Pride!
Great experience and lovely staff. The hotel stay was beyond our expectations. The breakfast spread was also really good.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Surajit Singha Roy วันที่ 6 ก.ค. 2019
Dear Guest, Namaskar!!! Thank you for sharing your reviews with us. We are glad to receive your feedback about your last visit. Looking forward to welcome you soon.

8/10 ดี

Dr. Amrut

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel bad check in experience
Hotel is good except for the checkin time which is 2 PM
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Surajit Singha Roy วันที่ 6 ก.ค. 2019
Dear Guest, Namaskar!!! Thank you for sharing your reviews with us. Please be informed that the standard check in time of the hotel is 14:00hrs.

8/10 ดี

Anand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I faced sone issues at the time of checkin. I booked two superior rooms but they were providing us with one superior and one deluxe room. Upon showing the confirmation they provided us with both superior rooms. Moreover i selected tge paynent option of PAYING AT THE HOTEL but as soon as i checked in the amount was deducted from my credit card. Nit sure weather its the problem with the hotel or the site hotels.com.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก The Pride Hotel วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Anand,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced during check-in. We are glad to hear that our team was able to provide you with both superior rooms upon showing your confirmation. Regarding the payment issue, we understand your concern and will investigate further to determine whether it was an issue with our hotel or the booking platform. Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you again in the future.Warm Regards,Yudhajit BhurchandiFront Office ManagerPride Hotel Bangalore

6/10 พอใช้

JEROME, PARIS

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Prestations très moyennes pour un hotel de cette catégorie. Rapport qualité /prix décevant pour l'INDE
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Bala Krishnan, General Manager วันที่ 15 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Namashkar! Thank you for sharing your feedback, we would like to apologize for all inconvenience during your stay. I have noted your all concern and we have rectified. We look forward to welcome you back soon.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
1)Worn out bath room. 2)Dirty towels. 3)Very bad connectivity. 4)No follow up on complaint. 5)Fridge not in working condition.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Bala Krishnan, General Manager วันที่ 15 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Namashkar! Thank you for sharing your feedback, we would like to apologize for all inconvenience during your stay. I have noted your all concern and we have rectified. We look forward to welcome you back soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice property. Comfortable stay. Cons..checked in late night around midnight..no security anywhere around entrance No concierge staff for baggage, the reception staff did the honours.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก The Pride Hotel วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you found our property nice and had a comfortable stay.We apologize for any inconvenience you may have experienced during your late night check-in. Your concern about the lack of security at the entrance has been duly noted. We constantly strive to ensure the safety and security of our guests, and we will make sure to address this issue promptly.Additionally, we apologize for the inconvenience regarding the absence of concierge staff for your baggage. We appreciate your understanding as our reception staff assisted you with this. We will take your feedback into consideration as we continue to improve our services for all our guests.Thank you once again for your valuable feedback. We hope to welcome you back soon for an even better experience.Warm Regards,Yudhajit BhurchandiFront Office ManagerPride Hotel Bangalore

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

murthy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ideal place
Value for the money spent.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก The Pride Hotel วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank you for the 10 star rating. Hope you will recommend us to your friends & relatives.

6/10 พอใช้

Leon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
A few short falls
The hotel was traditional style which was nice, and it was clean and comfortable. The pricing was good. The were a few frustrations with this hotel: 1) Wifi isn’t free yet its 2018? 2) The staff were pretty misrable for India and pretty unhelpful, had to complain just to get somewhere - shame really 3) The staff don’t even seem to get on, it was a pretty atmosphere 4) The pool was unclean Not really geared up for international tourism.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Bala Krishna วันที่ 25 ธ.ค. 2018
Dear Guest, Namaskar!!! Thank you for sharing your reviews with us. We are glad to receive your feedback about your last visit. Looking forward to welcome you soon.

10/10 ดีเลิศ

Dilip, Ghatkopar Mumbai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice n beautiful location.Good service givan by staff
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Bala Krishnan วันที่ 25 ธ.ค. 2018
Dear Guest, Namaskar!!! Thank you so much for sharing your valuable feedback. We look forward to welcome you back you soon.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
At the time of booking it was showing Bath Tub option on your site but I was not offered the same at Hotel. So I need to upgrade the room. In Suite room also Hot water was not all the time, Tata Sky was not working properly.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Bala Krishnan วันที่ 26 ธ.ค. 2018
Dear Guest, Namaskar!!! Thank you so much for your review. we would like to apologies for the inconvenience. we shall take care on the same. looking forward to well come you back soon. Regards,

8/10 ดี

MD ARAFAT

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
So so
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Nishant วันที่ 4 ธ.ค. 2018
Dear Guest, Namaskar!!! Thank you so much for your valuable feedback for our property. we look forward to welcome you back soon. Regards, Nishant Front Office Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good place
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Nishant วันที่ 4 ธ.ค. 2018
Dear Guest, Namaskar!!! Thank you so much for your valuable feedback. we look forward to welcome you back soon. Regards, Nishant Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Anant, Pune

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Polite Staff and Good Support from the entire team
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Nishant วันที่ 4 ธ.ค. 2018
Dear Guest, Namaskar!!! Thank you so much for your valuable feedback. we look forward to welcome you back soon. Regards, Nishant Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Soumitra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Top notch
Excellent staff and awesome service
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2018

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable business trip.
The rooms were comfortable and clean. Service was excellent. And the food was great.
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2017

10/10 ดีเลิศ

Bharat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017

10/10 ดีเลิศ

Bharat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017
Dear Guest, Namaskar Thank you for sparing your valuable time to share your feedback on your recent stay at The Pride Bengaluru. I am pleased to note that our services and facilities were to your satisfaction. Your positive feedback about the hotel is deeply appreciated and has been communicated to all the members of our team. I thank you for your valuable comments and look forward to the pleasure of your continued visits and assure you of the best in service and hospitality. Warm Regards, Rahul Jagiasi General Manager +91 9686601321

8/10 ดี

senthilkumar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fine
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017
Dear Guest, Namaskar Thank you for sparing your valuable time to share your feedback on your recent stay at The Pride Bengaluru. I am glad to know that you had a wonderful stay and were impressed with the hospitality and service. It was indeed a pleasure having you at our hotel and we look forward to welcoming you soon again. Warm Regards, Rahul Jagiasi General Manager +91 9686601321

10/10 ดีเลิศ

Sunil

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pride needs to retain its pride
It was a comfortable stay served with good quality food.. How ever room no 509*needs a pest control treatment because of presence of cockroach around tea coffee bar
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2017
Dear Guest, Namaskar, Thank you for taking the time to write to us and share your feedback which is of extreme importance to us personally. We acknowledge your feedback and we assure you that your suggestions have been taken in all seriousness. Your feedback is sure to bring in some positive changes for the benefit of our guests and ultimately for us too. We hope that upon your next visit we can exceed your expectations. On behalf of our entire staff we thank you for your business and we do hope to see you again when your travels bring you back ! Looking forward to personally welcome you back. Warm Regards, Rahul Jagiasi General Manager +91 9686601321

8/10 ดี

Ryuji

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was a nice and pleasent stay.
It was a nice and satisfying stay. The staff were courteous and helpful.

6/10 พอใช้

Christine, USA

Average
This hotel offered attentive service, however the accommodations were average and they had odd policies. We were a double occupancy room and my husband and I were not glued at the hip because he had to take care of some business while we there. He and I were not given 2 keys that worked. The hotel reported to us that their policy is to only issue one key per room, making things inconvenient for us, I had to stop at the desk to enter my room. The excuse was for safety reasons. Who am I being protected from? It was not safe when the came to my assistance and just opened the door, it seems as though I could have been standing in front of any door, and they would have let me in, I was not asked for ID or verification that it was my room. The room was clean however the accommodations were run down a bit. We did not let the inconveniences of the stay affect our trip, but I don't believe I will stay there in the future.

8/10 ดี

AJEET

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Hotel for a comfortable stay
Wonderful stay....Totally value for money.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 พ.ย. 2016
Dear Guest, Namaskar Thank you for your recent stay here at our property and writing such a wonderful review. We are so glad you were able to experience our authentic hospitality. Your liking for our living spaces, facilities, food & service are very rewarding and validates our team’s effort, to ensure we provide an enjoyable stay to our guests. Thank you again for choosing to stay at The Pride Bengaluru and we hope to see you return again soon.

8/10 ดี

Pawan, Mumbai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cost effective for business overnight travellers.
Good stay... clean room. Useful Wifi.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 18 ต.ค. 2016
Dear Guest, Namaskar Thank you for sparing your valuable time to share your feedback on your recent stay at The Pride Bengaluru. I am glad to know that you had a wonderful stay and were impressed with the hospitality and service. It was indeed a pleasure having you at our hotel and we look forward to welcoming you soon again. Warm Regards, Rahul Jagiasi General Manager +91 9686601321

6/10 พอใช้

Prabhakaran, chennai

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not so good for the money
The stay was ok , Rooms need to be maintained properly
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 พ.ย. 2016
Dear Guest, Namaskar, Thank you for taking the time to write to us and share your feedback which is of extreme importance to us. We acknowledge your feedback and we assure you that your suggestions have been taken in all seriousness. Your feedback is sure to bring in some positive changes for the benefit of our guests and ultimately for us too. We hope that upon your next visit we can exceed your expectations. Looking forward to personally welcome you back.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice Hotel Centrally located
Rooms were excellent.Buffet Breakfast was below par. No Separate Business Centre. Internet connection is not free !!
การตอบกลับจาก frontoffice.bglr@pridehotel.com วันที่ 18 ต.ค. 2016
Dear Guest, Namaskar At the outset, it was a pleasure to have had you stay with us The Pride Bengaluru. We wish to express our sincere gratitude for the wonderful feedback you have offered for the team, our services and product. At our hotel, we are committed to exceeding our guests' expectations, through unremitting dedication to perfection in every aspect of service. Its feedback such as yours that helps us continues, unwavering towards our goal of perfection in everything we do. We thank you for mentioning the genuine hospitality and service shown by our colleagues to ensure you have a truly memorable experience and also exceeding your expectations. Once again, thank you for having stayed with us and we look forward to the opportunity of welcoming you back. Warm Regards, Rahul Jagiasi General Manager +91 9686601321

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very bad hotel
1. Bad dirty rooms 2. Bad house keeping. Doesnt replenish toiletries, doesnt clean room properly 3. No facilities. No iron board. Quality of laundry very dirty 4. Bad facilities for dining. No diet pepsi
การตอบกลับจาก frontoffice.bglr@pridehotel.com วันที่ 19 ต.ค. 2016
Dear Guest, Namaskar, Thank you for taking the time to write to us and share your feedback which is of extreme importance to me personally. We acknowledge your feedback and we assure you that your suggestions have been taken in all seriousness. Your feedback is sure to bring in some positive changes for the benefit of our guests and ultimately for us too. We hope that upon your next visit we can exceed your expectations. On behalf of our entire staff we thank you for your business and we do hope to see you again when your travels bring you back ! Looking forward to personally welcome you back. Warm Regards, Rahul Jagiasi General Manager +91 9686601321

8/10 ดี

Utkarsh, Jabalpur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice & Comfortable Stay
Nice & Comfortable stay at this place for 2N/3D; although my booking was for 3N but un-fortunately due to disruptions in spice-jet schedules I have to leave this place at Night instead of next early morning. Break-fast was inclusive in the tariff & was good with lots of stuff & variety to choose. Also had dinner both the nights at Café-lobby level restaurant. Service; Quality; Taste all superb as per the standards of 3* property. Although wifi was free but slow & is only for few hrs / day.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 พ.ย. 2016
Dear Guest, Namaskar At the outset, it was a pleasure to have had you stay with us The Pride Bengaluru. We wish to express our sincere gratitude for the wonderful feedback you have offered for the team, our services and product. At our hotel, we are committed to exceeding our guests' expectations, through unremitting dedication to perfection in every aspect of service. Its feedback such as yours that helps us continues, unwavering towards our goal of perfection in everything we do. We thank you for mentioning the genuine hospitality and service shown by our colleagues to ensure you have a truly memorable experience and also exceeding your expectations. Once again, thank you for having stayed with us and we look forward to the opportunity of welcoming you back.

8/10 ดี

Ravi, Hyderabad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good
The stay was comfortable.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 พ.ย. 2016
Dear Guest, Namaskar Thank you for your recent stay here at our property and writing such a wonderful review. We are so glad you were able to experience our authentic hospitality. Your liking for our living spaces, facilities, food & service are very rewarding and validates our team’s effort, to ensure we provide an enjoyable stay to our guests. Thank you again for choosing to stay at The Pride Bengaluru and we hope to see you return again soon. Warm Regards,

6/10 พอใช้

Rajnish, Noida

Good Value Hotel
Enjoyed my Stay
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 พ.ย. 2016
Dear Guest, Namaskar Thank you for sparing your valuable time to share your feedback on your recent stay at The Pride Bengaluru. I am glad to know that you had a wonderful stay and were impressed with the hospitality and service. It was indeed a pleasure having you at our hotel and we look forward to welcoming you soon again.

6/10 พอใช้

Sandip

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ

6/10 พอใช้

Piyush rastogi, Lucknow

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location
Ok. Food was good. Good breakfast layout. Curtious staff. Lobby interiors need lot of improvement. Dining air conditioning was under repair, hence was warm. Rooms are small. One thing which dissapointd me the most was the toilets. Very badly done up. Glass doors have no locking system, hence they do not close properly. They should provide lockable main door to the toilet. They should look immediately into redoing the toilets. Rest was ok.not very impressed. Will try other similar tariff/ location hotel next time.

8/10 ดี

Radhika, Delhi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great for short business trips
I stayed for 2 days. The rooms are nice n spacious. Very clean. Friendly staff. Prompt service.