บริเวณภายนอก

รีวิว โฮเทล โรเมอร์

4 out of 5
โฮเทล โรเมอร์
Roemer Visscherstraat 10, Amsterdam

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 496 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 365 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 85 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 40 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 14 จาก 1000 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Susana, Flushing

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The size for 4 ppl was great. However missing amenities: no fridge, no dresser to put luggages, walls show water leakage, the property is in need of updating and care. Sad bc hotel is in great location and has good potential.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location near the museums. Bike rental is a short walk away which opens up the whole city. Also very close to beautiful park.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Yoonhee, Portland

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
friendly staff!!!
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Noe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay. Location is perfect also
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Alejandro

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Comfortable hotel just outside of downtown, near the park. Easy to walk everywhere downtown without actually being in the middle of things. Space felt very home-y, very comfortable. I am not a big fan of carpeted rooms, but this one felt clean and well maintained. The bathroom was large and comfortable to use, with a very large tub that you could essentially use as a personal hot tub. There was also a nice balcony in the room that would face the inner courtyard. All in all a very comfortable stay with helpful staff. Would stay again!
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Diego วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Alejandro,Thank you for your wonderful 5-star review! We're thrilled you enjoyed the comfortable and homely atmosphere, the spacious bathroom, and the convenient location. It's great to hear that our staff contributed to making your stay memorable. We look forward to welcoming you back for another fantastic experience.Best regards,Webcare Agent

8/10 ดี

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Diego Team Hotel Roemer วันที่ 8 ก.พ. 2024
Dear Paul,Thanks for your review!We're glad you chose to stay with us and hope you had a great time. If you have any thoughts to share about your experience, feel free to reach out.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Zoe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Highly recommend
Wonderful location next to Museums and shops. Fantastic room with lots of amenities and storage space and lovely reception staff. Highly recommend.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Diego Team Hotel De Roemer วันที่ 8 ก.พ. 2024
Dear Zoe,Thank you for your wonderful review! We're thrilled that you enjoyed our prime location, as well as our fantastic room amenities. Our reception staff will be delighted to hear your kind words. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back soon!Kind Regards,

6/10 พอใช้

Julie Østergaard

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Diego Team Hotel Roemer วันที่ 8 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your feedback, Julie.We are committed to addressing any specific areas for improvement to ensure an enhanced experience during your next visit.Kind regards,

8/10 ดี

Amer

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The room was clean and comfortable. There was a bit of wear and tear around some fixtures and fittings, but nothing to cause concern. Facilities rated average just because it was essentially a room only, which is all I expected and required.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 27 ธ.ค. 2023
2.Dear Amer, Thank you for your time writing this review. We are delighted to know that you enjoyed our hotel for your stay in Amsterdam. We appreciate your feedback regarding the facilities and will take further actions to address it. We are looking forward to seeing you again in Amsterdam!Best regards,Team Hotel Roemer

10/10 ดีเลิศ

Karsten Møller

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Karsten,Thank you for rating your stay in Hotel Roemer 10/10! We are glad you had nice time with us. Much looking forward to seeing you again at our hotel. With best wishes, Team Hotel Roemer

10/10 ดีเลิศ

isabelle

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Catarina วันที่ 30 พ.ย. 2023
Dear Isabelle,Thanks for your wonderful review!If there's anything specific you loved or any suggestions you have, feel free to share. We can't wait to welcome you back for another fantastic experience!Best regards,CatarinaTeam Hotel Roemer

8/10 ดี

Matilda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Matilda,We are happy to know that you are pleased with your stay in Hotel Roemer. Thank you for high rating. We hope to see you soon again.With regards,Team Hotel Roemer

10/10 ดีเลิศ

Mitchell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location, staff, room - all lovely, really. I was seeking an affordable option with the right location and this was a very good choice. Room was clean, well equipped and I even had a balcony. Bathroom was very large with bathtub and separate shower. Small fridge, safe, regular housekeeping, and a king size bed that was very comfortable sealed the deal. A few little rough spots here and there with the furnishings but nothing that would deminish my review. This is a great choice for a budget traveler seeking real bang for their buck. Everyone was helpful and friendly. I even had an electrical outage based on a faulty coffee maker and in under 30 minutes the issue was resolved and a new machine was offered. Bus to airport was around the corner, 2 tram lines within 5 min walk. Go for it.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Catarina วันที่ 30 พ.ย. 2023
Dear Mitchell,Thank you for your incredibly detailed and positive review! We're thrilled to hear that our location, staff, and room amenities met your expectations. It's fantastic to know that you found us to be a great choice for affordable accommodation with the right location.We appreciate your understanding about the minor furnishings, and we're glad it didn't diminish your overall experience. Your feedback on the electrical outage is valuable, and we're pleased we could swiftly resolve the issue for you.We look forward to welcoming you back! Warm regards,CatarinaTeam Hotel Roemer

4/10 แย่

Erik

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 25 พ.ย. 2023
Dear Erik, Thank you for your feedback. We are sorry that you had a not very positive experience during your stay. We would like to hear from why, as we do our utmost to make our guests stay enjoyable. We hope to offer you a better experience should you decide to stay with us in the future. Kind regards, Team Hotel Roemer

10/10 ดีเลิศ

Robert, Delenson

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our third say for longer than a week and still impressed. Fantastic area for Vondelpark, museums, dining, and walking Amsterdam. The staff is always great and the Annex rooms are wonderful. We’ll be back soon!
เข้าพัก 8 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 25 พ.ย. 2023
Dear Robert, we would like to express our sincere gratitude for your feedback and top score. We are delighted to know that you enjoyed our fantastic location, our annex rooms and staff, and we will share your positive feedback with our team. We really do try our utmost to make your stay enjoyable and hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards, Team Hotel Roemer

8/10 ดี

Richard

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Nice little hotel close to museums. Quiet and clean. Would be better to have some racks for hanging towels in bathroom.
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 2 พ.ย. 2023
Dear Richard,Thank you for taking the time to write this review!We are happy to read that you enjoyed your stay and liked our location! we will take your feedback with us and share it with our team! we hope to see you another time in Hotel Roemer. Kind regards, -Jenna Team Hotel Roemer

8/10 ดี

Scott

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Great location. Very convenient to transportation. Close to a park and restaurants. Nice breakfast. Downsides were minor but room keys consistently failed and we had to be let inside by front desk workers, room had difficulty maintaining a reasonable temperature regardless of thermostat setting, and we had to plug the shower drain with a towel when not in use to reduce odor (possibly bad p-trap). Overall I'd stay there again.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Agus วันที่ 28 ต.ค. 2023
Dear Scott,Hope you are doing well. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us! Indeed, the location is perfect, and there's nothing like a good breakfast.Thank you for the feedback on the facilities, we will do our best to keep improving them.We hope to see you again soon at VondelHotels!Kind regards,Team Hotel Roemer

6/10 พอใช้

Joanna

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nice part of the city, especially if you want to explore Amsterdam museums. Good breakfast options. Bathroom in our room had an unpleasant smell.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Roemer วันที่ 3 ต.ค. 2023
Dear Joanna,We're pleased to hear you enjoyed the location, particularly its proximity to Amsterdam's museums, and the breakfast options. However, we're sorry to learn about the unpleasant smell in your room's bathroom. Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused. We'll address this matter with our team to ensure it doesn't happen in the future. Thank you for your feedback, and we hope to welcome you back for a more enjoyable stay.Kind regards

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 10 ก.ย. 2023
Dear Anonymous,Thank you for your recent stay at Hotel Roemer and for leaving us with this positive feedback.If the future brings you back to Amsterdam, we hope to welcome you again as our guest.Best regards,Pawel, Team Hotel Roemer

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Stay here because of the location.
Location was terrific and the staff was very, very nice. Room was larger than I expected. Close to tram and bus lines. Mattress was a bit tired. Room was very adequate but not special. My review would be much higher but for the cost of the room.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 10 ก.ย. 2023
Dear Anonymous,Thank you for choosing Hotel Roemer for your stay and for your feedback, it's highly appreciated. We also noticed that not everything was fully up to your liking and therefore we apologize. For the next time, please contact our reception and we will react immediately.We hope this minor inconvenience won't stop you from staying with us again!Best regards,Pawel, Team Hotel Roemer

6/10 พอใช้

Agostino

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Buona posizione, la stanza lascia a desiderare.
Hotel in ottima posizione, staff gentile e disponibile. Arredo della stanza molto scarno. Difficilmente giustificabile l'assenza di un minifrigo e di un armadio per un hotel a 4 stelle.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 10 ก.ย. 2023
Dear Agostino,Thank you so much for your positive feedback, also for all the positive comments about our lovely staff, and outstanding location!If the next stop in your journey will be Amsterdam again, we hope to welcome you again as our guest.Best regards,Pawel, Team Hotel Roemer

8/10 ดี

Chantal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 10 ก.ย. 2023
Dear Chantal,Thank you very much for staying with us and for leaving us with this positive feedback.If the future brings you back to Amsterdam, we hope to welcome you again as our guest.Best regards,Pawel, Team Hotel Roemer

6/10 พอใช้

Vittorio

X
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Milagros วันที่ 22 ส.ค. 2023
Dear Vittorio, Thank you for staying with us and for taking the time to write this review. If the future brings you back to Amsterdam, we hope to welcome you again as our guest. Kind regards,Team Hotel Roemer

10/10 ดีเลิศ

Juan Carlos

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel very well connected, staff very attentive
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Milagros วันที่ 22 ส.ค. 2023
Dear Juan Carlos, Thank you for staying with us and for taking the time to write this review. If the future brings you back to Amsterdam, we hope to welcome you again as our guest. Best regards, Team Hotel Roemer

2/10 แย่มาก

Sami

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Milagros วันที่ 22 ส.ค. 2023
Dear Sami, Thank you for staying with us and for taking the time to write this review. If the future brings you back to Amsterdam, we hope to welcome you again as our guest. Team Hotel Roemer

10/10 ดีเลิศ

Gardy, Philadelphia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and modern lobby and comfortable bedroom!
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 5 ส.ค. 2023
Dear Gardy,Thank you very much for sharing your experience, it's highly appreciated!If the future brings you back to Amsterdam, we hope to welcome you again as our guest.Best regards,Pawel

8/10 ดี

Adrien

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Adrien,Thank you very much for staying with us and sharing your experience, were glad to read that you enjoyed your stay with us.If the next stop in your journey will be Amsterdam again, we hope to welcome you again as our guest.Best regards,Pawel

8/10 ดี

kathy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Kathy,Thank you for your recent stay at Hotel Roemer and for leaving us with this positive feedback.If the future brings you back to Amsterdam, we hope to welcome you again as our guest!Best regards,Pawel, Team Hotel Roemer

4/10 แย่

Pierre

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Les chambres sont assez vieilles. L'isolation des chambres côté rue est mauvaise. J'ai réservé un grand lit et j'ai eu un deux lits simples. Le personnel a pu changer ma chambre la seconde nuit mais s'est trompé dans le transfert. Une autre collègue est arrivée et m'a demandé de payer pour la nuit alors que celle-ci était déjà payée.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Milagros วันที่ 25 ก.ค. 2023
Dear Pierre, Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay at our hotel. Your comments are valuable to us as they help us identify areas for improvement.We understand that the condition of the rooms and the insulation were not up to your expectations. Please rest assured that we are actively working on renovations and upgrading our facilities to provide a more comfortable experience for our guests.Regarding the room type mix-up and the payment confusion, we deeply regret the oversight. We have addressed these issues with our team to ensure such mistakes do not recur in the future.We truly appreciate your understanding and hope that you will consider giving us another chance to exceed your expectations on your next visit.Thank you for staying with us.Best regards,Milagros Team Hotel Roemer

4/10 แย่

Maja

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Levede ikke op til forventningerne
Dårlig rengøringsservice. Niveauet hos medarbejderne på hotellet var meget svingende - nogle var smilende og hjælpsomme mens andre var det modsatte. Vi havde to værelser, hvoraf det ene var i dårlig stand. Samlet set levede hotellet ikke op til vores forventninger.
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Milagros วันที่ 25 ก.ค. 2023
Dear Maya, Thank you for sharing your feedback with us. We deeply regret that your recent experience at our hotel fell short of your expectations.We apologize for the lapses in our cleaning service and inconsistent levels of service from our team members. Providing a consistently positive and helpful atmosphere is of utmost importance to us, and we are actively working on enhancing our training programs to address this issue.Furthermore, we are disappointed to learn about the condition of one of your rooms. Rest assured that we will investigate the matter thoroughly and take the necessary steps to ensure all our rooms meet the highest standards of quality.Your satisfaction is essential to us, and we genuinely appreciate your valuable input, which allows us to improve our services. We hope you would consider giving us another opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.Thank you for bringing these matters to our attention.Best regards,Milagros Team Hotel Roemer

10/10 ดีเลิศ

Dror

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 15 ก.ค. 2023
Dear Dron,Thank you for staying with us and for leaving us with the top score as well, it's highly appreciated!If the future brings you back to Amsterdam, we hope to welcome you back as our guest.Best regards,Pawel, Team Hotel Roemer

10/10 ดีเลิศ

Nigel

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A great hotel close to the Museum Quarter. The staff were extremely helpful and friendly. Comfortable rooms. Very good breakfast. Highly recommended.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Alejo วันที่ 8 ก.ค. 2023
Dear Nigel,We are really glad you enjoy your stay and surpassed your expectations.With kind regards,Team Hotel Roemer

2/10 แย่มาก

ANTONIUS martinus

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wrong room no refund attitude frontdesk no amenities single bed while i booked double room de lux with king size bed
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 30 มิ.ย. 2023
Dear Antonius,Thank you for your recent stay at Hotel Roemer and for sharing your experience.We are terribly sorry that u felt that way, and for the fact that you were accommodated in a Deluxe room with twin beds instead of a double one. We did everything possible to make your stay as good as you expected from us, and also a complimentary breakfast has been offered, but in the end, that was rejected.We have many available amenities that we deliver after requesting, however, in order to get them we need to receive a request by calling or visiting reception.Once again we apologize, we hope that this minor inconvenience won't stop you from staying with us again!Best regards,Pawel, Team Hotel Roemer

10/10 ดีเลิศ

Daniel

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Alejo วันที่ 8 ก.ค. 2023
Dear Daniel,Appreciate your review and we are happy you enjoy your stay, hope to see you back soon and choose us as your home in Amsterdam.With kind regardsTeam Hotel Roemer

6/10 พอใช้

Carolyn

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Alejo วันที่ 8 ก.ค. 2023
Dear Carolyn,In the name of Hotel Roemer Team, we hope that you feel comfortable and accomplished your expectations and had a great time in Amsterdam! For any suggestions, feel free to contact us directly and we will do our best to validate all suggestions and make your future stay as comfortable as you expect from us. We hope to see you soon and choose us as your main leisure point in Amsterdam.With kind regards,Team Hotel Roemer

4/10 แย่

Kimito

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 13 มิ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We are sorry to hear that your experience fell short of your expectations. We take all guest feedback seriously, as it helps us to continuously improve our services and amenities. If you could provide us with some more specific details about the issues you encountered, we would greatly appreciate it. This will allow us to investigate and address the concerns you raised, and hopefully prevent similar issues from occurring in the future. We hope that you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future. If you do decide to return, please do not hesitate to let us know if there is anything we can do to ensure your stay is a more enjoyable one. Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon. Best regards.

6/10 พอใช้

lynn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 8 มิ.ย. 2023
Dear Guest, thank you for staying with us and for reviewing your stay. If the future brings you back to Amsterdam, we hope to welcome you again as our guest. Best regards

4/10 แย่

Irena

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There is no way this is 4 star hotel. We were very disappointed with our stay. Our room was across the road from the main hotel up very steep and narrow steps to gain entry to main door. It felt like we were renting a room and not staying in a hotel. We did not use any of the hotel facilities (e.g. bar) as it meant crossing going down the steep steps and crossing the road. The stairs felt dangerous especially with a suitcase and when it rained. I would not advise elderly people to stay here. The room was very tired and had holes in the wall. The bathroom fittings had seen better days (sink, shower had lots of stains and limescale). The positives were friendly staff on check in and only 5 minutes walk to main road with restaurants and max 10 minutes walk to Rijksmuseum and museum quarter.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 13 พ.ค. 2023
Dear Irena,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We greatly appreciate your kind words about our staff and the convenient location. We always strive to provide exceptional service and ensure our guests have a pleasant experience.However, we deeply regret to learn about the issue you encountered with the limescale on the marble in your room. The limescale has become ingrained into the marble surface over time, making it difficult to remove completely. Rest assured, we have taken your feedback seriously. Should your travels bring you back to our area, we would be delighted to have the opportunity to provide you with a flawless stay and demonstrate our commitment to your satisfaction.Thank you once again for your valuable feedback.Warm regards,Team hotel Roemer

6/10 พอใช้

HANFU

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
This is a clean hotel. The bathroom has been updated. The bed and pillows are some of the most comfortable of any hotel I’ve ever slept in, even the 5 star hotels. The design of the room is not good, ie there is a cabinet right where you open the door, not good interior design, the glass shower door doesn’t reach the bottom so that the water goes to the floor, the sitting chair looks old. The good news is that it seems a new owner has taken over and that they are planning to make improvements.
การตอบกลับจาก Pawel, Team Hotel Roemer วันที่ 7 พ.ค. 2023
Dear Hanfu,Thank you for choosing Hotel Roemr for your recent stay and for taking the time to write this review, especially for all the positive comments about the cleanliness, excellent bathroom condition and comfort. We also took notes from your comments regarding interior design which I will forward to our management. The Owner remains the same, after every 3-4 years, we are experiencing some renovations as you already noticed, and we are happy that our guests see these changes and appreciate it!If the next stop in your journey will be Amsterdam again, we hope to welcome you again as our guest!Sincerly,Pawel, Team Hotel Roemer

8/10 ดี

Rick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very comfortable. Easy to reach certain areas. Walkable to restaurants. Bedding was great.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 29 เม.ย. 2023
Dear Rick,Thank you for taking the time to write a review of your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you found your stay to be very comfortable and that our location was convenient for you to reach certain areas and restaurants.We are especially pleased to hear that you found our bedding to be great. We take great pride in ensuring that our guests have a comfortable and restful night's sleep, and we are glad that our efforts have been successful in your case.Thank you again for your kind words, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future.Best regards,MichalTeam Hotel Roemer

10/10 ดีเลิศ

Gabriella

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 29 เม.ย. 2023
Dear Gabriella,Thank you for taking the time to rate our hotel. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay and appreciate your perfect rating of 10/10.We hope that you will continue to choose our hotel for your future travels and that we can exceed your expectations once again.Thank you for choosing to stay with us.Best regards,MichalTeam Hotel Roemer

8/10 ดี

Hana

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 14 พ.ค. 2023
Dear Hana,Thank you for staying with us and sharing your experience, it's highly appreciated.If the next stop in your journey will be Amsterdam again, we hope to welcome you again as our guest.With kind regards,Pawel, Team Hotel Roemer

4/10 แย่

Ann Charlotte

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 22 เม.ย. 2023
Dear Ann,Thank you for choosing to stay at our hotel and for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.We would like to apologize for any inconvenience that you may have faced during your stay. We take all feedback seriously and will use your feedback to improve our services and facilities for future guests.If you could provide us with more specific details about the issues you encountered, it would be helpful for us to better understand the areas we need to focus on for improvement.We hope that you will consider staying with us again in the future and giving us another opportunity to provide you with a better experience.Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon.Best regards,MichalTeam Hotel Roemer

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointing
Room was in bad need of updating, with stained carpets and bathroom surfaces, as well as damaged walls. Housekeeping didn’t come, even after we called for it. Seems understaffed. Not what we would expect for a 4-star hotel.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 26 มี.ค. 2023
Dear guest,We are incredibly sorry about your bad experience with the room! We will discuss your feedback with our team to prevent these situations in the future!Kind regards,Michal - Team Hotel Roemer

8/10 ดี

Philippe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

Luca

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Abbiamo preso una quadrupla costituita da due doppie indipendenti. Silenziosa, interni curati e bella vista. Posizione dell'hotel perfetta. vicino ai più importanti musei della città ed a un quarto d'oea a piedi dal centri. Buona e ben fornito il buffet della colazione. Unico piccolo difetto il caldo in camera (nonostante la disattivazione dell'impianto di climatizzazione). Hotel sicuramente consigliato.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Pawel, Team Roemer วันที่ 7 ม.ค. 2023
Dear Luca,Thank you for choosing Hotel Roemer and leaving us with a such positive review!If the future brings you back to Amsterdam, we hope to welcome you again as our guest.Best regards,Pawel, Team Hotel Roemer

10/10 ดีเลิศ

Xiaoning, Toronto

Nice place
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 25 พ.ย. 2022
Dear Xiaoning,Thank you for staying with us and leaving us with a such positive review, we really appreciate that.If the future brings you back to Amsterdam, we will be more than happy to welcome you again as our guest!Best regards,Pawel, Team Hotel Roemer

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Trangt lite hotell
Uventet lite rom... golvplass knapt til kofferten. I kjøleskapet tror ingen har vært på lenge med en vaskeklut... skittent!!! Hygglig folk i resepsjonen, smilende, hjelpsom med kart og forklaringer. Hotellet er en ombygd privatbolig og bærer nok preg av det. Veldig standard frokost. Ingen wow faktor.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Team Hotel Roemer วันที่ 3 พ.ย. 2022
Dear Anonymous,Thank you for staying with us and leaving us with a positive review, we really appreciate that.If the future brings you back to Amsterdam, we hope to welcome you to Hotel Roemer again!Best regards,Pawel, Team Hotel Roemer

10/10 ดีเลิศ

Marco

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022