ห้องอาหารเช้า

รีวิว ลากินตา อินน์แอนด์สวีทส์ บายวินด์แฮม แบตันรูช ซีเกนเลน

2.5 out of 5

รีวิว

4.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 11 จาก 84 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 9 จาก 84 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 14 จาก 84 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 13 จาก 84 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 37 จาก 84 รีวิว" "

4.6/10

ความสะอาด

5.4/10

พนักงานและบริการ

4.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

4.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Chris

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was relatively clean, though the hallways are dirty. The water was too cold to get a hot shower. The big thing was that my bank messaged me that one of my cards had been charged $123.12 in the night of my first stay. I had used that card earlier to buy a $3 item at the hotel. I have contacted my bank about the unauthorized payment.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 พ.ค. 2024
Hello Chris, We appreciate your feedback on the cleanliness of your room and will address the hallway issue. We apologize for the inconvenience with the water temperature during your stay. Regarding the unauthorized charge, we encourage you to reach out to our management for further investigation into this matter. Your concerns are important to us, and we are here to assist you.

6/10 พอใช้

Wendy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hallways were beyond filthy! I definitely wouldn’t stay there again!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 พ.ค. 2024
Hello Wendy, We apologize for your disappointment and appreciate your feedback on the cleanliness of the hallways. Your comments have been noted to maintain our standards moving forward.

10/10 ดีเลิศ

Tom

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The reviews I read set my expectations at a low level. I wanted cheap but clean. I was very happy and found all the conveniences you can ask for. The room was very clean and smelled fresh. The ac worked great. The room was wonderfully quiet. The plumbing in the shower needed reworking but was functional none the less. Maybe the highest complement I can give is that I will return for another stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 พ.ค. 2024
Hello Tom,We are thrilled to hear that you enjoyed our clean rooms and convenient amenities during your stay. We appreciate your feedback regarding the plumbing and will address it accordingly. We look forward to welcoming you back for another stay in the future.

2/10 แย่มาก

Star

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The pictures was nothing like the actual room . The lamp was broke , the ceiling in the bathroom was molded and falling off into the tub. It was very dirty. I only stayed one night due to the condition.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 พ.ค. 2024
Hello Star, We regret to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We apologize for the discrepancies you encountered during your stay. We strive to provide a comfortable environment for our guests and will address these concerns with our team for improvement. Thank you for sharing your feedback with us.

6/10 พอใช้

Joy

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Entry area is okay, but the hallways are so thrashed that we were relieved to find that the room was actually pretty nice. The only thing lacking was washcloths (we were so tired, we just used ine of the hand towels).
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 พ.ค. 2024
Hello Joy, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words about the room and will address your concerns regarding the condition of the hallways with our team. We apologize for the oversight in providing washcloths and will ensure this is rectified for future guests.

4/10 แย่

Peggy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Flours were filthy, ceilings had water damnage, room 122 should not be rented. Was moved to room 133. Bathtub had mold. Very dissatisfird.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 พ.ค. 2024
Hello Peggy, We appreciate your feedback and regret to hear about your experience. Please be assured that we take all guest comments seriously and have shared your concerns with the relevant teams. Our goal is to address any issues to provide exceptional stays for all guests in the future.

4/10 แย่

Janessa

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
N/a
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Janessa, We appreciate your feedback and regret to hear about your experience. For any further concerns or feedback, please don't hesitate to contact our management team directly. Thank you for taking the time to share your thoughts with us.

2/10 แย่มาก

Del-Timoko

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Hello Del-Timoko, We're sorry to hear you didn't fully enjoy your stay. Please don't hesitate to contact us to provide more details on your experience so we can improve for future guests.

2/10 แย่มาก

Patrick

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms were atrocious stains on the ceiling the bath tub looks like it wasn’t properly clean the hotel hallway smelled of rank and weed outside there was strange people walking bad and fort in the parking lot the breakfast was terrible the waffle mix was mixed with to much liquid to it made the waffles thing a sponge bland with no taste could not even adjust the volume of the tv when the channels decided they wanted to show up on the the tv.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hello Patrick, We value your feedback and apologize for any inconvenience. We encourage guests to reach out to us during their stay so we can address any concerns promptly. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing these matters to our attention.

10/10 ดีเลิศ

Oliver

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy parking areas and well kept up
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 28 เม.ย. 2024
Hello Oliver,We are pleased to hear that you found our parking areas convenient and well-maintained. Your feedback is valuable to us as we strive to provide a positive experience for all our guests. Should you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to our management team directly. Thank you for choosing to stay with us.

4/10 แย่

Lea

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A very mid stay. Looks nice on the outside, but it's pretty dirty on the inside. The hallways look like they aren't vacuumed regularly and there was a lot of water damage to the walls and ceiling in our room. Some of the lamps in the room were either broken or had exposed wires. Will not stay again. The staff were nice tho.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hello Lea,We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We will address your concerns with our housekeeping and maintenance teams to ensure a higher standard of cleanliness and maintenance moving forward. Your kind words about our staff have been shared with the team. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

2/10 แย่มาก

Robert

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very dirty facility. Elevator was nasty. Our first room was so bad we almost left. With or without a refund. Fortunately, the moved us into a better room. We only stayed one night.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 23 เม.ย. 2024
Hello Robert, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We're glad to hear that you were relocated to a more suitable room. Your comments will be shared with our team for further improvement. Thank you for choosing to stay with us.

4/10 แย่

Patrice

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The tub leaked.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Hello Patrice, We apologize for any inconvenience caused by the leak in the tub. We appreciate you bringing this to our attention. Your feedback will be shared with the relevant team for further review and improvement. Thank you for staying with us, and we hope to welcome you back in the future.

6/10 พอใช้

Melissa, Prescott

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 เม.ย. 2024
Hello Melissa,We regret to hear that your stay did not meet your expectations. Please reach out to us directly to share any specific feedback so we can address your concerns and improve our services. We value your experience and strive for guest satisfaction.

8/10 ดี

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff, clean room and was convenient for our needs.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Hello William,We are delighted to hear you had a pleasant stay with us and appreciated our friendly staff and cleanliness. It's great to know our location was convenient for you. Should you require any assistance in the future, please do not hesitate to reach out to us.

2/10 แย่มาก

Sydni

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The whole entire property looks like it is under construction or a hurrricane just hit.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 27 มี.ค. 2024
Hello Sydni, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused during your stay. Your comments will be shared with the team for future improvements to ensure a better experience for our guests. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 ดีเลิศ

Hugo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Speedy check in
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hello Hugo,We appreciate your feedback on the efficient check-in process. Your experience is valuable to us as we strive to enhance our services continually. We look forward to welcoming you back for an even more enjoyable stay.

8/10 ดี

Curtis

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ok....no problem
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Hello Curtis,Thank you for choosing us. Our goal is to exceed our guests’ expectations, so I regret that your visit was just okay. We appreciate the feedback and hope to host you again.

4/10 แย่

Robert

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ok
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 มี.ค. 2024
Hello Robert,Thank you for sharing your feedback with us. We value your thoughts and will make sure to share your comments with our team for further consideration. If you have any additional details you would like to provide, please feel free to reach out to our management team directly.

2/10 แย่มาก

Karen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 ก.พ. 2024
Hello Karen,We apologize for your experience during your stay. We would appreciate it if you could reach out to us directly to share any specific feedback or concerns that you may have had. Your satisfaction is our top priority and we want to make sure we address any issues you experienced.

2/10 แย่มาก

Lamonica

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I ordered the room through Expedia and they demanded an additional $100 for a deposit and said we would get it back in three days. I never got my deposit back. The rooms were moldy and dirty everything touchable had stains. The bathroom had blood in the tub . I thought if we ordered online it was bought but they stole my money still and lied about it
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 ก.พ. 2024
Hello Lamonica,Thank you for bringing this to our attention. We're sorry to hear about your disappointing experience. For any issues regarding deposits, we kindly ask that you reach out to Expedia directly as they handle the payment process. Regarding the cleanliness concerns, we assure you that cleanliness is our top priority and we're committed to providing a pleasant stay. We apologize for any inconvenience caused and appreciate you sharing your feedback with us.

2/10 แย่มาก

Chad

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Shower water does not work at all. Toilet does not flush adequately so it clogs and a critter crawled across my chest this morning!!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 8 ก.พ. 2024
Hello Chad, We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay with us. We appreciate you bringing these issues to our attention and we have already notified the relevant departments to investigate and address them accordingly. Should you have any further concerns, we kindly recommend reaching out to our management team directly to discuss your experience in detail. Thank you for your feedback.

2/10 แย่มาก

Dontrell

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not Coming Back Ever
Room wasn’t clean, loud noises in hallway all night. Hotel smelled like smoke. Could clearly hear activities in adjacent rooms
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 8 ก.พ. 2024
Hello Dontrell, Thank you for bringing your concerns to our attention. We apologize for any inconvenience you experienced during your recent stay. Our housekeeping team works diligently to ensure the cleanliness of our rooms, and we're sorry that we fell short of your expectations. We take noise complaints seriously and will address this with our staff to prevent any future disturbances. As for the smell of smoke, we have a strict non-smoking policy and will investigate the issue further. We appreciate your feedback and hope you consider giving us another chance in the future.

6/10 พอใช้

Lisa

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The room was okay. Room keys took several tries to open the room door and the outside entry key swipe didn't work at all, causing people to put rocks or sticks in the door jam to keep it from closing. This made me nervous about my safety being only a few rooms down from the outside door on the first floor. The breakfast attendant was pretty much useless. She had to be told that there was no syrup for the waffles, that she needed to make more coffee and she brought cold sausages out to put into a slow cooker and then never even turned it on. The eggs ran out early and were never replaced, the juice machine didn't work. When she did make coffee, she didn't line up the hole on the pot to where the coffee was coming out of and most of it ended up on the floor before it was noticed. Awful. La Quinta has certainly gone downhill in the past decade or so. They used to be a quality place to stay.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 8 ก.พ. 2024
Hello Lisa, Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced with the room keys and the outside entry key swipe. We take the safety and security of our guests very seriously, and we will look into this matter further. We are also sorry to hear about your disappointing breakfast experience. We appreciate your valuable input, and we will address these issues with our breakfast attendant to ensure a more efficient and enjoyable experience for our guests. We appreciate your loyalty to La Quinta and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Shannon

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
First room we were given had been smoked in. Staff quickly resolved the issue. Hotel lobby was very clean. Room was clean. Hallways to room looked a bit neglected. Great stay for the price
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hello Shannon,We apologize for the inconvenience caused by the previous room. We appreciate your understanding and are glad our staff promptly addressed the issue. It's wonderful to hear that you found our hotel lobby and room to be clean. Thank you for your feedback regarding the hallways; we will address this with our team. We're delighted you enjoyed your stay and found it to be of great value.

6/10 พอใช้

litzy

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hello litzy, Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We strive to provide exceptional service and we appreciate you bringing these issues to our attention. We value your feedback and will review it with our team to ensure a better experience for future guests. Thank you for choosing our hotel and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

6/10 พอใช้

Andrienne

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Room 133... The toilet seat was broken,, I told front desk no one came by... Mildew on the shower walls... Microwave was dirty,, someone left there food in there.. Other then that the room was clean & nice... Housekeeping department needs work...
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 ม.ค. 2024
Hello Andrienne, Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We have taken note of your concerns regarding the broken toilet seat, mildew in the shower, and dirty microwave. We will address these issues with our housekeeping team to ensure improvements are made. We appreciate your compliments about the cleanliness and appearance of the room. We value your input and strive to provide a better experience for our guests in the future.

4/10 แย่

Chantell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Unpleasant experience.
I had to switch rooms 3x. First room (207) the remote controls issued didn't work for tv. 2nd room(205) I discovered that the door didn't lock and anyone could've walked in without a key. 3rd room (229) the air condition didn't work.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Hello Chantell,We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Our team works diligently to ensure all rooms are in proper working order. We appreciate your feedback and have shared it with our maintenance team for immediate attention. Please feel free to contact our management team directly to discuss your concerns further. Thank you for bringing these issues to our attention.

10/10 ดีเลิศ

Kimberly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was good
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Hello Kimberly,Thank you for your feedback! We appreciate you taking the time to share your positive experience with us. It was our pleasure to have you as our guest and we hope to welcome you back again in the future.

2/10 แย่มาก

Vicente

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 ธ.ค. 2023
Hello Vicente, We're sorry to hear that you didn't have a satisfactory experience during your stay. We encourage you to reach out to our hotel directly to share any specific feedback you may have, so we can address any issues and improve for future guests. We value your input and hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.

6/10 พอใช้

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Hello John, We appreciate you taking the time to rate our hotel. If there is anything we can do to improve your experience in the future, please don't hesitate to reach out to us directly. We value your feedback and hope to have the opportunity to exceed your expectations next time.

10/10 ดีเลิศ

Marvin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Peace
Overall it was a nice and pleasant place to stay, friendly staff clean rooms, just didn’t like the occasional drug addict sitting on side the building begging for change.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Hello Marvin,Thank you for choosing our hotel for your stay. We appreciate your positive feedback regarding our friendly staff and clean rooms. We regret to hear about the situation you mentioned. The safety and comfort of our guests is a top priority for us, and we take such matters seriously. We kindly request that you communicate any concerns to our management team to ensure appropriate action is taken.

2/10 แย่มาก

Amanda

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nasty nasty
The room was so dirty when I walked in I took a rag and started wiping the table between the beds down full of food absolutely NO EFFORT in the cleaning the hallways everything looked like hadnt been cleaned or vacuum in forever which I dont understand I saw employment sitting on sofa when I walked in and out so they really must not care and the breakfast time they had 2 men behind the desk and another maid on sofa and everything look like just was throw out literally NO EFFORT at all I was surprised
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Hello Amanda, Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconvenience caused during your stay. We strive to maintain high standards of cleanliness and will address the issues mentioned with our housekeeping team. We appreciate your feedback and will use it to ensure a better experience for our future guests.

2/10 แย่มาก

Amy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Hello Amy,We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. We invite you to reach out to us directly to share any feedback you may have had during your stay so that we can address it accordingly. We value your input and hope to have the opportunity to make it up to you in the future.

2/10 แย่มาก

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Never stayed at a hotel in such bad shape. Huge roaches. Filthy toilet seat. Not good AT ALL. We walked in the room and walked out. They should be shut 👎 down.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 ธ.ค. 2023
Hello Thomas, We apologize for the unsatisfactory experience you encountered during your stay. We take cleanliness and pest control seriously, and we are disappointed to hear about the roaches and the condition of the toilet seat. We encourage guests to contact our management directly to address their concerns and ensure a resolution.

2/10 แย่มาก

Joshua

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed at this property in 2019, it was ok then. This trip was a horrible experience, it’s dirty, it stinks, very little hot water if any, AC did not work. The breakfast was lacking so much, ran out of coffee at prime breakfast time, 7:30 am, one coffee pot for the entire hotel. I wouldn’t suggest this hotel to anyone. They did a face lift on the exterior but the inside is horrendous. Avoid this place especially at $150 a night!!
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 30 พ.ย. 2023
Hello Joshua, Thank you for sharing your feedback on your recent stay with us. We're sorry to hear that your experience fell short of your expectations. We appreciate your comments regarding cleanliness, water temperature, AC, and breakfast availability. We continuously strive to improve our services and we'll certainly address these concerns with our team. We value your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

6/10 พอใช้

Chalet

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was misleading it’s not up to date, my toilet seat was not secure the shower head was not sealed properly. The staff was nice I just would like for them to update the hotel.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 พ.ย. 2023
Hello Chalet,Thank you for your feedback. We appreciate your kind words about our staff. We understand your concerns regarding the maintenance issues and will share them with the appropriate team for further improvement. We value your input and will take it into consideration for future updates.

6/10 พอใช้

DAVID

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Hello DAVID,We appreciate you choosing our hotel for your stay and taking the time to provide a rating. We value your feedback and would love to hear more about your experience. Please feel free to reach out to us directly so we can address any concerns or suggestions you may have. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

2/10 แย่มาก

norma

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not a good stay.
I found the place dirty, saw a couple of cockroaches, and waited two days for the television to get connected to no avail. The breakfast was all cold, the sausage were put into a crockpot, but were cold, no decaf coffee and cream. Very disappointing.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก staff วันที่ 21 พ.ย. 2023
Thank you for staying with us and for sharing your feedback. We're glad to hear you found the bed comfortable during your stay. We apologize for any inconvenience caused by the broken shower and appreciate your understanding. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience.

4/10 แย่

Jeanne

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Hello Jeanne, We appreciate you choosing our hotel for your stay. We apologize if there were any aspects of your experience that did not meet your expectations. We value your feedback and encourage you to reach out to us directly so that we can address any specific issues you may have encountered. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.

2/10 แย่มาก

Joseph

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Booked a one night stay at this facility after a long drive … upon entering the first thing I did was laid across the bed to rest .. when I got up and started going through the room there was trash in the drawers empty drink bottles under the recliner chair.. reported this to the front desk and asked for a refund, he said that I had to speak to the third party agency that booked the reservation and we can discuss a partial refund. When Expedia called the front desk told them I was in the room for 2 hrs and came to the front desk and just said I wanted to check out ! The place is horribly kept and smells like stale feet! If I can give my rating it would definitely be a -10/10
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 19 พ.ย. 2023
Hello Joseph,We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our team strives to provide clean and comfortable accommodations for all our guests. We have shared your feedback with our housekeeping staff to address the cleanliness issues you mentioned. We encourage you to reach out to the third-party agency that booked your reservation for further assistance in regards to a refund. We appreciate your feedback as it helps us improve our services.

6/10 พอใช้

Jamie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
It was okay
It was okay for the price. The shower was broken but the bed was comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 พ.ย. 2023
Hello Jamie, Thank you for staying with us and for sharing your feedback. We're glad to hear you found the bed comfortable during your stay. We apologize for any inconvenience caused by the broken shower and appreciate your understanding. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience.

2/10 แย่มาก

Kathy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 พ.ย. 2023
Hello Kathy, Thank you for taking the time we apologize for any inconvenience you encountered during your stay. We would appreciate if you reach out and share your comments with our management team for further review and improvement.

2/10 แย่มาก

Brandon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room smelt terrible and the place was run down
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 พ.ย. 2023
Hello Brandon, We apologize for any discomfort you experienced during your stay. Our team regularly inspects and maintains our facilities to ensure a pleasant environment for our guests. We appreciate your feedback and will address the issue. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 แย่มาก

Christine

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel hallway was very dirty with stains on the walls and carpet. Our room smelled of smoke and mold and had stains on the carpet, curtains, and valance. The tub in the shower was cracked and the toilet was dripping in the tank and had to keep the door to the bathroom shut. TV was cracked and the bottles of shampoo and body lotion were less than half full. I normally don’t leave reviews but after paying a premium for a college football weekend, it was quite disappointing.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 พ.ย. 2023
Hello Christine, Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused during your stay. We strive to provide a clean and comfortable environment for our guests. We encourage future guests to reach out to our management team directly to address any concerns they may have during their stay.

6/10 พอใช้

Mark

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rundown and Shabby
Run down and the bathroom was disgusting. I expected more from a Laquinta property, this place is more Motel 6!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 พ.ย. 2023
Hello Mark,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your high expectations and apologize for any disappointment caused by your recent stay. We strive to provide a comfortable and clean environment for our guests. We would have ensured your concerns were addressed during your stay, had we been made aware of them. We encourage you to reach out to our management team directly so they can address your concerns and assist you further.

4/10 แย่

Mark

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Horrible service and perfume smell
Check in at 3pm, arrived at 3pm. No one working the front desk, waited over 10 minutes before someone finally showed up. Rang the bell on the desk several times and called the hotel ms direct number to no avail. Hotel is starting to get run down. Horrible strong fake floral smell hits you when you enter the lobby. Only stayed one night, not what i expected from a LaQuina!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก staff วันที่ 5 พ.ย. 2023
We're sorry to hear about your experience at our hotel. Providing a clean and comfortable stay is our top priority, and we apologize for falling short of your expectations. We appreciate your feedback and will use it to address the issues you've mentioned. Thank you for bringing this to our attention.

6/10 พอใช้

Rosetta

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Roaches was in certain rooms
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 พ.ย. 2023
Hello Rosetta,We are sorry to hear about your experience. We take cleanliness and pest control seriously at our hotel. We encourage guests to notify us immediately so that we can address any issues promptly and provide a comfortable stay. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 แย่มาก

Sarah

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirtiest hotel I have ever seen. Mold, mice, hair, dingy. All of the above.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 1 พ.ย. 2023
Hello Sarah, We're sorry to hear about your experience at our hotel. Providing a clean and comfortable stay is our top priority, and we apologize for falling short of your expectations. We appreciate your feedback and will use it to address the issues you've mentioned. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 แย่มาก

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A seedy place and way oversold by expedia
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 ต.ค. 2023
Hello Michael,Dear valued guest, we apologize for any inconvenience caused. We appreciate your feedback and will work to improve our services. Thank you for bringing this to our attention.