บริเวณภายนอก

รีวิว อาเซเลีย โฮเทลส์แอนด์ซีเรสซิเดนเซส บาเกียว

3.5 out of 5

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 104 จาก 261 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 89 จาก 261 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 46 จาก 261 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 13 จาก 261 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 9 จาก 261 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Roberto, El Dorado Hills

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The property is on a hill and a short distance to the main road to access public transportation. The Hotel is clean in the lobby area but in the dinning area a noticed a dead fly on the window panes. The buffet breakfast is not so good. Bread is soggy at the bottom which seems to be stored in the refrigerator and heat. Cereal and muffin are stale. No air-conditioning so we have to open the windows and sliding door but it allows motorcycles exhaust, noise from people talking loudly, cigarette smoke and grill smoke all enter our room during the day and night. We checked out two days before we were suppose to and checked in the new airconditioned hotel next to it.
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Mary

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The skyline view room is has a nice view. The amenities inside the room was great. The staff and servers in the resto. were very friendly and polite. They are very helpful esp. if you have a disability. The cons - not convenient to shop or eat elsewhere. Generally, we would come back to this hotel.
เข้าพัก 10 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Vi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awesome stay! Thanks .🇨🇦

6/10 พอใช้

Archibald

เดินทางเพื่อธุรกิจ
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Arthur

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Tefilin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Central Location
Centrally located hotel. Buffet breakfast is a plus. Staff are helpful and provides great service. Room cleanliness can be improved.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Jimmy, Kissimmee

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Merilin

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Daechan

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

6/10 พอใช้

Leilani

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2020

4/10 แย่

mary eleanor

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is good
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 28 ก.พ. 2020
Thank you for your rating. Have a pleasant day!

10/10 ดีเลิศ

JM, Lo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Very cozy and clean room. The staff also were helpful. We loved the breakfast at kuya J. Thank you azalea.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 28 ก.พ. 2020
Thank you for your rating and valuable feedback. Have a pleasant day!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 12 ก.พ. 2020
Thank you for your rating.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not clean and no windows to breath on 6th floor
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 5 ก.พ. 2020
Your feedback is appreciated. We will work towards improvement. Thank you

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When I arrived at Azalea, they could not find my reservation through Orbitz. Then after 20 minutes, they found my reservation, but informed me that my room was given to someone. They pretended to give me an upgrade room, but it was really not. The room was really noisy at night from the fuctions downstairs, and the room was not noise proof. In the morning, my bed was very bright from the morning sun even with the curtains.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Azalea Hotel Baguio วันที่ 28 ม.ค. 2020
Your valuable feedback is duly noted and have relayed to the concerned department. Have a pleasant day.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 23 ม.ค. 2020
Thank you for your rating.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ambiance room we love the breakfast
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 23 ม.ค. 2020
We are happy that you enjoyed your stay with us.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
It was near the city
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Azalea Reservations วันที่ 1 ม.ค. 2020
Thank you for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

Rosemarie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Azalea Reservations วันที่ 1 ม.ค. 2020
Thank you for your rating.

10/10 ดีเลิศ

Jorge

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Azalea Reservations วันที่ 1 ม.ค. 2020
Thank you for your rating.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very nice place just some observations, a little far from downtown, wifi needed to be logged in very often and the flush of the toilet is not that efficient hence a waste of water
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 12 ต.ค. 2019
Thank you for your valuable feedback.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The room was not in the best condition. The bathroom made my room quite smelly, and it was really humid in the room.
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 12 ต.ค. 2019
Thank you for your valuable feedback. This will be addressed accordingly.

10/10 ดีเลิศ

WENSER

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 2 ก.ย. 2019
Thank you for your rating. Have a great day!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

The room is not so much organized and clean ... more wide opening for view of the room I feel like I'm in the cage
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

Dhaniela&Centen, Hayward Ca

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff are friendly
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 21 ส.ค. 2019
Thank you for your kind comment. Have a pleasant day.

10/10 ดีเลิศ

MB, NY

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff are superb in terms of customer service. Our car broke down & everyone was solicitous. Special mention to Noni who went out of his way to call the auto repair service & assisted us until he made sure our car was okay.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 13 ก.ค. 2019
Thank you for your kind rating. We look forward to have you as our guest again. Have a pleasant day!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
What is good about the property is you can cookyour own food.It You feel at home.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 3 ก.ค. 2019
Thank you for your feedback. We hope to host you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Raymond

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Azalea Baguio วันที่ 3 ก.ค. 2019
Thank you for your 10 rating. We appreciate this very much.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good : Convenient location, good service. Bad: They charged me for a Snickers that was not in the ref when we got there
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Santi วันที่ 17 มิ.ย. 2019
Thank you for your valuable feedback. We look into this. Kindly send your details to reservationsupervisor@azalea.com.ph . Have a pleasant day.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Azalea Hotels & Residences วันที่ 10 มิ.ย. 2019
Thank you for your rating. Have a pleasant day!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Jen วันที่ 11 พ.ค. 2019
Dear Valued Guest, thank you for taking time for giving us a positive review. We look forward to welcoming and serving you again on your next visit. Thank you for choosing Azalea Hotels and Residences Boracay as your alternate home in the Island.

6/10 พอใช้

Enrico, Manila

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Construction was going on, which was very noisy!!!! Room has no aircon so it gets very warm. I think the management assumes that there is no need for aircon in Baguio. But Baguio’s climate has changed! We really thought it is necessary to have alternative by installing aircon unit to their rooms. Bathroom was a little dirty. Food was great though! Staff were nice.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Azalea Hotels & Residences วันที่ 10 มิ.ย. 2019
Thank you for feedback. This is duly noted and has been relayed accordingly.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Azalea Baguio Team วันที่ 22 เม.ย. 2019
Thank you for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Azalea Team วันที่ 10 เม.ย. 2019
Thank you.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Azalea Team วันที่ 10 เม.ย. 2019
Thank you for your feedback. We hope to host you again soon so you will have a better experience.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Comfortable to stay for travellers. Worth the price!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Azalea Team วันที่ 10 เม.ย. 2019
Thank you.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
accessibility
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Jen วันที่ 20 มี.ค. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We look forward to welcoming you again on your next visit. Have a great day!

6/10 พอใช้

Robert

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
It’s location is very good. The online booking delayed the checking in
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Jen วันที่ 20 มี.ค. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We will work hard to fix the issue you experienced as we always strive to provide the best service to our guests. We look forward to welcoming and serving you again in Azalea Hotels and Residences Baguio!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staffs are polite, brkfast is excellent
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Jen วันที่ 20 มี.ค. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We look forward to welcoming and serving you again in Azalea Hotels and Residences Baguio!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Azalea Team วันที่ 10 เม.ย. 2019
Thank you for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Properties, None
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Jen วันที่ 20 มี.ค. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. :)

8/10 ดี

Ed, Hong Kong

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a great place to stay in Baguio - professional staff, great location.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Jen วันที่ 20 มี.ค. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We look forward to welcoming and serving you again in Azalea Hotels and Residences Baguio!

8/10 ดี

Aileen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Jen วันที่ 20 มี.ค. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We look forward to welcoming and serving you again in Azalea Hotels and Residences Baguio!

6/10 พอใช้

Eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No hot water til 3rd day when new room
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Jen วันที่ 20 มี.ค. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We will work hard to fix the issue you experienced as we always strive to provide the best service to our guests. We look forward to welcoming and serving you again in Azalea Hotels and Residences Baguio!

2/10 แย่มาก

Nina

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Booked it online on the day itself and should be guarrantted. Upon checkin they did gave away the room we booked. We were transfered to a nearby place
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Jen วันที่ 26 ม.ค. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we look forward to welcoming you again as we always strive to provide our best and quality service to our guests.

8/10 ดี

Maria Luisa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Jen วันที่ 26 ม.ค. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we look forward to welcoming you again as we always strive to provide our best and quality service to our guests.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019

2/10 แย่มาก

AndrewMorrison, Dundee

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were totally incompetent no idea from management how to run a hotel staff were running around like headless chickens large queues at breakfast had 1 coffee in 5 days due to not wishing to wait for 30 minutes in queues but paid for 5 days breakfast definitely not for 5 star travellers would be totally frustrated with this hotel well below standards perhaps only for locals definitely not for international travelers very poor customer service and amenities
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2018