วิวจากที่พัก

รีวิว โรงแรมอัลบา เทเพสทรีคอลเลกชัน บาย ฮิลตัน

4 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 391 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 419 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 136 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 34 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 23 จาก 1003 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Cierra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bruno P วันที่ 23 เม.ย. 2024
Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to Cosmopolita Hotel Rome soon. Kind regards

10/10 ดีเลิศ

thomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
NA
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Bruno P วันที่ 23 เม.ย. 2024
Thank you for choosing the Cosmopolita Hotel Rome and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Rome. kind regards

10/10 ดีเลิศ

Mary

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our stay at this hotel was great! Clean rooms, air conditioning, and friendly staff. Very central location and easy walks to major attractions.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Bruno P วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Mary,Thank you for taking the time to share your recent experience in Cosmopolita Hotel Rome and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,

8/10 ดี

Bibi, Kigali

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff & Room was amazing...Breakfast Buffet needs more rotating hot options...It was the same thing everyday..
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Bruno P วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Bibi,Thank you very much for taking the time to rate and review our hotel. We are delighted to see that you were satisfied with your experience and our outstanding hospitality.Rest assured that we will share your feedback regarding breakfast buffet with the team and we look forward to having you with us again in the near future.kind regards

6/10 พอใช้

Ricardo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Não volto
Fiquei um pouco decepcionado com a estrutura do hotel, desde o elevador, corredores antigos, quarto deixou a desejar tbm. Além dos banheiros (ficamos com dois quartos) com bolor no box, e um chuveiro que não saia água direito. Um café da manhã muito simplista para o preço e localização do hotel, que por sinal, é ótima.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Regina, Belmont

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff is helpful and friendly. The location is great. I wouldn’t stay there again only because they perfume the sheets which makes sleeping very unpleasant and really should not happen at a Hilton. I did not have this problem at the two other Hilton Hotels I stayed at while in Italy.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Melanie

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Elevator broke down. We were on the fifth floor.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Melinda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

JOHN E

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Theft
It's really small overall. The shower was tiny. My college ring, worth $800 when purchased in 1983, was stolen from my room. My guess would be housekeeping, but i am not sure. I'm very upset about that. The front desk wascreally notbhelpful with the issue. Nothing in English on the TV. All Italian language shows.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Bruno P วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thanks for your review.First of all I would like to respond to the theft accusation: the rooms are all equipped with safes and should be used for valuables that the customer wants to leave in the room. We don't want to doubt your version but you are accusing the staff of a theft without having any evidence and without having used the minimum necessary precautions. "Boutique hotel with cozy petite rooms in the heart of the city center." This is the first sentence that appears on our site to present the hotel and by delving deeper into the information search you can also find the exact size of the rooms. Furthermore, from channel 200 onwards you can find information channels in many languages and from many countries. Kind regards

6/10 พอใช้

David

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Smallest shower ever… Completely unusable!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Claudio

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location - get a higher room
Great locatoion near Piazza Vebezia, near many of the same aites. Had a small gym which is unusual in the area. Bed was great. View at breakfast was amazing. Expensive for a room on the first floor with a view of the street!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Bruno P วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for choosing the Cosmopolita Hotel Rome and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Rome.Kind regards

8/10 ดี

Miguel Ángel

เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

CARLOS

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Ting

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Alexander

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
proximity to everything
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Miguel Ángel

เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Ian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay for a few nights … staff very friendly and helpful. Location is incredible … included breakfast is great walking distance to everything you want to see Side note if you have have a disability such as walking or in a wheelchair this isn’t the hotel for you.. does have stairs to the elevator and rooms and small elevator.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Manuel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent service and friendly staff
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

David

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not a great Hilton property.
Hotel is in a great location. Centrally located ,close to Trevi Fountain and main shopping street. Great front desk! But room cleaning was sub par. No wash cloths,no soap etc. Air conditioning was awful . The excuse of extreme heat is not justified. Lobby was very cool but somehow they couldn't manage individual rooms. Not a great value! Nit a freat Hilton property!!!
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

Jose

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Avoid this hotel urgently. It's a scam. for a "suite" of €800 per night, it does not even reach 3 stars. The bed smelled bad, the bathroom looked like it was in a hospital. Very very bad hotel. We had booked 4 nights and decided to leave the hotel after the first night and they just refunded 2 out of 3 nights remaining.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

DHANANJAY

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reception hospitality was excellent
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Panagiota

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Location was great for walking to nearby attractions and dinner. Rooms and bathroom were beyond tiny and the bathroom smelled like sewage. The room was clean. The rooftop was poorly advertised it is only open for breakfast.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Jeffrey

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
-
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Virginie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Emplacement Vue Propreté
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Kathleen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very convenient to the site’s & neighborhoods in Rome
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Bruno P วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to Cosmopolita Hotel Rome soon. kind regards

10/10 ดีเลิศ

Claudia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Tipp für zentrale Lage
Tolle zentrale Lage, toll renoviert u freundliches Personal.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Bruno PASQUI . Reservation Manager วันที่ 23 เม.ย. 2023
Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Carmen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Bruno PASQUI . Reservation Manager วันที่ 23 เม.ย. 2023
Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back soon.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible service from front desk team and managers
Terrible service from the front desk. They look for ways to charge extra. Hotel was small and did not accommodate our needs.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Bruno PASQUI . Reservation Manager วันที่ 7 เม.ย. 2023
You have booked a King Room which is widely described as a room with a double bed and can only accommodate 2 people. Upon arrival you arrived with the whole full family (2 adults and 2 children). We were forced to give you a second room by applying a 20% discount on the online rate. This does not represent an "extra charge" but simply our job which is to sell rooms. I understand that US standards are different from European standards and also the Tapestry brand is different from the more luxurious Hilton brands. We try to be transparent by publishing all relevant information (including room sizes and maximum occupancy). For this reason we do not feel responsible and we are sorry to have received a bad review for no fault of ours. Kind regards

8/10 ดี

Konrad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fantastic location, but expensive for what it is
The location of the hotel is perfect, very central and yet quiet. Hotel staff is friendly, room is comfortable and clean. My room didn't have a wardrobe, so space for clothes is quite limited. Bathroom/shower are great, a bit to the small side but good temperature control and pressure. Would stay again, but could be a bit cheaper.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Bruno PASQUI . Reservation Manager วันที่ 7 เม.ย. 2023
Dear Konrad,Thank you for choosing the Cosmopolita Hotel rome and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to RomeKind regards

10/10 ดีเลิศ

Wei Hua

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location was very convenient, as it was next to the subway. However, there did seem to be a lot of homeless people nearby.

10/10 ดีเลิศ

Guillermo

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente hotel y excelente servicio

8/10 ดี

Mynor, CHICAGO

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
very convenient location!!
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022

2/10 แย่มาก

Sally

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tiny rooms. Windows on the floor. Looked out into trash area. Plastic stool was the only thing not attached to the wall. Stark, minimum. No amenities. No dining. No place to sit in the room and 4 chairs in the "lobby". Can't believe that Hilton would put their name on such a property.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2022

2/10 แย่มาก

Sally

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Run. Do not stay at this hotel in Rome. The room had windows with bars that looked over the trash, pipes and junk area. The room was extremely small. Room for only the bed. The only thing not attached to the wall was a plastic stool. Bathroom, bad lighting, no place to put anything and our toilet did not work the last night. They just said, I am sorry when we went down to ask for help. No place to sit in the room or lobby. No dining area. Absolutely no view, no windows you would open. Not familiar with how we paid and what we owed at check out. Cannot believe that Hilton would have anything do do with a property like this.

10/10 ดีเลิศ

Nathaniel

เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2022

4/10 แย่

caroline

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location and staff friendly but very expensive for what it was and not up to Hilton’s normal standards at all. Room was very small and not very clean at all. When asked for things like cups and some milk for the room didn’t even provide that even though their was a kettle. Overall really disappointed
การตอบกลับจาก Bruno PASQUI . Reservation Manager วันที่ 3 พ.ย. 2022
We thank you for appreciating the location and our staff. The Tapestry brand was born for hotels located in historic buildings that were not born to become an accommodation facility. This is why you have found differences with other Hilton brands such as small rooms whose sizes are extensively documented on our Hilton website. As for the rate paid, I want to inform you that it is derived from many factors but the main one is the demand for hotels in the center of Rome. However, we thank you for sharing your experience that will surely be useful to improve our services. Kind regards

8/10 ดี

fanny

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Bruno PASQUI . Reservation Manager วันที่ 15 พ.ย. 2022
thank you for the nice score you gave us. We hope to have you as our guest again in the future. Kind regards

8/10 ดี

Lucio

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were wonderful. Property location is excellent. Wished the room was a little bigger. Other than that it is a great property to stay at.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Bruno PASQUI . Reservation Manager วันที่ 30 ก.ย. 2022
Dear Lucio,we really thank you for your review. We are happy to have appreciated the location and staff. The Tapestry Hotels were built in historic buildings and the size of the rooms depends on this. We hope to have you again as a welcome guest in the future. Kind regards

10/10 ดีเลิศ

Deepinder

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Bruno PASQUI . Reservation Manager วันที่ 30 ก.ย. 2022
Thanks for your great review.We hope to have you as welcome guest again!kind regards

2/10 แย่มาก

Michael J

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
I didn’t stay as the room was awful. I left immediately. The room was all scuffed up, torn up walls. I had a room with a king bed and another bed. The other bed was right by the door depressing. I will say the the staff was very nice, came up to the room and agreed with me. Fatima was wonderful, and beautiful.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Bruno PASQUI . Reservation Manager วันที่ 24 ส.ค. 2022
We are very sorry that you did not find what you expected and that you had to look for other accommodation. For our part, we immediately took action to get you a full refund of your booking. We thank you for your review which will surely serve us to help us improve our service. Kind regards

6/10 พอใช้

Mojdeh

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is very old and under construction. There were lots of loud noise on a Saturday morning at 7:04 waking us up. AC was broken in one of the rooms we had and the temperature outside was at 100 degree F. Staff were very nice and friendly.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Bruno PASQUI . Reservation Manager วันที่ 10 ส.ค. 2022
Thank you for being a guest in our hotel and for taking the time to comment. We greatly appreciate the compliments to our staff and we are sorry for the inconveniences you have reported. The Brand Tapestry was born for hotels inserted in historic buildings that have been transformed into hotels (our was nuilt in the late 1800s). We apologize for the noise and the malfunction of the air conditioning. We hope to have another opportunity to have you at our hotel in the future. Best regards

8/10 ดี

Eric

เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Bruno PASQUI . Reservation Manager วันที่ 19 ก.ค. 2022
We would like to thank you for sharing your feedback. we appreciate your good comment hoping to have 10 in your next stay! Kind regards

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good experience
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Daniele วันที่ 10 มิ.ย. 2022
After some renovation work the hotel will be rebranded by Hilton and will consist of 76 rooms, a panoramic rooftop and a gym.

10/10 ดีเลิศ

John La

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awesome everything!
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Daniele วันที่ 10 มิ.ย. 2022
After some renovation work the hotel will be rebranded by Hilton and will consist of 76 rooms, a panoramic rooftop and a gym.

6/10 พอใช้

Anne, arlington

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was undergoing MAJOR renovations. No breakfast room. No roof deck. Not a single chair in the whole place - rooms or lobby. Who knows when it will be done.
เข้าพัก 8 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Daniele วันที่ 6 พ.ค. 2022
After some renovation work the hotel will be rebranded by Hilton and will consist of 76 rooms, a panoramic rooftop and a gym.

10/10 ดีเลิศ

Alan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very helpful and spoke perfect English. They were well versed with transportation like trains and buses and helped me plan activities. The cafe next door was a great plus and the girls running it were very nice. Great location. I walked to the coliseum, forum, and train station.
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Daniele วันที่ 7 ธ.ค. 2021
We are proud to announce that we have started our renovation project for Hotel Cosmopolita as part of a group of hotels operated by the same company. The new brand will enable us to provide the best of both worlds to travelers who are looking for an independent hotel experience but also want the consistency and reassurance they expect from hotels chain. Stay tuned!

10/10 ดีเลิศ

Elias E, Fairfax

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really good hotel, location is excellent, the staff is really friendly
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Daniele วันที่ 21 ก.ย. 2021
Dear Elias, Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay. Our staff was delighted to attend to you. Looking forward to welcoming you in the future. Best regards. Daniele

10/10 ดีเลิศ

Eder

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was good, very nice people and customer services, happy to stayed
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Daniele วันที่ 8 ก.ย. 2021
Dear Eder, Thank you for your review and for giving us the highest evaluation. We are very pleased that you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit. Best regards. Daniele

10/10 ดีเลิศ

Elias, Fairfax

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location, hotel is really nice and people that work there is friendly and helpful
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2021
การตอบกลับจาก Daniele วันที่ 6 ก.ย. 2021
Dear Elias, Thank you for your review and for giving us the highest evaluation. We are very pleased that you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit. Best regards. Daniele

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2020