ห้องซูพีเรียดับเบิล | เตียงพร้อมฟูกเสริมที่นอน, ห้องเก็บเสียง, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว โรงแรมไลน์ มยองดง

3 out of 5
โรงแรมไลน์ มยองดง
36 Myeongdong 3-gil, Jung-gu, Seoul

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 99 จาก 352 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 141 จาก 352 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 74 จาก 352 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 26 จาก 352 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 12 จาก 352 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

6/10 พอใช้

Beer

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
Nearly shopping center and subway station and airport bus.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Line Hotel Myeongdong วันที่ 22 พ.ย. 2019
Thank you very much for staying at Line Hotel Myeongdong. Thank you for your valuable feedback and with your good opinion, all of our hotel staff are encouraged and we will always try to become a hotel that offers better service. We hope you had a good time at our hotel and look forward to seeing you again on your next trip. We hope you will always be full of happy things. Thank you!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Narae Cha วันที่ 2 ต.ค. 2019
Thank you very much for staying at Line Hotel Myeong-dong. Thank you for your valuable feedback and we will always try to become a hotel that offers better service. We hope you had a good time at our hotel and look forward to seeing you again on your next trip. We hope you will always be full of happy things. Thank you!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I like about room But without a toothbrush set, razor, etc.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Narae Cha วันที่ 17 ก.ย. 2019
Thank you very much for staying at Line Hotel Myeong-dong. Thank you for your valuable feedback and we will always try to become a hotel that offers better service. I would like to inform you that we provide toothbrush at the front desk at a charge of 1,100 KRW upon request but we do not provide razor due to safety problem. We are terribly sorry for the inconvenience and thank you for your kind consideration. We hope you had a good time at our hotel and look forward to seeing you again on your next trip. We hope you will always be full of happy things. Thank you!

8/10 ดี

MICHIYO

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
リッチ条件がとても良く便利でした。 エレベーターがなかなか来ないのがマイナスポイントです。
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก 검은곰 วันที่ 13 พ.ค. 2024
13階にそれぞれ食堂が入店しており特定の時間帯にエレベーターの使用が増加する可能性があります。 ご来店ありがとうございます。

8/10 ดี

Rya

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Super convenient location with two subway stops less than a 5 minute walk away; building also has 2 restaurants and is surrounded by cafes. Cannot stress the convenience of the hotel enough - felt like we were literally in the middle of everything in Seoul. The room was sufficient for 3 adults, and was cleaned often with new towels daily. The facilities were not super new (e.g. older toilet, ageing wallpaper, old carpet, etc.) but everything worked perfectly fine.
เข้าพัก 12 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก 검은곰 วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for visiting our hotel and leaving valuable reviews. we look forward to having you again in the future, and and will always try to provide good service.

8/10 ดี

SATOMI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก 검은곰 วันที่ 23 เม.ย. 2024
Thank you for your valuable rating. We will try to provide you with even better service.

6/10 พอใช้

YUKA

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
窓なしの部屋でしたが、そんなに気になりませんでした。タオル交換してくれますが、毎回髪の毛が挟まっていました。
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 6 เม.ย. 2024
Thank you for your valuable review and we will always try to provide the best service.

4/10 แย่

MIORI

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
まだコートがいる寒い時期なのに暑かったら冷房入れてください、暖房はありませんとチェックインで言われ驚きました、部屋は結露が酷く上着を着ていないと寒く布団も薄くシャワーも大変でしたし風邪ひきそうです。ホテルのトイレも清潔さが全く無く辛かったです。 ただ場所はとても良いです駅から直ぐで飲食店も周りにたくさんありとても便利です。 ホテルの方は感じ良いです。
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 6 เม.ย. 2024
Thank you for your valuable review and we will always try to provide the best service.

8/10 ดี

Chung Ting Judy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, very close to subway station and shopping area. Booked room with window, good space. Only bad thing is share lift with the hotpot shop, strong smell in the lift every time back and leave from hotel
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก 검은곰 วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for your valuable review after visiting the Line Hotel. We are also sorry that there is a restaurant street on the first floor, so you can sometimes smell unwanted smells.

10/10 ดีเลิศ

masaki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก LINE HOTEL วันที่ 18 ก.พ. 2024
大切なレビューありがとうございます。

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก LINE HOTEL วันที่ 18 ก.พ. 2024
hank you for your valuable review.

10/10 ดีเลิศ

Max

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk service fantastic. They made sure you were serviced properly.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก 검은곰 วันที่ 13 ก.พ. 2024
Thank you for your valuable review. We are also very pleased with your satisfaction.also we look forward to seeing you again. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Estupenda estancia en el centro de Seúl
Toda la estancia ha sido maravillosa. La habitación es muy acogedora y sin duda lo más genial son las vistas gracias al ventanal que tiene. El personal del hotel es muy atento, no hemos tenido ningún problema y han sido muy serviciales. Otro de los puntos positivos de este hotel es la localización. Estás en pleno centro de Seúl y cerquísima del metro. Repetiremos seguro. ¡Gracias por el servicio, Line Hotel Myeongdong!
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 30 ม.ค. 2024
Gracias por su revisión detallada, y siempre trataremos de proporcionarle el mejor servicio.

8/10 ดี

YOU-JING

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
隔音不好
隔音很差 超級差 房間整理時間在下午4點到6點 飯店位置在明洞夜市附近 樓下有7-11兩家星巴克 咖啡廳 炸雞一條街也在附近 整體來說 除了隔音差 都很不錯
เข้าพัก 8 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 30 ม.ค. 2024
感謝您留下詳細的評論,我們會一直努力提供最好的服務

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 30 ม.ค. 2024
Thank you so much for using our Line Hotel

8/10 ดี

MAMI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
便利です。
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 30 ม.ค. 2024
Thank you so much for using our Line Hotel

8/10 ดี

TETSUYA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Nishimura

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 9 ม.ค. 2024
ラインホテルを訪問していただき、誠にありがとうございます。常に最高のサービスを提供できるよう努力します

2/10 แย่มาก

Hiroshi

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
窓の無い部屋とは理解していましたが、換気が全くされず部屋はサウナの様な状態です。エアコンも全く機能しません。問題を指摘しても音のうるさい扇風機を用意するだけ。テレビも故障したままでした。今まで泊まったホテルの中で最悪でした。
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 9 ม.ค. 2024
ラインホテルをご利用いただきありがとうございます。 滞在中にご不便な点がございましたら、申し訳ございません。 まず、客室内の天井には丸い換気口が設置されており、換気口から空気が循環しています。 また、冬には天候を考慮して暖房のみ利用でき、希望しない場合は客室内リモコンで直接使用するかどうかを作動させることができます。それにもかかわらず、一部暑いと感じるお客様には扇風機をお貸ししています。 扇風機のファンの音は、美風、弱風、強風によって当然異なる場合があります。テレビはお客様の感想を参考に検査してみましたが異常なく作動することが確認されました。おそらく韓国語で書かれているテレビのリモコンの使い方を正確に知らなかったようです。 滞在中に困難な点がありましたらフロントにお問い合わせいただければ幸いですが、残念です。 より良いサービスをご提供できるよう努力いたします。

2/10 แย่มาก

Hiroshi

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 9 ม.ค. 2024
ラインホテルを訪問していただき、誠にありがとうございます。常に最高のサービスを提供できるよう努力します

8/10 ดี

YIYOUNG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 9 ม.ค. 2024
Thank you very much for visiting the Line Hotel and we will always try to provide the best service.

8/10 ดี

SARI

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kim วันที่ 9 ม.ค. 2024
ラインホテルを訪問していただき、誠にありがとうございます。常に最高のサービスを提供できるよう努力します

8/10 ดี

PEI WEI

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
有海底勞的味道
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 10 ธ.ค. 2023
非常感謝您對我們酒店的評價與信任,我們也會繼續努力創造更舒適的環境,歡迎您再次光臨,祝您生活愉快,謝謝!

8/10 ดี

Naoki

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก 검은곰 วันที่ 21 พ.ย. 2023
Thank you very much for leaving a valuable review after staying.

8/10 ดี

Norihiko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
立地良く清潔です
立地はウルチロイックの駅を出て直ぐで、隣のビルに7/11と薬局、向かいにTWO SAME PLACE のカフェがあり何でも揃います。ただ部屋にスーツケースを置くスペースやテーブルが無く、鏡もバスルームだけと清潔なのに何か物足りない感はありました。シャワーカーテンが洗面台との境に突っ張り棒で取り付けられていたり、ベッドサイドにマルチコンセントが固定されていたりと後から色々追加されたような部分があったので宿泊した人の意見を取り入れてバージョンアップされてる感じがしました。11月の下旬に泊まりましたが部屋が少し寒かったです。
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 20 พ.ย. 2023
お客様の大切なご意見ありがとうございますもっと良いラインホテル明洞になれるよう努力します :)

8/10 ดี

Bongsuk

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 2 พ.ย. 2023
Thank you for your valuable opinionI will do my best to become a better hotel in Myeongdong

8/10 ดี

YUKIKO

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
2度目の利用です。 交通の便が良いので 助かります。 今回は窓なしの部屋でした。 部屋はコンパクトなので 寝るだけならOK 欲を言うと 小さいテーブルと椅子が あればもっと快適に過ごせそうかな
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก LINE HOTEL วันที่ 26 ต.ค. 2023
お客様の大切なご意見ありがとうございます もっと良いラインホテル明洞になれるよう努力します

6/10 พอใช้

Kumiko

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
部屋が狭く鏡がないのが不便でした。
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 22 ต.ค. 2023
お客様の大切なご意見ありがとうございます もっと良いラインホテル明洞になれるよう努力します

6/10 พอใช้

Oka

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
掃除機をかけていないのか、チェックイン時に知らない指輪が落ちていました。冷蔵庫の扉にもコチュジャンのようなものがついていましたし、テーブルにも明らかに飲食したようなベトベトした汚れがついていたのでウエットティッシュで拭いたら真っ黒になりました。シャワーを浴びるとカーテンをしていても洗面所とトイレの床はびしょ濡れになります。翌日バスマットの取り替えもありませんでした。 スタッフの方々は日本語が上手な方がいて、衛生面以外は安心して過ごせました。
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 20 ต.ค. 2023
お客様の大切なご意見ありがとうございますもっと良いラインホテル明洞になれるよう努力します

6/10 พอใช้

Kristine

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 20 ต.ค. 2023
Thank you for your valuable opinionI will do my best to become a better hotel in Myeongdong

10/10 ดีเลิศ

Mana

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 20 ต.ค. 2023
Thank you for your valuable opinionI will do my best to become a better hotel in Myeongdong

8/10 ดี

Miho

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Thankyou for everything.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 20 ต.ค. 2023
Thank you for your valuable opinionI will do my best to become a better hotel in Myeongdong

8/10 ดี

YUKINARI

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 16 ส.ค. 2023
お客様の大切なご意見ありがとうございますもっと良いラインホテル明洞になれるよう努力します

8/10 ดี

junichi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋の掃除が中途半端で、ゴミが片付けてなかった。
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 15 ส.ค. 2023
お客様の大切なご意見ありがとうございますもっと良いラインホテル明洞になれるよう努力します

6/10 พอใช้

Yoshihiko

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 15 ส.ค. 2023
お客様の大切なご意見ありがとうございますもっと良いラインホテル明洞になれるよう努力します

10/10 ดีเลิศ

Tai Rong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 14 ส.ค. 2023
Thank you

6/10 พอใช้

TAKASHI

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

MAMI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
設備はミニマムで無駄なし。 入り口は少々わかりにくいかも。
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก 김의곤 매니저 วันที่ 10 ส.ค. 2023
貴重なレビューを残してくださってありがとうございます。

4/10 แย่

Kenix

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 31 ก.ค. 2023
Thank you for your valuable opinionI will do my best to become a better hotel in Myeongdong

6/10 พอใช้

lock fai

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Ok
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก kim วันที่ 29 ก.ค. 2023
Thank you for your valuable opinionI will do my best to become a better hotel in Myeongdong

2/10 แย่มาก

Seonyeong

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff at the front desk was very unfriendly and not professional.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 24 ก.ค. 2023
Thank you for your comment.We will refer to customer reviews for better service.

6/10 พอใช้

HIDEAKI

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก 검은곰 วันที่ 18 ก.ค. 2023
ラインホテルを訪問していただき、誠にありがとうございます。

8/10 ดี

YUKIKO

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
駅に近くて便利でした。 シャワーの水圧は良かったのですが 温度調節が少し難しかったです。 それ以外は快適に過ごせました。
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก line hotel วันที่ 3 ก.ค. 2023
ありがとうございます:)

6/10 พอใช้

yin ling

地點方便,房間細小。
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Michiko

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
立地はとても良いです。 ただ、ソウル駅までは少し不便です。 シャワーカーテンもあり、水圧もいいのですが、温度調節ちょっと難しかった。
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก SH KIM วันที่ 13 มิ.ย. 2023
貴重なご意見ありがとうございますあなたが快適に?在できるホテルになるように努力します

10/10 ดีเลิศ

SHIZUKA

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
明洞の繁華街から近く、近隣に店も多いので便利でした。隣にセブンイレブンもあり、買い物も楽でした。
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก SH KIM วันที่ 13 มิ.ย. 2023
立地はとても良いです。 ただ、ソウル駅までは少し不便です。 シャワーカーテンもあり、水圧もいいのですが、温度調節ちょっと難しかった。Michiko

2/10 แย่มาก

Yijin

We booked 4 nights at Line hotel through Expedia system. The booking was confirmed. When we arrived to the hotel, the staff said they can not find our reservation. It took a long time for him to tell us that our reservation was canceled, and there was no room for us that night. We contacted Expedia, and been told that Line Hotel canceled our reservation. We were “homeless’ in a rainy dark night in a foreign country. It was very unpleasant. Expedia staff was not helpful at all. We are very disappointed with Expedia hotel booking! Line Hotel staff helped us to found a room somewhere else for the night. So far no one took responsibility, not hotel nether Expedia!
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก 김의곤 매니저 วันที่ 3 มิ.ย. 2023
Dear This is from who responded when you came to check in. First of all, you made a reservation by paying on-site, not by pre-booking for Expedia. In such a case, we check whether the card number you registered to prevent no-show is valid, but if the card is not paid, the reservation can be canceled and the regulation is the same regardless of hotel. Hello, I'm the manager who responded when you came to check in. First of all, you made a reservation by paying on-site, not by pre-booking for Expedia. In such a case, we check whether the card number you registered to prevent no-show is valid, but if the card is not paid, the reservation can be canceled and the regulation is the same regardless of hotel. Nevertheless, I was pity for the guest situation. so Even though it's personal, we such as help you and book other hotels, and even get a taxihotel did best to help you.Also, from the next day, we will help you book your room again first so that you can use our hotel and made a book to you more cheaper than the original reservation.we are deeply regrettable for you're giving a bad review

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Awesome location and with a great metro line and food options nearby.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก 김의곤 매니저 วันที่ 22 พ.ค. 2023
Thank you for your valuable review.We are so glad that guest made good memories while staying

6/10 พอใช้

YUKI

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
立地最高なので、狭い以外遊ぶには最高。
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก 김의곤 매니저 วันที่ 3 มิ.ย. 2023
貴重なレビューを作成していただきありがとうございます