บริเวณภายนอก

รีวิว ฟูจิราห์ โรตาน่า รีสอร์ท แอนด์ สปา

5 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 56 จาก 170 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 69 จาก 170 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 21 จาก 170 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 14 จาก 170 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 10 จาก 170 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

SHANKAR

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

rajesh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fabulous but
Stay was amazing. The only issue was with the cleanliness of the swimming pool which was dirty and slippery, also it was smelly. This might be due to the huge crowd But the Hotel should be equipped to manage it.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Nicolas Chammaa General Manager วันที่ 15 พ.ย. 2023
Dear Rajesh, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations. We assure you that we are taking actions on the feedback you have provided.I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

10/10 ดีเลิศ

Samer

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed for 1 night with 3 children of different ages. The hotel was excellent and the children enjoyed the pool and the beach. The staff were very friendly and helpful. The food was very good. I highly recommend to this hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Fujairah Rotana Resort&Spa วันที่ 13 มี.ค. 2023
Dear Samer, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations.Your valued comments and suggestions are important for us to improve our performance and ensure that all our guests leave having experienced true treasured moments.We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.Sincerely,Nicolas ChammaaGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Serkan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place. Water is amazing. Low rise resort offering great views
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

8/10 ดี

Rakesh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 30 มี.ค. 2020
Dear Mr. Sugumar, Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 11 ก.พ. 2020
“Dear Valued Guest, Thank you very much for the rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 8 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Yours sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 9 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, Thank you very much for your rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With much regret we learnt that our services and facilities did not meet your expectations for which we sincerely apologize. We look forward to be of continued service and hope to welcome you back in the very near future.

8/10 ดี

Sugumar

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 30 มี.ค. 2020
Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 29 ธ.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 23 ธ.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

10/10 ดีเลิศ

Dedra mousa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
فندق نظيف يستحق خمس نجوم وأكثر
الفندق جميل خاصه للازواج،الغرفه جدا نضيفه والي لفت نظري انو الحمام توجد فيه كل الادوات من معجون اسنان وادوات حلاقه قد تكون غير موجوده بالفنادق الاخرى،غير الصابون نوعيتها ممتازه وطبيعيه،يتم كل يوم تنظيف الغرف،تم الاستجابه لطلباتنا بسرعه،الشاطئ نظيف وممتع،كل الموظفين بشوشين،غير في جهاز اي تي ام لبنك بوظبي التجاري لسحب الاموال عند الاستقبال،الفطور بوفيه جيد ومتنوع وقد ساعدنا عبد الرحمن جدا عند الفطور ‘في خدمتنا ‘،الغرف جميله وواسعه ومواجه للبحر
الجميل ان الشبابيك تفتح وقريب الشاطئ
الشاطئ نظيف وجيد للسباحه وهادئ لا ازعاج فيه،فقد نمت على الشاطئ دون ازعاج
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

George

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 6 ธ.ค. 2019
Dear Mr. George, Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff. Suite was big and had a panoramic view
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 1 ธ.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Mikhail

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 25 พ.ย. 2019
Dear Mr. Mikhail, Thank you very much for your very positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services did not only meet but even exceed your expectations which is our ultimate target. Again, thank you for recommending our hotel on Google, and we look forward to welcoming you back soon.

8/10 ดี

Hazim, Riyadh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location for relaxation need to improve food menu and choices
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 27 ต.ค. 2019
Dear Mr. Hazim, Thank you very much for the rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. We assure you that we are taking actions on the feedback you have provided. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

10/10 ดีเลิศ

Mohamad Alshanewr

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 9 ต.ค. 2019
Dear Mr. Alshanewr, Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

10/10 ดีเลิศ

Ehab

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
جميل
جميلة اوي الحمدالله وشكرا كتير لمعاونة الموظفين
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Ulrike Andorff General Manager วันที่ 23 ก.ย. 2019
Dear Mr. Enab, Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future. Sincerely,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location along the beach. The suite was overlooking sea and balcony offered amazing view. The staff was very friendly and corteous. The food was great with loads of choices. One of my best experiences.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Ulrike Andorff วันที่ 21 ส.ค. 2019
Dear valued guest “Traveler”, I am very pleased to read your positive review from your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. Thank you for taking the time to share your feedback and recommend our hotel on Expedia. With delight I read that you have been overall impressed with the quality of our hotel and service. Your gracious comments will serve as an added inspiration to consistently maintain the high standards which you have experienced during your stay with us. Already today my team and I look forward to welcoming you back to our Resort. Sincerely Ulrike Andorff General Manager

10/10 ดีเลิศ

Mohammad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice stay
very nice
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Kind regards, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 13 ส.ค. 2019
Dear Mr. Mohammad Thank you very much for your positive review on Expedia of your recent staycation with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. Looking forward to welcoming you back to our resort soon! Sunny regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
good property , good hotel , good staff But ac smells bad due to humidity
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Sunny regards Ulrike Andorff วันที่ 11 ส.ค. 2019
Dear valued “Traveler”, Thank you very much for your positive review on expedia of your recent staycation with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With regret I read about the humidity smell in the room which will be assessed. Looking forward to welcoming you back to our resort soon!

10/10 ดีเลิศ

Sonia, Boston

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
So relaxed we thought we died.
Best holiday yet!! Excellent and helpful staff, LOTS of activities to do, and the kids club was amazing! Only downside was uncomfortable squeeze to use the toilet; remove glass wall or redesign bathroom. Definitely rebooking.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 12 ก.ค. 2019
Dear Ms. Sonia, Thank you very much for your very positive review of your recent holiday with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With much pleasure I read about your experience with our hotel facilities and services and it is wonderful to learn how much you enjoyed your time. Your comment about the interior of our guest bathrooms is noted, and I am glad to advise that we currently work on renovation plans. Once again, thank you for your suggestions and my team and I do hope to have another opportunity to welcome you back to our Resort in the future.

8/10 ดี

Nitin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Short of amenities, like hair dryer and dental kit
It is a good hotel, the location and beach is nice. The front desk and restaurant staffs are very friendly.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 10 มิ.ย. 2019
Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was offered a paid upgrade during check in because we were 2 adults 2 kids and I was promised to get two single bed and a king bed but we end up no bed in the room. After 3 times complaint , they delivered a very uncomfortable bed that springs would hurt your back but still only one bed . I asked my original room back but no room was available. Solution offered by manager that they removed additional charges for the upgrade but it still did not help at all because we just wanted to have a good rest for 2 days . All family had to sleep in the same bed eventually
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Kind regards, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 1 พ.ค. 2019
Dear valued guest “traveler”, Thank you for your comments about your recent stay at Fujairah Rotana posted on Expedia. Your valued feedback and suggestions are important for us to improve continuously our service quality as our goal is not only to meet but even exceed our guests’ expectations. With much regret we learnt that your stay was not an entirely satisfactory one for which we sincerely wish to apologize for any inconvenience caused. Due to a shortfall in communication the extra beds were indeed delayed. Apologies were extended together with a gesture on the house. Once again, I regret that this incident but nevertheless hope to welcome you back at another opportunity to convince you of our usual fine services.

2/10 แย่มาก

Mahmood

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 5 มี.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations. We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Hotels.com, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

4/10 แย่

Daniel

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointing
Overall hotel is of a lower standard than 5 star. Checkin took 20 (checkout 10) minutes, room bathroom had a bad smell and the room and corridors were in a poor condition. Whilst most staff were helpful they seemed to have a can’t do attitude as opposed to can do. Breakfast buffet was very disappointing with poor quality food and only 1 live egg cooking station. If I travelled to this area again I would pay a few dollars more and stay in one of the alternative 5 star hotels on the same beach.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Ulrike Andorff General Manager Fujairah Rotana Re วันที่ 6 มี.ค. 2019
Dear Mr. Daniel, Thank you for your comments about your recent stay at Fujairah Rotana posted on Hotels.com. Your valued feedback and suggestions are important for us to improve continuously our service quality as our goal is not only to meet but even exceed our guests’ expectations. With much regret I learnt that our facilities and services did not meet your expectations for which I sincerely apologize. Be assured that your feedback will be assessed and rectified by the departmental leaders together with our training manager. May I take this opportunity again to thank you for bringing these matters to our attention and sincerely hope to welcome you back at another opportunity to convince you of our usual fine services. Sincerely,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel was very nice however there was nothing on the website the hotel was under renovation. A little disappointing to pull up and the front entrance was blocked off. Otherwise food, drink, pool and beach were lovely. Thank you a wonderful stay.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Yours Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 11 ม.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. Your valued feedback and suggestions are important for us to improve continuously our service quality as our goal is not only to meet but even exceed our guests’ expectations. With much regret we learnt that your stay was not an entirely satisfactory one for which we sincerely wish to apologize for any inconvenience caused. Please be assured you that such occurrences does not reflect our usual standards, our procedures nor our spirit we conduct our business at Fujairah Rotana Resort & Spa. May I take this opportunity again to thank you for bringing this matter to our attention and sincerely hope to welcome you back at another opportunity to convince you of our otherwise fine services.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
God oplevelse
Lækkert hotel med egen strand og stor pool. Morgenmadsbuffeten er overdådig og de øvrige restauranter på stedet er ligeledes gode. Stranden er fint sand og havet klart og meget lækkert. Der er ikke andet end 3 resorts og tank i området så man skal komme der for at slappe af.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 6 ม.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
على الرغم انني كنت قد تحققت من ان حمامات السباحة يتم تسخينها خاصة في وقت الجو بارد خلال فترة الشتاء هذه الا اننا فوجئنا ان المياه بحمامات السباحة باردة والتسخين لا يعمل بشكل طبيعي رغم الشكاوى المتعدده لمسؤولي حمام السباحة والاستقبال وهذا قد أثر على استمتاع اطفالي بالاجازه كثيرا جدا رغم انهم كانوا سعداء بالفندق جداااا
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 4 ม.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback about your recent stay at Fujairah Rotana posted on Hotels.com. Your valued comments and suggestions are appreciated to improve continuously our service quality as our goal is not only to meet but even exceed our guests’ expectations. The pool temperature is kept at 27-29 degrees as per international standard. Every hotel is defined by the quality of service that it provides to its guests. Our success is measured by how our guests evaluate our services and facilities, therefore be assured that the comments and suggestions we receive are taken seriously. Your willingness to share your recent experience is genuinely appreciated. My team and I will do our best to prevent problems from recurring. Hence, I would like you to give us another chance by staying with us again during your next visit to this area. We look forward to be of continued service and hope to welcome you back in the very near future.

8/10 ดี

Mohamed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing resort for families
Rotana resort Fujariah is amazing for family, beds mattresses and pillows needs to be more cozy to help better sleep and comfort
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 24 ธ.ค. 2018
Dear Mr. Mohamed, Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. We assure you that we are taking actions on the feedback you have provided. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

10/10 ดีเลิศ

risto

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 17 พ.ย. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations. We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Hotels.com, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

8/10 ดี

Jeonghee

수영장 및 해변은 좋았으나 호텔시설이 다소 오래 되었고 식당은 음식 및 종업원 친철도가 다소 아쉬움
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 7 ก.ย. 2018
Dear Ms. Jeonghee, Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

10/10 ดีเลิศ

FAHAD

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best beach in dibba
Was an excellent stay with friends where the great weather , pool, sea and beach .
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 29 ส.ค. 2018
Dear Mr. Fahad, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations. We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Hotels.com, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

8/10 ดี

Klaus, Dubai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
NIce Hotel next to the beach, many activity options and great family atmosphere.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 29 ส.ค. 2018
Dear Mr. Klaus, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations. We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

6/10 พอใช้

sherif

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Check in took 55 min!! Dinner was so bad Bathroom in my room had water leakage.. Else all fine
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Yours Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 29 ส.ค. 2018
Dear Mr. Sherif, Thank you very much for your review of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With much regret we learnt that we did not meet your expectations for which we sincerely apologize. We assure you that we are taking actions on the feedback you have provided. Your valued comments and suggestions are important for us to improve our performance and ensure that all our guests leave having experienced true treasured moments. We look forward to be of continued service and hope to welcome you back in the very near future.

6/10 พอใช้

Lavinia

My wife and I showed up around 2:30 pm and it took around 2 hours to get checked in to our hotel due to the Eid holiday season. Went to the bar and spent around 250 dirhams while waiting for the room to be cleaned. Finally we arived in our room and requested some ice because we were so hot, and we were charged 20 dirhams for it and were very upset that after waiting 2 hours and spending money at the bar waiting that we were charged for ice. Overall the hotel layout is extreamly nice and the room was great. We also had some bad service at the swim up bar with employees that had no basic knowledge of customer service; giving us attitude that we asked for food order. Our experience was very nice minus the charge for ice the long wait for our room and bad poool side customer service.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Kind regards, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 23 ส.ค. 2018
Dear Ms. Lavinia, Thank you for your comments about your recent stay at Fujairah Rotana posted on hotels.com. I am glad to learn that in general you enjoyed your stay at our resort. With regret I read about the delay in check-in. Our check-in time is as of 15.00hrs, according to our records you check-in was performed at 14.40hrs. Please be assured that my team does its utmost best to facilitate a rapid rooming. Ice cubes are certainly provided complimentary with a beverage order. Your feedback about our team at the pool bar is noted and will be rectified. My apologies for the shortfall in guest services. Once again, thank you for the feedback and we hope to welcome you back at another opportunity to convince you of our usual fine services.

2/10 แย่มาก

Mohamed

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
الاستقبال سيئ جدا وهناك تفرقه في تسليم الزبائين مفاتيح الغرف جلست لمده ساعتين ونص انتظر مفتاح الغرفه وأما وأسرتي مسافرين لمده تلات ساعات وبعض الزبائين مجرد ما وصلوا خلصوا الإجراءات وتم تسلمهم الغرف وانا لم استلم الغرفه غير بعض ساعتين ونصف من الانتظار انا وأسرتي هناك تفرقه واضحه جدا في التعامل مع النزلاء في قسم الاستقبال وايضاً ليس لديه خبره في التعامل في المواقف مثل هدا الموقف بيكذبوا علّيا النزيل استلم الغرفه وكانت غير نظيفه وايضاً يوجد بها بعض الاكل المتبقي من النزيل الذي كلن يستخدم الغرفه قبلي
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018

2/10 แย่มาก

Hazim, Riyadh

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Trying to milk the customer as much as they can
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 17 ส.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations. We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

8/10 ดี

Ehab, Dubai uae

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Food is nice, kids club is good Reception team is helpful Shisha at Sharkeys cafe is amazing
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 31 ก.ค. 2018
Dear Mr. Ehab, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations. We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future. Sincerely, Ulrike Andorff General Manager

8/10 ดี

Omar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
إقامه شاطئيه ممتعه
منتجع جميل ورائع من حيث التصميم والمكان ولكن يعيبه بطئ استجابة الموظفين
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 2 ส.ค. 2018
Dear Mr. Omar, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations. We appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Sincerely, Ulrike Andorff General Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for the good rating following your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
家族連れだけでなくカップルでも楽しめるホテル
家族連れをメインターゲットにしたホテルである印象ですが、カップルでも充分楽しめる雰囲気。様々な種類のプール、レストラン、テニスコート、スパ、ジムやマリンアクティビティも充分。
การตอบกลับจาก Ulrike Andorff วันที่ 24 เม.ย. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for your positive rating of your recent romantic getaway with your partner at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future. Sincerely, Ulrike Andorff General Manager

8/10 ดี

yves

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Ulrike Andorff วันที่ 30 มี.ค. 2018
Dear Ms. Yves, Thank you very much for your positive rating of your recent romantic getaway with your partner at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services meet your expectations Again, thank you for recommending our hotel on Expedia, and we look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Ulrike Andorff General Manager

6/10 พอใช้

Susan, Abu Dhabi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful resort......Puzzled
The Resort is beautiful! Restful and relaxing. We had dinner at "Waves", delicious. Our server, was excellent,he was the only one serving us outside that night. The chef came out and spoke with us. One of the best steaks I've had in Abu Dhabi and Dubai. Wonderful dinner! We were puzzled at the unfriendliness of guests, some rude. And some staff, but given the attitude of other guests we figured that maybe they were being treated bad by guests and that was why. No one seemed happy......just an observation....living in Abu Dhabi (Beach Rotana, Abu Dhabi & Etihad Towers) for the last 16 months, we've never experienced this before. All are glad and grateful to be here, have jobs, and are eager to serve. We still had a great time, resting, relaxing. We also liked that we didn't need to leave the resort. The beach and the waves that day were breathtaking!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Ulrike Andorff วันที่ 11 มี.ค. 2018
Dear Mrs. Susan, Thank you very much for your very positive review of your recent holiday with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With much pleasure I read about your experience with our hotel facilities and services and it is wonderful to learn how much you enjoyed your time in Waves Restaurant.. Thank you especially for appreciating our genuine friendly and attentive team and be assured that your kind praise will be shared with them. I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future. Sincerely, Ulrike Andorff General Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not bad but definitely not a 5* hotel
Fairly decent hotel on a nice beach but definitely not a 5* experience at all. Middle ranking 4* now catering to eastern European 'all inclusive' market. Minimal eating options and obscenely priced fish restaurant that does not have the a la carte menu that is advertised. Very slow internet! Much better hotels around offering much better value- a shame as I stayed here 5 years ago and it was wonderful - and the Rotana brand is usually much better than this
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Ulrike Andorff วันที่ 23 ก.พ. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for your review of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With much regret we learnt that we did not meet your expectations for which we sincerely apologize assuring you that we are taking actions on the feedback you have provided. We look forward to be of continued service and hope to welcome you back in the very near future. Yours sincerely, Ulrike Andorff General Manager

8/10 ดี

Abdulla

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very nice and enjoyable
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก Imad วันที่ 20 ม.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future. Sincerely, Ulrike Andorff General Manager

8/10 ดี

Matthew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Imad วันที่ 6 ม.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for your positive rating of your recent stay with us at Fujairah Rotana Resort & Spa. With pleasure I note that our facilities and services met your expectations. I appreciate you taking the time to share your experiences and recommending us on Expedia, and I look forward to welcoming you back to Fujairah Rotana Resort & Spa in the future. Sincerely, Ulrike Andorff General Manager