สตูดิโอ, เตียงใหญ่ 2 เตียง, ปลอดบุหรี่ | โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, เปล/เตียงเด็กอ่อน (ฟรี), Wi-Fi ฟรี

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีทส์ เบเกอร์สฟีลด์ เชสเตอร์เลน

2.5 out of 5

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 340 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 303 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 164 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 82 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 112 จาก 1001 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Ernst

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Joan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was comfortable, and I liked that it had a table/chairs in the room. However, parts of the bathroom were a bit worn. Cabinet needs replacing and tub spout pulling away from the wall. "Breakfast" was underwhelming, with only a couple of options. And it was not out yet when I left on the morning of departure. Vending machines did not work for beverages. Staff gave no options. The hotel was ok for the price.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Joan, All of us at Extended Stay America are thrilled to know you loved your time and enjoyed the price paid. However, we are sorry for the inconvenience and will address the problem so that the guests do not have the same issues. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to see you again soon. Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Percy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Near store and restaurants
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Angelica

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Pedro

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Lourie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very easy and smooth checkin. Clean and
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Angela

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk reception she was very friendly professional and helpful
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Angela, We are delighted to hear about your positive experience with our front desk reception at Hampton Inn Boston-Logan Airport! Providing friendly and professional service is our priority, and we are thrilled that our team members made your stay enjoyable. Your satisfaction is important to us, and we look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Neil

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Nicole

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was generally disappointed with this stay for two reasons. First, there were light bulbs out in our room. The staff was aware but did nothing about it. Also, the bed was one of the worst mattresses I have ever slept on. It was barely better than sleeping on the floor. It was incredibly hard and uncomfortable - I don't know how anyone could sleep on it for more than a couple hours, let alone an extended stay. Also the thermostat turned off in the middle of the night so it got stuffy, too hot to sleep.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Nicole, We apologize for the disappointment you experienced during your stay. It is concerning to hear about the issues with light bulbs and the discomfort of the mattress. Your feedback is valuable, and we will address these matters promptly to ensure a more comfortable experience for our guests. We regret any inconvenience caused regarding the thermostat and will investigate to prevent recurrence. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back for a much-improved stay in the future. Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I’ll need to check things out in the morning, but at night the surrounding area seems pretty sketchy.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Miguel Alejandro

เดินทางกับคู่รัก
Room was clean when I got there. I asked for plates and a pot and received a whole kitchen kit.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Miguel, Thank you for your positive response! We are delighted that your stay was nothing short of exceptional and that you were satisfied with the stay. Your kind words are shared with the entire staff. It is a pleasure having you at our hotel, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Jonathan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel property was fenced and was safe.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

maryann

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Felt safe in an area that can be sketchy. Our room was clean and had no issues.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Armando Jr

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Negatives were thin walls. Room next to us partied all night. Had to ask front desk if we wanted shampoo. Free breakfast was packaged oatmeal, coffee, tea, muffins.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Armando Jr, Thank you for choosing us. We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We understand the importance of a peaceful environment and have shared your concerns with our team. Regarding amenities, we'll ensure better communication to provide a more comfortable experience. Your insights help us improve, and we value your input. If your travels bring you back to the area, we hope for the opportunity to provide a more positive impression in the future. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Jae

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No breakfast & no internet plug
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Jae, We are sorry for your disappointment with the unavailability of breakfast and the issue with the internet. Please be assured that we will review your concerns with the appropriate individuals in our team and follow up to determine where we went wrong and how we can enhance our service to our guests. We hope you will give us another opportunity so we can leave you with a much better impression on your next visit. Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Raquel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Have stayed many times because I feel safe.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Emily

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We booked a 6 night stay and had to return home for an Emergency and Extended Stay wouldn't refund our Money!!
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Emily, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to address this adequately.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Terence

เดินทางกับครอบครัว
Leaking sink fixture and bed dressing didn't smell fresh.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 ก.พ. 2024
Dear Terence, Thank you for reviewing your stay. We are happy your overall experience was pleasant. However, we want to apologize for the issues that kept it from being perfect. We will discuss your concerns with the appropriate parties to ensure these issues are addressed promptly. We hope you will give us another try so we can provide you with a much-improved experience.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Elizabeth

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Ana

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Further

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Marc

เดินทางกับครอบครัว
Could use a renovation, side door inoperable
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Marc, We would like to express our gratitude for choosing Extended Stay America as your preferred accommodation. Our aim is to ensure that every guest has an excellent and memorable stay, and we are glad to know that we have achieved that with you. We have taken note of the concerns you raised as we are continually striving to ensure a perfect visit for every guest. Thank you again for sharing, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Diane

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Veronica

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Kimberly

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We had reserved four rooms through hotels.com and only had rooms for three. We ended up having to book a room at the Ramada instead after 2 hours of bzck and forthbetween ESA and Expedia.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ม.ค. 2024
Dear Kimberly, Thank you for staying with us and sharing your review. We are genuinely sorry for the issues you experienced with your reservation. Our team will discuss your comments to ensure we are well-poised to serve you in the future. Thank you for bringing this to our attention; we are grateful for your patience. We hope you will allow us to make this up to you and demonstrate the hospitality you deserve on your next visit to the city. Thanks again for being our guest and sharing your feedback. Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Xu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Clear, close to food court and gas stations
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Xu, We are pleased everything went great for you during your visit to our city and that our fantastic location, with easy access to nearby dining and gasoline stations, made it even better. Thank you for choosing Extended Stay America. We look forward to your next stay.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Erica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Archana

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Beth

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Prasanna Kumar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice stay for 1 day
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

David

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Krishna

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The rooms looked very old and hallway smelled like cigar
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Dear Krishna, Please accept our apologies for anything other than a completely satisfying stay. We agree that some areas in our hotel are beginning to show their age, and we will share your concerns with the appropriate individuals and use them for future improvements. Moreover, we also apologize for not living up to our commitment to clean, fresh accommodations during your stay. We are working with our housekeeping department to ensure this does not happen again. We hope to welcome you back in the future for a much-improved stay.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Krishna

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Worst hotel experience ever
Worst check-in I've ever had, the front desk lady was very unfriendly and impatient, and it took more than 15mins for her to check us in. In the room there was no shampoo, hair dryer, they asked us to go downstairs twice to get what should have been in our room at 11PM. I would never ever consider them again
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Dear Guest, We appreciate you taking the time to share your experience with us. We are sorry for the issues you had with our front desk. We take these reviews seriously, and your feedback is being evaluated by our team to ensure these concerns are not repeated. Also, we sincerely apologize for the inconvenience you faced during check-in due to the long wait. Please know that this is not the standard of service we strive to provide. Your feedback is invaluable in helping us improve and ensure a smoother check-in experience for all our guests. We hope you'll give us another opportunity to serve you.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Barbara

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sad place to stay. Shabby and barely functioning facility.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ธ.ค. 2023
Dear Barbara, Please accept our apologies for not meeting your expectations. We want every guest who stays with us to have a fulfilling experience and to depart with a lasting favorable impression; however, we sincerely apologize that this was not your experience. Your concerns will be shared with the appropriate individuals, and follow up to determine how we can enhance our service to our guests. We hope you will stay with us again for a much-improved experience the next time your travels bring you this way.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Brad

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nickel and dime…
I ran out of shampoo. I asked the front desk for a complimentary bottle, as they advertised, to get me thru to the next day. I was told they didn’t have any in stock and it would be a week until they got more in. They started charging $20 a stay for dishes and silverware, $40 for the whole kitchen kit.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Brad, Thank you for staying with us and posting a review. We always aim to provide an exceptional experience and exceed our guests' expectations on every visit. However, we apologize for not doing so in your outlined areas. We will share your concerns with the appropriate individuals and follow up to determine where we went wrong and how we can enhance our service to our guests. We hope you will consider staying with us again so we can provide you with the seamless stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Maurice

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We booked and paid ahead. When we got to the lobby it was closed and saw a sign to call "0" on the outside phone. I talked to corporate offices and were told the staff (person) was on her "security route" and this could take 20-30 minutes. All we could do was wait, which we did because we were tired AND paid ahead. Once we saw her back behind the counter we ran into two whammies: 1. She (Elizabeth) was majorly strung out when we tried to check in, slurred her words, was very rude and then even sent us to the wrong room. 2. Once we asked other staff to show us our room we encountered THE filthiest scenario we ever saw in a hotel... There were dozens of cockroaches on the carpet that stunk like cigarette smoke (or worse) and all door handles had a sticky grime on them. Immediately we asked for another room but were told they were fully booked while it was obvious the parking lot was close to empty. In leaving after a heavy argument we encountered a gang like person outside who followed us to the car and only backed off after I told him I have a CCW permit. We booked a hotel FAR from this place! We never leave a bad review but people need to know about this horrible place.
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Maurice, Please accept our apologies, as we never mean to disappoint our guests in any way. We always aim to provide every guest with the excellent experience expected of us. However, after reading your detailed feedback, we sincerely apologize that we could not make that happen for you. We realize that no explanation of these issues can change your recent experience. Still, please rest assured that we will take appropriate measures to address these problems to ensure future guests are not similarly impacted. We are wholly committed to regaining your trust and confidence, and we hope you give us another opportunity.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Vishal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Maybe they’re short of staff when we arrived there was no one at reception to check-in and they left a written message that we will be back as we are assisting other customers. We waited for more than 30mins then decided to go have dinner then come back. Also had internet wifi issues. In room there was sign if you need shampoo then contact at reception. If there is no one at reception then who will wait for shampoo. Side doors was not working with card readers and one side door was permanently disabled. I won’t stay here in future.
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Dear Vishal, Honest reviews such as yours help us as we continuously focus on improving our services for our guests, and we sincerely apologize for the maintenance issue in your suite. We must follow the processes to ensure each guest suite is well maintained. Therefore, we hope you will accept our apologies that this was not your experience. We were also sorry to read your comments regarding our oversight in responding to your experience. We are reviewing these concerns with our associates to ensure we promptly and appropriately respond to every guest request. We truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing outstanding hospitality to every guest. We hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Jeannisha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was little minimum stains that may need some attention other than that I lived my stay I don’t like the price for the pots and pans. So I did eat out. But again I loved my stay
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Dear Jeannisha, We're delighted to read that you enjoyed your stay with us, and we appreciate your positive feedback. We apologize for any inconvenience caused by the minor stains, and we assure you that we will address this promptly to maintain our standards. Regarding the pricing of the pots and pans, we understand your concern and will review our offerings to ensure they align with our guests' expectations. Thank you for bringing these details to our attention. We value your input and look forward to the opportunity to welcome you back for an even more satisfying experience in the future. Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Raquel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

jungoo

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8/10 ดี

Benjamin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Things I wish I had known
The staff was friendly and helpful. The bed was not the most comfortable, but was sufficient. We were disappointed there was no ice machine on the property and the only option was to fill the ice trays in our freezer for use the next day. Also, it is understandable that kitchen equipment needs to be picked up at the front desk, but for a one night stay shampoo should be available in the room without needing to request it from the front desk. The pre-packaged muffins, granola bars and coffee available in the lobby should not be advertised as “breakfast included”. Not a big issue but definitely not what we were expecting based on the description.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Patricia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked the friendliness of tge staff, the cleaningness of the room. And a quiet area
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Dear Patricia, Thank you for including Extended Stay America in your travel plans and reviewing your experience with us. We are delighted to read that you had such a wonderful experience with us, from our clean and quiet accommodations to your interaction with our hospitable staff. We take pride in providing a clean and welcoming environment, so it's great to know our efforts have paid off. It was a pleasure having you as our guest, and we hope that we are the first hotel you think of on your future visits to Bakersfield.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Shelby

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

David, South Bend

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a fairly new hotel, near to the freeway. It is not close enough that you hear the traffic, though. There are only a couple places within walking distance to eat, so best you have a vehicle. The rooms are large with kitchenettes, if you are planning a longer stay. Overall a nice place.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

michael

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was unable to get hot water in my room. Staff service was great and I otherwise liked the room, but not being able to be helped with the hot water is a bit of a dealbreaker.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 พ.ย. 2023
Dear michael, Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience you faced regarding the hot water issue. Your feedback is valuable, and we are actively working to address and resolve this concern promptly. We appreciate your kind words about our staff and the room, but we understand the importance of hot water for a comfortable stay. We hope you will allow us another opportunity to make it right on a future visit. Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Carlos

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023