ซาวน่า

รีวิว โรงแรมเมิฟินพิค ซามาร์แคนด์

3 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 9 จาก 15 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 2 จาก 15 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 1 จาก 15 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 15 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 15 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

10/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Ryan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very great property. Clean and comfortable. I enjoyed the spa facilities and the tasty breakfast buffet.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Olivia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything about this hotel was absolutely fantastic. And that’s coming from a person who actually had a hiccup at the hotel. I tried ordering room service via the TV since I arrived late & most of the restaurants were already closed or closing but my food never came. I called the front desk but I guess the receptionist never relayed the message about my food because some of the hotel team showed up at my room door. I explained to them that I was waiting for my food. 20 mins later, another staff member showed up with a menu & stated he was going to ask the chef if he can whip something up. 20 mins after that (already midnight), he comes back explaining that the kitchen closes at 11. Mind you, my original order was placed around 10:20-10:30. I was a bit upset & yes, maybe a should shave a star off but the night manager showed up again, sincerely apologized & gave me a bowl of fruit to hold me over until the morning. Other than that, the hotel is absolutely fantastic - great customer service, beautiful decor & great fitness facility. This still made it to my top 5 hotels list (and mind you, I travel a lot).
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Yasmin

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Ahmed

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was great, staff are extremely friendly, huge room size, location, ...
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Timur Mirbabaev, Front Office Manager. วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Ahmed,Thank you for your kindness!It was great to hear that you enjoyed our service. We hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

Miriam

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Timur Mirbabaev, Front Office Manager. วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Miriam,Thanks for your feedback! We tried our best to make your stay comfortable. We hope to see you soon!

10/10 ดีเลิศ

Kristjan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location food and service
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hôtel parfaitement situé et remarquable service
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Bekzod Kholkhodjaev วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Mr.Eric, It was a pleasure hosting you at Movenpick Hotel Samarkand and thank you for taking the time to leave your kind words following your recent stay with us.I am happy to know that your experience was memorable and that our facilities and service succeeded all expectations. Rest assured; I will share your feedback with the team. We look forward to host you in the near future.Best RegardsBekzod Kholkhodjaev Front Office Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
サマルカンドではベストホテル
少し設備が古いが、サマルカンドでは快適なホテルだと思います。徒歩圏内に観光やレストランがあり、とても便利なロケーション。WiFiは残念ながら繋がったり繋がらなかったり。
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

komomo, tokyo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
設備は少し古いですが、広々としてとても快適なお部屋でした。キングサイズのベッドでしたが、掛け布団が別々だったのも良かったです。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

RICHARD

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place and good parking
Good fun . Friendly staff . No business centre though !
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Sales department วันที่ 23 พ.ย. 2018
Dear Mr. Richard, Very soon we will arrange business centre. Thank You for Your stay in our Hotel

2/10 แย่มาก

Julie, London

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Practically closed down
Such a ghost castle for locals’ playground rather than a functioning and facilitated hotel.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Sales department วันที่ 31 ม.ค. 2018
Thank You, Dear Guest! As we know December is a low season and there is low accupancy. That's why the hotel may seem empty and boring. But we do our best for your stay on our hotel for the future.

6/10 พอใช้

P&S, düsseldorf

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hält sein Versprechen nicht
Das für Usbekistan sehr teure Hotel wirbt mit einer wellnessabteilung. Leider ist diese klein, ungemütlich und vieles defekt. Die duschen funktionierten nicht, insgesamt nicht einladend. Das Frühstück ist in einem riesigen Buffet aufgebaut, aber nur enttäuschend. Das Brot war so trocken als hätte es drei Tage uneingewickelt gelegen. Der bestellte Cappuccino war geschmacklich nicht als Kaffee zu identifizieren. Zudem musste er extra bezahlt werden, worauf man uns vorher nicht hingewiesen hat. Eine einzige Enttäuschung. Zwischen diesem Hotel und dem z.b. gleich teuren Hotel Grand Mir in Taschkent liegen Welten.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017