บาร์คาราโอเกะ

รีวิว Grand Pela Hotels & Suites

4 out of 5
Grand Pela Hotels & Suites
Plot 649, Cadastral Zone, Durumi, Abuja

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 12 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 6 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 2 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 22 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

CASEY

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice room, excellent service all around. Very good staff and very good dining options.
การตอบกลับจาก Jachi วันที่ 2 พ.ค. 2023
Hello Casey, Thank you for taking the time to leave us a review. We're delighted to know you found our services satisfactory. We appreciate you and look forward to welcoming you back to our hotel!

10/10 ดีเลิศ

Onyema, Mountain Home

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent place to stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Jachi วันที่ 11 มิ.ย. 2022
Hello Onyema, Thank you for taking the time to leave us a review. We're delighted to know you found our services satisfactory. We appreciate you and look forward to welcoming you back to our hotel!

10/10 ดีเลิศ

Kalu

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Samuel Okeniyan วันที่ 19 มี.ค. 2022
Dear Kalu, Thank you for choosing Grand Pela Hotels and for taking the time to leave us this great review.

10/10 ดีเลิศ

Ukpai

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was peaceful and checking was made easy by the front desk . If i am not mistaken her name is Dora.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Dora วันที่ 1 ก.พ. 2022
thanks for your review, we are glad to know you enjoyed your stay with us. we look forward to your next visit. Regards

10/10 ดีเลิศ

Kalu

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

8/10 ดี

nicholas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very Friendly, delicious hotel food. Didn't like my bed to much but hope to get better one next time.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Samuel Okeniyan - Operations Manager วันที่ 14 ธ.ค. 2021
Dear Nicholas, Thank you for visiting our hotel and taking your time to leave us a review. I am very sorry you didn't like your bed, your comfort is of paramount importance to us and I am very sure to take for your next visit. Kind regards;

8/10 ดี

Abraham

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Florent

เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not good at all....poor customer services. The took light while i was there...gush!
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Samuel Okeniyan วันที่ 30 ก.ค. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to write about your experience. we deeply apologize for what you encountered at our hotel during our emergency maintenance section. With best regards,

8/10 ดี

Michael

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Adefemi

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Samuel Okeniyan วันที่ 18 เม.ย. 2021
Thank you so much for your kind words, Adefemi. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us — We count ourselves lucky for customers like you. We look forward to working with you again in the future!

6/10 พอใช้

Maurice

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Okay hotel in general. Bit old looking. But great value for the price. Food in restaurant could be better but the seafood was excellent.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Justina .0. วันที่ 22 ม.ค. 2021
What an awesome review to get today. We appreciate you sincerely Anonymous and we're glad you enjoyed your time here as well as getting the Best of our Customer Service. We look forward to your next visit and we would appreciate if you can recommend us to your friends and others. Thanks a lot and have a great remaining day.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

6/10 พอใช้

MICHAEL

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
This certainly was not my greatest stay at any hotel. A few things here and there, from mould on the walls of the room which ensured I sneezed throughout my stay here, to calling designated numbers shown on the phone directory only to be told to call a different number, then when we eventually got through to the kitchen/Restaurant, it took the 3rd person to really understand some of the items they have on their own menu. There was an issue with the shower in the room, there were no robes, shower caps or slippers as advertised, the latch to the door kept coming off and the door peephole camera was not working (The bellboy said they disabled it for ALL the rooms because they wanted to change them.) He also explained that they only offered buffet meals whenever the patronage was high, which gave an insight that the patronage was low throughout our stay there. TMI We booked a room for 2 (My wife and I) and that came with complimentary breakfast, but in the morning, they insisted we must pay for the second person, even though the receipt clearly says ROOM FOR 2, COMPLIMENTARY BREAKFAST. In truth, it wasn't all gloomy, the beauty of the hotel structure and the restaurant is undeniable and the room is quite cozy if you are not allergic to mould, but there is more to a hotel than the building.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Diseph I วันที่ 28 ก.ย. 2018
Dear Mr Michael! Thank you for taking the time to give us your feedback after your recent stay at our Hotel. Although I am saddened to hear of your poor experience at our hotel, your criticism is an important measure of how we perform as a team and subsequently how we improve and strive to achieve our goal of making certain that our guests are happy. Please accept my apologies for the appalling experience. I would like to let you know that we are on to it and investigating exactly where we dropped the ball. I assure you that I will personally follow up with all concerned and take action where necessary. Thanks again for your input and I do hope that you will visit us again and allow us the opportunity to restore your faith in Grand Pela Hotels & Suites.

10/10 ดีเลิศ

Cyrl

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
My African trip
Place was lovley,staff very attentive,clean quite , music was live saxophone player amazing couple of nights and karaoke on sat at pool, hotel not over crowded, great time had by all. The only let down was roon service thry took too long with the food, but could forgive that as the rest made up for it. :)
เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Peter Swanepoel วันที่ 9 ก.ค. 2018
Dear Mr. Cyrl! Thank you for taking time out to share your experience at our hotel. We are glad we made your stay pleasant with all the outdoor activities. Will sure let the team know that we are doing a fantastic job. I must apologise for the inconvenience you experienced on the delivery of your meals during your stay at our hotel. This is not the standard that we are accustomed to achieving, therefore please be assured that your comments will be addressed and tackled with the necessary staff and departmental manager. Should you decide to give us another chance, please let me know and I will gladly assist with your reservation and of course, make certain that we restore your faith in our hotel by making sure that you experience true hospitality. Kind Regards

8/10 ดี

Imad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Diseph วันที่ 18 เม.ย. 2018
Dear Mr. Imad! Thank you for choosing Grand Pela Hotel & Suites. We appreciate you for taking out time to share your experience at our hotel. It is always music to my ears to hear that our team is achieving what we set out to do; making our guests happy. It was wonderful to have you stay with us and we look forward to you visiting us again. Please spread the good word.

10/10 ดีเลิศ

Thomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
New medium size hotel with great staff and amendities.
การตอบกลับจาก Diseph วันที่ 10 เม.ย. 2018
Dear Mr. Thomas, Thank you for taking time out to share your experience at our hotel. Not only do we value your opinion, we need it because we rely on your input. This is how we improve where we need to and praise and acknowledge our team for sticking to our game-plan. Our team at Grand Pela Hotel & Suites believe that our guest satisfaction is the true measure of our performance. So guaranteed, the content is noted and we hope to see you again soon

10/10 ดีเลิศ

Andrew, Reading UK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent exeprience
The Staff were very friendly and helpful. The Reception staff even arranged for me to get an item of breakfast that i hadn't tried for over 10 year before the start of breakfast time so that i could still make my early flight. Thanks
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Diseph วันที่ 22 มี.ค. 2018
Dear Andrew! Thank you for taking the time out to compliment us and let us know that we are hitting the mark. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and I will personally let my team know that their good work is what makes us stand out. We take all your comments to heart and will address any shortcomings with urgency. We look forward to seeing you again soon and please spread the word.

10/10 ดีเลิศ

Dikko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Weekend stay
The hotel is nice, quiet and clean and the staffs are quite courteous
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Diseph วันที่ 27 ก.พ. 2018
Dear Dikko! Thank you for taking time out to share your experience at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us and we hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Emeka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
BON Grand Pela
The staff were helpful to a fault. I had a pleasant stay at the BON Grand Pela. I will be back.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
Dear Mr Emeka! Thank you spreading the good word. We are glad we made your stay pleasant, I would tell my team we are hitting the mark. We look forward to having you stay with us again. Thank you. GM Peter