ล็อบบี้

รีวิว ฮิลตัน สนามบินซูริค

4 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 336 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 390 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 160 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 73 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 41 จาก 1000 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Worawut

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมไม่ไกลจากสนามบิน​ นั่งรถบัสไปสนามบินได้​
บริเวณโรงแรมมีมินิมาร์ท​ สภาพห้องตามมาตรฐานฮิลตัน​ เหมาะกับไฟล์บินเช้า​ จากโรงแรมนั่งรถบัสไปในเมืองได้​ แต่ไม่ใกล้รถไฟ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Mark V. / Front Office Manager วันที่ 28 ต.ค. 2019
Dear Worawut Thank you very much for your visit and the positive review! Great that you enjoyed staying with us. The entire team of the Hilton Zurich Airport is looking forward to welcome you the next time. Best regards Mark V.

8/10 ดี

Mr.Viboon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เสียความที่ต้องจ่ายค่ารถไปสนามบินคนละ5ฟรัง
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Mark V. / Front Office Manager วันที่ 21 ก.พ. 2019
Dear Mr.Viboon Thank you very much for your stay and the positive review! Great that you enjoyed staying with us. The entire team of the Hilton Zurich Airport is looking forward to welcome you the next time. Best regards Mark V.

10/10 ดีเลิศ

Joshua

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you, Joshua, for your outstanding review! We're delighted to hear that your experience at Hilton Zurich Airport met your expectations and earned a perfect score. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.

10/10 ดีเลิศ

David

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear David,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Hilton Zurich Airport. We are delighted to hear that you had an exceptional experience with us, and we appreciate your perfect rating.Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled that we were able to meet your expectations during your visit. We strive to provide our guests with memorable stays, and it is rewarding to know that we succeeded in delivering a positive experience for you.We value your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton Zurich Airport in the near future.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Theron, Goodyear

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
FREE bus, train, airport rides to Zurich town & airport.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Theron,Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback regarding your recent stay at Hilton Zurich Airport. We are delighted to hear that you appreciated our complimentary transportation services to Zurich town and the airport.At Hilton Zurich Airport, we strive to provide exceptional service and convenience to our guests, and we are pleased to learn that our complimentary bus, train, and airport rides contributed positively to your overall experience.Your feedback serves as encouragement for us to continue delivering excellent service to all our guests. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the near future.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Raymond

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very accommodating staff…excellent food …nice hotel
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr. วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Raymond,Thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay at Hilton Zurich Airport. We are delighted to hear that you found our staff accommodating, enjoyed the excellent food, and appreciated our hotel's ambiance.Your kind words serve as encouragement to our team as we strive to provide exceptional service to all our guests. We look forward to welcoming you back for another enjoyable experience in the near future.Warm regards,

8/10 ดี

Richard

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Richard,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay at Hilton Zurich Airport. We appreciate your review and are delighted to hear that you had a positive experience overall, reflected in your 4 out of 5 points rating.Your feedback is invaluable to us as we continually strive to enhance our guests' experiences. Should you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us.We look forward to welcoming you back to Hilton Zurich Airport in the near future.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Richard

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at Hilton Zurich Airport. We are thrilled to learn that you had an excellent experience, reflected in your 5 out of 5 points rating.Your kind words mean a lot to us and serve as motivation for our team to continue delivering exceptional service. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable stay in the near future.Best regards,

8/10 ดี

Kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Amit วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Kevin,Thank you for your feedback regarding your last stay with us.We are delighted to see that your overall experiene with us was an enjoyable one. We look forward to welcoming you back for another memorable experience,Best regards,Amit B.ManagerHilton Zurich Airport

4/10 แย่

Alisher

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed here for a couple of days earlier this month. Service was terrible, no courtesy towards customers, stuff aren’t professional (except employees who worked at the bar, they were great). Tried calling room service, room dining and front desk on different occasions, never once my calls were answered during this stay. Wouldn’t recommend this property at all.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Alisher,Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. We appreciate your recognition of the positive service at the bar and understand your frustration with the lack of responsiveness elsewhere.Rest assured, we take your feedback seriously and will address the service lapses with our team to improve our overall guest experience. We apologize for any inconvenience caused and appreciate your honesty.If you reconsider in the future, we'd love the opportunity to welcome you back and provide a much-improved experience.Best regards,

6/10 พอใช้

Selçuk

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Böse Überraschung!
Fotos in der Webseite täuschen. Das Badezimmer ist so klein dass man sich nicht zu zweit aufhalten kann. Sie müssen erst die Türe zumachen um an die Toilettenschüssel heran zu kommen. So eng is das! Beim Frühstücken hatten wir mehrfach unsauberes Geschirr. An der Kaffeemaschine habe ich eine Tasse gegriffen dass unübersehbar dreckig war mit getrockneter Kakaomasse. Anscheinend wird das Geschirr unkontrolliert aus der Maschnie direkt herausgegeben. Für den offenen Parkplatz werden 35 CHF täglich gefordert. Bei dem Namen Hilton erwartet man einen höheren Anspruch auf Dienstleistung. Für mich nicht empfehlenswert!
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr. วันที่ 9 ม.ค. 2024
Sehr geehrter SelcukHerzlichen Dank für Ihre Bewertung. Ich bedaure ausserordentlich, dass wir Sie während Ihres Besuches nicht vollumfänglich zufriedenstellen konnten. Insbesondere die geschilderten Punkte aus unserem Restaurant werte ich als sehr negativ und danke Ihnen daher umso mehr, dass Sie Ihr Feedback mit uns geteilt haben. Dieses werden wir entsprechend an unser Küchen- und Restaurantteam weiterleiten, sodass wir ähnliche Vorkommnisse vermeiden können. Ich verstehe, dass Ihnen der Parktarif von CHF 35.00 als zu hoch vorkam, möchte Ihnen aber versichern, dass dieser an der Zürcher Flughafenregion angepasst ist und dem regulären Durchschnitt entspricht.Wir würden uns freuen, Sie in Kürze wieder bei uns begrüssen zu dürfen, um das Vertrauen in unser Haus als auch in unsere Marke wiederherstellen zu können.Mit besten Grüssen

10/10 ดีเลิศ

Detra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr. วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Detra,thank you very much for sharing your feedback with us. I am delighted to see that you had a great time staying at Hilton Zurich Airport.Best regards

8/10 ดี

Eric

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Difficulty to find food nearby hotel
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr. วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Eric,Thank you for sharing your feedback. We understand the challenge and are exploring ways to enhance the dining options in the vicinity for our guests' convenience.Warm regards,

4/10 แย่

Craig

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not the hotel for an airport transfer.
Some of the rooms (mine) are a very long walk from the lobby, past conference rooms being set up for a Christmas party. Room had missing light bulb and stopper in sink wasn't attached properly. When we went to the restaurant to get dinner we were asked if we had a reservation, something I have never heard of at an airport hotel. We were seated however after a few moments. Another pair were turned away it seemed and it was never even half full. The shuttle costs 6chf to leave the hotel so you are kind of trapped. Please note if the shuttle is full you just have to wait and fight to be first in line for the next one. They will refund your ticket price and call a cab for you but that is at your own expense.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr. วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear Craig,Thank you for sharing your recent experience at Hilton Zurich Airport. I want to extend my sincerest apologies for the inconveniences you faced during your stay. Your feedback is incredibly valuable in helping us address these issues and improve our services.I'm sorry to hear about the distance of your room from the lobby, the maintenance issues you encountered, and the confusion at our restaurant. Providing a seamless and comfortable experience for our guests is our top priority, and it's clear we fell short of that during your visit.Regarding the shuttle service and associated costs, I understand the frustration caused by the waiting times and additional expenses. We are continuously working to improve our shuttle service to ensure it's more efficient and convenient for our guests.Rest assured, I've shared your feedback with our teams to address these concerns promptly and prevent similar occurrences in the future. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us.Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience.Warm regards,

6/10 พอใช้

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hidden charges
I stay in hotels regularly and it’s the only place that’s charged for in room bottled water. In the small print as well. Greed!
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Thank you for choosing Hilton Zurich Airport for your recent stay, and for taking the time to share your feedback. I regret to hear that the in-room bottled water charge left you feeling disappointed.At Hilton, we strive to ensure our guests have a comfortable and enjoyable stay, and I apologize for any inconvenience caused by the policy regarding bottled water. I'd like to clarify that according to Hilton Brand Standards, bottled water is complimentary for all Hilton Honors Silver, Gold, and Diamond Members as part of their membership benefits.Your feedback is important to us, and it helps us understand areas where we can enhance our guest experience. We continuously review our policies to ensure they align with our guests' needs and expectations.Thank you once again for your valuable feedback.Warm regards,

6/10 พอใช้

John

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr. วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear John,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Hilton Zurich Airport, and for rating your experience.We truly value guest feedback as it helps us understand areas where we can improve. However, your rating of 3 out of 5 doesn’t provide specific details about your experience. Your insights are crucial to us in enhancing our services and ensuring a better stay for all our guests.We would greatly appreciate it if you could share more details or specifics about your stay. Your input will assist us in addressing any areas of concern and further improving our services to meet and exceed our guests' expectations.Should you wish to discuss your experience in more detail or have any suggestions for us, please feel free to reach out. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are dedicated to making your future stays more enjoyable.Thank you for choosing Apart-Hotel Zurich Airport. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more satisfying experience.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Armen

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Armen,Thank you for your positive feedback! We're thrilled you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon.Best regards,

4/10 แย่

Richard

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dated, stuffy rooms, terrible pillows, old bathrooms, shower in bath and grey hard very well used towels, soap, shampoo terrible cheap and poor quality. Small water in room was 4 CHF, no complimentary water. Didn’t know what an Americano coffee was and got carved 5 CHF for a luke warm expresso.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr. วันที่ 28 พ.ย. 2023
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your recent experience at Hilton Zurich Airport.I want to extend my sincerest apologies for the various aspects of your stay that fell below expectations. Your feedback regarding the condition of the rooms, amenities, and the pricing for certain services is disheartening to hear. Please know that this is not reflective of the high standards we aim to maintain.We deeply regret that the accommodations and services did not meet your needs and our usual standards of excellence. Your concerns about the room's condition, amenities, and service charges have been shared with the respective teams for immediate review and improvement.Your insights are invaluable, and we genuinely appreciate your feedback as it helps us identify areas for enhancement.Should your travels bring you back to Zurich, we hope for the opportunity to restore your faith in our hotel and provide the exemplary experience we strive to offer all our guests.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Olivier

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Mark V. / Manager วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear OlivierThank you very much for choosing the Hilton Zurich Airport and for the positive rating!Great to see that you had such a lovely time with us.We are looking forward to welcome you the next time.Best regardsMark V. / Manager

4/10 แย่

Rene

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Mark V. / Manager วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear ReneThank you very much for your visit and rating.Our main goal is to exceed guest expectations and I am very sorry that we were not able to meet yours.We hope you consider staying with us in the future to proof you our true Hilton hospitality.Best regardsMark V. / Manager

10/10 ดีเลิศ

John, Westford

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay as a pre-flight lodging option to make your departure the next morning stress free and convenient.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear John,Thank you for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear that you found Hilton Zurich Airport to be a great choice for a pre-flight stay, making your departure the next morning stress-free and convenient.We strive to provide our guests with a comfortable and seamless experience, and we're glad to know we could meet your expectations. Should you ever need another pre-flight stay in Zurich, we would be honored to welcome you back.Safe travels and warm regards,

8/10 ดี

Pei-Yao, Norcross

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr วันที่ 28 พ.ย. 2023
Dear Pei-Yao,Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at Hilton Zurich Airport.We truly value your input, and while we're glad to hear that your experience was positive, we're always striving to make it a perfect 5 out of 5. Understanding what we could have done better would be incredibly helpful.If there are specific areas or aspects of your stay that you feel we could enhance, please feel free to share more details. Your insights are essential to us as we continuously work towards providing exceptional experiences for all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back and ensuring that your next stay exceeds all your expectations.Warm regards,

8/10 ดี

Christopher

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For the exorbitant price and the Hilton name, expected much more. It seemed like there were several sides of the hotel - I was put in the more run-down and remodeled part of the hotel - which was dated and simply an older hotel remodeled. Stay was very average and acceptable, but the pictures misdirect you. Breakfast was $39 pp and was below average.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 6 ต.ค. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Zurich Airport. We value your comments and apologize that your experience did not meet your expectations.We regret to learn that the room you were allocated did not meet your expectations. We appreciate your observations and will be reviewing our room assignments to ensure a more consistent experience for our guests.Regarding your remarks on breakfast, we are genuinely sorry to hear that it fell below your expectations. We will be re-evaluating our offerings to ensure they align with our guests' preferences and value for money.We appreciate your honest feedback as it helps us in our continuous efforts to improve. Please know that your concerns have been shared with our team, and we are committed to making the necessary adjustments.Should you decide to give us another opportunity, we would be more than happy to ensure your next stay is much more in line with the high standards we aim for.Thank you for your understanding.

8/10 ดี

Ryan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 6 ต.ค. 2023
Thank you so much for taking the time to share your positive feedback about your recent stay at Hilton Zurich Airport. We're delighted to hear that you had an enjoyable experience with us.Our team strives to provide exceptional service and a comfortable atmosphere, and it's always rewarding to know when we've succeeded. Your kind words serve as a great motivation for all of us.Should you have any special requests or preferences for your next visit, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.

10/10 ดีเลิศ

Monica

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 2 ต.ค. 2023
Thank you so much for taking the time to share your positive feedback. We're thrilled to hear that you had an enjoyable stay at Hilton Zurich Airport.Your satisfaction is our top priority, and it's wonderful to know that we met your expectations. If there's anything specific you particularly liked about your stay, please feel free to let us know.We can't wait to welcome you back for another great experience in the future!

8/10 ดี

Roland

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 25 ก.ย. 2023
Thank you for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear that you had an enjoyable stay with us. Your kind words are truly appreciated.We look forward to welcoming you back for another outstanding experience.Warm regards,

8/10 ดี

Pernille

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Lufthavnhotel
Vi havde kun en enkelt (og meget dyr) overnatning på meget få timer pga aflyst fly. Jeg var ikke imponeret af Hilton hotellet og synes ikke helt det levede op til prisen, men der var en seng og et bad og det var alt vi skulle bruge. Fællesarealerne virkede fine og store og er sikkert et godt sted til konferencer pga beliggenheden.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 20 ก.ย. 2023
Kære Gæst,Tak for din ærlige tilbagemelding. Jeg beklager, at dit ophold ikke levede op til dine forventninger, og at det blev kompliceret af den aflyste flyvning. Det glæder mig dog at høre, at fællesområderne passede til dine forventninger. Vi vil tage dine kommentarer til efterretning for at forbedre vores service. Vi håber, at du på et fremtidigt besøg vil give os mulighed for at give dig en bedre oplevelse.Venlig hilsen,

2/10 แย่มาก

rosanna

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear Guest,We are sincerely sorry to hear about your recent experience at Hilton Zurich Airport. Your feedback is of utmost importance to us, and we apologize for falling short of your expectations.We take your comments seriously and will be addressing them promptly. Please know that this does not reflect the high standards we aim to achieve.We hope for the opportunity to welcome you back and provide the exceptional experience you deserve.Warm regards,

4/10 แย่

serenita

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room in the first floor smell cigarettes. I called housekeeping and front desk for towels no response.i booked for three guests with three beds but only two towels
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 20 ก.ย. 2023
Dear Guest,I apologize for the inconvenience you've experienced during your stay. This falls short of the high standards we aim to provide. Rest assured, we'll address the cigarette odor and ensure you receive the appropriate number of towels promptly. Your comfort is important to us, and we appreciate your patience.Best regards,

2/10 แย่มาก

heidi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staff not helpful , didn't find my expedia reservation
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 18 ก.ย. 2023
Dear Heidi,We apologize for the inconvenience you experienced with our staff while trying to locate your Expedia reservation. This is not the level of service we strive to provide, and we will address this issue to ensure it doesn't happen again in the future.Your feedback is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more positive and helpful experience.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Viktor

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 15 ก.ย. 2023
Thank you for your valuable feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at Hilton Zurich Airport. We look forward to welcoming you back soon.

4/10 แย่

Diana

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bathroom is not clean especially the bathtub! The linen is too old and the white color of linen turns to darker white
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Mark V. / Manager วันที่ 11 ก.ย. 2023
Dear Diana,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are truly sorry to hear about your experience during your stay at the Hilton Zurich Airport. Please accept our sincere apologies for the issues you encountered with the cleanliness of the bathroom and the condition of the linen. This is certainly not the standard of service we aim to provide.Rest assured, we have already taken steps to address these concerns with our housekeeping team to ensure that such lapses do not happen again. We appreciate your honesty, as it helps us improve our services.We would be grateful for the opportunity to welcome you back and show you the high standards we are capable of providing.Best regardsMark V. / Manager

10/10 ดีเลิศ

Wilfredo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Staff is professional and helpful
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 5 ก.ย. 2023
Thank you for your kind feedback! We take pride in our professional and helpful staff, and we're delighted to hear that you had a positive experience. We look forward to welcoming you back in the future!

6/10 พอใช้

JAYANTHI, CUPERTINO

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very disappointed as I am a big Hilton fan. Very old property with tiny rooms and tiny bathrooms that one can’t even move in the shower. Dirty bath tub with mildew spots made it a bit disgusting to have a Shower. Staff was nice and friendly. Floors are super noisy. With people moving stuff at 1 am.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 3 ก.ย. 2023
Dear Jayanthi,Thank you first for choosing our property for your recent visit of Zurich and for taking a moment to share with the entire Management your sincere feedback. I am sorry to read that we have fallen short of your expectations regarding the rooms as well as the hotel conditions. Be reassured that we have carefully noted your feedback and that relevant steps will be taken to rectify the shortcomings and to improve the service. We hope you will consider staying with us in the future. We would be delighted to have you again as our guest to ensure you have the best travel experience. Thanking for your loyalty to the brand,Sincerely,Amit B.ManagerHilton Zurich Airport

10/10 ดีเลิศ

Kulwant

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 29 ส.ค. 2023
Thank you for your kind words! We're delighted you enjoyed your stay at Hilton Zurich Airport. Your feedback brightened our day.

4/10 แย่

Ana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only one what i liked about staying in this hotel it was lady from the bar,very helpful and friendly.Others very rude,for example chef
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Ana,Greetings from Hilton Zurich Airport! We hope this email finds you well. We appreciate your feedback regarding your recent stay with us.First and foremost, we would like to express our gratitude for your kind words about the lady at the bar. We are thrilled to hear that she provided you with a helpful and friendly service. Our team members are dedicated to ensuring our guests have a pleasant experience, and we will be sure to recognize her for her exceptional service.However, we are truly sorry to learn that you had unpleasant encounters with some other members of our team. We apologize for any rudeness you experienced, especially from the chef. This behavior is not indicative of our usual service standards, and we take your feedback seriously.Your comments have been shared with the relevant departments, and we will be conducting internal discussions to address and rectify these issues. Our goal is to consistently provide courteous and professional service to all our guests, and we deeply regret that this was not your experience.We hope you can give us another opportunity to welcome you back in the future. Rest assured, we will take your feedback to heart and work diligently to improve the overall guest experience.If there is anything specific you would like to discuss or if you have any further feedback, please feel free to contact us directly. We are here to listen and make amends wherever possible.Once again, thank you for bringing your concerns to our attention. We value your patronage and hope to have the chance to restore your confidence in us during your future visits.Warm regards,

6/10 พอใช้

Jack

The property was fine but there was no person to help with the luggage. Since it’s right next to the airport the hitel guests might have several heavy pieces which need help. The manager finally helped us.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 25 ก.ค. 2023
Dear Jack,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words about our property. However, we sincerely apologize for the inconvenience you faced due to the lack of assistance with your luggage.At Hilton Zurich Airport, we strive to provide excellent service to all our guests, and we regret that we fell short on this occasion. Your comment has been duly noted, and we will work to improve our luggage assistance services to ensure a more seamless and enjoyable stay for our guests.We are glad to hear that the manager eventually helped you with your luggage. Nonetheless, we understand the importance of having assistance readily available, and we will take your feedback as an opportunity to enhance our guest experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and providing you with a more comfortable and hassle-free stay.Thank you again for bringing this matter to our attention.Best regards,

6/10 พอใช้

Besa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very old and overpriced!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 12 ก.ค. 2023
Dear Besathank you very much for your review. We would love to welcome you back soon.Best regards

10/10 ดีเลิศ

Renjie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel, located close to Zurich Airport. Easily accessible via Uber/Taxi. The free shuttle from the airport is great, it arrives right on time. There is also a shuttle from the hotel to the airport (which costs 6 euros, you have to get a ticket from the front desk), which is also super convenient.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 7 ก.ค. 2023
Dear valued guest,thank you very much for your review. We would love to have you back around again soon.Best regards,Bastian S.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ser bra ut på bilder men ikke bra i virkeligheten.
Ser bra ut på bilder men er langt ifra så bra i virkeligheten. Virker som man går inn i et hotell som har stått stille siden 90tallet. Trenger definitivt oppussing. Rommet hva ikke klart når vi ankom. Sko vært klart klokken 14:00. Vi ankom 17:00 da hva ikke rommet klart. Skulle egentlig ha ankomet klokken 10:00. Så det og ikke ha hotel rom før klokken 20:00 blir for sent. Renhold kunne hvert bedre, skitten vask og dusj vinduer. Ellers helt ok frokost.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Mark V. / Manager วันที่ 6 ก.ค. 2023
Dear valued guestThank you very much for your visit and the provided feedback. Our main goal is to exceed guest expectations and I am very sorry that we were not able to meet yours.I hope you consider staying with us in the future to proof you our true Hilton hospitality.Best regardsMark V. / Manager

4/10 แย่

Robert

เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 24 ก.ค. 2023
Dear Robert,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Hilton Zurich Airport. We apologize for not meeting your expectations during your time with us.We take guest feedback seriously, and your comments will be carefully reviewed to identify areas where we can make improvements.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfactory experience.Best regards,

8/10 ดี

Munish

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Shuttle service needs to manage line outside hotel as it is a mess.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 3 ก.ค. 2023
Dear valued guest,thank you very much for sharing your review with us. We are looking forward to see you around again soon.Best regards

6/10 พอใช้

Patrick

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Au prix de la chambre Deluxe, équipement vieillissant, qualité du service pas au niveau de l’établissement.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 3 ก.ค. 2023
Dear valued guest,thank you very much for sharing your review with us. We are looking forward to see you around again soon.Best regards

10/10 ดีเลิศ

Davd

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 3 ก.ค. 2023
Dear valued guest,thank you very much for sharing your review with us. We are looking forward to see you around again soon.Best regards

2/10 แย่มาก

Brad

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Mark V. / Manager วันที่ 30 มิ.ย. 2023
Dear BradThank you very much for your visit and the rating.Our main goal is to exceed guest expectations and I am very sorry that we were not able to meet yours.I hope you consider staying with us in the future to proof you our true Hilton hospitality.Best regardsMark V. / Manager

10/10 ดีเลิศ

Doreen

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 18 ก.ค. 2023
Dear Doreen,Thank you for sharing your feedback and giving us a perfect rating! We're delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay at Hilton Zurich Airport.Our team takes great pride in delivering exceptional service and creating memorable moments for our guests. It's gratifying to know that our efforts made your stay enjoyable and comfortable.We truly appreciate your kind words and the 5-star rating. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay whenever your travels bring you to Zurich.Warm regards,

2/10 แย่มาก

Peterson

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Very unclean. Our room wasn’t ready when we arrived for our reservation at 10pm! Restaurant closes at 10pm so could only get sandwiches and soup which were awful. Property is in terrible shape and needs a complete overhaul. Very disappointing.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 26 มิ.ย. 2023
Dear Petersonthank you very much for taking the time to share your feedback with us. I am disheartened to hear about your negative experience. Kindly accept my apologies for all inconviniences caused. We would love to have you back with us anytime soon.Best regards

10/10 ดีเลิศ

mark

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
decent stay but location was poor by my choice
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 23 มิ.ย. 2023
Dear Mark,thank you very much for sharing your feedback with us.I am happy to see that you had a pleasant stay with us.Best regards

10/10 ดีเลิศ

Daniela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Bastian S. / FOM วันที่ 22 มิ.ย. 2023
Dear Daniela,thank you very much for your review. I am thrilled to hear that you had a pleasant stay with us.Best regards

10/10 ดีเลิศ

Rohit

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Amit B. วันที่ 10 ก.ค. 2023
Dear Rohit,Thank you first for choosing Hilton Zurich Airport for your recent stay in Zurich and for taking a moment to share with the entire Management your sincere feedback.  We are constantly monitoring the performance of our hotel against high service and quality standards.  I am honoured to read that our hotel, service and staff managed to fully meet your expectations making your stay a memorable one. Be reassured that we are always striving to improve and deliver the best stay experiences possible. I truly wish to have another opportunity to welcome you back within our property,Sincerely,