สแตนดาร์ดอพาร์ทเมนท์, 1 ห้องนอน | บริเวณนั่งเล่น | ทีวีจอแบน

รีวิว Bianco off Queen

4 out of 5
Bianco off Queen
2 White Street, Auckland

รีวิว

5.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 81 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 229 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 280 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 244 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 170 จาก 1004 รีวิว" "

6.2/10

ความสะอาด

6.4/10

พนักงานและบริการ

6.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก James วันที่ 9 มี.ค. 2020
thank you

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก james วันที่ 8 มี.ค. 2020
thank you

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
The hotel was pretty central within Auckland, easy to find. The security deposit of $150 actually takes at least 3 weeks to go back into your bank account...not 3-5 working days as we were told.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก James วันที่ 8 มี.ค. 2020
thank you

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location, good bed and nice view. Room safe was broken. Televison had to be hooked up, bathroom light was burned out. Overall a good place to stay. Staff was responsive.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก James วันที่ 17 มี.ค. 2020
thank you, safe travels

8/10 ดี

Dani, Melbourne

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Decent apartment to stay at. Did not like sharing balcony with the room next door, that was not mentioned anywhere.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก James วันที่ 17 ก.พ. 2020
thanks

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property was not for me. I did not feel safe with it's location or the layout of the property. It was generally run down and tatty. This property is mainly either for long term stay or people own their own unit (tenants).
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก james วันที่ 14 ก.พ. 2020
thanks for the review

8/10 ดี

Atle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก james วันที่ 15 ก.พ. 2020
thank you for staying with us

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All basic amenities included. Clean and well maintained.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก james วันที่ 14 ก.พ. 2020
thanks

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location and ability to park car prior to 2pm check in and a little after check out was awesome
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก james วันที่ 10 ก.พ. 2020
Thank you for staying with us and safe travels

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I really liked the layout of the apartment and the cleanliness
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก james วันที่ 9 ก.พ. 2020
thank you and safe travels

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก James วันที่ 4 ก.พ. 2020
thank you for staying with us

8/10 ดี

J

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Appropriate place to sleep, nothing special about the hotel
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก James วันที่ 21 ม.ค. 2020
thank you for staying and taking time to post a review

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Prettig personeel bij de receptie. Wasmachine was stuk in apptm, toen is de was voor ons gedaan! We sliepen aan de achterkant, daar was ‘s nachts geluidsoverlast: praten, harde muziek. Dit was het enige minpunt hier.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก James วันที่ 12 ม.ค. 2020
THANK YOU

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Prima plek! Goede bedden, we mochten wat later uitchecken, schoon. Alleen jammer dat er alleen uitzicht op binnentuin was, we konden geen lucht zien vanaf ons balkon op 1 hoog.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Jassy วันที่ 26 ธ.ค. 2019
Hi thanks for taking the time to write a nice review, much appreciated Regards Jaspreet Singh Remove

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great property - good welcome - clean rooms - good location
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก james วันที่ 21 ธ.ค. 2019
many thanks and safe travels

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 21 ธ.ค. 2019
many thanks and safe travels

8/10 ดี

mandy

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก james วันที่ 8 ธ.ค. 2019
thank you for the feedback is it possible to provide more information so we can rectify? Regards James Cowan General Manager

8/10 ดี

Tony

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก james วันที่ 8 ธ.ค. 2019
Thanks for staying with us and safe travels

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 5 ธ.ค. 2019
Hello, is it possible to have further information so I can action any of your concerns? Regards James Cowan General Manager

6/10 พอใช้

Masaya

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
good location, very clean, friendly staffs. would love to stay again in the future
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 25 พ.ย. 2019
That's great thank you, safe travels Regards James

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
liked how it had a balcony and kitchen utensils. Comfortable beds. clean and good location. Didn't like how the hall ways smelt and parking was expensive. Also should say somewhere that you need ID of the person that booked the accommodation.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 24 พ.ย. 2019
Thank you

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible smell from the cleaning products they use. We stayed for two nights and asked for our room to be serviced. They changed most towels and gave us more body wash but they did not get rid of the kitchen rubbish or make beds. There was tea and coffee but no jug. Room was cold as there was minimal natural light.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 23 พ.ย. 2019
Greetings and thanks for the reply We only do a mini service on the second day of your stay, The full service is completed on day 4 of your stay I hope this explains the system better for you Regards james (gm)

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
It was ok, clean and tidy. But the escalator lift kept me up, the bing before door opens. All night, so hopefully you could get tgat sorted Regards Che
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 23 พ.ย. 2019
Greetings and thanks for this review. we are asking the elevator company to stop the lift bell. Safe travels and thanks for coming to stay

10/10 ดีเลิศ

Craig, French Polynesia

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Property had everything you need but would be nice to have a vending machine with water and others for the property
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 20 พ.ย. 2019
Thanks Craig for the suggestion Regards James

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก james วันที่ 19 พ.ย. 2019
Thanks for writing a review Regards James

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Staff very friendly and helpful Room seemed a bit tired and the bathroom wasn’t very clean
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 10 พ.ย. 2019
thank you

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 10 พ.ย. 2019
Thank you

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great functional little apartment. Was a bit further away from the main part of the city than I would have liked.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 4 พ.ย. 2019
thanks for taking the time to write a review and coming to stay with ua

10/10 ดีเลิศ

Jodie

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 30 ต.ค. 2019
Thanks fort he review. Safe travels James

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hallways and room were smelly. Broken furniture, large damp spot in dining area. Smoke fumes in hallways and lifts. Very noisy, fairly seedy neighbourhood. Bedding requests not conveyed.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 27 ต.ค. 2019
Good afternoon, I am sorry about this bad experience. Could oyu please let me know the room number you staye dion so I can investigate this? Regards James (GM)

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Price was right, right in CBD, good size buget apartment for two people. Free internet yes! Helpful person at 24 hour reception. Some of the power points - one at kitchen bench and one behind main bed were not usable just could not get the plug into the socket. The lamp light needs replacing in main room. The TV remote was not working but was sorted within 20 minutes. Basic TV channels, washing machine and dryer were a bonus. I would definately book again if price is right.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Management, Bianco Off Queen วันที่ 24 ต.ค. 2019
Kia Ora, Thanks for the valuable feedback and apologies for the little inconvenience which you had during your stay , will make sure everything goes well next time . Looking forward to host you again. Kind Regards

6/10 พอใช้

Nigel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
$35 to park a car!
The building needs renovations. The charge for car parking is excessive.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก james วันที่ 27 ต.ค. 2019
Hi Nigel thanks for the review. Car Parking in Auckland is expensive ( street parking is $4.50 per hour) and some hotels are $55 per night. I think our rates are standard for the city. Thanks for staying with us, safe travels Regards James

4/10 แย่

Briony

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice staff but below-standard facilities and room
The staff were really nice and helpful. Unfortunately the actual room and facilities were not up to standard, and so I don't think I will be staying here again. There were signs up on every door but ours about a flood contamination, hazard zone etc. which made me wonder how our room could possibly have escaped damage, and how we were allowed to be staying in it. One elevator was out of order. There was a big stain on the carpet in one bedroom. One lightbulb in the bathroom wasn't working which made the room very dark, and the curtain didn't completely pull around the shower area, meaning that most of the bathroom floor got wet. The TV had bad reception and the resolution was set up incorrectly so that it cut off parts of the channel/show. There were only about 3 or 4 channels. The extra blankets had old food stains on them so clearly hadn't been washed recently. The dining table was sticky and not properly clean. Also, it would have been nice to have a few more basic supplies such as a teatowel and a box of tissues. For the price we paid, I don't think it was very good value for money, and the only thing that this place had in the positive column was a good location and friendly staff. It's a shame but I will likely not return here unless I know that these problems are corrected.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก james (gm) วันที่ 5 พ.ย. 2019
Hi Briony apologies for these issues and we are thankful for letting me no about these. Please feel free to contact me if you are intending a return trip

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was really gutted with this stay. I was in Auckland for the marathon and had little sleep or comfort so it effected my run 😞. I rated the bathroom dirty due to black mold, hair in shower and something sticky on drawer handles, and got a call from the on duty manager at 10pm (I was asleep) about it and we agreed it'd be looked at in morning and then he knocked on door half an hr later, persistently. Which was inappropriate, weird and actually intimidating. Then a cleaner turned up the next night after I was out all day and interrupted my only couple hrs actually there and awake. Then the immediate neighbour's had a party from 6pm with music and talking so loud I couldn't hear my TV or sleep. Management did talk to them. But the lower level of noise only latest 15 mins, several hours later it did quieten cos they went out. There were also a lot of broken and worn things, the security chain on the door, which I felt I needed!, broken wheels on oil column heater (the only heating, which seemed an odd option), one socket didn't go in bedroom and there were no sockets near head of bed so couldn't charge phone overnight beside bed. Towel rail had broken bracket fixing it to wall. Any the TV didn't work. Thankfully my brother was dropping me off and he sorted that. And communication was bad. I rung ahead to book late checkout. Had to re book when arrived. Then got a call on the day telling me I had to be out. So had to explain again. All just too hard.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 29 ต.ค. 2019
Thank you for taking the time to write your review and I am extremely sorry for the disruptions. I did try to contact you and left you a note under the door Kind Regards James GM

2/10 แย่มาก

John

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
do not stay here
Very dodgy neighbourhood, stayed 7 nights, every night fighting arguing screaming and smashing bottles, photos on line are not accurate, fresh towels every day, no cleaning though, opened the washing machine and found someone elses underwear in the machine. wifi almost non existent
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก James GM วันที่ 18 ต.ค. 2019
Hello John, apologies for the problems at the hotel. We updated all our images on line last week so they are now current. We do a mini service every day which is the towels and a full service on the 4 day. We highlight this in the welcome letter. As for the noise on the street if you had asked we could have moved you to another room. Thank you ofr the feedback I will pass onto my team Regards James GM

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was a cleaning chemical or something in the hallways that caused me to have a massive allergic reaction
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก James วันที่ 13 ต.ค. 2019
Hello, I'm very sorry about that are you able to contact us to explain where this occurred? Regards James

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก James GM วันที่ 24 ก.ย. 2019
Thanks for the review

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 20 ก.ย. 2019
Thanks for your review

4/10 แย่

Simene

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 17 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ก.ย. 2019
Thank you for staying with us and generally an enjoyable stay with us

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ก.ย. 2019
thanks for the review

6/10 พอใช้

Wayne

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Poorly organized service, late having room ready then tv not working, some lights not going. Lots of street nice and fans. Close to CBS was good.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก James Cowan GM วันที่ 10 ก.ย. 2019
thanks for the review Wayne

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
朝到着したため、荷物を預かって頂き観光に行きました。 チェックイン時間を過ぎたため、ホテルへ戻ると何故かわたしの部屋の鍵がなく…?部屋を用意するので5分待ってほしいとのこと。しばらく待っていたのですが一向に声をかけられず、10分ほど過ぎてからもう5分待ってと。結局20分くらい待ちました。 やっと部屋に入れたと思ったら、今度は掃除がしてありませんでした…。 もう一度フロントに戻ると、確かに掃除をしてない部屋だった、これから掃除をするから1時間くらい外を歩いていて!とのこと…。観光し尽くしたし疲れていたので早く横になりたかったのにまだ部屋に入れないのかと…。結局掃除もまるまる1時間かかり、ていねいにやってくれるのはとてもありがたいのですが、疲れてホテルに帰ってきてから部屋に入れるまで結局1時間半ほどかかりました……。 スタッフはみんな感じはすごいいいのですがとても疲れました。その他はよかったですが、わたしが泊まった部屋は暖房がなかったため、夜寒かったです。
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก James COwan GM วันที่ 10 ก.ย. 2019
Thanks for the review

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Communication was abit difficult.We booked for 4 adults but when we got there there was only 3 beds.Apparently it was my fault that i had booked a 3 bedroom room even tho i had asked for 4 beds.Dont know what the others are like but our room could do with a few dollars spent on it.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก James Cowan, General Manager วันที่ 4 ก.ย. 2019
Greetings, can you please advise your booking number as I wish to follow up on your issue. Please message me back through expedia

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great service, helped when wifi didn't work in the room. Hard to find parking when you first arrive to register
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Raj วันที่ 8 ส.ค. 2019
Kia ora , Thank you for taking out time to review our hotel, First and foremost I want to sincerely apologize regarding the issue you have faced during your stay. . Once again thank you for your time, we look forward to seeing you again in the near future. Sincerely, Team Bianco.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก The Management at Bianco วันที่ 1 ก.ค. 2019
Kia ora, Thank you for taking out time to score our hotel, we endeavour to provide the best possible service and we are pleased to hear that you enjoyed your stay at Bianco Off Queen. We look forward to seeing you again in the near future, once again thank you for your time. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

EmVee

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was good too get that time off free from life warm bed room was good
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Management, Bianco Off Queen วันที่ 17 มิ.ย. 2019
Kia ora EmVee, Thank you for taking out time to review our hotel, we endeavour to provide the best possible service and we are delighted to hear that you were pleased with price and the location of Bianco off Queen. We would like to say thank you for such a positive feedback and we hope we will see you again in our hotel.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms are clean and tidy. Convenient location with restaurants and shops that are few minutes walk. Walking distance to Sky City. There was a note when we checked in reminding us to minimise noise after 10pm. However, on weekend nights we were there, one unit sounds like they’re having a party and screaming out. I’m not sure if they’re permanent tenants but the reception didn’t seem to care. It was hard to sleep with the noise. Despite of that though, we were happy with our stay. No air con but they provide fan, heaters and blankets.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก The Management at Bianco วันที่ 15 มิ.ย. 2019
Kia ora, Thank you for taking out time to review our hotel, we endeavour to provide the best possible service and we are delighted to hear that you were pleased with the location and the room of Bianco off Queen. Next time inform at the reception regarding the noise and we can call noise control. We look forward to seeing you again in the near future. Sincerely,