ล็อบบี้

รีวิว Grand Millennium Al Wahda

5 out of 5
Grand Millennium Al Wahda
Hazza Bin Zayed St, Al Wahda Complex, Abu Dhabi

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 528 จาก 950 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 285 จาก 950 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 80 จาก 950 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 30 จาก 950 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 27 จาก 950 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ห้องใหญ่ สะอาดพนักงานดูแลดี บรการพอให้ได้ แต่การบริการของรูมเชอร์วิคค่อนข้างล่าช้า
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Enad Tannous วันที่ 4 ม.ค. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for your kind review of Grand Millennium Al Wahda Hotel. I must apologize though for the delay in room service which I have shared with the team for improvement. Thank you for sharing your valuable feedback. We hope to welcome you back with us soon. Warm regards, Enad Tannous General Manager

10/10 ดีเลิศ

Aissetou

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Au top, rien a dire
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fadi Ammache วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Aissetou,Thank you so much for taking the time to leave such a positive review of your recent experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We truly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us.Providing excellent service and creating memorable experiences for our guests is our top priority, and it means a lot to us to know that we succeeded in making your stay special.Your feedback is incredibly valuable to us, and we are grateful for your support. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future for another wonderful stay.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

4/10 แย่

Mona

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
As a five star hotel I was very disappointed. This hotel shouldn’t be more than a 3 star. The water in the shower would randomly turn cold then back to the adjusted temperature, the tv would randomly turn off on its own while my daughter would be watching and the beds felt used and abused (decently need to be changed). The staff are nice and quick to respond but I was only staying for two nights and definitely didn’t feel like it was worth the money!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fadi Ammache วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Mona,Thank you for taking the time to share your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations.Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Chun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice property, good service.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Fadi Ammache วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Chun,Thank you for sharing your experience with wonderful comments to Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our hotel exceeded your expectations.It's fantastic to know that you found our facilities and services to your liking. Providing a comfortable and memorable experience for our guests is our top priority, and we're delighted that we achieved that during your stay.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Ankur

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
From check in to check out the hotel and staff were perfect.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Fadi Ammache วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Ankur,Thank you so much for your rating at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. Providing top-notch service and creating memorable experiences for our guests is what we strive for every day.Your positive feedback means a lot to us and serves as a great encouragement to our team. We're delighted that we were able to exceed your expectations and make your stay enjoyable.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. If there's anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Bryan, Annandale

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel provides valet parking.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Fadi Ammache วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Bryan,Thank you so much for your rating at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. Providing top-notch service and creating memorable experiences for our guests is what we strive for every day.Your positive feedback means a lot to us and serves as a great encouragement to our team. We're delighted that we were able to exceed your expectations and make your stay enjoyable.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. If there's anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

LaShanda, cedar hill

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was very nice.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Khay วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear LaShanda,Thank you for sharing your experience with wonderful comments to Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our hotel exceeded your expectations.It's fantastic to know that you found our facilities and services to your liking. Providing a comfortable and memorable experience for our guests is our top priority, and we're delighted that we achieved that during your stay.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

8/10 ดี

Darar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Khay วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Darar,Thank you for rating us at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're thrilled to know you enjoyed your stay with us. We appreciate it and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Terry, DENVER

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The spa area and gym are both outstanding
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Khay วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Terry,Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. Thank you again for choosing to stay with us, and for taking the time to share your feedback. Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Ellie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khay วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Ellie,Thank you for rating us at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're thrilled to know you enjoyed your stay with us. We appreciate it and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Heather

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very comfortable and relaxing stay
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khay วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Heather,Thank you for sharing your experience with wonderful comments to Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're delighted to hear you had a great stay with us. We hope to welcome you back soon.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

6/10 พอใช้

Dhruv

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good Room service & friendly staff
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khay วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Dhruv,Thank you for sharing your experience with wonderful comments to Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're delighted to hear you had a great stay with us. We hope to welcome you back soon.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Evaristo

เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khay วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Evaristo,Thank you for the wonderful rating! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us.Looking forward to welcoming you back soon.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

HANNA, LONDON

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

8/10 ดี

Lorenzo

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Lorenzo,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

8/10 ดี

Timothy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is the second time we stayed at the Grand Millennium. There is a lot to like, it’s convenient to our daughter’s apartment on Reem Island. Great breakfast buffet with a friendly staff, especially our favorite waitress Martha. Very nice gym and great shopping next door. Our only complaint is the shower we find it very hard to regulate the temperature all of a sudden it will turn very hot or cold without touching the controls.
เข้าพัก 11 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Timothy,Thank you for choosing Grand Millennium for the second time and for sharing your valuable feedback.We're delighted to hear that you appreciate the hotel's convenience, great breakfast buffet, friendly staff – particularly Martha, and the excellent amenities like the gym and nearby shopping options. Your feedback about the shower temperature is duly noted, and we apologize for any inconvenience caused. Rest assured, we will address this issue to ensure a more comfortable experience for our guests.We appreciate your continued support and hope to welcome you back for another enjoyable stay.Warm regards,Fadi AmmacheGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Dmitry, Brooklyn

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Two meals was included Beautiful buffet!
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Dmitry,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Amelia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Hamid

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Stuart

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
One night stay
A wonderful one night stay in a Junior Suite at the Grand Millennium Abu Dhabi. The staff were all friendly, professional and caring. Thank you. Will certainly stay at the Grand Millennium again.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Yongchan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

2/10 แย่มาก

Chin Hong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Too old a hotel. Smell old with the furnitures. Disappointed this is Grand Millenium brand the higher tier of M&C brand. The lift management was really bad. No low and high floor management, and i cant come down from my floor at all at the peak period where all other guests were coming down. I waited for 20mins. At the end, i had to walk down from staircase for 6 floors with two big luggages.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Jesse

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice and friendly staff
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

DONG WON

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Jay

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Stay
Really impressed and happy with the hotel stay, good and facilities fantastic and staff couldn’t do enough for us…
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Anderson

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was difficult getting to the front of the hotel sometimes.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

joseph

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Didn’t like the price
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

2/10 แย่มาก

Markus

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Terrible hotel
Far aeay from a 5 star hotel. Very unfriendly staff! Crazy rules! Never again!
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

6/10 พอใช้

SAMIR

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Good hotel but …
Biggest issue was the waiting time for the lift , I lost a lot of time waiting
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Ishrat

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

8/10 ดี

Jongha

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Darren

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fantastic place. The staff went out of their way to ensure I had a great stay.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Hamad

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Its was amazing experience
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Kathy, Spring

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a beautiful hotel. In the heart of the city, connected to the Al Wadha making itbsuper conventient for shopping or just to get out and stretch your legs. The staff is amazing, helpful and always available for any requests. Getting transportation is very easy as there is always a waiting taxi. The lobby is lovely and i met several people there for quick meetings. The wifi in the hotel is fast and reliable. I highly recommend this hotel and look forward to my next stay.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 21 พ.ย. 2023
Dear Kathy,Thank you for sharing your wonderful experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We're thrilled to hear that you found our hotel to be beautiful and conveniently located in the heart of the city, connected to Al Wahda Mall for shopping convenience.It's fantastic to know that you had a positive interaction with our staff and that they were always available and helpful. We're glad to hear that transportation was easy to access and that you enjoyed our lovely lobby for quick meetings. Additionally, we appreciate your feedback on our fast and reliable wifi.We look forward to your next stay with us and are grateful for your recommendation.Warm regards,Fadi AmmacheGeneral Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

8/10 ดี

seo

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

kar yan esther

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

DONGHEI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
매우만족합니다. 시내 이동하기 좋아요
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Saif

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

8/10 ดี

Elie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable stay
Very comfortable hotel, clean and well located.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

8/10 ดี

Hamid

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was double charged for extras. They charged my card but they told me that it was blocked and upon checkout they charged my card again. This incident happened for two times including my last stay.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache วันที่ 10 ส.ค. 2023
Dear Hamid,Thank you for selecting Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi for your stay and for sharing your experience on Expedia.We apologize for the inconvenience you encountered regarding the double charging for extras during your stay. This is certainly not the experience we aim to provide our guests. We understand the frustration that such situations can cause and we deeply regret any confusion this may have caused.Your feedback is important to us, and we will investigate this matter thoroughly to prevent such issues from occurring in the future.We value your patronage and hope that you would consider giving us another chance to provide you with a seamless and hassle-free stay during your next visit to Abu Dhabi.Warm regards,General Manager

10/10 ดีเลิศ

Yalin, Mississauga

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Yalin,Thank you for taking the time to leave a review.We appreciate your positive feedback, and we are glad to know that you had a good experience with us during your visit.Your satisfaction is important to us, and we are committed to providing the best service and experience for all our guests.If there is anything specific you would like to share or if there are any suggestions you have for us to make your future stays even better, please feel free to let us know.Thank you for choosing us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Reijoyce

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
GM did not disappoint
This is my 2nd time at the Grand Millenium and it never disappoints. From the friendly staff from the valet parking to the concierge to the housekeeping department, they were all so friendly. I noticed that they are all smiles when I am coming near and it vibrates the good vibes. Syed, the one assigned to me at the concierge was very much kind and helpful. I booked same day as my birthday and didn’t ignored it, the best part was giving me a late check out as per my request since maybe it is my birthday, they even made a surprise for me durinf the night with a birthday cake, I really appreciate it soooo much. The hotel is very clean! Excellent cleanliness for me, I booked a lot of hotels for leisure and this hotel is one of the best I must say. Moreover, we enjoyed amenities like the jacuzzi and a connecting pathway going to the Al Wahda mall which is very convenient. Breakfast buffet is okay but not a lot of selection, nonetheless, we enjoyed it. I will surely go back to Grand Millenium as I have experienced an excellent service for the 2nd time. Thank you.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Reijoyce,Thank you for sharing your wonderful review with us.We are thrilled to have welcomed you back to Grand Millennium, and we are delighted that your second stay with us was just as enjoyable as the first. Your continued support means a lot to us, and we are grateful for your loyalty.We are pleased to hear that our friendly staff, from the valet parking to the concierge and housekeeping, made your stay special. It's heartwarming to know that their welcoming smiles and kind assistance added to the positive vibes of your experience.We are glad that Syed at the concierge provided you with excellent service and assistance. Our team takes pride in going above and beyond to make our guests' celebrations, like your birthday, truly memorable.We are delighted that you found our hotel very clean and that our cleanliness standards impressed you. Providing a clean and comfortable environment for our guests is of utmost importance to us.We are glad you enjoyed our amenities, including the jacuzzi, and found the connecting pathway to Al Wahda mall convenient. Convenience and comfort are key aspects of our hospitality, and we are pleased that they contributed to your enjoyable stay.Regarding the breakfast buffet, we appreciate your feedback, and we will use it to further enhance our offerings to meet our guests' preferences.Thank you for choosing us and for your kind words about our service. We are honored to have the opportunity to serve you again, and we look forward to welcoming you back for many more excellent stays in the future.Best regards,

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
need more improvement as its a 5 star hotel
I payed in app , and i had a reservation number but still they took time to check in ,and wanted a screen shot and email regarding my reservation + showing in app city view apartment what i got is a view to Hvac pumps on both windows!!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We're truly sorry to hear that your experience at our hotel did not meet your expectations.We take all feedback very seriously and will be investigating the issues you mentioned to ensure they are addressed promptly. Once again, we apologize for any shortcomings you encountered and thank you for bringing them to our attention.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards,Fadi AmmacheGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

HYUNJOO

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

4/10 แย่

jose angel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Muchos defectos para un 5 estrellas
Habitación amplia pero con una cama muy incómoda, muelles que suenan y no deja descansar. En la cena, mala calidad. En el desayuno, mala calidad, croissant del día anterior, poca variedad. Incomprensible para un 5 estrellas. También hay cosas buenas, la piscina en el piso 31, con unas vistas increíbles, agua templada, un baño gratificante.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback. However, we apologize for the inconveniences you experienced. Your feedback is important to us, and we will review these issues to ensure improvements are made.Hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Joseph

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

8/10 ดี

Nils

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Was okay.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

8/10 ดี

Timothy John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We liked the eating establishments and shopping near the property. The one criticism is we had to call the desk every night about towels. The cleaning staff wouldn't leave a hand towel, next day it was a bath mat, they never left wash clothes.
เข้าพัก 10 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager

10/10 ดีเลิศ

Cesar Anthony

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Fadi Ammache General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards, Fadi Ammache General Manager