บริเวณภายนอก

รีวิว แกรนด์เมอร์เคียว บันดุง เซเตียบูดิ

5 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 71 จาก 145 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 57 จาก 145 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 12 จาก 145 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 145 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 145 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Razali

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Grace

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

JEFFREY

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Maranti

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Ardy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great service
We came 2 hours earlier than check in time, hotel staff went out of their way finding rooms for us. We were given rooms with balcony and a beautiful view at a high floor. Great service.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

jesper kastrup

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
sehr guter service und sehr aufmerksam!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

gari

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
수영장 물 따뜻 방쾌적 로비쾌적 웰컴드링크 얼음요청하면 잘 줌 식당 중식당도맛있고 레스토랑도 평타이상 맛있음. 호텔 내 주류판매점 입점 외부 와인들고가면 10만루피아지불 이것도 가격이 감사한데 잔도 다 주고 얼음도 줌 짱임. 조식도 코로나시국에 이정도면 아주 훌륭함. 반둥에서 수영장크기와 물이따뜻하고 방컨디션으로는 가성비 이만한데가없음. 다만 모든 룸이 욕조가없음.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Rizky

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean room and nice pool
Pleasant...
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Whalfinier

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Dony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Michael R

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I've checkin for this booking. Thank for your service A+++ Great!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020

8/10 ดี

Gunawan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

Gusti rangie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Kolam renang favorite
Hotelnya sangat bagus....kolam renang air hangatnya favorite anak2
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Denny

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Memuaskan... suka dengan tempat dan fasilitasnya..
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Grace

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful hotel
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Ni Ken

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Dan, Singapore

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good breakfast spread. Clean. Big rooms. kid friendly facilities. Great service.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had a great stay, and enjoyed the fitness room. Sadly, on my last night, I ate some beef that gone bad at the 9th floor bar. At the time, I thought it was just a different blend of spices. But it turned into full blown food poisoning. Terrible way to finish such a nice stay.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Engkun วันที่ 12 ธ.ค. 2019
Dear Mr., First of all, please allow me to thank you for staying with us on your recent visit to Bandung and I am sorry that it has taken me so long to reply to your review. Delighted to read that your stay was enjoyable, the staffs were friendly and our location was perfect. It would be nice if the review would end there. I am sorry you have been unwell and I do hope you are now feeling better. We take the health and safety of our guest very seriously. We strive to provide a superior service experience for every guest; therefore this feedback is very important to us. Please note that this problem was a true exception to our normal practices. Your comment has been duly passed to the Department Head concerned for their immediate attention and to avoid similar experience occurring again in the future. Once again, please accept my most sincere apology and it will be our pleasure to welcoming you in the future. Best regards, Engkun Kurnia General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Comfortable & beautiful hotel & facilities. Staff were always helpful & friendly.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Hafiz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great breakfast different menus each day early check in allowed
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love the swimming pool, so comfortable, big enough (no crowd when i was there), and there’s a sparkling lights at night which as beautiful as stars. For the room: spacious for me, my husband and 1 toddler. But i dont like the towel. Looks old, the color is faded, the yarn is not neat. Hopefully its clean LOL. Anyway, breakfast menu was amazing. Lots of choices with good tastes as well. The staffs were so friendly. I dont have any problem during check in and out. Overall almost perfect, the problem is just the towel. Wish you can change it soon to the new one.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Atsushi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
快適
快適に過ごせました。
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

Ade Diana Merry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019

4/10 แย่

Thedy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
cek in lama , setelah sampe mau cek in kamar belum ada jd saya di suruh tunggu 20 menit , dan kamar tidak bersih
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location and excellent service
Great location easy access to Lembang. Staff were excellent and extremely polite. We would stay here again. The views from the restaurant and bar on the top floor are great. The hotel also has heated pool-yes Bandung can be cool.
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Melyanti

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
exciting weekend
Spend exciting weekend with family, enjoyed the warm pool, complete gym and delicious breakfast
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

George

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Simply Outstanding
One of the best hotels I have stayed in worldwide Staff at hotel from reception to porters to restaurant staff to welcoming staff at front door were by far the friendliest ever encountered anywhere Personal things done by the hotel gave such a good impression like the welcoming chocolates and fruit, midweek surprise cake brought to room wishing us a nice day, checking out gifts thanking us for out stay Fantastic room with balcony with great view over pool Highly recommend this hotel to anyone
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The staff are friendly. No sufficient light in the bathroom
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Grand Mercure Bandung Setiabudi วันที่ 19 มี.ค. 2019
Thank you for taking the time to give your feedback of our hotel. We also truly appreciate your kind attention regarding the bathroom lighting. Your comment has been duly passed to the Department Heads concerned for their immediate attention. Once again, thank you for your trust in us and we hope your next visit to Grand Mercure Bandung Setiabudi is in the not too distant future. Yours Sincerely, Engkun Kurnia General Manager

10/10 ดีเลิศ

Nada

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall it was a great stay. Heated pool and breakfast was great, lots of options and was tasty too. Friendly staff and good service. Will stay here again if we ever back in Bandung :)
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

4/10 แย่

Lola

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sistem air panas dingin rusak , jetwasher bunyi sangat keras. Shower mandi bocor. Ac tidak dingin
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Grand Mercure Bandung Setiabudi วันที่ 10 เม.ย. 2019
Yang terhormat Ibu Lola, Kami sangat berterima kasih atas komentar Ibu mengenai kunjungan Ibu di Grand Mercure Bandung Setiabudi dan kami mohon maaf karena butuh waktu lama untuk membalas ulasan Ibu. Kami sangat menyesal bahwa Ibu mengalami pengalaman yang tidak berkenan sehubungan dengan fasilitas di kamar Ibu; perkenankan kami menyampaikan permohonan maaf yang setulusnya. Sebenarnya masalah tersebut merupakan pengecualian dari prosedur fasilitas serta pelayanan yang biasanya kami berikan. Kami yakinkan Ibu bahwa kami telah mengambil tindakan untuk mengatasi dan mencegah berulangnya kembali hal ini di masa depan. Sekali lagi kami mohon maaf dan kami menunggu kedatangan Ibu kembali di Grand Mercure Bandung Setiabudi. Hormat kami, Engkun Kurnia General Manager

8/10 ดี

IZZUDDIN SHAH

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel for family
Check in friendly with welcome drink. Hotel lobby great with lovely setting of furniture and sofa. Room location given a bit far from lift. Room clean, modern and bed comfortable. A good night rest and sleep in the room. Breakfast lots of choices. Great swimming pool for kids. Place to shop / shopping, a bit far from main town for general shopping. But near to Rumah Mode (branded factory outlet) and Farm House (sightsee). Thus if shopping focus to Rumah Mode, a good location as shopping based.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2018

10/10 ดีเลิศ

jeff

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Rude front desk guy, needs training
Stayed here for a week. There is one rude front desk guy (just one guy, the rest are pretty nice). It’s very unfortunate for a hotel with excellent facility to present one guy that cant keep the standard. They definitely should do better training of their staffs to ensure good customer’s experience.
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2018

10/10 ดีเลิศ

CHAD

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018

10/10 ดีเลิศ

Utie, TX

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A very nice hotel to stay! Beautiful room, view and swimming pool is excellent!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018

8/10 ดี

Joyce, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel but room is too dark
Nice hotel overall. But room is too dark personally to me. Hotel is quite far away from convenient store as well. Generally difficult to access to many places by walking. On the good side, the hotel has a nice swimming pool. Hotel staff are very friendly. Hotel lobby very comfortable to be at. Also had a free upgrade from superior room to deluxe with pool view. Thank you Grand Mercure. Hotel staff also assisted us by booking a taxi for me when i had to go to the hospital because i was ill. Thank you to the staff that were on duty.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

MUTEB

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
جميل
فندق انيق ومرتب ومنطقه محلية جيدة
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nice location good view
Run down carpet on hallway and non smoking room smell of lingering smoke . Good staff service and wonderful view
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Engkun Kurnia วันที่ 21 มิ.ย. 2018
Dear Mr/Mrs. First of all, please allow me to thank you for staying with us on your recent visit to Bandung. We are extremely sorry for any inconveniences or discomfort that you experienced during your stay at our hotel. We certainly have taken your constructive comment seriously and taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. I truly hope you will give us the opportunity to welcome you back again. Yours Sincerely, Engkun Kurnia General Manager

10/10 ดีเลิศ

Melyanti

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best Hotel in Bandung for weekend with family
Kolam renang air hangat yang sangat nyaman utk keluarga, ruangan gym yang lengkap sehingga bisa tetap ngegym selama liburan, pilhan breakfast yang beragam membuat bisa memilih makanan yang sehat.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2018

8/10 ดี

Columbia, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
My personal experience staying at this hotel.
Most hotel guest are locals with families. Very noisy. Swimming pool crowed and breakfast crowed as well, Breakfast food is also not appetizing. Perhaps, it's a weekend where many locals from other parts of Indonesia coming for a weekend stay, I don't think this hotel is good for business travelers. It is more for weekend holidays for the locals.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2018

10/10 ดีเลิศ

Riz, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent place!
Nice hotel & excellent service. After a long day, was greeted by them just make my day! When we need a room service or any help, they will be there immediately.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2018

6/10 พอใช้

mahdi, sydney

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
good just noisy
there is masjid close to hotel make noise from 4 am to 6 then from 11 to 13 then from 4 to 5 and then 7 to 8
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก Grand Mercure Bandung Setiabudi วันที่ 20 มี.ค. 2018
Dear Mr. Mahdi, First of all, please allow me to thank you for staying with us on your recent visit to Bandung. On behalf of management Grand Mercure Bandung Setiabudi, I would like to sincerely apologize for the unpleasant experience during your stay. I will definitely do improvement on the areas you pointed. Your comment has been duly passed to the Department Head concerned for their immediate attention and to avoid similar experience occurring again in the future. We look forward to having the opportunity of providing services to you again whenever your travels bring your back our way. Best Regards, Engkun Kurnia General Manager