ระเบียง

รีวิว City Hotel Alger

3 out of 5
City Hotel Alger
72 Rue Hassiba Ben Bouali, Algiers

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 47 จาก 97 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 30 จาก 97 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 7 จาก 97 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 6 จาก 97 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 7 จาก 97 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Gerard

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Gerard

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Dorte

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good position close to the railway station Agha.
We stayed 2x2 nights. The first two nights we had a superior room with balcony (which was very dirty). The first two days we had breakfast, which was basic and the restaurant rather small. The first morning we sat in a comfortable corner, but the next day we were not allowed to sit there - we were told it was a waiting area, but nobody used it. That’s why we did not have breakfast the last two days, where we had a standard room, smaller than the first one and rather dark, but ok for the price. Most of the staff were friendly.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก rid วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Customer,Thank you for taking the time to share your feedback with us, and we appreciate your honest review. Your input is valuable to us as it helps us identify areas for improvement.We would like to express our sincere apologies for the discomfort you may have felt due to the state of your room balcony during your recent stay with us.As you may have noticed, the Town Hall recently undertook facade renovation work in Algiers, including painting work. Unfortunately, this work has impacted our ability to maintain the cleanliness of the balconies consistently during this period. We understand how important it is to provide a clean and comfortable environment for our guests, and we are truly sorry that this was not fully realized during your stay.We take your comments about breakfast very seriously, and we want to assure you that we respect your opinion. We understand that breakfast expectations may vary from guest to guest, and we continually strive to offer a diverse choice to meet everyone's needs.As for the size of the breakfast room, we would like to inform you that the current configuration of our hotel is such that space for breakfast is limited. unfortunately, architectural and structural constraints do not currently allow us to expand this space.We understand that you were disappointed not to be able to have breakfast in the corner of the waiting room. We would like to inform you that this restriction applies to all of our customers in order to guarantee a consistent experience for everyone.We fully understand your preference for the superior room you occupied during the first two days of your visit. We would have liked to be able to offer you the same room without imposing a supplement, but unfortunately the hotel was full that day, preventing us from satisfying this request.We hope that, despite these inconveniences, you will consider coming back to stay with us in the future. We look forward to another opportunity to provide you with an even more enjoyable experience.

4/10 แย่

Halim

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Pas de substitution petit dej pour un départ très
J'ai fait des centaines d’hôtels dans ma vie et c'est la première fois qu'un hôtel refuse catégoriquement de préparer ne serait-ce qu'un petit sac avec un minimum pour le petit déjeuner quand on doit partir à 4h du matin à cause du bateau ou de l'avion. Très décevant pour une tache si facile à réaliser. Dommage ça baissera la note.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก City Hôtel วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Bonjour, Cher client,J'espère que ce message vous trouve bien. Nous tenons à vous informer qu'il est tout à fait évident et compréhensible que vous ayez des attentes en ce qui concerne le petit déjeuner conformément à votre réservation. Cependant, la plupart des petits hôtels à travers le monde servent le petit déjeuner entre 6h00 et, au plus tard, 7h00, jusqu'à 10h00 et pas à 4h30. Cordialement

6/10 พอใช้

Nadia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The 'superior' room was disappointingly small and dark with a view over a dirty back alley. Poor lighting and nowhere to sit. Rock hard bed and hard lumpy pillows. The better rooms had non-functioning A/C. The staff, however, were super kind and helpful.p
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Cherifa

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Yacine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent hôtel
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Forced encounters with the staff were awkward
I started my check-in in French and after a few sentences, the clerk looked at my passport (American) and switched to English. If his English had been amazing, I would have thought "ok, rude, but fine' (I understand French isn't the official language) but his English was fine not great. Which just made for an awkward conversation. Both clerks insisted in speaking English to me. Other reviews mention the staff being unfriendly. I found them friendly, but in a "hey, come over and let us practice our English with you" sort of way, not in the practical or professional way that you would want in staff from a hotel. It just made coming and going uncomfortable because the desk is right next to the door. The awkwardness of the interactions with the staff was enough for me not to stay here again or recommend. Also there was no hot water 2 of 3 nights and no internet one night. That aside, the view and the balcony were amazing (I tried hard to look at images before my stay to determine if there was a true balcony or just a railing). It was small, but a true balcony and 2 people could sit there. I was on the top floor (5th/(6th American)). Honestly if there had just been self check-in my stay would have been much better.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก rid วันที่ 24 มิ.ย. 2023
Thank you for sharing your experience during your stay at the hotel and we are sorry to hear that some aspects of your stay did not meet your expectations.Firstly, we would like to assure you that our staff are trained to offer a courteous and professional service to all our customers, whatever their country of origin.We understand that changing languages at check-in may have seemed disconcerting. However, please note that our intention was not to be rude, but rather to facilitate communication to offer you a smoother and more understandable service. As we receive many American guests who do not speak French, we try to adapt our linguistic approach to meet their needs and provide them with a pleasant experience.We would like to assure you that we in no way wish to make you feel uncomfortable or offended when our employees have insisted on communicating with you in English, their primary intention was to put you at ease and offer you a quality service.We appreciate your positive comments about the view and balcony of your room. We strive to provide enjoyable amenities and spaces for our guests to relax and take in the surroundings. Your acknowledgment of the balcony's size and its suitability for two people is valuable information for future guests considering our accommodations.I would like to sincerely apologise for the inconvenience caused by the recent lack of water and internet. I fully understand how frustrating and disruptive this can be, and would like to assure you that we are doing everything we can to resolve these issues.The disruption we experienced was beyond our control and beyond our control. Unfortunately, we have been faced with unforeseen circumstances that have resulted in interruptions to water supplies and internet access. We understand how essential these services are to you, and we are equally disappointed by the situation.We thank you for your understanding and continued support. Your satisfaction as a customer is of paramount importance to us, and we are committed to constantly improving our service.Yours sincerely

10/10 ดีเลิศ

mohamed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, มกราคม 2023

2/10 แย่มาก

Noreddine

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

Nacer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

IQBAL

10/10 ดีเลิศ

kheireddine

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
personnel très professionnel ,propreté ,localisation stratégique, proximité du métro ,gare de train et pas loin de l'aéroport ,par contre la cafetière ,la théière ,le bouilloires et les verres sont inexistant dans la chambre même en faisant la demande n'ont pas étais offert pourtant ils sont inscrit sur le cite de l'hôtel c'est frustrant .
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2022

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Well located but need more maintenance
Located in the heart of Alger. Good location, comfortable bed but few issues with hot water, Wi-Fi elevator and hair dryer.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022

2/10 แย่มาก

Euglent

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really sad that the owner / management of the property showed no care to my case. I didn’t know that Algeria needed a visa which cannot be applied on arrival, needed 15 - 20’days costing a ridiculous amount of of money. I did call Expedia and explained my situation and the hotel simply said NO. I paid for a service i didn’t use and I would never ever set my foot in that hotel. Horrible service and an ugly outcome.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Above expectations
Very friendly staff, clean room with working internet connection which was perfect for my TC calls. Breakfast is overall basic but for the price it is worth it.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Mohammad, KISTA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The best thing in this hotel is no smoking hotel 😊
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

eliane

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Randa

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

Fouad

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

Fouad

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Customer service unprofessional, not listening. I paid for a superior suit , finding myself in a double room with tho small sofa gathered to form a big one plus safe bank broke. In addition to that a very bad interest connection. I don’t suggest this hotel to anyone. Specially the high price doesn’t match th services. Regards, Fouad Boucetta
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก City Hôtel วันที่ 19 ส.ค. 2022
Liar,customer complaining about all things. He was assigned a superior room, but had to ask to change the room because of the internet notwithstanding that it worked very well and that the problem was in his phone, claiming that he was not looking for luxury and that he even accepts a small room, and that he is there because of the location of the hotel. After having him change rooms through his Director Mr ADIM S, he complained about the quality of the bed, and asked to be reimbursed, which the Director refused. The unprofessional staff gave him access to the room at 11:00 am even before the official check-in timesThe staff was always attentive to the customer and it was always our tradition and always accept constructive opinions but not accusations.We invite the partners with whom we work to put this type of client in a blacklist.City Hotel AlgiersDirection

10/10 ดีเลิศ

Andrea

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
tout était parfait, il faudrait simplement améliorer la qualité du petit-déjeuner.
เข้าพัก 9 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

Nacer

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Emplacement en plein centre d’Alger et à proximité de la ligne de métro.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Yasmina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

6/10 พอใช้

TOUHAMI

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2022

8/10 ดี

Rafaela F L

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bom, mas sem estacionamento.
É um hotel muito bom, aconchegante, limpo, e no centro de Argel, ótima localização. O que é ruim é que não tem estacionamento e ninguém para ajudar com as malas, então no tumulto do centro de Argel, é difícil se locomover nessas condições.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก La Direction Y.MOHAND วันที่ 16 ก.พ. 2021
Chère client ! Je vous remercie pour ce retour. Je suis sincèrement heureux d’apprendre que notre travail et nos efforts pour vous satisfaire ont été appréciés.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
linda
J'ai passé un très bon séjour avec ma maman, je recommande cette hôtel, l’accueil est parfais, personnel très gentil sans exception et toujours à l'écoute du client, c'est très agréable.je reviendrais sans hésitation avec plaisir
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Francesco Orazio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Séjour très agréable
Le séjour s'est bien passé. Le personnel professionnel et fiable, s'ils étaient un peu plus souriant, cela serait parfait. Hôtel très bien placé pour pouvoir atteindre facilement tous les endroits de la ville. Le petit-déjeuner copieux, un peu plus d'attention au client lors du petit-déjeuner car même si organisé en buffet, la présence d'une personne pour assister les clients serait la bienvenue. Globalement, le séjour a été très agréable avec la disponibilité et la gentillesse du personnel de cet hôtel
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Subhasish

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice place for stay in centre of Algiers
Hotel is situated at Centre of Algiers . Stay was comfortable .
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Lila วันที่ 14 ม.ค. 2020
We thank you. Wish to see you soon. Best Regards.

10/10 ดีเลิศ

CharlesG., Montréal

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Le service par le personnel était excellent. Le superviseur de la réception s'est assuré que nous ayons tout ce qu'il faut et à notre demande nous a offert plusieurs solutions pour des activités hors de la ville avec un guide. Un gros merci pour votre beau travail! :)
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก LILA วันที่ 10 ธ.ค. 2019
Bonjour Monsieur; En premier nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour en Algerie. Aussi , tout l"équipe tient a vous remercier pour votre retour. Au plaisir de vous acceuillir. Bien Cordialement.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Tres bon acceuil merci pour votre gentillesse ,la propriété le service et le calme tt etais parfais je suis très ravi.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก LILA วันที่ 10 ธ.ค. 2019
Madame, Monsieur, Nous vous remercions de votre retour, et ésperant vous revoir trés bientot. Bien Cordialement. City Hotel

10/10 ดีเลิศ

Susana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great for our short stay
Convenient location and friendly staff
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

Dina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Adrienne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフがとてもいい。水周りもバッチリ。お酒は売ってません。
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

Dans ma réservation le parking était inclus mais quand j’étais arrivée sur place il n y avait pas de parking j’étais déçu je veux être indemnisé
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

Nabil

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
4/10
Deja mucho que desear en aspectos de limpieza y higiene. El personal es amable, pero para el precio que se paga no es la mejor opción.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
quel chouette petit hotel !!! c'est tout à fait ce que l'on recherche quand nous visitons les grandes villes, un hotel propre, un personnel sympathique à l'écoute et souriant, des transports en commun à proximité. Un petit déjeuner bien complet pour prendre des forces pour la journée. je conseille cet hotel sans problème. merci à lila et son équipe et bon mois de juillet (pour lila)
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Nadir วันที่ 12 พ.ค. 2019
Cher Madame, La Direction de City Hôtel Alger vous remercie pour ce très bon retour que vous avez pris le soin de partager à la communauté Expedia.com. Nous sommes ravis de lire tout particulièrement que vous avez appricié la gentillesse et le profesionnalisme de notre équipe. Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir une autre fois. Cordialement Nos meuilleures Salutations City Hôtel Alger Office Réservation Nadir

10/10 ดีเลิศ

Abdelhak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Perssonel tres gentils
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก LILA วันที่ 22 มี.ค. 2019
L"équipe du City Hotel vous remercie de votre commentaire et éspere vous revoir trés bientot

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Céntrico, cómodo y el personal muy muy amable, ha cubierto mis expectativas
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก City Hotel วันที่ 5 มี.ค. 2019
We thank you for your feedback; we hope to see you soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
L'hôtel est confortable, bien placé et le personnel d'une extrême gentillesse et attention et également très efficace.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก LILA วันที่ 28 ก.พ. 2019
Cher Client; Nous vous remercions pour votre retour , nous espérons vous revoir trés bientot. Bien Cordialement.

10/10 ดีเลิศ

Dabiha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก LILA วันที่ 18 ก.พ. 2019
We thank you for your feedback. we appreciate . We Hope to see you soon. Best Regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019