ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว อินน์ขั้นบริหารและสวีทท์เบเกอร์

2 out of 5

รีวิว

4.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 1 จาก 10 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 0 จาก 10 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 2 จาก 10 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 10 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 5 จาก 10 รีวิว" "

3.6/10

ความสะอาด

3.8/10

พนักงานและบริการ

2.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

2.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

2.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Rayy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
no tv services not even youtube
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Rayy

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
paid twice for same day because of poor understanding
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

dillon

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก DADA วันที่ 22 มี.ค. 2024
THANK YOY

6/10 พอใช้

Tristan

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Andrew

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was no toilet seat on the toilet. Say they were sold out when asked for another room. And it was non refundable.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Bianca

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The upstairs is full of roaches. I recommend a non smoking downstairs. Or just dont stay there at all.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Gloria

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก DADA วันที่ 26 ก.ย. 2023
SORRY,

2/10 แย่มาก

Winkeyssa

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was a nightmare from the beginning. I booked the room through a hotel travel site. On the site and gave a rate of a pacific price including tax. When I arrive, they try to charge me more than the rate agreed upon through the travel website after a long discussion I end up finding proof of my payment and was able to check in the hotel has two floors, but no elevator it was not handicapped assessable to smokers, which I think is unethical. At the clamming fight for stairs with luggage. The room was horrible. We had to drag all our belongings back downstairs and begin to request a refund. The desk clerk said we had to get in touch with the hotel, and travel agent for a refund once we were able to do that, they then still said they would not give us a refund and we had to stay or lose our money. So I asked to see another room on the first floor. It was horrible so she showed us the second room, which was also horrible and did not have a refrigerator or a microwave inside of it. The manager agreed to get us a refrigerator with a microwave when he did refrigerator had no shelves in it it was rusted on the inside, they didn’t bring a second refrigerator but the legs were wobbly, and every time you open the door everything rolled out. I would never stay here again. It was the most horrible experience I’ve ever had at a hotel in my life.
การตอบกลับจาก DADA วันที่ 15 ส.ค. 2023
SORRY.......