บาร์ในสระว่ายน้ำ

รีวิว เดอะเบเวอร์ลีโฮเทลพัทยา

4 out of 5
เดอะเบเวอร์ลีโฮเทลพัทยา
59/35 หมู่ 10 ถ.พระตำหนัก, พัทยาใต้, พัทยา, ชลบุรี

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 23 จาก 125 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 39 จาก 125 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 32 จาก 125 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 15 จาก 125 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 16 จาก 125 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

GYOUHYUN

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
깔끔하고 좋은숙소
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management Team วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear GYOUHYUN ,We're glad to hear you had an enjoyable stay at our hotel. We would love to have the opportunity to take care of you longer on a future occasion so please do consider a longer stay next trip. Thank you for taking the time to share your feedback and we hope to welcome you back again soon.Sincerely yours,Hotel Management Team

6/10 พอใช้

tadaaki

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management Team วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear tadaaki,Thank you very much for choosing to stay at The Beverly Hotel Pattaya.We're happy to read that you love our property and service and we believe that overall your stay was pleasant and you were well accommodated by our team and all of your comment is remarked for the further action.We hope you join us again on your next visit back.Best regards,Hotel Management Team

8/10 ดี

Tadaaki

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management Team วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Tadaaki, Thank you very much for choosing to stay at The Beverly Hotel Pattaya. We're happy to read that you love our property and service, and we believe that overall, your stay was pleasant, and you were well accommodated by our team and all of your comment is remarked for the further action, we hope you join us again on your next visit back. Best wishes, Hotel Management Team

10/10 ดีเลิศ

Sridhar

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent customer service, very friendly and helpful. Accessible to everything . Food options at the Hotel.were great including bar access. They treated us like Royalty. Always stay here for my future visits.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management Team วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Mr. Sridhar,We're glad to hear you had an enjoyable stay at our hotel. We would love to have the opportunity to take care of you longer on a future occasion so please do consider a longer stay next trip. Thank you for taking the time to share your feedback and we hope to welcome you back again soon.Sincerely yours,Hotel Management Team

10/10 ดีเลิศ

JAMES

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Short walk from hotel to walking street.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management Team วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Mr. James,We're glad to hear you had an enjoyable stay at our hotel. We would love to have the opportunity to take care of you longer on a future occasion so please do consider a longer stay next trip. Thank you for taking the time to share your feedback and we hope to welcome you back again soon.Sincerely yours,Hotel Management Team

10/10 ดีเลิศ

Alphonse das aswin

เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 1 พ.ย. 2023
Dear Alphonse das aswin ,Thank you very much for choosing to stay at The Beverly Hotel Pattaya. We believe that overall, your stay was pleasant, and you were well accommodated by our team and all your comment is remarked for the further action. And we look forward to seeing you again.Best regards,The Beverly Hotel Pattaya

10/10 ดีเลิศ

Ryan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect central spot friendly staff.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Managemanagement Team วันที่ 28 ก.ย. 2023
Dear Ryan,Thank you very much for choosing to stay at The Beverly Hotel Pattaya. We believe that overall, your stay was pleasant, and you were well accommodated by our team and all your comment is remarked for the further action. And we look forward to seeing you again.Best regards,The Beverly Hotel Pattaya

6/10 พอใช้

Dennis

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dejligt hotel, MEN !!
Dejligt hotel med god beliggenhed i Pattaya. Lækker mad og fantastisk personale, men desværre skæmmes det lidt af at der er mange mennesker som ikke opfører sig ordentligt. De bader i poolen i beskidt tøj eller underbukser. Fester i poolen og brugen den som askebæger. Personalet virker opgivende eller vælger profit, ved ikke hvilket. Vil desværre ikke komme tilbage på et ellers skønt hotel
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Managemanagement Team วันที่ 8 ก.ย. 2023
Dear Dennis,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at The Beverly Hotel Pattaya. We sincerely appreciate your kind words about our hotel's location, delicious cuisine, and our fantastic staff. Your compliments mean a lot to us, and we're delighted to hear that you found these aspects of your experience enjoyable.However, we are truly sorry to hear about your concerns regarding the behavior of some of our guests during your stay. We take such matters seriously, as we want all our guests to have a pleasant and comfortable experience during their time with us.We would like to assure you that we are actively addressing these issues to ensure that all our guests can fully enjoy our facilities without any disruptions caused by the behavior of a few individuals. Our team is working diligently to enforce our pool rules and maintain a clean and respectful environment for everyone.We apologize if our staff's response seemed inadequate during your stay, and we are committed to improving our approach to addressing such situations in the future. Your feedback is invaluable in helping us make the necessary improvements to ensure the highest level of guest satisfaction.We genuinely hope that you would reconsider and give us another opportunity to host you in the future. We are confident that your next visit will reflect the wonderful experience that you deserve at The Beverly Hotel Pattaya.Once again, thank you for your feedback, and please do not hesitate to reach out to us if you have any further comments or suggestions. We value your input and hope to welcome you back soon for a more enjoyable stay.Warm regards,The Beverly Hotel Pattaya

8/10 ดี

Ogheneotsuko K

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 27 มิ.ย. 2023
Dear Ogheneotsuko K,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We appreciate your review and the score of 4 out of 5.We are delighted to hear that overall, you had a satisfactory experience during your stay. Your feedback helps us identify areas where we can continue to improve and provide even better service.We apologize for any inconvenience you may have experienced, and we will address these points with our team to ensure we enhance the guest experience in the future.Thank you once again for your feedback and support. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Best regards,The Beverly Hotel Pattaya - Management

6/10 พอใช้

Tatsuo

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I couldn't sleep because the surroundings were noisy/busy.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 27 มิ.ย. 2023
Dear Mr. Tatsuo,Thank you for your review regarding your recent stay at our hotel. We apologize for the inconvenience caused by the surrounding noise and busyness that affected your sleep.We understand the importance of a peaceful environment for our guests' restful sleep, and we sincerely apologize for falling short in this aspect. Your feedback is valuable to us, and we will take it into consideration as we work to improve our accommodations and address any noise-related issues.If you choose to stay with us again in the future, please let us know, and we will do our utmost to provide you with a more tranquil experience.Thank you for your understanding, and we appreciate your feedback.ご理解いただき、またご意見をいただきありがとうございます。Best regards,The Beverly Hotel Pattaya - Management

8/10 ดี

JIHWAN

เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 29 พ.ค. 2023
Dear Sir/Madam,We're glad to hear you had an enjoyable stay at our hotel. We would love to have the opportunity to take care of you longer on a future occasion so please do consider a longer stay next trip.Thank you for taking the time to share your feedback and we hope to welcome you back again soon.Sincerely yours,Hotel Management Team

8/10 ดี

FILIPPO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cortesia, strutture e cucina buone, dovrebbero meglio conoscere ed aiutarti su cosa si può fare e/o visitare in città.
เข้าพัก 13 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear FILIPPO,We're glad to hear you had an enjoyable stay at our hotel. We would love to have the opportunity to take care of you longer on a future occasion so please do consider a longer stay next trip.Thank you for taking the time to share your feedback and we hope to welcome you back again soon.Sincerely yours,Hotel Management Team

6/10 พอใช้

Sean

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I felt like I was staying in a brothel.
เข้าพัก 12 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 3 เม.ย. 2023
Dear Sean,Thank you for staying with us and sharing you concern. First of all, on behalf of our management team we're honestly sincere apologize for the inconvenience that you have experienced during stayed with us. We are sorry to read that your experience did not meet your expectations.Rest assured that we have not only taken note of your comments but will address them by looking into details in improving every aspect of our product and service.These constructive feedbacks will enable us to strive towards continuous services and improvements in the future. We will work harder to serve you another better experiences with us on your next visit back.Again, please accept our sincere apologize for any inconvenience caused.Sincerely yours,The beverly hotel management team.

10/10 ดีเลิศ

Lee Michael

เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 16 มี.ค. 2023
Dear Mr. Lee Michael,We're glad to hear you had an enjoyable stay at our hotel. We would love to have the opportunity to take care of you longer on a future occasion so please do consider a longer stay next trip.Thank you for taking the time to share your feedback and we hope to welcome you back again soon.Sincerely yours,Hotel Management Team

10/10 ดีเลิศ

Shinji, Osakacity

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
お目当ての店から1分と立地もよく、通りから奥に位置しているので静かで良いです。 朝食も付いており内容も豊富で満足です。 次に行く時も利用します。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 27 ม.ค. 2023
Dear Mr. Shinji ,We're glad to hear you had an enjoyable stay at our hotel. We would love to have the opportunity to take care of you longer on a future occasion so please do consider a longer stay next trip.Thank you for taking the time to share your feedback and we hope to welcome you back again soon.Sincerely yours,Hotel Management Team

10/10 ดีเลิศ

Karan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was an amazing experience.. stayed for the 2nd time and it was as expected.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 29 ธ.ค. 2022
Dear Mr. Karan,We're glad to hear you had an enjoyable stay at our hotel. We would love to have the opportunity to take care of you longer on a future occasion so please do consider a longer stay next trip.Thank you for taking the time to share your feedback and we hope to welcome you back again soon.Sincerely yours,Hotel Management Team

10/10 ดีเลิศ

Micah

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice Hotel staff friendly and location Definitely I will come again
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 22 ธ.ค. 2022
Dear Micah,We're glad to hear you had an enjoyable stay at our hotel. We would love to have the opportunity to take care of you longer on a future occasion so please do consider a longer stay next trip.Thank you for taking the time to share your feedback and we hope to welcome you back again soon.Sincerely yours,Hotel Management Team

10/10 ดีเลิศ

Shivam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing stay!
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Management team. วันที่ 10 พ.ย. 2022
Dear Mr. Shivam,We're glad to hear you had an enjoyable stay at our hotel. We would love to have the opportunity to take care of you longer on a future occasion so please do consider a longer stay next trip.Thank you for taking the time to share your feedback and we hope to welcome you back again soon.Sincerely yours,Hotel Management Team

6/10 พอใช้

Atif

เดินทางเป็นกลุ่ม
If you want an average stay 😕
Overall it was average experience. Lots of construction work was happening. They were doing work at and around swimming pool so we were not able to use it.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel วันที่ 10 มิ.ย. 2022
Dear Mr. Atif, Thank you for staying with us and sharing you concern here at company. First of all, on behalf of our management team we're honestly sincere apologize for the inconvenience that you have experienced during stayed with us. We are sorry to read that your experience did not meet your expectations. Rest assured that we have not only taken note of your comments but will address them by looking into details in improving every aspect of our product and service. These constructive feedbacks will enable us to strive towards continuous services and improvements in The future. We will work harder to serve you another better experiences with us on your next visit back. Again, please accept our sincere apologize for any inconvenience caused. Sincerely yours, The Beverly Hotel management team.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dårlig hotel, hvis nabo puster vi hører ikke lyd isolert. Klarte ikke å sove de dagene vi var der.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 17 มี.ค. 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for staying with us and sharing you concern. First of all, on behalf of our management team we're honestly sincere apologize for the inconvenience that you have experienced during stayed with us. We are sorry to read that your experience did not meet your expectations, we will address them to all related departments in order to investigate the case immeditaely. Rest assured that we have not only taken note of your comments but will address them by looking into details in improving every aspect of our product and service. These constructive feedbacks will enable us to strive towards continuous services and improvements in the future. We will work harder to serve you another better experiences with us on your next visit back. Again, please accept our sincere apologize for any inconvenience caused. Sincerely yours, The Beverly Hotel Management team.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 11 มี.ค. 2020
Hi there! Thank you very much for choosing to stay at The Beverly Hotel Pattaya.We're happy to read that you love our property and service and we believe that overall your stay was pleasant and you were well accomodated by our team and all of your comment is remarked for the further action, We hope you join us again on your next visit back.

8/10 ดี

murai

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 14 ธ.ค. 2019
Thank you for your kind review and staying with us.We are always interested in feedback and improvements.We hope to welcome you back again.

4/10 แย่

Jiahe

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
perhaps my worst experience in pattaya
they will ask you for a 1000 bhat deposit in CASH. using credit card for the deposit will result in you being charged a 3% fee for some reason. the beds have wheels, and the wheels cannot lock into place. what happens is that the bed moves around whenever you do anything on your bed. the other guests are very loud, and they don't close their doors. i have seen a couple naked people standing in their rooms with the door open. definitely not recommended.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 22 พ.ย. 2019
Dear Jiahe, Thank you for choosing to stay at The Beverly Hotel Pattaya. We're disappointed to hear about the issues you experienced during your stay with us. Please accept our sincere apologies for any inconveniences caused. We have noted your comments and suggestions and will work on further improvements to make the best services. The Beverly Hotel Pattaya TEAM hope to welcome you back soon. Sincerely yours, Hotel Management Team

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 14 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก The Beverly Hotel Pattaya วันที่ 22 พ.ย. 2019
Dear Sir, Thank you very much for your positive experience. We are happy to read that you had an enjoyable stay here with us. Your feedback means a lot to us. Thank you for choosing At The Beverly Hotel Pattaya and we look forward to seeing you again soon. Genuinely Yours, The Beverly Hotel Pattaya

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
地方弄髒,房間簡陋,環境残舊,床舖不太整潔,只是地点方便接近步行街,員工可以,性價比低,本人感覺沒有優点,不会再入住的酒店
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก HBP team วันที่ 13 ก.ย. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for choosing to stay at The Beverly Hotel Pattaya. We're disappointed to hear about the issues you experienced during your stay with us. Please accept our sincere apologies for any inconveniences caused. We have noted your comments and suggestions and will work on further improvements to make the best services. The Beverly team hope to welcome you back soon. Sincerely yours, Hotel management team

10/10 ดีเลิศ

Finn Thrane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 16 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Air วันที่ 26 ก.ค. 2019
Hi there! Thank you for so much for choosing to stay at The Beverly Hotel Pattaya and give us feed back. We're happy to read that you love our property & services and we hope that you're well accommodated by our team. HBP team wish to welcome you back again on your next visit. Best regards, HBP team

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 1 ก.ค. 2019
Hi There! Thank you for sray at The Beverly Hotel Pattaya and give us feedback. It means alot to us in order to improve our products and services even better in the future. We look forward to see you here again on your next visit. Cheers!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I really love staffs of working there!
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 1 ก.ค. 2019
Hello there! Thank you for choosing to stay at The Beverly Hotel Pattaya. We're happy to read that you love our property. HBP Team hope to welcome you back again soon.

10/10 ดีเลิศ

Toshio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ロケーションが良い!
ロケーションが良く、スタッフも親切で良かった。 次回もまたぜひ利用したい。
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 26 มิ.ย. 2019
Hello there! Thank you for choosing to stay at The Beverly Hotel Pattaya. We're ahppy to read that you're enjoyed stay with us. And hope to welcome you back again soon.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 17 มิ.ย. 2019
Thank you for choosing to stay at The Beverly Hotel Pattaya and give us your feedback. It mean a lot to us in order to improve our products and services even better in the future. We at the hotel are looking forward to welcome you back again on your next visit.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 6 มิ.ย. 2019
Thank you for styaing with us, we appreciated your feedback.

8/10 ดี

Finn Thrane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 14 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 8 พ.ค. 2019
Thank you staying and sharing your feedback with us. And we look foward to serve you again.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 24 เม.ย. 2019
Thank you for your staying with us and we appreciated your feedback! We look forward to welcome you again soon!

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 25 ก.พ. 2019
Thank you for choosing us as a host to stay during your vacation and we're looking forward to welcome you back again on your next visit.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very well.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 29 ม.ค. 2019
Thank you for staying with us and we hope to welcome you here again in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 29 ม.ค. 2019
Thank you for staying with The Beverly Hotel.

6/10 พอใช้

Henrik

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 29 ม.ค. 2019
Thank you for staying with us.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ストリートの便は良かった。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 29 ม.ค. 2019
Thank you for staying with us.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 15 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 29 ม.ค. 2019
Thank you for staying with The Beverly Hotel.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stay away from this hotel.
Wifi is useless, only works for the first half minute or so from connection. Only cheap soap in bathroom. Rooms and interior of the hotel - very dated. Breakfast is terrible too. Worse hotel I havr stayed in for this price.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 29 ม.ค. 2019
Thank you for your kind feedback. And we apologize for any inconvenience that caused you during your stayed. Thank you for choosing us and we hope to welcome you again for a better experiences.

10/10 ดีเลิศ

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good
Great experience- staff,location,cleanliness of the room etc
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 29 ม.ค. 2019
Thank you for staying with us and we're looking forward to welcome you again soon.

8/10 ดี

YOSHIHIRO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

4/10 แย่

Debendra

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location is convenient. It looks spacious from outside. From the entrance you feel like you are at an old place. I can give 3/5 for front staff friendliness. Wifi 0/5 Construction work was going on just next to our room, I felt like I was at some construction site. Suggestions: I think the construction area shall be covered from guest area. No tooth brush is somehow acceptable, but at least I expected tissue paper in room.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Only hot water for bath and poor WiFi connection
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ウォーキングストリートには近いが
アラブ系の人が多く雰囲気気がいまいちでした。 シャワーも朝にはお湯が出ず10分待ってお湯が出ましたが、赤く濁ったお湯が続きました
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018

8/10 ดี

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
To our surprise the room was very quiet and clean. Housekeepers were lovely. It was the best choice of motel in a very busy crowded area with Walking St just in the next block.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก HBP TEAM วันที่ 11 ก.ค. 2018
Thank you for your review on your visit to our Hotel.We are happy that we were able to help you and recognise what you needed. We hope to welcome you back soon.

6/10 พอใช้

Anil

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก HBP TEAM วันที่ 12 มิ.ย. 2018
Thank you for you feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
どしゃ降りもなんのその。ロケーション最高
現地着早々に強烈などしゃ降りに見舞われたので、WS近くのここに宿泊した。 JOINER フィーは300らしく普通。 朝飯付きで、処方薬も欠かさず服用できた。 部屋にはいないが、レストランでは蚊に攻撃される。朝飯の時など注意。
การตอบกลับจาก HBP TEAM วันที่ 12 มิ.ย. 2018
Thank you for your detailed review, any review helps us to improve our service and product levels. We regret to learn that you were not pleased with our hotel ,Please rest assured that your comments will be passed on to our Management in order to improve our guest experience. We certainly will be looking forward to your return.

4/10 แย่

hana, 日本

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
日本人には向かない
後でわかったのですが、ここはアラブ系?団体御用達のホテルです。そちらの方々にとっては快適かと思いますが、日本人には向きません。 アラブ風の大勢のお客さんが、ロビー、廊下、客室、プールと怒鳴っているようにしか聞こえない大声で常に騒いでいます。 時間も、早朝昼間から明け方までずっと騒いでいます。しかも、夜中朝方でも仲間どおしの部屋は移動のためドアを開けたまま騒いでいるためフロア中がうるさくてとても練られません。 もちろん全員ではなく、騒いでいない他のお客さんや寝ている人もいると思いますが、彼らの国では当たり前らしいのか? 誰も文句を言う人はいませんでした。 なので、日本人は別のホテルに泊まった方がいいと思います。
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2018
การตอบกลับจาก HBP Team วันที่ 3 พ.ค. 2018
Dear Sir, We're regret to hear that and we would like to take this opportunity to say apologize for the inconvenience that caused you during your stayed. And accept them in order to improve our services and quality even more in the future. Best regards, HBP TEAM