บริเวณนั่งเล่นที่ล็อบบี้

รีวิว โรงแรมกรุงศรีริเวอร์

4 out of 5
โรงแรมกรุงศรีริเวอร์
27/2 หมู่ 11 ถนนโรจนะ, ริมแม่น้ำ, อยุธยา

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 35 จาก 124 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 52 จาก 124 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 26 จาก 124 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 9 จาก 124 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 124 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Saereetawat

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Pongpat

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ANANTACHAI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เส้นทางสะดวกในการเข้าพักดีมาก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก สหัทยา วันที่ 13 มี.ค. 2022
ขอบพระคุณค่ะ

8/10 ดี

vorapong, ไทย

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เดินทางพักผ่อนสบายๆ
สถานที่สะดวกสบายและสอาด มีที่จอดรถเพียงพอ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก ขวัญ วันที่ 4 ส.ค. 2019
เรียนแขกผู้มีอุปการคุณขอบคุณมากสำหรับความคิดเห็นของคุณ หากมีเกียรติและยินดีที่เราสามารถให้บริการแก่คุณ เราหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคุณจะพึงพอใจกับบริการที่มอบให้กับคุณและคุณจะให้เกียรติเราด้วยการเยี่ยมชมของคุณอีกในอนาคตอันใกล้ คำแนะนำและความคิดเห็นของคุณมีค่าอย่างมากสำหรับเรา ดังนั้นเราจะ ขอบคุณถ้าคุณจะแบ่งปันความคิดของคุณกับเราเกี่ยวกับวิธีที่เราสามารถปรับปรุงเราหวังว่าจะได้ต้อนรับคุณอีกครั้ง ขอแสดงความนับถือ ขวัญเรือน ฝ่ายสำรองห้องพัก

8/10 ดี

Miki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Nick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful old timey style room. It was very nice and clean, however it did feel a bit out dated. The bed was stiff and sheets were scratchy. The shower took awhile to heat up, and the air was slow to cool. There was also a loud band playing outside until around 10-11pm. It's a wonderful property, but in desperate need of updates.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

katsuto

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
設備は普通ですが、スタッフが全く挨拶しないのには、驚いた! こちらから挨拶しても、挨拶が返って来ないホテルは初めて。 何故このホテルが四つ星ホテルと記載されているのか、わからない。 微笑みのタイとは無縁のホテルでした。 (K.M)
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Andreas

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ein sehr gutes Hotel mit tollem Preis Leistungsverhältnis. Frühstück mit sehr guter Auswahl. Zwei kleine negative Punkte 1. Schade dass es kein einziges Zimmer mit Balkon gibt. 2. Der Pool ist sehr sehr sehr kalt gewesen.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

jack

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location was great. Good was delicious and very nice view of the river.pool and work out area was great!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

John

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Large conference type hotel , clean , efficient, convenient , bed uncomfortable tho ! Very hard but in negative way . Breakfast good and location good
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Timothy

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pitiful western choice's for breakfast in the Pa Sak Coffee shop restaurant. Lazy room service, had to ask for teabags and to replenish the water. The bathroom appears to be upgraded as from the previous reviews which is a positive but the beds and pillows are very hard and uncomfortable. The Lieto restaurant and Pub is closed. The Chinese restaurant Gu-Cherng is excellent. The traditional thai restaurant Suan Rim Num is in an outdoor area which is nice at night. Another positive were the young man and woman who made great cocktails for us at the small cafe/bar in the Lobby area. All restaurants open at 5pm and we couldn't see any lunch availability. The reception staff are incredibly rude and unhelpful. Total waste of time asking them about anything, you may as well go and ask the Tuk Tuk drivers on the road because they are helpful.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Joakim

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Friedrich

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

LORENA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Peter

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable and good value for money
Great location for the station, and good value for money. Breakfast was good with a mix of western and Thai dishes and a egg/ omelette option. The pool and gym was fine for us and the front office staff very helpful.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

PANYAPORN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Andreas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A really nice hotel not far from the train station. I've been here for the 2nd time now and would book it again at any time. Another thing to mention would be that staff is super friendly. For that alone 5 stars
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Brian

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Jose

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a great stay. Love the pool, lobby area and outside area near river.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

KINYA

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
立地条件が良い。王宮など近い。
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Suraphongs

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, on river bank. Varieties of food for breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

ZHENWEI, fujimi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
アユタヤには普通以上と思うが、シャワーの水圧が弱すぎます
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Lucia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We thoroughly enjoyed our stay. Breakfast and dinner are excellent at this hotel. We love their food.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

David

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Catering mainly for Asian tourists as reflected in the buffet breakfast. Bathroom dated with a plastic shower screen on a shower in the bath tub,which took an age to drain,as did the sink. Staff generally not the friendliest although it was impossible to tell if they were smiling as they were all fully masked up a year after the rest of the world stopped wearing them

10/10 ดีเลิศ

Nils

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Super
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

katherine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ROBERT ALAN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was very pleased with our room and the free buffet breakfasts were sufficient, although not the best selection I've ever had. Our room wasn't the cleanest and the floor could have used a mopping now and again, but over-all it was large and comfortable and inviting, especially after spending the hot and humid days touring all the ancient temple ruins that Ayutthaya has to offer. I enjoyed the wonderful infinity pool located on the 5th floor, as it was cool and refreshing after our day-long temple ruin tours.

6/10 พอใช้

Takahiro

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

Steven

เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Run down, noisy, dirty hotel
Run down, noisy, dirty, room needs thorough deep clean, reception took no notice of room requests, which your would expect from a supposedly fourbstar hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Elmar

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overdue for a renovation
Krug Sri River Hotel is definitely showing its age, and is way overdue for a renovation. Rooms still have bathtubs instead of walk-in showers. Electric outlets are a rarity, so charging your devices is a hassle. Carpets in the hallways are old, wavy, and dirty. But one of the biggest nuisances is the fact that the elevator does not come down to the 1st floor in the evening. This is probably for security reasons, but a big inconvenience if you dine in the restaurant and have difficulties climbing stairs.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Myron

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast was excelle t

8/10 ดี

shaun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great views
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Anthony

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing staff and view of the river
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Gilbert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Jonas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
For a one night stay the hotel serves it purpose. It is a little out dated and need some attention, but the location, parking etc.. was excellent! The restaurant was a little on the upside, both price and food wise, so a lot of money but on the other hand also good food.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก sahataya วันที่ 13 มี.ค. 2022
Thank you.

8/10 ดี

Kenneth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location , staff and Breakfast
Hotel Staff excellent, food was great, room and hotel very clean. My only suggestion would be that certain areas need refurbishing such as the bathroom which are way past their best days
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

Hervé

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel tres agreable
nous avons suivi Loi Kratong au restaurant de l'Hotel.Tout etait parfait..Nous reviendrons
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2021

8/10 ดี

YUZO

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Sahataya วันที่ 11 มี.ค. 2021
Thank you for your comments and rating of our hotel. We will keep our standard and improve our service.

4/10 แย่

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I have marked down on service... 1) Dining, only the Italian restaurant open (understandable and not a problem). Presented with and chose from the Italian menu. During the meal, it was noticeable that Thai customers were reading from a different menu. It transpires, three menus were available, Chinese food, Italian food and Thai food. The waiting staff decided that because I spoke English, I wanted the Italian menu. At no point were we informed of the options. 2) Despite the Hotel highlighting staff speak Thai and English, whenever I spoke (to the staff) they immediately looked at my wife (she is Thai) conversed with her and totally ignored me. 3) Checkout, I did it solo and was left standing (for what seemed an eternity) whilst the receptionist tried to contact somebody to check the room. Whilst waiting, a Thai person requested check out, they were spoken to and invited to take a seat whilst the waiting for the room to be checked. We have been married 14 years and I know the difficulty my Thai wife has had conversing in English. I struggle trying to learn conversational Thai - here's the thing, conversing is the way to improve spoken language skills, particularly with a native speaker. Please do not bother apologising, it will only make you feel better. I have no intention of darkening the doorways of this Hotel.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020

8/10 ดี

William

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Hotel , great view on the river
Wow what a great place, great staff amazing breakfast buffet and clubs on site , I’ll be back definitely 👍
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Anthony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable and convenient
Lovely hotel with friendly and helpful staff. Great place to stay if you are visiting the local temples.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Ae วันที่ 6 ธ.ค. 2019
Thank you. We will improve our service.

6/10 พอใช้

george, Nagoya

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
テレビの電波環境が悪くノイズだらけの画面しか出ない。ドライヤーの電源の接触が悪くなかなか動作しない。
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 16 ก.ย. 2019
Dear Value Mr/Ms, Thank you very much your feed back. We will improve our service of Radio , Hair Dryer ,Electric System and keep our standing for the better service. Your suggestions and comments are very valuable to us. We look forward to welcoming you again Best regards, The management of Krungsri river hotel

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hôtel à rénover
Hôtel correct qui mériterait une rénovation. personnel nombreux mais peu efficace et ne comprenant pas l'anglais. Petit déjeuner quasi vide à 9h30 alors qu'il est servi jusqu'à 10h00. Restaurant italien à éviter mauvais desserts en particulier malgré le tarif élevé (garniture fruits non decongeles
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Kwanreun S. วันที่ 13 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest, It was a pleasure welcoming you to Krungsri River hotel recently. Thank you for your kind comments on our services and hospitality. We truly appreciate your time. And we regret to have learned that our service did not meet your expectation. Please accept our sincerest apology for any Inconvenience s our services may have caused you during your stay. Your suggestions and comments will be addressed and appropriate actions will be taken to prevent any occurrences in the future. Should you have any further comments, We will be grateful if you could share them with us. We thank you for your patronage and comments, and we hope that you will allow us to make amends and will give us the opportunity to be of service to you for your next visit. Sincerely yours, Kwanreun S. Reservation Officer

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

Kimiさん, 京都

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
駅に近く 川沿いに建っていてとても良かった! コンビニも近くにありました。プールは早朝から空いていて 早く着いてリフレッシュも可能 部屋が空いていれば 到着すぐに部屋にも入れてくれました
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Kwan วันที่ 4 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for you feedback. If is with honor and pleasure that we could be of service to you. We will be grateful if you would share your thoughts with us on how we can improve our service. We look forward to welcoming you again. Sincerely yours, Kwanreun S. Reservation Officer.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフが親切で駅にも近かった
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Kwanreun S. วันที่ 28 ก.ค. 2019
Dear value guests, Thank you very much for your feedback. If there is honor and pleasure that we can provide for you We sincerely hope that you will be satisfied with the service offered to you and you will honor us by your visit again in the near future. Your suggestions and comments are very valuable to us, so we will Thank you. If you will share your thoughts with us about how we can improve, we look forward to welcoming you again. Sincerely, Kwanreun S. Reservation