ตู้เย็น, ไมโครเวฟ

รีวิว Sam Family Home

3 out of 5
Sam Family Home
43 Carder Court, Auckland, Auckland

รีวิว

5.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 1 จาก 4 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 1 จาก 4 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 0 จาก 4 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 4 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 4 รีวิว" "

6.0/10

ความสะอาด

5.6/10

พนักงานและบริการ

5.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Firstly we had to chase up the owner for the key code, Sam had not forwarded this. The apartment had a musty/damp and cooking smell to it. Open bowls of food in the fridge exuded further odours. We were given only one towel to share, the bathroom was not of a cleanliness standard for Air B& B There was no ventilation apart from opening a balcony door which was necessary for overnight. We had to search for a bed cover as the one left provided very little warmth.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Sam วันที่ 11 พ.ค. 2019
The guest did not read any guidelines/policy of our accomodation and key sharing policy.The facility offers guest to cook, when there is cooking so will be a little leftover smell.We are 5* rated accomodation in Air B&B.The guest without our knowledge started using the duvet which had no cover , where as the queen duvet with cover was given in the wardrobe of the room.They were reluctant to pay for the shuttle service , I dropped them free in the morning 5:00 am and the man was really rude with the behaviour.After they left , the room and bathroom was full of hair .

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Welcoming hosts, friendly and helpful. Not as private as I would like.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No blankets provoded except bed sheet that was used as blanket. Arrived at 7pm and was told not one kitchen for coffee tea after 10pm. Room had towels that belonged to the house owner. At checkout was ask why we used four towels for one night but we were three adults and a baby. Whole night was ruined unable to breathe. House owner was asking for more money to be paid directly to him. Would never live in this address.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Sam วันที่ 19 มี.ค. 2019
The guest is one of the most unplanned traveller I had experienced . Initially booked for 2 adults, it was last minute booking . I called the guest once I had received the booking and realised three adults. I minntioned about the extra charge per person and she confirmed she will pay on arrival.During that time she hide the fact that they were travelling with a three month baby.Requested for a parking and that was arranged for free . Late check in that was arranged as well. After checking in before paying the money she called Expedia for 45 mins just to confirm the price and Expedia confirmed ten extra price to pay to the hotel and Expedia reimbursed her. As a hotel I would have cancelled the booking as she had hide the truth to save money but as a service gesture I served and tried my best to accomodate the request . That night they brought inconvenience to other guest who stayed here.While they left pampers were all over and extra cleaning and used few extra towels without consent . Those usage was not charged. Probably they will learn next time how to use correct info to have a pleasant stay and making it a harmonious relationship.

10/10 ดีเลิศ

TUSAR

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Sam วันที่ 13 มี.ค. 2019
Thanks for your feedback.Hope you have enjoyed your stay.