ห้องสวีท, หลายเตียง, ปลอดบุหรี่ | เครื่องนอนระดับพรีเมียม, ตู้นิรภัยในห้องพัก

รีวิว โรงแรมแคมเบรีย ดาวน์ทาวน์ แอชวิลล์

3.5 out of 5

รีวิว

9.6

ไร้ที่ติ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 815 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 137 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 27 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 17 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 8 จาก 1004 รีวิว" "

9.8/10

ความสะอาด

9.6/10

พนักงานและบริการ

9.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

JENNIFER

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 1 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Nancy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and employees were very efficient!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Wayne

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent stay!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Shelley, Lockport

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

WILLIAM F

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Jay

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great views, nice room, great staff.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 25 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Aimee

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed in a spacious 2 bedroom king suite with a huge balcony with a view to the mountains. Great water pressure, comfy beds, lots of space. It rained the whole time we were there so we didn’t get much use of the balcony but it was fabulous! Highly recommend staying here. This hotel is right in downtown, walkable to bars and restaurants, valet parking. Everything I had hoped
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 24 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Larry

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall a well cared for hotel. Excellent staff and associated amenities. Valet parking option very efficient and reasonably priced.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 23 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Aimee

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

8/10 ดี

Linda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff very friendly, including front desk, restaurant and parking valets. Highly recommend this hotel.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Tony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Patrick, Genoa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Nicole L.

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location was great and convenient to everything. Valet parking was fast!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Lisa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 6 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Mark

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place. Excellent staff. Clean and well maintained. If I had to make any negative comment it would be the low water pressure, but other than that it was outstanding.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Jay

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place is wonderful.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

8/10 ดี

Malynn, New Market

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Conveniently located to restaurants, bars and shopping. Has a rooftop bar that we enjoy.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 3 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Sergio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Yes
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 3 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Gwyn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyone was extremely helpful and nice. Will definitely be staying here again.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 3 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Raha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 3 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Gregory

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No thanks
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 30 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Wendy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay. Nice, clean hotel and rooms.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 30 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Pam, Rockvale

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My daughter and I had a wonderful stay! Very helpful and kind staff.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 29 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Blake

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A wonderful place to stay and enjoy Ashville. The views from our 12th floor room were amazing and the staff were all outstanding.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

SUSAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location, lovely room. Really enjoyed our stay.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Kimberly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Warm welcome and room was clean with nice views.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Jada

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was perfect! Amazing staff
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Julia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Karen

เดินทางกับครอบครัว
We had a great stay-everything was perfect!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Holly

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All the staff were extremely friendly and responsive. The location was perfect for walking around the city.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Sheryl

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was uniquely designed and comfortable. The staff is very friendly and welcoming! Good job!!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

8/10 ดี

Kristen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Jill

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

8/10 ดี

Susan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice staff, appreciated the sparkling wine at checkin. Lighting in room, especially in the bathroom, is terrible. Consider setting up a coffee station (not Keurig) in the lobby, to save people from having to go to restaurant for that.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 10 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager Cambria Hotel Downtown

8/10 ดี

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 7 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Judy, Douglasville

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great propert!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 4 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

6/10 พอใช้

Thomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 4 มี.ค. 2024
We appreciate that you took the time to leave us a rating! If you would like to share more details about your stay, please send us a message. Thank you!Daniel Campbell, Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

BRIANA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay and right in the middle of everything for walking. Beautiful views of the blue ridge mountains and enjoyed Hemingway’s on the 4th floor.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 25 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Seila

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Super unique rooms with amazing shower
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Brian

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Exceeded my expectations
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Scarlet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Ormond, Marietta

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The service was great. Prompt response to issues, friendly and helpful. Very clean, safe hotel. Nice room and bathroom layout, bed facing out to the town and mountains.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 7 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Rachel, Blacksburg

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location, clean, modern hotel. Walkable to great shops and restaurants
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Kimberly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Max

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a lovely stay. Everyone from the front desk to valet to the housekeeping staff were top notch and so nice. Looking forward to our next stay!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Paula

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Angelique

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 29 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Adam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 29 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville

10/10 ดีเลิศ

Robert

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Daniel Campbell วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Daniel Campbell Assistant General Manager, Cambria Downtown Asheville