ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, เปล/เตียงเด็กอ่อน (ฟรี)

รีวิว เดย์สอินน์ บายวินด์แฮม ออร์แลนโด ดาวน์ทาวน์

2 out of 5

รีวิว

5.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 145 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 134 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 187 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 166 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 371 จาก 1003 รีวิว" "

5.2/10

ความสะอาด

6.2/10

พนักงานและบริการ

4.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

4.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

IVAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Patricia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
There property was inconvenient. Not much within walking distance. It was listed as downtown with shopping available. To get to anywhere you have to uber unless you had a vehicle.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 พ.ค. 2024
Hello Patricia,We regret to hear about your experience with the hotel's location. We recommend future guests verify distances to local attractions before booking. Our team hopes you still managed to enjoy your stay despite this inconvenience.

2/10 แย่มาก

Lourdes

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was old rusty broken. No hot water, shower had no pressure. The carpets are so dirty your shoes feels sticky… I definitely didn’t even want to take off my socks. The bed was horrible no box bring mattress and the regular mattress sinks soooo much. All furniture was from like 1990s. We decided not to stay after 30 something minutes and they did not refund us the whole amount. We was supposed to stay two night they only refunded 1 (still waiting for the refund and deposit refund)
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 พ.ค. 2024
Hello Lourdes, We're sorry to hear that you were unhappy with your recent stay. Your feedback is important to us, and we encourage you to reach out to our management team directly to discuss your concerns further. Thank you for bringing these issues to our attention so we can work towards improving our guest experiences.

4/10 แย่

Chris

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Charged additional money upon arrival, plus deposit more than the price of the room. Room smells like cigarette smoke
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 11 พ.ค. 2024
Dear Chris,Thank you for the review. I’m terribly sorry that we failed to meet your needs and did not live up to your expectations. We’re always working to get better. We take pride in our hotel and in providing a great place to stay for so many guests. Perhaps you will give us another try in the future so we can do a better job of satisfying you. Sincerely,Hotel Manager.

6/10 พอใช้

Mark

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Not the cleanness
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 10 พ.ค. 2024
Dear Mark,Thank you for providing the review. We hope that you had an overall good experience. However, we apologize that the cleanliness concern made your stay undesirable. We’re always working to get better. We take pride in the cleanliness of our hotel and in the overall experience we provide to guests. Perhaps you will give us another try in the future so we can do a better job of satisfying you. Sincerely,Hotel Manager.

10/10 ดีเลิศ

Luciano

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place was clean and staff was very nice and professional. The area seems a little intimidating but overall I would stay there again. The main thing is cleanliness. Only down side the continental breakfast, they ran out of everything by 8:45 only had coffee available.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 7 พ.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for commenting. We are thrilled to note that you liked the friendly staff service, clean room and had a good stay. We make decisions every day that lead us closer and closer to being the best hotel in the area. We're sure we can go above and beyond for you next time. I hope that you will choose to stay again.Sincerely,Hotel Manager.

10/10 ดีเลิศ

Edson

Very friendly staff
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are thrilled to note that you liked the friendly staff service and had a good experience. I try to provide the best experience in town, and that seems to be a goal that I am easily meeting. We look forward to serving you again soon.Sincerely,Hotel Manager.

6/10 พอใช้

Danny

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for the review. It's nice to see that you had an overall good experience. We regret if we let you down in any way. We have taken note of these comments to make sure we do better than ever for future guests. Our goal is to provide a consistently superior guest experience. I hope that you will stay with us again.Sincerely,Hotel Manager.

8/10 ดี

Ricardo

เดินทางกับคู่รัก
Por una noche dormir esta bien
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 23 เม.ย. 2024
Hello Ricardo, Agradecemos su tiempo para compartir su experiencia con nosotros. Esperamos que su estancia haya sido satisfactoria en general. Para cualquier consulta adicional, no dude en comunicarse directamente con nuestra gerencia. ¡Esperamos darle la bienvenida de nuevo en el futuro!

4/10 แย่

hansen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The guy at the front desk over night is what I didn’t appreciate n he double charged me for a room
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 23 เม.ย. 2024
Hello hansen, We regret to hear about your experience with our front desk staff and the billing issue. Your feedback is important, and we encourage you to reach out to our management team directly to address any concerns. Your comments will be shared with the appropriate departments for further review. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 ดีเลิศ

Keyla

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Buena ubicación
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 เม.ย. 2024
Hello Keyla,Nos complace saber que disfrutó de nuestra conveniente ubicación. Esperamos poder darle la bienvenida nuevamente en el futuro para que disfrute de más experiencias positivas con nosotros.

10/10 ดีเลิศ

Rhadames

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 10 พ.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for the review. I’m pleased we were able to provide you with a great experience. We take pride in this hotel and its amenities and sincerely appreciate the opportunity to serve you. We look forward to serving you again soon.Sincerely,Hotel Manager.

8/10 ดี

Jose

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The price was ok close to $90 the room they gave me had the toilet bowl running water every 30 minutes, next time I'll stay away from room 232, everything else was ok
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Hello Jose, We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We value your input and will address this matter with our team to ensure a more comfortable experience for our guests in the future.

2/10 แย่มาก

SATINDER PAL, SURREY

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very bad experience
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you for your stay. I’m terribly sorry that we failed to meet your needs and did not live up to your expectations. We’re always working to get better. We take pride in our hotel and in providing a great place to stay for so many guests. I hope that you will visit us again.Sincerely,Hotel Manager.

4/10 แย่

Christopher Chance

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bathroom door didn’t shut all the way so no privacy in the bathroom. There were stains on the towels and washcloths. The paint was peeling off the walls. Dirt was accumulating in corners. The shower barely had any water pressure it was so clogged up. People were yelling and making noises at all hours of the night. We could hear the ladies next to us talking like they were in the room with us. Breakfast was only toast, ego waffles, and 2 types of cereal. People were fighting and yelling in the lobby when I arrived, and neither the security guard or the staff person at the desk did anything to remove them. I stood there for 5 minutes because the staff person just wanted to watch the fight instead of help me check in. Also, we put a “do not disturb” sign on our door when we left but housekeeping still came into our room. I will never stay here again and do not recommend it!
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Christopher,Thank you for staying with us. I’m sorry that several issues combined to make your stay less than desirable. We’re involved in a continuous improvement process aimed at making the hotel better than ever before. We strive to make every guest’s experience an excellent one. I hope you will visit again and see how we’re getting better every day. Sincerely,Hotel Manager.

6/10 พอใช้

Mina

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 เม.ย. 2024
Hello Mina, We appreciate you choosing our hotel for your stay. Should you have any feedback to share about your experience, please do not hesitate to reach out to us. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future.

2/10 แย่มาก

Aylen

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel had no hot water in the morning. It was super dirty. The sheets and the towels were stained. Never go to this hotel.
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for writing the review. We apologize for the negative experience you had during your stay at our hotel. It is unacceptable that there was no hot water in the morning and that the cleanliness of the hotel did not meet your expectations. We will investigate the issues you mentioned and take immediate action to address them. We guarantee that your next visit will be awesome. I hope that you will try us again.Sincerely,Hotel Manager.

6/10 พอใช้

Kevin, Orlando

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Kevin,Thank you for the review. It's nice to see that you found a generally good experience. We apologize for any inconvenience you had. We’re always working to get better. We take pride in our hotel and in providing a great place to stay for so many guests. I hope that you will visit us again.Sincerely,Hotel Manager.

8/10 ดี

Cameron

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a good stay for 1 night wouldn’t stay any longer.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Juan G - Front office manager วันที่ 24 มี.ค. 2024
Hello Mr. Cameron, we're working non stop to better serve our customers. Our Days Inn appreciate for telling us about your experience.Best regards,

2/10 แย่มาก

Karen Cristina

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was the worst experience we've ever had in a "Wyndham" hotel. It was around 10pm when we got there, very tired with our kids, there were weird people around the parking lot and in front of the room's doors, a drunk guy was seated in front of the office. We felt very unsafe. The room was very old, the bed sheets were dirty, the floor was dirty, the bathroom was dirty. There were only two towels for 4 people, when I asked the staff foe more towels, she said I shoul go get them on the front office myself. The towels had other person's hair on it. We decided to check out next morning and go to another hotel because this place is not good for family with kids. We asked to be reimbursed the second day and they alleged the room was fine so they wouldn't give the money back. Terrible experience!!!!!!!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 24 มี.ค. 2024
Hello Karen Cristina,We apologize for your experience and appreciate your feedback. The safety and comfort of our guests are a top priority for us, and we take all concerns seriously. We encourage guests to contact management directly regarding any issues to ensure they are addressed appropriately. Thank you for bringing this to our attention so we can continue to improve our services.

6/10 พอใช้

Yuki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Okay for the price
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for the review. It's nice to see that you had an overall good experience. We regret if we let you down in any way. We shall definitely work on your observations. You can expect a further improved stay next time. Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager.

4/10 แย่

Savannah

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No hot water in shower, rust and decay around floorboards and door ways, the door to the lobby is locked at 10:30pm and you have to call the front desk if you want to leave or go to the lobby
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for bringing these concerns to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We take these matters seriously and will address them immediately to ensure that our guests have a comfortable and enjoyable experience. We guarantee that you'll like your next experience. I hope that you will try us again.Sincerely,Hotel Manager.

2/10 แย่มาก

Katrina

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There were stains on the beds and the towels and there was brown chunks of things on my blanket. The room was very gross. I’ve stayed at cheaper places that were much nicer
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hello Katrina, We appreciate your feedback and are sorry to hear about your experience. We encourage guests to reach out to our management team with any concerns during their stay. Your comments will help us improve our services for future guests.

2/10 แย่มาก

Joandy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The furniture are really old ,stained and nasty
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear Joandy,Thank you for writing the review. We apologize for any disappointment you may have experienced regarding the condition of the furniture. We value your feedback and will address this matter promptly to ensure that our furniture is in a satisfactory condition for our guests. We're committed to our goal of a perfect stay for you next time. I hope that you will visit us again.Sincerely,Hotel Manager.

2/10 แย่มาก

Wendy, Riverview

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It has bad smells and is quite old for the price
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 มี.ค. 2024
Hello Wendy,We appreciate your feedback and regret to hear about your experience. We strive to provide a memorable stay for all our guests and will share your comments with our team for further improvements. Your insights are valuable to us as we continuously work on enhancing our guests' experience.

2/10 แย่มาก

Andrea

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My vacation was terrible, choosing this hotel, unsafe, dirt, isn't a hotel is look like a getto for drug dealer. Termite and roaches pest
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 มี.ค. 2024
Hello Andrea, We appreciate you giving your feedback about your recent experience in our hotel. I want to assure you that we act promptly to pest alerts with expert extermination services and treat to deter pests regularly scheduled basis. We respond to all claims of a pest issue with prompt and professional action and ask that you bring these issues to our attention in real-time so we can quickly investigate and address the situation. Thank you again for taking the time to share your experience and to bring this matter to our attention. On behalf of our entire staff thank you for staying with us and for rating your stay.

2/10 แย่มาก

James R

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cleaning staff never changed out empty tissue box even though we put the empty box iin the sink for them to see. Beds and pillows were super hard. Very uncomfortable for sleeping. 2nd night tv went out and never came back on. Door looked like ut had been jimmied and extra locj in doir did't hold in place. No drawers to put clothes in.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear James,Thank you for staying with us. I’m sorry to hear that we failed to impress you with the quality of our hotel. We’re involved in a continuous improvement process aimed at making the hotel better than ever before. We do strive to make every guest’s experience and excellent one. I hope that you will try us again.Sincerely,Hotel Manager.

10/10 ดีเลิศ

Zoilamis

เดินทางกับคู่รัก
Excellent place ,safe and clean
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had an excellent and safe experience during your stay with us. Providing a clean and comfortable environment for our guests is our top priority. We appreciate your positive feedback and look forward to welcoming you back for another excellent stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Jose

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disgusting
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Guest,We apologize sincerely for the experience you had during your stay, and we appreciate your feedback. We take cleanliness seriously, and your comments will be shared with our team to ensure we address and rectify any issues. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to provide you with a much-improved experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Edson

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Edson,Thank you for the review.Our apologies for the dissatisfaction.We shall definitely work on your observations.You can expect a further improved stay next time.Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager.

4/10 แย่

Ettore

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
NO HOT WATER
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your stay. I’m terribly sorry we failed to make a positive impression on you. We’re making changes to provide a better guest experience, and you can be sure we’ll do better for you next time. We take real pride in providing the best possible guest experience. I hope that you will visit us again.Sincerely,Hotel Manager.

6/10 พอใช้

Rosio

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for the review. I am pleased that you found a generally nice experience. We regret any inconvenience you had. We have taken note of these comments and will work to do better than ever for future guests. Our goal is to provide a consistently superior guest experience, and your comments are very important to us. We request that you give us one more opportunity to be of service to you.Sincerely,Hotel Manager.

2/10 แย่มาก

Sandra

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for the review. Our apologies for the dissatisfaction.We shall definitely work on your observations.You can expect a further improved stay next time.Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager.

6/10 พอใช้

Byanca

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for the review. I am pleased that you had an overall good experience. We regret if we let you down in any way. We shall definitely work on your observations. We're committed wholeheartedly to exceeding your expectations next time. I hope that you will consider staying.Sincerely,Hotel Manager.

2/10 แย่มาก

Kelly A

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was not clean in a daily basis. Towels was not changed daily. No breakfast items in the dinning room. No hot water in the shower.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Hello Kelly A, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused. Guest satisfaction is our priority, and we will address your concerns with our team to ensure a better experience for our future guests.

2/10 แย่มาก

Mario

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property was so disgusting had roaches and dirty sheets.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Hello Mario, Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.

2/10 แย่มาก

Suleiman

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The most disgusting hotel I’ve ever stayed in. The walls are literally bubling up with mold. The tiles are falling off the walls. It’s extremely disgusting.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Hello Suleiman, We appreciate you bringing this to our attention. We encourage guests to reach out directly so we can address any concerns promptly. Your feedback is valuable in helping us improve our services for future guests.

2/10 แย่มาก

Amy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First it did not look as the photos on the website. The room smelled so bad of old cig. It looked so dirty i didnt want to touch anything. No pillows just blankets stuffed in pillowcase. We saw people doing some very shady stuff at the pool. We felt so unsafe we left after an hour in the room. Nope, never again.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear Amy,Thank you for writing the review. I’m sorry that we couldn’t provide the quality of experience that you desired. We’re always working, however, to make the experience here better. We take real pride in providing a great guest experience. I hope you will give us another try in the future.Sincerely,Hotel Manager.

10/10 ดีเลิศ

Lisa M

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a very pleasant stay. The staff was friendly and very helpful. We enjoyed the clean rooms and the breakfast. Parking is included. Overall great experience.
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 27 ก.พ. 2024
Hello Lisa M,We are thrilled to hear that you had a pleasant stay with us! Our team takes pride in providing friendly and helpful service, while ensuring our rooms are clean and comfortable. We are delighted that you enjoyed our breakfast offerings and found our parking convenient. Thank you for sharing your positive feedback with us.

2/10 แย่มาก

Andrea

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was so dirty and to much smell to cigaratte
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 24 ก.พ. 2024
Hello Andrea,We're sorry to hear about your experience. Creating a comfortable environment for all guests is a top priority for us. Your feedback is valuable and will be shared with the team for improvement. We hope you may consider giving us another chance to provide a better stay in the future.

4/10 แย่

Thomas

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property on first glance looked good until we saw the homeless person walking through, we almost left at this point. The upon entering the room everything appeared okay, however in the AM getting ready for the day we noticed no bath towels. The floor was filthy. It was loud all night with who knows what is going on. One final note, we had requested a handicapped room on the first floor and paid more for it and that was ignored. Whyndam should not put their names on hotels/motels if they are not going to live up to the standards of being clean and safe.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 27 ก.พ. 2024
Hello Thomas, We apologize for the issues encountered during your stay and appreciate your feedback. We strive to ensure all guests have a comfortable experience. For any future concerns, please do not hesitate to reach out to our management team directly. Thank you for bringing this to our attention.

4/10 แย่

kenrick

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
seems like people are hanging out outside all night on a saturday night.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for the review. I’m sorry to hear that you had such a disappointing experience at our hotel. We’re involved in a continuous improvement process aimed at making the hotel better than ever before. Our goal is to provide a consistently superior guest experience, and your comments are very important to us. I really hope that you will give us another try.Sincerely, Hotel Manager.

8/10 ดี

Deontay

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for the review. I am personally very glad to hear your comment about our great service. We take pride in this hotel and its amenities and sincerely appreciate the opportunity to serve you. We look forward to seeing you again soon.Sincerely, Hotel Manager.

8/10 ดี

Carmen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Todo bien.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 ก.พ. 2024
Hello Carmen,Agradecemos sus comentarios y valoramos sus opiniones sobre su estancia. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. ¡Gracias por elegir nuestro hotel!

4/10 แย่

william

เดินทางกับคู่รัก
Room was old and dirty Cigarette burns on the comforter Metal rods sticking out of bed frame Very poor continental breakfast They even ran out of coffee!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear William,Thank you for staying with us. I’m sorry that several issues combined to make your stay less than desirable. We’re involved in a continuous improvement process aimed at making the hotel better than ever before. We assure you that your next experience will be excellent. I hope you will visit again and see how we’re getting better every day.Sincerely,Hotel Manager.

2/10 แย่มาก

Bacilio

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Satellite was poor no reception no cable
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Bacilio,Thanks for your comments. I’m terribly sorry that we failed to meet your expectations in some ways. We’re always working to make the guest experience better than ever before. We take real pride in this hotel and believe that pride shows in everything we do. I’m disappointed that we could not satisfy you, and I hope you will try us again in the future. Sincerely,Hotel Manager.

6/10 พอใช้

Marjorie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
coffee maker in room didn't work, no shower curtain, (called and asked for one, twice ) drawer on nightstand wouldn't open
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for staying with us. We apologize for the inconvenience you experienced with the coffee maker in your room, the lack of a shower curtain, and the issue with the nightstand drawer. We take your comments seriously and will address these matters promptly to ensure they do not occur in the future. We strive to ensure that all amenities are in working order and that our guests have a comfortable stay. We value your presence and request you visit our property once again.Sincerely,Hotel Manager.

4/10 แย่

christopher

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
no hot water in the shower and low water pressure in the sink.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 16 ก.พ. 2024
Dear Christopher,Thank you for writing the review. I’m very sorry that you were not completely satisfied with your stay here. We’re always working to get better. We take pride in our hotel and in providing a great place to stay for so many guests. Perhaps you will give us another try in the future so we can do a better job of satisfying you. Sincerely,Hotel Manager.

2/10 แย่มาก

Patrese

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 13 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for the review. Our apologies for the dissatisfaction.We shall definitely work on your observations.You can expect a further improved stay next time.Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager.

6/10 พอใช้

sara amanda

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We had no shower curtain, only 1 towel, clock didn’t work, refrigerator didn’t work.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 ก.พ. 2024
Hello sara amanda,Thank you for sharing your feedback. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We appreciate you bringing these issues to our attention and will pass them along to the appropriate team for review and improvement. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests and regret that we fell short on this occasion.