บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมในสนามบินสคิปโฮล เรเนซองส์ อัมสเตอร์ดัม

4 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 568 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 300 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 72 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 30 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 32 จาก 1002 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

SHANE, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice & New Hotel . 15 -20 Minute from Airport.... Due to Busy Airport and Many Hotel Shuttle Bus Stop,, Make Sure you wait in the Correct Shuttle Bus Stop. Nothing to eat or do nearby Hotel.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Maaike Huisman วันที่ 17 ธ.ค. 2018
Dear Shane, Thank you for choosing Renaissance and for taking the time to provide us with your feedback! We are happy to hear that you have enjoyed your stay at our hotel and we hope to welcome you back soon at Renaissance! Kind regards, Maaike Huisman Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel

8/10 ดี

MITA BHATTACHARYA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Stacey, Leduc County

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location and appreciated the shuttle option for the airport.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

marcia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
To be honest they need a bellman for luggage. Always keep a copy your reservation because they almost charged me 35 dollars more than what Expedia quoted..it did rectified..Other than that it was okay..
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Sheryl A

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed in this airport hotel overnight after a cruise and before flying home. Very nice and extremely comfortable rooms. Nice free shuttle to the airport.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

billy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We arrived really early from the States to check in at hotel but check in isn’t until 3 pm? The hotel staff went out of there way to help us get to our room asap.Young lady running the restaurant was equally helpful? We initially arrived to early to check in she allowed us access to restaurant for beverages and breakfast which was over the top. Everyone was so nice and helpful. Awesome experience in customer service and great hospitality. Highly recommend.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Sylvia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was a good size and modern throughout . A great size shower. Front of desk staff very helpful and the choice of breakfast was very good … especially the omelettes.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Vinita Vilas, Frankfurt

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Ezhilselvi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms were clean, bed was soft and comfortable. Bathroom was spacious and clean. Staff was amazing and airport shuttle was very convenient.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Maria, Bradenton

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful property. Great staff!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

john

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Josephine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed the night before flying out early morning the next day and the airport shuttle provided was very convenient and on time! The rooms were also very nice and had a large bathroom. Hope to stay here again!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jeff

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to airport, shuttle was great perk. Dining was really nice experience as well!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Carlota Ruiz - Reservations Specialist วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Jeff, Thank you very much for your amazing review!We look forward to welcoming you once again at Renaissance Amsterdam Schiphol Airport.

10/10 ดีเลิศ

Takahiro

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Mr Takahiro,On behalf of the entire team, I would like to thank you very much for your recent stay with us and for taking the time to evaluate your experience!We are delighted to see you had a great stay with us.Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Russell

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In recent years I have had one-night stays at several hotels close to Schiphol, and this one is my favorite. My requirements have been quality accomodations, dining on site, and a good shuttle service to the airport. The Marriott Renaissance gets top marks in those three categories. My only complaint is minor, and to me, it was surprising. One of my anticipations under these circumstances is to finish a meal with an excellent local cheese. They had only one French variety to offer.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Carlota Ruiz - Reservations Specialist วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Russell, Thank you very much for taking time in reviewing our hotel. Your review will be shared with the rest of our team. Hopefully we can welcome you soon again!

8/10 ดี

HECTOR

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The silence of the place
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Mr Hector,Thank you very much for staying with us and for taking the time to evaluate your experience.I am happy to see you found our rooms very quiet but on the other hand we are sorry to see we did not fully met your expectations. I will kindly ask you if you can share some more detailed information with us, would be amazing so we can take your feedback as a learning moment.We are truly hoping to have the opportunity of welcoming you back in the near future.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Pritesh

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Mr Pritesh,On behalf of the entire team, I would like to thank you very much for your recent stay with us and for taking the time to evaluate your experience!We are happy to see you had an excellent stay with us.Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

javier

เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Javier,On behalf of the entire team, I would like to thank you very much for your recent stay and for evaluating your experience with us.We are happy to see you had a great stay with us!We are looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

8/10 ดี

Vladimir

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Tiago Rodrigues วันที่ 20 ม.ค. 2024
Dear Vladimir, Thank you very much for your recent stay and for taking the time to leave us a review. We are glad to see you have enjoyed your stay with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards

8/10 ดี

Melanie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice but lacking
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Tiago Rodrigues วันที่ 20 ม.ค. 2024
Dear Melanie,On behalf of the entire team, I would like to thank you very much for your recent stay at our Hotel and for taking the time to evaluate your experience with us.I am sorry to learn that we have not fully met your expectations. We can take your feedback as a learning moment and improve our guest experience in the future.Thank you very much!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards

10/10 ดีเลิศ

sumin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tiago Rodrigues วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Sumin, Thank you very much for your recent stay and for taking the time to leave us a review. We are glad to see you have enjoyed your stay with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards

8/10 ดี

KAMIL

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Tiago Rodrigues วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Mr. Kamil,Thank you for taking the time to share your recent experience with us. It is through guest feedback that we are able to improve our services.I am sincerely sorry to hear that our facilities did not fully meet your expectations.I hope that, overall, you had a positive experience, and I hope to see you once again.Warm Regards

10/10 ดีเลิศ

Anntionette

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very pleasant place to stay.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Tiago Rodrigues วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Anntionette, Thank you very much for your recent stay and for taking the time to leave us a review. We are glad to see you have enjoyed your stay with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards

10/10 ดีเลิศ

maxine

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tiago Rodrigues วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Maxine, Thank you very much for your recent stay and for taking the time to leave us a review. We are glad to see you have enjoyed your stay with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards

10/10 ดีเลิศ

Daniel R

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tiago Rodrigues วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Mr. Daniel R,Thank you very much for your recent stay and for taking the time to leave us a review. We are glad to see you have enjoyed your stay with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards

2/10 แย่มาก

Steffi

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tiago Rodrigues วันที่ 20 ม.ค. 2024
Dear Steffi,On behalf of the entire team, I would like to thank you very much for your recent stay at our Hotel and for taking the time to evaluate your experience with us.I am sorry to learn that we have not fully met your expectations. Since your review is based in points only, I would like to ask you if you can reach out to us with more detailed information so we can take your feedback as a learning moment and improve our guest experience in the future.Thank you very much!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards

10/10 ดีเลิศ

Angela

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tiago Rodrigues วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Angela,Thank you very much for your recent stay and for taking the time to leave us a review. We are glad to see you have enjoyed your stay with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards

10/10 ดีเลิศ

Dianne

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mooi en chique hotel. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Nette en schone kamer.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tiago Rodrigues วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Dianne,Thank you very much for your recent stay and for taking the time to leave us a review. We are glad to see you have enjoyed your stay with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards

2/10 แย่มาก

Tommy

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Amazing high quality rooms. But the hotel employees are very arrogant and passive aggressive and if you politely try ask for help regarding issues with the rooms the employees will belittle you and harass you and bully you to embarrass you in front of other people. Really horrible employees but the rooms are still amazing if you can handle the rude staff.
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Hofton,I have read your feedback online and I have requested for more details on your first stay with us via private message. But unfortunately did not hear from you.We have noticed that right after your first stay, you have made two more bookings with us and afterwards you have filed the same complaint again?As your feedback given, all three times are the same, we would like to get in touch with you as we do not recognize this from our team at all.Looking forward to hearing from you.Kind regards,Luis BotasFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Steven

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Carlota Ruiz - Reservations Specialist วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Dear Steven, Thank you very much for this amazing review! Looking forward to welcome you again at Renaissance.

2/10 แย่มาก

Tommy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
As always, great rooms but horrible passive aggressive hotel employees that runs around intentionally creating fake problems to embarrass the customers in front of others. It’s a great hotel if you are able to avoid being bullied by the staff.
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Dear Mr Tommy,I would like to thank you very much for your recent stay and for taking the time to evaluate your experience with us!I am shocked to read your review, we strive to provide excellent service to our guests and bullying is not one thing that we tolerate. I would really appreciate if you can reach out to me in private, I would like to know more detailed information about your case.Looking forward to hearing from you.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

2/10 แย่มาก

Tommy

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Great rooms and high quality rooms, but the hotel employees are horrible and runs around being passive aggressive and intentionally embarrassing the customers if they politely ask for help fixing minor problems with the rooms. If the toilet is broken the staff will bully and belittle you and embarrass you in front of others instead of just politely fixing the problem.
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Dear Mr Tommy,I would like to thank you very much for your recent stay and for taking the time to evaluate your experience with us!I am shocked to read your review, we strive to provide excellent service to our guests and bullying is not one thing that we tolerate. I would really appreciate if you can reach out to me in private, I would like to know more detailed information about your case.Looking forward to hearing from you.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Janine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Dear Janine,Thank you very much for your recent stay with us and for taking the time to evaluate your experience!It is great to hear that you had a great time with us.We are looking forward to welcoming you back.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Thomas

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Thomas,Thank you very much for your recent stay and for taking the time to leave us a review.We are glad to see you have enjoyed your stay with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Hershey

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Hershey,Thank you very much for choosing our Hotel and for taking the time to evaluate your experience with us!We are delighted to learn you have enjoyed your stay with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

2/10 แย่มาก

Niklas

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Mr Niklas,Thank you very much for your recent stay and for taking the time to evaluate your experience with us.I am sorry to hear that we have failed in meeting your expectations so I would like to share my most sincere apologies for that.I hope that in the future we will have a second chance to welcome you back and show you our true standard.Thank you very much!Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

2/10 แย่มาก

V

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is not centrally located. You have to take a shuttle, which, thankfully, the hotel provides, to the train station and then a train to the Central city to have fun, so beware of that also there was mold in the shower. The property knew about it. The receptionist said they knew about it but basically they were too busy to fix it and they seem to have a mold problem because they know they had to take care of it but they just don’t have time to take care of it. It's pretty disgusting, unsanitary and hazardous.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Carlota Ruiz - Reservations Specialist วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Dear V, Thank you very much for taking time to review our hotel. We are sorry to see we haven't meet your expectations in our location as an airport hotel. We are glad to hear you appreciated our free shuttle service to the airport and back.We are surprised to hear about the unusual mold situations in the shower, however, it is thanks to this information we can better ourselves and improve our services. Our managers have been informed about this and we will take care of it immediately. We hope the rest of your stay was pleasant with us and that you return to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

Crystal, Sarasota

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
s
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Crystal,Thank you very much for your recent stay and for taking the time to review your experience with us!We are happy to see that you had a great time with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards,Luis Botas

10/10 ดีเลิศ

Stephen, Gate Helmsley

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Spot on. will stay again and use as base for travelling into Amsterdam Everything right
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Carlota Ruiz - Reservations Specialist วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Dear Stephen, Thank you very much for this amazing review! Looking forward to welcome you back to Renaissance Amsterdam Schiphol Airport!

10/10 ดีเลิศ

Travis, Atlanta

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
What an oasis after a week of European travel. Clean room and very modern. Highly recommend.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Carlota Ruiz - Reservations Specialist วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Dear Travis, Thank you very much for taking time to review our hotel!We are glad to hear you enjoyed and relaxed :)Wish you an amazing week!

8/10 ดี

Kevin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel with shuttle
We decided to stay near the airport in a hotel with a shuttle. It was convenient for us, although an early morning flight was pre-shuttle hours. Check-in was slow, but check-out was rapid. The restaurant is quite okay for an airport hotel. The room was well appointed and clean. The big disappointment was a shower black with mold. Both reception and management apologized for this, and offered to shift rooms, but for such a short stay we decided to stick it out.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Carlota Ruiz - Reservations Specialist วันที่ 4 ธ.ค. 2023
Dear Kevin, Thank yo very much for taking your time on sharing your experience with us. We are sorry we failed to meet your expectations on our accommodation. However, we are happy your overall stay at Renaissance was of your please. We look forward to welcome you soon again at our hotel.Reservations team.

10/10 ดีเลิศ

Moritz

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Moritz,Thank you very much for your recent stay with us and for taking the time to evaluate your experience.We are happy to see you have really enjoyed your time with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

8/10 ดี

Marte

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Marte,Thank you very much for your recent stay with us and for taking the time to make a review.We are sorry to hear we did not fully met your expectations during your time with us.Hoping to have a second chance to welcoming you again in the near future.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Pascal

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Pascal,Thank you very much for your recent stay with us and for taking the time to review it!I am glad to see you had a great time with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Johannus

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your review! Looking forward to welcome you again at the Renaissance!

10/10 ดีเลิศ

Stephanie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your review! Looking forward to welcome you again at the Renaissance!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
All you need is there
Nice hotel with all you need
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 3 พ.ย. 2023
Thank you very much!We hope to welcome you again at Renaissance Amsterdam Schiphol Hotel!

10/10 ดีเลิศ

Giuseppe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Luis Botas (FOM) วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Giuseppe,Thank you very much for your recent stay at our property and for taking the time to evaluate your experience with us!It is really encouraging to receive such a positive feedback from you meaning that our daily efforts are bringing positive results! I am really glad to see you have enjoyed your experience with us!Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards,Luis BotasFront Office Manager

8/10 ดี

Melanie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
check in was a nightmare, took 40mins with the q which is a shame as after this the stay was really nice Another annoyance is that the shuttle bus to the airport is every 20-25 mins so you have no clue if you need to wait 5mins or 25mins as the reception team do not keep tabs on what time the bus last left
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Carlota Ruiz - Reservations Specialist วันที่ 3 พ.ย. 2023
Dear Melanie, Thank you for sharing with us. It is like this how we learn about our guests' experience and we make improvements. Furthermore, we are sorry to hear about this and we hope to welcome you in our hotel in the future. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Jim Ray

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your review! Looking forward to welcome you again at the Renaissance!