ด้านหน้าที่พัก - ตอนเย็น/กลางคืน

รีวิว Malmaison Belfast

4 out of 5
Malmaison Belfast
34-38 Victoria Street, Belfast, Northern Ireland

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 513 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 285 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 126 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 53 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 23 จาก 1000 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Susan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to downtown
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Karen วันที่ 30 เม.ย. 2024
Thank you Susan for your 5 out of 5 review!We really appreciate it :)

10/10 ดีเลิศ

Katie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Mal Team วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to leave us a score!

8/10 ดี

DAVID

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Mal Team วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to leave us a score!

10/10 ดีเลิศ

Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stylish and quiet
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Mal Team วันที่ 9 เม.ย. 2024
Many thanks for leaving such a positive review of your stay. We hope you stay again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Aaron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Mal Team วันที่ 6 เม.ย. 2024
Many thanks for your scoring 5/5

8/10 ดี

Yvonne M

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Liked the upgrade to a club room and the room service breakfast for our room was very good. Unfortunately for our travel companions their room service slip was never picked up and had to go to the restaurant which was inconvenient for an early start. There was a reopening event and obviously too much time and effort went towards these non-paying guests and their freebies
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Mal Team วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed the upgrade to a club room and that you found the room service breakfast to be very good.However, we apologize for any inconvenience experienced by your travel companions regarding the room service slip not being picked up promptly. We understand the importance of a seamless experience, especially for early starts, and we're sorry for any inconvenience caused.Regarding the reopening event, we appreciate your understanding. Rest assured, we always strive to ensure that all our guests receive the attention and service they deserve, regardless of any special events taking place.Your feedback is valuable to us as we continuously strive to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Warm regards, Mal Team.

6/10 พอใช้

Karen

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Mal Team วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to score your recent stay with us. Your feedback is valuable to us and helps us ensure we continue to provide excellent service. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back in the future

10/10 ดีเลิศ

Mark

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Mal Team วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you for your scoring 5/5

10/10 ดีเลิศ

Sarah

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We enjoyed our stay here, a convenient location for links to the George Best airport and walking to Queen’s university (albeit this is a bit of a walk). The hotel was having some renovations done during our stay, but it didn’t affect us. Rooms were nice and it was quiet.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Chloe วันที่ 19 มี.ค. 2024
Hi Sarah,We are delighted you enjoyed your stay with us and found it a convenient location to the nearby attractions.Our renovations have now finished and it is good to know this did not have an affect on your stay.We do hope you return to see our new reception & restaurant areas :)Kind regards,

6/10 พอใช้

roisin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very hot even with radiator off and window open. I mentioned it at reception on check out and they said they had air conditioning. I checked they don't have it in bedrooms!! Also charged £21 for each breakfast whilst on tables in dining room it said it was £19. Don't like not being told truth and being charged the wrong amount for breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Chloe วันที่ 19 มี.ค. 2024
Firstly, I wanted to extend our gratitude for taking the time to leave a review following your recent stay with us. Your feedback is invaluable to us as it helps us understand where we can improve our services to better meet the expectations of our guests.We noticed that you rated your experience as 3 out of 5, and we want to apologize if your stay did not meet your expectations. We take your feedback seriously, and we're committed to addressing any concerns you may have.Regarding the issues you raised, if you could kindly provide us with your room number, we would be more than happy to investigate further and address any issues you encountered. Additionally, I'd like to clarify that some of our rooms are equipped with air conditioning, and we apologize if this was not communicated clearly during your stay.Regarding the confusion with the breakfast menu prices, our table menu advertises both a 21 cooked breakfast and an 18 continental breakfast. We apologize if this caused any confusion, and we appreciate you bringing it to our attention.Lastly, I want to assure you that our staff are committed to providing honest and transparent service to all our guests. Your satisfaction and comfort are our top priorities, and we apologize if you felt otherwise during your stay

6/10 พอใช้

Martin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Arrived at hotel to find renovations being carried out with no mention of this at the time of booking. Having to walk through a building site to get to our room. Hotel lobby has music playing from 6am - 2am with speakers fixed to ceiling which means you can hear the music in your room while trying to sleep. Reception not interested.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Team Mal วันที่ 14 มี.ค. 2024
Hi Martin,Thank you for taking the time to leave a review on your most recent stay.firstly, I want to extend our sincere apologies for any disappointment you experienced during your stay.We understand that you rated our hotel 3 out of 5, and we're truly sorry to hear that we did not meet your expectations. We want you to know that your feedback is incredibly valuable to us, and we take it very seriously.Regarding the renovations, we apologize if you were not aware of them prior to your stay. While all booking platforms did have an alert about the ongoing renovations, we understand that it's possible you may have missed it. During the renovation period, we did take measures to minimize any inconvenience to our guests by using different doors and stairwells to access the rooms.Additionally, I want to address the issue you raised about the bar music causing inconvenience. Please know that this is not the standard we aim to provide, and we apologize for any disturbance this may have caused during your stay.We appreciate your understanding and patience during this time of transition, and we want to assure you that we are committed to addressing these issues to ensure a more pleasant experience for our guests in the future.Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we sincerely hope that you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the futureKind Regards

8/10 ดี

Linda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Liked the bar and bar staff.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Mal Team วันที่ 15 มี.ค. 2024
Hi Linda,Many thanks for your feedback.We will ensure the nice comment is passed onto the team as we know how much it is appreciated.Kind Regards,

10/10 ดีเลิศ

Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Mal Team วันที่ 16 มี.ค. 2024
Hi Joseph,Thank you for scoring 5/5 :)

8/10 ดี

Dawn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice stay at Mal Maison Belfast. Hotel well placed for shops, bars, restaurants and tourist attractions.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Mal Team วันที่ 14 มี.ค. 2024
Hi Dawn,Thank you so much for taking the time to leave a review about your recent stay at our hotel. We truly appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a nice stay with us.Our team works hard to provide all our guests with a memorable experience, and it's always rewarding to know that we've succeeded in doing so. Your kind words mean a lot to us, and they serve as motivation for us to continue delivering exceptional service.Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best old fashioned
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Mal Team วันที่ 16 มี.ค. 2024
Hi Michael,Thank you for scoring 5/5

6/10 พอใช้

Yvonne

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
We had a lovely stay although the room was tired and noisy. We could hear the upstairs guests walking around quite loudly and the shower was in poor condition. I appreciate there are renovations taking place and of updated would stay again. The staff were super lovely and helpful and the breakfast was excellent. Location wise it couldn’t be better.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Team Mal วันที่ 13 มี.ค. 2024
Hi Yvonne,Thank you for taking the time to leave feedback.We want to extend our sincere apologies for the issues you experienced during your recent stay at our hotel. It's disheartening to hear that your room was tired and noisy, and we understand how this would have impacted your overall experience.Please know that we take your feedback seriously, and we are committed to addressing the issues you encountered to ensure a more comfortable and enjoyable stay for our guests in the future. Your comments will be shared with our management team for further review and action.On a brighter note, we truly appreciate your kind words regarding our staff. We're thrilled to hear that you found them to be super lovely and helpful. Providing excellent service is a top priority for us, and we're delighted that our team could make a positive impact on your stay.Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we sincerely appreciate your feedback. If there's anything else you'd like to share or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us directly

6/10 พอใช้

lyndsey

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Sad to see a Malmaison looking very tired in appearance! A once decent brand looking rather pitiful in comparison to budget hotels - such a shame
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Team Mal วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay at our hotel. We value your opinion, and we take all guest feedback seriously.I want to express my sincere apologies if you found our hotel to be tired in appearance during your visit. We strive to maintain high standards of quality and comfort for all our guests, and it's disappointing to hear that we fell short of your expectations on this occasion.Please know that we are committed to addressing any areas of concern and making necessary improvements to enhance the overall experience for our guests. Your feedback is invaluable to us in this process, and I assure you that it will be shared with our management team for further review and action

10/10 ดีเลิศ

Hugh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Although work was being carried out at the hotel it did not disrupt our experience. The staff were friendly and very helpful. The food and service was great and the town centre was easily accessible. Will definitely stay here again.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Team Mal วันที่ 13 มี.ค. 2024
Hi Hugh,Thank you for taking the time to leave feedback.I wanted to take a moment to express our sincere gratitude for your recent feedback about your experience at our hotel. We are delighted to hear that you had an enjoyable time during your stay with us and we look forward to welcoming you again in the future

10/10 ดีเลิศ

Gareth

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Mal Team วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to score your recent stay with us. Your feedback is valuable to us and helps us ensure we continue to provide excellent service. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back in the future

10/10 ดีเลิศ

Lee

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel in a perfect location near everything in Belfast.
การตอบกลับจาก Kind Regards วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Lee,Thank you for your feedback.

8/10 ดี

David

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Liked; *Option to trade room cleaning for a free drink. *Staff very friendly *Food was amazing Disliked; *Dirty socks and tissues under my bed from previous guest(s). *Advertised as having a gym. This is a big stretch. They have one treadmill and a cross trainer in a room more like a cleaning cupboard. *Lifts hit and miss if they worked. *Refillable soaps looked like they had semen swirling around in it.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kind Regards วันที่ 15 ก.พ. 2024
Dear David,Thank you for your feedback. I'm sorry to see your stay wasn't great, we hope to welcome you in the near future to restore your faith with the brand. We also would have liked you to bring this to one of our staffs attention while you were staying with us so this could have been dealt with for you.

8/10 ดี

Colin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good option
Nice hotel and very central. Rooms are getting a little tired and need renewal.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kind Regards วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Colin,Thank you for your feedback.

8/10 ดี

Gillian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely but so hor
Gorgeous Hotel, breakfast was amazing and check in was swift and friendly. I had to score it down though because the heat in the room was completely unbearable. Woke up at 6am sweating, tried to turn the radiator down but the controls seems to not work. Couldn’t get back to sleep due to the heat. Getting ready after my shower (which was also piping hot) was so uncomfortable.managed to open the window a little but it did very little.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Team MAL วันที่ 28 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your comments.We are pleased to hear your check in went swiftly and you loved our beautiful hotel as much as we do.We are sorry you experienced heat during your stay.Any room that doesn't have air con is provided with a fan in the room.We hope to welcome you back in the future

8/10 ดี

Darren

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Team MAL วันที่ 28 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave a review.We hope to welcome you back soon

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Training needed
One of the worst Malmaison stays i've had. You can forgive a lot with a great customer experience and unfortunately that was not on offer here. Lobby clearly going through refurb which is fine but no prior notice given so you are checking in beside people eating and drinking, which is ok. Staff at reception when we checked in were doing a job rather than providing an experience. Rushed, uninterested and distant. Breakfast - avoid avoid avoid. The food is average at best and you can go to St Georges market and have quality coffee and breafast while enjoying the place. The staff at breakfast were a shambles. Cleaned our table (half anyway) then i went to sit down and ended up cleaning my own chair which was covered in the last couples breakfast. It took 40 minutes for us to order brealfast, which happened because i approached one of the ladies to do so. I could go on but its pointless. Invest in trianing and ensure staff are dressed in clean clothes and teach them some service manners. Thisnis my secomd tay in 6 months and the service levels have not changed. Just my opinion however.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Team MAL วันที่ 27 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback.We are sorry to hear you didn't enjoy your stay.There are various notifications on the website and on Expedia that advise of our current refurbishment.All staff are dressed in clean presentable uniform, however I am sorry to hear you don't think this is the case. We also would have liked you to bring this to one of our staffs attention while you were staying with us so this could have been dealt with for you.

8/10 ดี

Peter

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well situated. Lovely staff. Clean and comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kind Regards วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear Peter,Thank you for your feedback.

6/10 พอใช้

Cary

Malmaison Hotel Jan 24
Sadly we stayed at the Malmaison during a refurbishment! So it was not at its best!! Cold Dining area & false partions & builders on site. Still there is never a good time to do a refurb unless you shut the Hotel. Nice people but just bad timing forvour visit.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kind Regards วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear Cary,Thank you for taking your time to leave a feedback.I'm sorry your stay wasn't as expected, we hope to welcome you again in the near future to restore your faith with the brand.

6/10 พอใช้

Peter

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kind Regards วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear Peter,Thank you for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely hotel staff where excellent very friendly and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kind Regards วันที่ 15 ม.ค. 2024
Dear Paul,Thank you for your feedback. Hope to see you soon!

2/10 แย่มาก

N

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kind Regards วันที่ 15 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for taking your time to rate the stay.

10/10 ดีเลิศ

aude

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Du luxe avec un prix raisonnable
L'hôtel est très beau, les chambres sont grandes, le personnel souriant et à disposition et le petit-déjeuner copieux. Attention la literie est tellement confortable qu'on risque de rester longtemps couché.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 14 ม.ค. 2024
We are thrilled by your feedback and to hear you enjoyed your stay with us! :)

6/10 พอใช้

Robert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 14 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback

10/10 ดีเลิศ

Terry

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 14 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback, we are glad to hear you enjoyed your stay with us! :)

8/10 ดี

Marzena

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback.

10/10 ดีเลิศ

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location, excellent room, friendly staff and well presented throughout.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Richard, thank you for taking the time to leave your feedback! We are thrilled to hear you enjoyed your stay here at Mal Belfast! We hope to welcome you back in the near future :)

8/10 ดี

Richard

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback

10/10 ดีเลิศ

Jill

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Jill, thank you for taking the time to leave your feedback :)

10/10 ดีเลิศ

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super staff
Very friendly staff throughout our stay. Shannon at the front desk helped us get sorted with a dinner booking for that night once hearing we were planning to go somewhere busy. Bed very comfortable and breakfast also very good.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Paul, we are thrilled to hear your positive feedback! Shannon will be thrilled with your comments. We hope to welcome you back in due course. :)

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointed
First impression is 2 office desks as reception area. The room was nice and the bed super comfortable but the windows drafty and not sound proof Overall we expected a higher standard, it comes across as pretty average and having stayed in many hotels in Belfast,we wouldn’t choose to stay here again
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback, we hope to welcome you back after our renovation.

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pre - Christmas Delight
Absolutely fabulous Hotel , attention to detail , service , food ...fantastic right next to the delightful Catheral Quarter ...what's not to like !!!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
David, we are thrilled to hear you had a great time here at Mal Belfast! Hope to welcome you back again in due course :)

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disappointing room, breakfast very good
Room very dated, dark and extremely warm even after turning the temperature right down. Had to use a fan during the night and it’s December! Glasses provided on bedside table but no water provided? Strange. Breakfast was the best part of the stay, very tasty.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave feedback. Unfortunately we do not provide water in our standard rooms however it is available 24/7 on request.

4/10 แย่

Catherine

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kind Regards วันที่ 8 ก.พ. 2024
Dear Catherine,Thank you for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

S e

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fab hotel
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback.

8/10 ดี

Patricia

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Christmas break
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback.

10/10 ดีเลิศ

Lynn

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback.

6/10 พอใช้

Grainne

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback.

6/10 พอใช้

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not what you’d call a welcoming Checkin, cash or card there’s your key !!! The reception area is 2 desks put together with a holy mess all over the place - not very professional. Hotel room lacked bottled water as promised and the bed wasn’t the best.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback. Your points will be raised with management. Unfortunately we do not provide water in our standard rooms however it is available 24/7 on request. We hope to welcome you back after our lobby finishes renovations.

6/10 พอใช้

Suzanne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback.

2/10 แย่มาก

Harry

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A Brand That’s Lost It’s Way
Room was dirty with makeup and nail face ish still in bath robes. Despite asking for a quiet room it sounded like the occupants above were running a marathon with floor pounding and boards creaking all night long. Then when trying to shower and check out maintenance man calls at 9:45am - do they not know who is checking out each day?
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kind Regards วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Harry,We're sorry your experience with the hotel wasn't up to standard, however we understand that the GM has contacted you to resolve this issue to your satisfaction. I am sorry that despite this you were disappointed.

10/10 ดีเลิศ

Shannon-Lee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kind Regards วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Shannon- Lee,Thank you for your feedback