Overall is bad and need money only. No service. No confirm a booking. :-(
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Patrice, general manager วันที่ 7 ต.ค. 2019
Hello,
you arrived at the reception with inappropriate remarks at the reception because you had not received confirmation: there is no confirmation from the hotel when you book on Expedia: your Expedia reservation is yours confirmation (because, in more, it is guaranteed by your credit card payment made with Expedia)
The reception tried to explain it to you quitly but you did not want to understand.
Your room was well confirmed and you got the one you booked.
We still have trouble understanding why you had so much dislike ...
6/10 พอใช้
Warinporn
4 ส.ค. 2018
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Warinporn
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Patrice, General manager วันที่ 4 ส.ค. 2018
Thanks for your staying.
We hope to see you again a next time.
best regards,
การตอบกลับจาก Patrice, General manager วันที่ 4 ม.ค. 2018
Hello,
Thanks for you staying with us and your good comments.
We always try to do the best for our customers and we try do better every days.
See you soon (I hope).
Best regards
Jamais un bonjour de la part du dirigeant ainsi que du personnel de salle. On sent que l’on dérange à l’ouverture du bar à 9hoo pour avoir un kf. Les chambres sont très médiocre, mobilier très vieillissant et une odeur de renfermé a cause des traces de moisissures dans la salle de bain. Musique très forte de 10hoo à 23hoo. Les serviettes de bain ne sont pas changées assez régulièrement.
Seul point positif, les femmes de chambres sont très agréables et souriantes.
La piscine est envahie par des hommes accompagné de leur rencontre d’une nuit et se raconte leurs exploits nocturnes….
Bref, si vous cherchez un logement , allez voir ailleurs !!!
emmanuel
เข้าพัก 21 คืน, เมษายน 2024
10/10 ดีเลิศ
Paul
23 มี.ค. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Paul
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
6/10 พอใช้
Kazuya
5 มี.ค. 2024
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
good location for local markets. Noisy from garden restaurant (usually by 11PM, sometimes later even business time is over) and other rooms in the night.
The room was very old and the front sliding door could not open one side as the sides were damaged. The Wardrobe floor had rotted away the doors were only just hanging. The safe was only just bolted down and if you pulled on it it would have been removed due to the condition of the wood.
Very poor room..
Das Hotel wird seit etwa 10 Jahren von einem französischen Ehepaar geführt, viele Gäste sind Franzosen.
Das Restaurant ist exzellent, wie man es von der französische Küche kennt.
Die Zimmer sind schon sehr abgewohnt, vor allem die Badezimmer sind dringend sanierungsbedürftig.
Die Gartenanlage und der Pool sind ruhig und sehr schön gestaltet.
Was a one night stay to attend an event nearby. Hotel was an inexpensive option, and was clean and comfortable. Staff were friendly and helpful.
Suyada
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก manager วันที่ 26 มิ.ย. 2023
thank you
10/10 ดีเลิศ
SHOKO
27 พ.ค. 2023
SHOKO
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก manager วันที่ 1 มิ.ย. 2023
thank you
2/10 แย่มาก
Thanaboon
เดินทางเป็นกลุ่ม
30 เม.ย. 2023
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
No wifi. The bed was so soft make my back hurt. They charged me $50 for the dirty bed linen.Even not that much dirty A very bad experience
Thanaboon
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก manager วันที่ 30 เม.ย. 2023
Not to much dirty, have blood and bed sheet, pilow ,cover matress and you say not dirty!!!!We only charge 1000b arround 29 and not 50, this amount is what the laundry charge use for extra cleaning.
Although I booked a room for nine days they wouldn't grant me an early check-in so I had to sit for three hours waiting for my room. Then, I asked them to clean my room for the first time after five days and they did but they didn't change the sheets, pillow cases, or comforter cover, all of which were clearly dirty. Last, when I checked out I had to carry my heavy bags 150 meters to the main road to get a taxi.
Keith
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก manager วันที่ 11 เม.ย. 2023
good morning, Yes we don't gran early check-in because the be full and I can not say to the customers that's them have to go because you come early and not evening tell us your arrival time. About the cleaning when is like this just have to come and talk with the reception and we will do. About the taxi why you don't request at the reception, we order every day many taxi for the guest
The place is like a gem in the middle of a giant city. Even if older it is well kept and enjoyable. The room was a good size, with just a few repairs needed. More than two pillows would be a good comfort addition. The large balcony was also a good feature, sitting outside with all the mature trees was very soothing.
Check-in was easy, staff is very nice and you will get the occasional hello from the Blue Macaw.
The food is very good but sometimes takes a bit long to get to the table. One downside, the restaurant opens at 9am so no early breakfast. I haven't tried the bar.
I will consider Momento for my next visit to Pattaya for sure.
Ruhige Lage aber die Zimmer sind sehr hellhörig man hört jedes Wort und die anderen nächtlichen Geräusche deutlich. Die AIR-CON ist nicht regelbar auf Sparsamkeit eingestellt ebenfalls der Kühlschrank nicht einstellbar wer seine Medikamente kühlen muss hat hier Probleme. Das Personal unaufmerksam und wenig hilfsbereit was für Thaiverhältnisse sehr ungewöhnlich ist.
Een zeer goede keuken ...mooi zwembad
de onvriendelijke manager van het hotel wilde mij mijn handdoeken doen betalen omdat ik ze naar het zwembad van het hotel had meegenomen
Dean
การตอบกลับจาก manager วันที่ 24 พ.ย. 2022
the towel from room is for the room, we tell you that's we have towel on the bar from restaurant for use when you go to the pool . Every missing towel in room yes will be charge.
This family-run resort is worth to stay at and well maintained. Rooms have different levels of comfort, all at an affordable price. Recommended only if you've your own mean of transportation.
Room service var dårligt. Vi måtte selv spørge efter rene håndklæder. Det var små dyr i vores tøj og i sengen. Jeg sagde det til hotellet, de ville sprøjte for de små dyr. Hjalp ikke noget om aften vi skulle sove var der dyr i sengen og i vores nyvasket tøj igen. Vi skiftede til et andet hotel dagen efter.