บริเวณภายนอก

รีวิว ราดิสัน รีด มาดริด

4 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 111 จาก 171 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 35 จาก 171 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 13 จาก 171 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 171 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 7 จาก 171 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Mackinder

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing ambience at the Radisson Red Madrid. Staff all lovely. Family Suite amazing. Miss Ana M the manager was delightful and really pretty. 😊💙
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

GEMMA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Situación, decoración
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 20 เม.ย. 2024
Estimada Gema, muchas gracias por su valoración.Esperamos poder darles la bienvenida pronto de nuevo. Saludos cordiales. Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 ดีเลิศ

Claudio

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel molto bello,centrale, pulito, personale molto gentile interessante anche il ristorante eneko basque al suo interno
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 20 เม.ย. 2024
Gentile Claudio, Grazie per la sua gran valorazione. Tanti saluti da Madrid, Wojtek, Guests Relations RED

10/10 ดีเลิศ

katy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great room. Stayed with 2 children so we had 3 x single beds. Very happy. Breakfast was ok. Not amazing but good enough.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 27 มี.ค. 2024
dear katy, Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that you enjoyed your room and that it accommodated your family's needs well. We appreciate your feedback regarding the breakfast, and we'll certainly take it into consideration as we strive to improve our offerings. If there's anything else we can do to enhance your stay in the future, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you and your family back again soon! Wojtek

10/10 ดีเลิศ

Ylebsuy Sarabastik Daniela

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bueno
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 27 มี.ค. 2024
dear Daniela, Thanks for your feedback, we appreciate it! best, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 ดีเลิศ

ATSUSHI

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 20 เม.ย. 2024
dear Atsushi,Thank you for your great feedback, we appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 ดีเลิศ

Guy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 20 เม.ย. 2024
dear Guy,Thank you for your feedback, we do appreciate it! best wishes, Wojtek, Guests Relations RED.

6/10 พอใช้

Elitza, McLean

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Pros - location! Cons - older; issues with room, overpriced for what you get, crazy noise every night from bar downstairs (can hear on 5th floor)
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก wojtek วันที่ 9 มี.ค. 2024
dear Elitza, thank you for your comments, we appreciate it. Looking forward to welcoming you back, Best wishes, Wojtek, Guests Relations RED.

6/10 พอใช้

Takako

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Takako, Thank you for your feedback, we do appreciate it! see you soon, Best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 ดีเลิศ

fumiya, Otaku

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
朝早くの到着にも関わらず荷物を預かっていただけ充実した観光が出来ました。駅近くにあるため朝の列車にも余裕で乗車出来とても良かったです。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Fumiya, thank you for your feedback, we do appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

6/10 พอใช้

mario

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Moderna bien ubicada pero no honraron mi beneficio de expedia NO me dieron mejor habitacion y NO me dieron beneficio VIP
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 26 ก.พ. 2024
Estimado Mario, muchas gracias por su comentario. Esperamos nos de otra oportunidad en el futuro donde podr'a disfrtutar de los benefios VIP. Saludos, Wojtek, Guests Relations RED.

8/10 ดี

Takuya

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
アトーチャ駅そばでプラド、王立の両美術館にも近く利便性がよい。 ダウンタウンで敷地も広く取れないので仕方ないが共用部がレストランをはじめ余裕がない気がしました
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Anastasia FO วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Takuya, Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your positive comments about our convenient location. We understand your concerns about the limited space in our common areas, including the restaurant. We will take your feedback into consideration to improve our services. We hope to welcome you back in the future.Sicnerely,AnastasiaFront Desk

10/10 ดีเลิศ

Amy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked the room and the special christmas cookies mantecados that they shared with us. The music in the elevator lobby is too loud. Our room was over the courtyard and very quiet. Much of the furniture in the lobby was very uncomfortable. The self checkin was a little rough but the staff was friendly. Great location and close to train station and museums!
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก wojtek วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Amy, Thank you for your feedback, we really appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 ดีเลิศ

alejandra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Habitación sin aspirar o sacudir
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก wojtek วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Alejandra, Thank you for your feedback, we really appreciate it! Sorry for the housekeeping issues. best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 ดีเลิศ

MARIANGELS

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
La situación es excelente para visitar los principales museos, motivo principal de mi visita a Madrid. Cercanía con la estación de Atocha para desplazarse desde Barcelona.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก wojtek วันที่ 3 ก.พ. 2024
Estimada María Angeles.Muchas gracias por su comentario, esperamos poder darles la bienvenida muy pronto de nuevo. saludos cordiales, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 ดีเลิศ

Gonzalo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing and near train station
การตอบกลับจาก wojtek วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Gonzalo, Thank you for your feedback, we really appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 ดีเลิศ

Joaquim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Viaje en familia
Todo ha ido muy bien , excelente hotel y comodidad de lugar. Cerca de todo. Lo único regular el desayuno. Los jugos no son naturales y la parte caliente siempre ha estado fría y mal cocinada.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก wojtek วันที่ 3 ก.พ. 2024
Estimado JoaquínMuchas gracias por su comentario, esperamos poder darles la bienvenida muy pronto de nuevo. Sentimos por la molestia ocasionada en el desayuno, sus comentarios nos ayudan a mejorar. Saludos cordiales, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 ดีเลิศ

Jane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing experience in Madrid.
Outstanding hotel in every respect. Cannot complain about a thing. We had a manse room with a balcony and it was amazing. Only regret was the rain prevented us utilising it more. Staff were amazing. We needed to last minute need to delay our check out, and it was no problem (with a few). Smooth check in and out. Housekeeping were diligent and happy to provide extras as required. The hotel was so close to everything we wanted to see.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Jane, thank you for your feedback, we really appreciate it! We are glad you had a nice time here with us. best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 ดีเลิศ

Cristiano

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Cristiano, thank you for your feedback. we appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 ดีเลิศ

Daniel

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Daniel. Thank you for your feedback, we really appreciate it! We are glad you had a nice time here with us. best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

8/10 ดี

Ruth

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Ruth, thank you for your feedback, we really appreciate it! We are glad you had a nice time here with us. best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 ดีเลิศ

Maridaini

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 10 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Maridani. thank you for your feedback. we appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

8/10 ดี

khalil

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
New year vacation
Very good location and some how friendly staff
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Khalil. thank you for your feedback. we appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

2/10 แย่มาก

Mamatha

In Oct 2023 we stayed at Radisson and absolutely loved it, however without realizing, I booked a stay for incorrect dates in Dec 2023, however in spite of numerous follow ups and request, they did not respond to my cancellation request with a refund. Such a bring brand should be flexible on policies.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Mamatha, Thank you for your comments, we really appreciate it! Unfortunately we can not cancel or change reservations made with travel agencies, you always have to cancel them directly where you made them. Thank you for your understanding. best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

2/10 แย่มาก

LAWRENCE

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My stay at the Raddison Red Hotel in Madrid (5 Star) was beyond horrible and atrocious. When we reached the hotel on our first day, nobody came to even help with our baggages even though we were constantly stared at by the staff. Additionally, on the first night, we noticed that our hotel room’s phone wasn’t working. Due to this, we told the staff and receptionists downstairs more than three times about this issue and nothing was resolved. Moreover, on the second day, we tried to visit the hotel’s restaurant for lunch and we were greeted very poorly by the staff at the restaurant, with phrases such as “What do you want? Why are you here”. Lack of courtesy. Furthermore, every time our hotel room got “cleaned”, we weren’t given new lotion bottles, even though the bottles given were less than 5ml, and we weren’t given new bar soaps even though this was the third time our room was getting “cleaned”. In conclusion, our stay at this hotel was not at all what is expected of a 5 star hotel and it was even less of a 3 star hotel.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Reception Team วันที่ 1 ม.ค. 2024
Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback and rating. We deeply regret that we did not meet your expectations regarding your reservation. Please accept our apologies for the inconvenience you experienced during your stay.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

LUIZ CESAR

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ótimo
Hotel moderno, ótimo atendimento da recepcionista argentina, fácil e rápidos check in e check out, quarto amplo e moderno, banheira e ducha e espelho enorme para mulher. Água no corredor e suco e café free de manhã no saguão. Perto da estação de trem Atoche, uns 400 metros e de todo o centro histórico, acesso ao metro e ônibus em 100m. Passamos o natal no restaurante do hotel, ceia muito boa e preço justo!. Vale a pena se hospedar, com certeza voltaremos!!!
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Dear Luiz Cesar, Thank you for your kind words! We will congratulate Flavia on your behalf. Thanks for your feedback, we really appreciate it. Best regards, Wojtek

8/10 ดี

rodrigo

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very Good
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Dear guests, thank you for your feedback, we do appreciate it! our best from Madrid. Wojtek

8/10 ดี

ellen

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear guests, thank you for your feedback, we really appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

8/10 ดี

Francisco

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very friendly and professional. I had a problem with my initial reservation and they resolved it with no stress to me or my party.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Dear Francisco, Thank you for your great feedback, with best regards from Madrid. Wojtek, Front Desk.

8/10 ดี

A E

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Visit marred by too-loud music
For a business hotel, where I need to make calls and have discussions, the background music was much too loud. Thumping bass in the background, means calls sound like they are from a Disco - I will not come back for this reason
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 9 ธ.ค. 2023
dear guests, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay! we are sorry to hear you did not like our music. best regards, Wojtek

8/10 ดี

Kevin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก wojtek วันที่ 9 ธ.ค. 2023
dear Kevin, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

10/10 ดีเลิศ

Amitkumar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 9 ธ.ค. 2023
dear guest, thank you for your feedback! best regards

10/10 ดีเลิศ

Carlos

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent service
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 9 ธ.ค. 2023
dear Carlos, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 9 ธ.ค. 2023
dear guests, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

8/10 ดี

Maritza

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was perfect for what we needed. Cool terrace room and good location. The temperature and dryness in the rooms was tough to deal with
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Insaf วันที่ 19 พ.ย. 2023
Dear Maritza,Thank you for taking the time to write your review.Please accept our apologies for the inconvenience you experienced due to the heat during your stay.Kind regards,

8/10 ดี

Diego

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bed mattresses were hard
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 9 ธ.ค. 2023
dear Diego, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

10/10 ดีเลิศ

JUAN MANUEL

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 9 ธ.ค. 2023
Estimado Juan Manuel. Muchas gracias por su alta puntuación. Esperamos darles la bienvenida de nuevo muy pronto. Saludos! Wojtek

10/10 ดีเลิศ

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 9 ธ.ค. 2023
dear Steven, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

10/10 ดีเลิศ

Davide

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
GREAT HOTEL...5 STARS
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก wojtek วันที่ 4 พ.ย. 2023
Dear Davide, thank you for your great feedback, we appreciate it! best regards, Wojtek, Front Desk

10/10 ดีเลิศ

Davide

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
5 Stars Hotel
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Davide, thank you for your feedback! we really appreciate it! with best regards, Wojtek, Front Desk

8/10 ดี

Flor

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 4 พ.ย. 2023
Dear Flor, thank you for your great feedback, we appreciate it! best regards, Wojtek, Front Desk

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
HORRIBLE EXPERIENCE. DO NOT STAY HERE!
This is actually the first review I've ever done on a hotel, but I couldn't let another minute go by without letting future guests know of my HORRIBLE experience dealing with staff and management. I was double charged for a two-night stay. (And this was the second time I stayed here, the first being a few weeks earlier). Hotels.com spoke to the finance person at Radisson Red, who agreed that he saw the double charge. He requested Hotels.com send an email, and once received, he would refund my money. That was four days ago. I reached out to Hotels.com this morning to inquire why I hadn't received my refund. Hotels.com once again reached out to Radisson Red and the manager said they will not be giving me back my money as they are denying the double charge. In this day and age, when you can actually SEE the double charge on your bank statement, it seems odd and extremely unprofessional to think that simply denying a double charge will make it go away. I now have to cancel my card (it's the only way to dispute a charge with my bank's Visa card), and go to the bank to sit down with an associate and show them the double charge and dispute it. It will take another two hours of my time--not including the two hours spent disputing this charge--when I could be working to earn a living. Radisson Red has absolutely HORRIBLE staff and their management needs to learn a thing or two about dealing with their guests. I will NEVER stay at this hotel again.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 4 พ.ย. 2023
Dear guestsWe sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the room charge during your stay. This is not the level of service we aim to provide, and we understand your frustration.We've looked into this matter, and it appears to have been a miscommunication between our reception and the finance department We regret that it was not resolved to your satisfaction during your stay. Your feedback is valuable to us, and we have taken steps to ensure better coordination between our teams.In addition, we are sorry for not reaching out to you after your stay to address this matter. This is an oversight on our part, and we appreciate your understanding.If you are planning to return to Madrid, please feel free to contact us directly, and we will ensure this issue is rectified promptly. We hope to have the opportunity to make it right for you in the future.Thank you for choosing our hotel. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Richard, Castle Rock

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staff. Walkable to the historic district and Plaza Mayor. Very convenient.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Richard, thank you for your feedback! we really appreciate it! with best regards, Wojtek, Front Desk

8/10 ดี

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient location, good room facilities, room well-cleaned each day, very helpful staff. However a red and black decor is not restful, and in the dim passages dull red-on-black signage is not easy to read. Over-loud music blaring in the lobby and elsewhere spoils the experience. I've stayed here several times before the revamp but I probably won't return.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear William, thank you for your feedback, we really appreciate it! Best regards, Wojtek, Front Desk

10/10 ดีเลิศ

Rita

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very nice hotel. Great location near Teina Sofia and the Prado. Comfortable bed, lovely room and lobby decor
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Rita, thank you for your feedback, we really appreciate it! Best regards, Wojtek, Front Desk

8/10 ดี

Inger M S

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Anastasia Front Desk วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Inger,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson RED Madrid. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,

6/10 พอใช้

Lucas

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel. Good rooms. Staff adequate. I had a room looking out on a side road. On Friday and Saturday very much noise from people waiting in a queue for a nightclub. Noise till 6.30. On Sunday night it was quiet. Tip for a room which doesn’t has a view on the sidestreet with the club
The queue at night
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Lucas, thank you for your feedback, we really appreciate it! We are sorry about the noises coming from outside. Best regards, Wojtek, Front Desk

10/10 ดีเลิศ

Juan D

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Juan, thank you for your feedback, we really appreciate it! Best regards, Wojtek, Front Desk

10/10 ดีเลิศ

MIchael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was a great location for our stay in Madrid. Walking distance to Atocha station, Prado Museum and Retiro Park. Lots of great restaurants on the side streets.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Michael, thank you for your feedback, we really appreciate it! Best regards, Wojtek, Front Desk

10/10 ดีเลิศ

Erika

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A very nice hotel. Very convenient to the train station. Very busy area - noisy all night. Strange bathroom configuration with very little privacy.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Wojtek วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Erika, thank you for your feedback, we really appreciate it! Best regards, Wojtek, Front Desk