2 บาร์/เลานจ์

รีวิว แชงกรี-ลา ปักกิ่ง

5 out of 5
แชงกรี-ลา ปักกิ่ง
29 Zizhuyuan Road, Beijing, Beijing

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 153 จาก 287 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 94 จาก 287 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 31 จาก 287 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 7 จาก 287 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 287 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Harold

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Huge swimming pool, lobby and nice garden. Very friendly and professional staff. Breakfast buffet was also good, so overall almost a resort feeling while stay here..shielded from hustle bustle of Beijing
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Shangri-La Beijing วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear guests, thank you for your stay, and sharing your feedback. We look forward to your next visit! Sincerely yours.

6/10 พอใช้

Qian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old building
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Shangri-La Beijing วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear guest, Thank you for your stay and comment. Thank you and best regards.

6/10 พอใช้

Hsiaofen

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店 วันที่ 29 ม.ค. 2024
尊敬的客人,谢谢您的入住与反馈。谢谢!顺致敬意。

8/10 ดี

Hong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก 北京香格里拉 วันที่ 10 ม.ค. 2024
尊敬的客人,感谢您的入住。期待您的下次光临。谢谢!顺致敬意。

10/10 ดีเลิศ

Bing

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
front desk was helpful
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Leung Hing Diana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
酒店設施及配套都很好
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

LIXIAN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I like the location of the property, very convenient. Decor is little old fashioned and out of date. The attitude of people working there is not great. Especially the restaurant, there’s no service unless you keep asking. Even for some thing simple as adding more drinks.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Kogan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very Nice
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Mai

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Dayou, Plainsboro

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel and good services
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

wei

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Yuan Tung

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023

4/10 แย่

Yun, Arlington

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Great hardware, terrible software. Unprofessional staff (receptionists, restaurant service staff and concierge desk) lacking training and basic courtesy for the hospitality industry.
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Lihua

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

YAN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Xilong

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable and executive.
It was impressive, will come back.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

FEI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

FEI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Jinfeng

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店总经理马天恩 วันที่ 8 มี.ค. 2021
尊敬的客人,您好!非常感谢您对北京香格里拉饭店的肯定和喜爱。北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更加周到的体验。期待您再次光临。

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
5星級酒店, 房間大, 十分乾淨
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店总经理马天恩 วันที่ 16 ต.ค. 2020
尊敬的客人,您好。感谢光临北京香格里拉饭店。非常感谢您对我们的认可和赞扬,北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更加周到的体验。期待您的再次光临。北京香格里拉饭店总经理马天恩

10/10 ดีเลิศ

Han, Beijing

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
酒店很好,也很舒适。
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Chris Ma วันที่ 13 ต.ค. 2020
尊敬的客人,您好。感谢光临北京香格里拉饭店。非常感谢您对我们的认可和赞扬,北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更加周到的体验。期待您的再次光临。

4/10 แย่

Gokul, Toronto

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was advertised as renovated, but it was quite old. The carpet was dirty and stained in spots. The tv was barely unable as it was incredibly old. The air conditioning controller was old and hard to control. The washroom was excellent. Most of the restaurants and amenities were closed. Breakfast as part of my room payment in the same wing as I was staying in was unavailable. We had to walk to the older garden wing for breakfast.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Martin L. Leclerc / General Manager วันที่ 22 ธ.ค. 2020
Dear Valued Guest, thank you for taking your precious time to share your feedback. Due to Covid-19, we hae to close some facilities but now we are fully opened. We look forward to welcoming you back on your next visit to offer you a true Shangri-La experience. Thank you and best regards.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Perfect except Checkin
Everything was perfect except the ridiculous check in. This is the first time in my life a hotel requests to block exactly double the amount on my entire stay on my credit cards!! Be reasonable my whole stay was 6K something and they blocked 12K. I know it is my bank problem that they will keep it blocked for more than a month! But what if I'm staying for more than that !
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Martin L. Leclerc / General Manager วันที่ 22 ธ.ค. 2020
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to share your valuable feedback. It is through valuable feedback such as yours that we are able to continuously improve our standards. We look forward to welcoming you back to Shangri-La Hotel, Beijing soon. Thank you and best regards,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We liked their mattress and pillows and loved their Buffett!
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Martin L. Leclerc / General Manager วันที่ 22 ธ.ค. 2020
Dear Valued Guest, thank you for choosing Shangri-La Hotel, Beijing as your accommodation for your business trip and taking time to share your good experience. We appreciate your positive comments about our faciliteis and food. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Thank you and best regards,

10/10 ดีเลิศ

JUNTING

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店总经理马天恩 วันที่ 22 ธ.ค. 2020
尊敬的宾客,您好,感谢您对北京香格里拉饭店的认可,您的肯定和支持就是我们进步的动力。我们再次感谢您的点评。

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
チェックイン時、クレジットカードが認識できず、担当者がパニック、最初、こちらのカードが悪いようなことを言われたが、この点滅はシステムのエラーだろうと指摘した。大変不快。新人だったようだが、周りの人がサポートせず。英語も下手で、声も小さい。 チェックアウト時も、担当者同じ人。声が小さく、手際も悪い。英語もだめ。 一番の問題は、タクシーの配車。どなたかも指摘していたが、玄関外のドアボーイにタクシーを呼んでくれるように言うと、中で予約するように言われた。中の担当者に言うとライドシェアの車を手配。車は確かに良いのだが、運転手は態度が悪く、運転もあらい。値段はタクシーの4倍。領収書は出ないというありさま。次に乗るときは、玄関前で普通のタクシーに乗るにはどうすれば良いのか尋ねると、中のスタッフに言えという。中のスタッフに言うと、またライドシェアの車を手配しようとするので、普通のタクシーを呼ぶように言う。すると、それはできないので、外で来るまで待ってろというのが回答。 なぜ、タクシーを手配できないのか。 まあまあ、文句のないホテルであるが、スタッフの対応は疑問が多い。みなさん、車の件は注意です。15RMBで行けるところを50RMB以上の車を呼ばれます。
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

bin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 8 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

Yuan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I booked a non-smoking room but was given a room full of smoking smell. Upon my complaint, however, I got a replacement; this time a non-smoking room. Although I am happy with the final outcome, I wish they had done right the first time.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

6/10 พอใช้

James Chinan

เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2019

6/10 พอใช้

Yang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
服务一般 酒店前台拒绝帮忙把外卖食物送上房间 房间也比较一般吧
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

Frances

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Air conditioner can’t change temp
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Marcus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店总经理马天恩 วันที่ 5 พ.ย. 2019
尊敬的宾客,您好,感谢您入住北京香格里拉饭店。北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更加周到的入住体验。我们期待您的下次光临。

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店总经理马天恩 วันที่ 21 พ.ย. 2019
尊敬的客人,您好。感谢您对北京香格里拉饭店的喜爱。我们会持续努力为每一位客人创造更为细致的服务,期待您的再次光临。

8/10 ดี

Tracy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店总经理马天恩 วันที่ 21 พ.ย. 2019
尊敬的客人,您好。感谢您对北京香格里拉饭店的喜爱。我们会持续努力为每一位客人创造更为细致的服务,期待您的再次光临。北京香格里拉饭店总经理马天恩

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店总经理马天恩 วันที่ 21 พ.ย. 2019
尊敬的客人,您好。感谢光临北京香格里拉饭店。北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更为周到的体验。期待您的再次光临。北京香格里拉饭店总经理马天恩

8/10 ดี

Tracy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Business stay
Staff were very good. I was there with a colleague for business and they were very helpful around transport etc. The bed was very comfortable but overall the rooms are looking tired. Great location for our main meetings not so good for others. Will stay again.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Martin L. Leclerc / General Manager วันที่ 5 พ.ย. 2019
Dear Tracy, thank you for taking the time to share your valuable feedback on. It is through valuable feedback such as yours that we are able to continuously improve our standards. We look forward to welcoming you back to Shangri-La Hotel, Beijing soon. Thank you and best regards,

8/10 ดี

EdT, Singapore

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a well known 5-star hotel chain. However, my experience at this site suggests that better staff training and better maintenance of room facilities are required. I stayed in a luxurious suite on the top floor. However, I had problems with my shower, bathroom sink and toilet. Wifi was also very unreliable.
เข้าพัก 8 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Martin L. Leclerc / General Manager วันที่ 5 พ.ย. 2019
Dear Valued Guest, thank you for taking your precious time to share your feedback. However, I regretfully noted that our facilities and service did not meet your expectation. Customer engagement and quality of service are priorities for us. We assure you that our Senior Management will continue to closely monitor the standard of service and do everything possible to ensure this will never happen again. We look forward to welcoming you back on your next visit to offer you a true Shangri-La experience. Thank you and best regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店总经理马天恩 วันที่ 21 พ.ย. 2019
尊敬的客人,您好!非常感谢您对北京香格里拉饭店的肯定和喜爱。北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更加周到的体验。期待您再次光临。

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店总经理马天恩 วันที่ 21 พ.ย. 2019
尊敬的客人,您好,感谢您下榻北京香格里拉饭店,更要感谢您对酒店服务及环境的肯定,我们期待您的再次光临。

8/10 ดี

YuhLong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店总经理马天恩 วันที่ 5 พ.ย. 2019
尊敬的客人,您好。感谢光临北京香格里拉饭店。非常感谢您对我们的认可和赞扬,北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更加周到的体验。期待您的再次光临。

10/10 ดีเลิศ

Ming

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean neat property. Very friendly staff and service.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Martin L. Leclerc / General Manager วันที่ 5 พ.ย. 2019
Dear Valued Guest, thank you for staying with us during your Beijing's visit, we are pleased that you enjoyed staying with us. We look forward to welcoming you again soon and if there is anything that would make your future stays more comfortable, please let me know. Thank you and best regards,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店总经理马天恩 วันที่ 21 พ.ย. 2019
尊敬的客人,您好。感谢您入住北京香格里拉饭店。我们饭店位于西三环紫竹桥附近,毗邻繁华金融商业及高科技园区,交通便利,开车前来入住酒店的客人可以免费停车。酒店客房、餐厅及公共区域均提供无线上网服务。如果您有机会再来北京,欢迎您入住我们的新阁超豪华客房,除了房间面积为50平方米的超大空间和拥有多种先进的设施设备以外,还能享受新阁贵宾廊的多重礼遇:每日自助早餐;全天在贵宾廊内享用葡萄酒、饮料及美味小点;晚6时至8时提供鸡尾酒及开胃小食;每日新鲜水果等。北京香格里拉饭店致力于不断提高每一个细节来为宾客提供更加周到的入住体验。我们期待您的下次光临。北京香格里拉饭店总经理马天恩

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
安心して滞在できます
中心部からは少し離れますが、ビジネスの関係でこちらを利用しました。少し古さもある建物ですが、全体的に清潔感があり快適に滞在できました。シャワーやベッド等も快適でした。 また、一階のバー/ラウンジには外の席があり、私が滞在した際は気候も良く非常に快適でしたのでおすすめです。
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Martin L. Leclerc / General Manager วันที่ 5 พ.ย. 2019
Dear Valued Guest, thank you for staying with us during your Beijing's visit, we are pleased that you enjoyed staying with us. We look forward to welcoming you again soon and if there is anything that would make your future stays more comfortable, please let me know. Thank you and best regards,

10/10 ดีเลิศ

Guangguang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก 北京香格里拉饭店总经理马天恩 วันที่ 5 พ.ย. 2019
尊敬的客人,您好。感谢您对北京香格里拉饭店的喜爱。我们会持续努力为每一位客人创造更为细致的服务,期待您的再次光临。

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were professional, courteous, and over the top generous! They allowed me to check in, and out, early. The rooms, restaurants, and facilities were all clean, modern, and luxurious. As well, all of the staff spoke English very well!
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

HK

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good service and staff is helpful, pleasant and passionate. Check in a bit slow but thats ok bc there was a group before us. I suggest the hotel have a separate line for group check-in.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

cheng hung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019